Outfit: 1.11.2011

Tento extra jednoduchý outfit sem dávám z toho důvodu, že je to zas něco odlišného. Celkem sportovně vypadající kabátek mám z Tesca z dětského oddělení a to mi je ještě velký, že si ho musím pořád utahovat. :DD Moc jsem si ho oblíbila. Je to něco jiného než ty elegantní kabátky a bundy, co běžně nosím. Boty jsou válenky (nekamenujte mě za ně, je mi v nich dobře! :DD), ale ve skutečnosti jsou hnědé a kožená kabelka také. Škoda, že jsem se nesvlíkla a neukázala další vrstvy, ale byla zzzzziiiimaaaa. :) 

PS: Pokud Vás má móda nudí, přejdu zase na chvíli jen na kosmetiku. Stačí říct. A abych nezapomněla, chtěla jsem Vám moc poděkovat za rady ohledně výběru svetru. Jste úžasní. Brzy Vám ukážu, jaký jsem si pořídila.

43 komentářů:

  1. Ten šátek je krásný, kabátek taky zaujal. Moc ti to sluší. A pak že černá musí vždy působit nudně a fádně. U tebe ne, tobě svědčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to.Je to něco jinýho u tebe :).Ten šátek mám taky ale v černý barvě a vůbec nevim jak ho mam vázat :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda oba druhy přízpevku. Jak outfity tak kosmetiku :) máš hrozne krásný styl a krasne vše popisujes. Tvůj blog je takovy něžný a já se na nej hrozne ráda vracím :))

    OdpovědětVymazat
  4. http://dutyofbeauty.blogspot.com/2011/11/recenze-catrice-big-city-life-paletka.html

    mio v odkazu vyse slecna blogerka dokonale zkopirovala vse co jsi minule napsala jako svuj nazor. je to ubohe! tak jen abys to vedela =) psala jsem ti to na fb ptz me to sokovalo
    adele

    OdpovědětVymazat
  5. Kabátek vypadá nádherně! Líbí se mi na něm ty nabírané rukávky a kombinace se šátkem:)Kolik tě kabátek stál?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam rada oboje, ale o chlup vic preferuji prispevky o kosmetice :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabátek se mi moc líbí :)) možná se na něj půjdu podívat ;)) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Ti to :) Kabátek je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  9. Parka je super v tom dětském mají větší výběr jak v dámském :( !!! Moc se mi líbí tvoje vlasy pěšinka ti moc sluší, a válenky miluju akorát se mi zdá že je ještě trochu brzo na ně co budeš nosit jak bude sněžit.

    OdpovědětVymazat
  10. Páči sa mi šál :)

    giveaway whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Bavínás vše a oblečení teda hlavně!:)

    OdpovědětVymazat
  12. šatka je krásna a moc ma zaujali veci v pozadí.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký a zajímavý kabátek, budu muset do Tesca zajít :)
    Jinak válenky nosím také velmi často, jsou opravdu pohodlné a je v nich dobře :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se tvé outfity líbí, klidně bych jich brala víc! :) Kabátek je super a k tomu suprově zvolený šátek! Já mám z tesca z dětského tílko, které mám až po kolena a je taky dost volný, asi je to pro nějaké MAXI děti :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kočko v jednoduchosti je krása a sekne ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásný šátek a kabelka;) ..sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  17. Mě baví oba dva typy článků :))) líbí se mi hlavně šátek! a náhodou válenky jsou super!!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. poslední dobou se mi v tescu kabáty líbí a ten tvůj je krásný!!
    a šála taky

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadáš v tom outfitu krásně:-) sluší Ti to a mě se moc líbí ta bunda z Tesca..:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší, skvělý outfit, jednoduchost je nejlepší :) Možná bych ale zase brala něco o kosmetice :)

    OdpovědětVymazat
  21. ten kabát je úžasný a moc ti sluší! i ten šátek je super :))

    OdpovědětVymazat
  22. Ten kabatek mam taky:D je super,rada ho nosim:)a ted si me zase vic inspirovala s cim ho nosit:)moc ti to slusi:)

    OdpovědětVymazat
  23. tá šatka je odkiaľ? a čo na nej vlastne je? aké zvieratká?

    OdpovědětVymazat
  24. náhodou válenky jsou super boty, podle mě ty nejlepší na zimu vůbec! :) já je budu tahat většinu dní v zimě :)

    OdpovědětVymazat
  25. ooo na poslednej akaa kocka!

    OdpovědětVymazat
  26. jééé to je před mojí milovanou školou! jsem nevěděla že jsi z Ústí! ach mi se tak stýská... a sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  27. kabatek je super! a moc ti to slusi, ja jsem i pro outfity! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Oba druhy příspěvků jsou super. Mimochodem outfit jednoduchý, ale krásný. A hlavně ten šátek, jééé ten je!

    OdpovědětVymazat
  29. ten kabátek je naprosto úžasný!

    OdpovědětVymazat
  30. Me se libi outfity i kosmetika, tam kde jsi vyfocena ty, to me moc bavi...zni to asi divne od baby, ale krome toho, ze jsi samoze krasna, tak jsi i moc sympaticka a hezky se na tebe kouka :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Mio, odkud máš ten šátek? Je krásnej :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Supeeer, kde jsi koupila ten šátek? :)

    OdpovědětVymazat
  33. Moc ti to sluší a na tý druhý fotce ten puzzle díl za tebou je můj nejoblíbenější. vždycky okolo něj chodím a přemýšlím, jestli ho mám vyfotit nebo ne a když jdu druhej den s foťákem tak je před ním zaparkovaný auto :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ten kabátek je senzační! Ten je kupovaný letos? Asi projdu všechna Tesca, zamilovala jsem se do něj :D

    OdpovědětVymazat
  35. i když je tenhle styl odlišný, moc se mi v něm líbíš! ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Outfit je fájn! rozhodně by tě kamenovat nikdo neměl, nechápu lidi kteří se v oblečení necítí dobře a stejně ho nosí jen kvůli tomu protože je to podle mody =.= hlavní je že se v tom oblečení cítíš dobře! a navíc to stejně vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  37. Ten saaaatek!! Boze, ja sem se zamilovala:D xx

    OdpovědětVymazat
  38. Ten kabat jsem si taky koupila :-D za 150kc ve vyprodeji :-) akorat si musim nechat prodlouzit malinko rukavy a nebo poridit vyskoe rukavice :-)

    OdpovědětVymazat
  39. kabatek mam taky jen potrebuji sehnat vyssi rukavice

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡