Jak vlastně poznám, jaký je můj styl?

Včera večer jsem měla chvíli čas, a tak jsem porušila pravidlo ,,nebudu nikdy stříhat svou sbírku módních biblí" a namátkou stříhala obrázky outfitů, které mě na první pohled zaujaly. Hned na to jsem je nalepila na velkou čtvrtku a z konečného výsledku jsem byla docela (pozitivně) překvapena. Vznikla z toho koláž mého módního vkusu, která mi navíc poslouží k inspiraci a pomůže mi dokázat popsat svůj vlastní styl. 
Jak vidíte z fotografií, můj styl je něco jako ,,boho-chic-rock" aneb mix bohémského a rockového stylu a elegantními a moderními prvky a doplňky.

A co vy, znáte dokonale svůj styl a dokážete ho pojmenovat? Vytvářeli jste si už někdy podobnou koláž? Pokud ne, určitě to zkuste. Je to příjemný relax a docela dobrá domácí módní pomůcka. 

28 komentářů:

  1. taky se zatim drzim pravidla, ze svoje "modni bible", jak jsi to nazvala :), nestriham. a asi mi to jeste chvili vydrzi :) i kdyz, kdo vi.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. takové koláže mám moc ráda. A když nechci stříhat své milované časopisy, vytvořím si ji v počítači a pak vytisknu :) Když se pak na ty obrázky podívám, hned mám nápad, co si oblíéct

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je perfektný nápad Miuš :) Už viem čo budem robiť cez víkend. Ja stále neviem identifikovať svoj štýl.. raz sa mi to možno podarí :D

    OdpovědětVymazat
  4. :)..velmi dobry styl!
    ..boho chic je u mna asi naj!

    OdpovědětVymazat
  5. fakt moc hezký :) už dlouho si říkám, že si nějakou takovou koláž udělám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý výběr a dobrá pomůcka. Mě tohle nikdy nenapadlo,já většinou něco vidím a zkombinuji si v hlavě dopředu, co k tomu :).

    OdpovědětVymazat
  7. Také po přečtění Elle ji dycky roztříhám a modely lepím do knihy své inspirace ;-)
    Máš podobný styl jako já taky rockovo elegantní ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, moc hezky udělaná nástěnka :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to krásně :) Já svůj styl pojmenovat nedokážu, vážně ne :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad =). Někdy to taky vyzkouším =)

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Naštěstí znám a vím co mi sluší.
    I když občas mě překvapí co se mi líbí za věciXD

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super nápad, tak aspoň vím, co budu dělat až se budu příště nudit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. já si myslím že že každý má svůj osobitý styl to je nejlepší , mě se třeba po každé líbí něco jiného střídám takové dva typy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rosie! jí miluju, patří mezi moje velké inspirace :) jinak skvělý nápad, moc pěkné! :))

    OdpovědětVymazat
  16. to je fajn nápad,nejlepší je bohémská
    Forever free

    OdpovědětVymazat
  17. můj styl nejde asi nijak pojmenovat :D nevím nikdy jsem nic takového nezkoušela ... ale až se budu nudit určitě nad tím popřemýšlím

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Taky ráda vytvářím koláže různych obrázků, co me nějak zaujaly na nástěnku.Je to taková uklidňující relaxace, a taky inspirace co se oblékání týče. Dobrý je taky fotokalendář, kde si můžes vytvořit ruzné tématické koláže na každý měsíc:-)Mě třeba v srpnu visely modelky z H&M v plavkách v čele se Sashou Pivovarovou:-)
    lili

    OdpovědětVymazat
  19. to je super nápad, mio! díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Urobila si si to veľmi pekne možno budem troška opakovať :D sorry ale fakt dobrý nápad !!!Prosím navštívte moj blog vytvorila som ho pred pár minútama :)

    OdpovědětVymazat
  21. Super nápad a dík za tip, jak se zabavit :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem se držela pravidla že své modní bible stříhat nebudu ale jak jsem si přečetla tvůj článek našla jsem nůžky, čtvrtku a lepidlo a šlo se stříhat.

    OdpovědětVymazat
  23. můj styl bych popsala jako chic lehce říznutý do rockových prvků :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡