Vánoční H&M

HáeMko mě naprosto nadchlo krásnou výzdobou po celém obchodě. Určitě jste si všimli, že se teď všude objevují šaty a saka á la japonská gejša. Mně osobně se tato inspirace Asií velmi líbí, a proto se mi i líbí celá nová kolekce mini voňavek a a mega balzámů na rty. Mmmm, vše je tak voňavé a miluji ten jemný design.
Balzámy jsou dva druhy. Ten můj s názvem Pomme granate voní po granátovém jablku. Je to velmi svěží a příjemná vůně. V plechovce je ho opravdu dost a je čirý. Dále mají ještě jeden (nevzpomenu si na jméno) a ten mi voněl po vanilce.
Vůně Golden Amber (česky tuším zlatý jantar?) voní tak nějak Vánočně - opět cítím vanilku. Vůně v bílém obalu - Sweet chai (sladký čaj) mi voní po citrusech. -> Můj tip! Je naprosto úžasná. Každý kus mě stál krásných 49 kč. 
Dále mě zaujaly lesky v korunách a lebkách (99 kč) a také body spreje, které jsem zatím v obchodě neviděla, tak snad se brzy objeví. Vše má zajímavý design. Myslím, že cokoliv z mnou uvedených věcí, může posloužit, jako malý Vánoční dárek nebo alespoň, jako milá pozornost. :)

46 komentářů:

  1. Vypadá to skvostně, hlavně ten balzám bych chtěla vyzkoušet :o)

    OdpovědětVymazat
  2. sakra, tak to abych šla někdy do h&mka provětrat mou peněženku:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty lebky a korunky i ty spreje jsou již k dostání na Harfě :)) Ale tam jsem zas neviděla ty ostatní věcičky. Poohlédnu se po nich :)

    http://makeup-and-beauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá zajímavě , a řekla bych že za ty peníze a všechno to může být krásný dárek asi nad tím budu přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  5. take me tyhle vecicky nadchly, koupila jsem si pro sebe body spray Black Vanilla a pro mamku jako drobnost k vanocum ten malicky parfem Sweet chai a mela jsem co delat, abych ho nekoupila i pro sebe- voni krasne a ta plechovka je proste nadherna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tu vůni sweat chai jsme kupovaly s mamkou, ještě s tím vanilkovým balzámem na rty. Taky se mi moc tahle kolekce kosmetiky líbí a za těch 50 Kč/kus to fakt stojí, když vezmu v potazu balzám za 509 korunek a jejich jiný balzám za 100... HM kosmetika je zkrátka suprová :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Takže nutne potrebujem ísť do Háemka :D zháňala som vanilkovú vôňu, vďaka za tip Mii. A rozhodne ma zaujali aj balzamy, najmä ten úžasný skull :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůů tak to jsi mě zase novinkama nadchla..! :) Tak doufám, že se to dostane i k nám do našeho malého H&M :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že H&M není i u nás :(

    OdpovědětVymazat
  10. V h&m kupuji vždcky jen takové maličkosti jako doladění Vánočního dárku :)) A musím říct, že kohokoliv obdaruji je naprosto nadšen! :)) A já vlastně taky :D H&M má skvělé oblečení i takovéhle maličkosti ;))

    OdpovědětVymazat
  11. UuuHhh ♥
    Roztomilé : )

    Dali by se ty voňavečky přirovnat čemu ? Něco takového jako jsou ty tělové spreje od Avonu ? : )

    OdpovědětVymazat
  12. Je to úžasný hned bych si koupila všechno. Jenom škoda že v okolí mého bydliště žádný h&m není :(

    OdpovědětVymazat
  13. Páni takové krásné krabičky a toho balzámu je teda požehnaně :)Asi na to kouknu, pokud se do HM dostanu :))

    OdpovědětVymazat
  14. Kolik stojí ten Vannila Kiss sprej? Inna

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, to vypadá pěkně, a takové hezké krabičky. Budu tam muset mrknout :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Vyzerá to skvele ale vonala som tie spreje a až tak ma nezaujali :D http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak už vím, kam si zítra udělám výlet :))

    OdpovědětVymazat
  18. Hmmm :) takže hned v pondělí směr HM a všechno poctivě oňuchám :D

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasně jsi mě naladila! Konečně vím co koupím babičce. :D Miluje citrusové vůně a za ty peníze..nekup to.. =))

    OdpovědětVymazat
  20. To stříbrný je hrozný kýč, ale líbí se mi tamty lesky a určitě se na ně zkusím jít podívat jestli mě zaujme abych si nějaký koupila..

    OdpovědětVymazat
  21. já na to koukala zrovna včera v háemku :) a taky ta Mickey Mouse kolekce, a ty kosmetický taštičky puntíkovatý.. kdybych se neovládala, odnesla bych si nejspíš úplně všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  22. také jsem na ty vůně koukala, ale zatím nevím pro kterou se rozhodnout! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. tiez sa mi paci ta vyzdoba v predajniach..a mini vonavky su rozkosne..:)

    GIVEAWAY
    http://marrymanykof.blogspot.com/2011/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. Skvělý tip na vánoční dárek. Do H&M se snad brzy podívám :)

    OdpovědětVymazat
  25. pěkné :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  26. ja (nejen) posledni dobou kosmetiku a vse od HM uplne miluju, oblecni mi prijde, ze trosku zlevnili a kosmetiky maji cim dal vic a jsem s ni spokojena na 1000% :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Vanilkový body sprej a tělové máslo jsou nejvoňavější věci na světě, potřebuju je oba :3

    OdpovědětVymazat
  28. Sweet Chai jsem pořídila mamince jako jeden z dárečků k Vánocům :-) Je to taková maličkost co potěší a už mám pro ní svetr z Lindexu a v pátek jsem ještě dokoupila levndulovou mořskou sůl od Manufaktury :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ach, milujem tieto H&M-kovské produkty! :)) Vždy to majú tak úžasné! U nás v obchodoch som videla už aj tie balzamy v tvare lebky, korunky a perličky a vyzeralo to naozaj pekne :) A čo ma naozaj prekvapilo - H&M začalo predávať aj štetce :) Neviem či to je novinka alebo nie, ale ja som to tam ešte nikdy nevidela a celkom milo ma to prekvapilo :) Myslím, že nejakou drobnosťou z H&M poteším na Vianoce sestru :))

    OdpovědětVymazat
  30. Díky moc za tipy, mega balzám a vůni musim mít! :D

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. baby a neviete ci to maju uz aj v bratislave??

    OdpovědětVymazat
  32. já sem od středy hrdou majitelkou toho světlejšího balzámu - Vanilla Ginger a nemůžu si ho vynachválit! Přemýšlím ještě o jedný z těch dvou voňavek..
    Když sem byla v HMku tak sem měla neodbytnou touhu ukrát si aspoň jednoho z těch havranů! Měla si to taky tak? :)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásná balení, děkuji za tip na vánoční dárečky pro příbuzenstvo:-)

    OdpovědětVymazat
  34. mně se tahle vánoční kolekce taky strašně líbí, koukala jsem na ní a nevěděla jsem co vybrat, pro kamarádky jako malinká pozornost k vánocům ideální :)

    OdpovědětVymazat
  35. V H&M často kupuji vůně, at už ty maličké 50ml nebo teď ty větší, voní mi skoro všechny :)) Na tyhle vůně se budu muset jít brzy podívat a očichat :))

    OdpovědětVymazat
  36. Moc hezké, taky pořídím:) Jen pro upřesnění: CHAI není čaj, ale takový sladký mléčný nápoj z koření. Něco jako hodně aromatické kakao:D
    Pa, Marti

    OdpovědětVymazat
  37. Jak je to tedy s tim formspring?? Neodpovidas ani pod clanky...

    OdpovědětVymazat
  38. Já vánoční HM uvidím poprvé až o víkendu, ale už se nemůžu dočkat, vánoce i vánoční výzdobu zbožňuju, takže to bude něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  39. Moc se mi líbí ten design plechovek! :) Kosmetika H&M bude rozhodně skvělým dárkem pod stromeček, je z čeho vybírat a já určitě neodejdu s prázdnou :))

    OdpovědětVymazat
  40. Děkuji mnohokrát za všechny milé komentáře! A ano, i ty vrány bych ukradla! :DD I když.. nemám moc ráda vycpaná zvířátka.)

    FORMSPRING: Ano zrušila jsem ho. Po ročním využívání této stránky jsem zjistila, že je pro mě zbytečná a někdy i dost nepříjemná.
    1) Pět dní jsem neodpověděla na dotaz a už mi tam chodily ošklivé vzkazy, že na čtenáře kašlu, apod. Navíc mi i špatně fungoval a mám i podezření, že některé otázky mi přišly useknuté a chodily i pozdě, někdy vůbec.
    2) Opravdu mě nebaví odpovídat na otázky, zda jsem měla s přítelem sex, kam chodím na školu, jakou má náš dům barvu, apod.

    Mám i svůj život a formspring bohužel nestíhám, takže ho raději mít nebudu. To ale nemění nic na tom, že se mě můžete stále ptát, pokud Vás něco bude zajímat, nebo budete potřebovat s něčím poradit. - Jen jinou cestou a to na email, který mám napsaný na blogu, v levém panelu hned na hoře. Tam Vám odepíšu vždy, protože jsem tam nejčastěji. :)

    Děkuji za pochopení.

    OdpovědětVymazat
  41. Musím sa ísť pozrieť na túto vianočnú zbierku :)

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadá to zajímavě:0)

    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  43. Hezké tipy na vánoční dárky. :)
    N.

    OdpovědětVymazat
  44. dneska sem byla v H&M a stojím tam, čichám a přemýšlím kterou vůni, nakonec sem vzala obě dvě malé vůně a Vanilkový body sprej. A když paní začíná markovat musela sem tam hodit i ten Rasbery..neodolala sem :D děkuji za skvělou inspiraci
    http://gabriel-lla.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡