Sluncem políbený lesk na rty od Catrice

Název: Colour show lip gloss
Značka: Catrice
Odstín: 100 Sun Kissed
5 ml
Cena: 99,90 kč
Zakoupen: Rossman

,,Pro dlouhotrvající barvu a neuvěřitelný lesk. Intenzivní barvy poskytnou od středního k vysokému pokrytí a zanechají za sebou vysoký lesk. Vydrží až čtyři hodiny a tvé rty se budou díky nelepivému složení cítit skvěle."

Tento lesk jsem si pořídila nedávno, díky shlédnutí tohoto videa. Nikdy by mě nenapadlo, že může zlatý lesk vypadat tak přirozeně. Tento článek nebude nijak zvlášť dlouhý. Ono recenzovat lesk na rty asi není zas až tolik zajímavé. Záleží hlavně na tom, zda je máte rády nebo ne. Upřímně, já jsem větší nadšenec do rtěnek, ale některým leskem nepohrdnu (pokud je o co stát). Tento lesk je v odstínu 100 Sun Kissed a je od Catrice z řady Colour show. 

Balení je jakoby skleněné (samozřejmě z plastu). Líbí se mi a nic mi na něm nevadí. Houbičkový dlouhý aplikátor mi vyhovuje a dobře se mi s ním lesk nanáší. Vůně je celkem dost intenzivní - nejspíš ovocná nebo nějaká sladká. Nijak zvlášť mi nevadí. Mám ráda, když lesky a rtěnky voní. V konzistenci má u mě lesk velké plus -  není příliš tekutý (je to taková tekutá rtěnka) a není nijak zvlášť lepivý (neříkám, že vůbec, jde o to, kolik vrstev si na rty nanesete). Barva je krásná a velmi odlišná od ostatních zlatých lesků. Je korálová se zlatým odleskem. Třpytky jsou miniaturní. Krytí je dobré. Nesouhlasím, že lesk drží 4 hodiny v původním stavu, ale rozhodně úplně nezmizí. Kdy ho porovnám s ostatními lesky, řadí se mezi ty s větší odolností. 
 
PRO SROVNÁNÍ ODSTÍNŮ

Můj názor je takový, že více jak 150 kč bych za něj nedala. Takže cena 100 kč je přijatelná. Líbí se mi, že na rtech vypadá šťavnatě, přirozeně se leskne, odstín nepůsobí nijak uměle a celkem obstojně na rtech drží. Určitě ho využiji. Rozhodně nebude ležet s dalšími lesky na výstavě za vitrínou. Pokud žádný lesk ve zlatém odstínu nemáte a toužíte vyzkoušet nějaký kvalitnější, určitě Vám tento doporučuji. 

Máte nějaký jiný odstín od Catrice z řady Colour show? Jak jste s lesky od Catrice spokojeni?

33 komentářů:

  1. musím říct, že ten zlatý odstín vypadá docela přirozeně, není zdaleka tak výrazný, jak jsem čekala (což je dobře). až ho někde zahlídnu, tak ho vyzkouším :)

    Fashion&Chocolate

    OdpovědětVymazat
  2. Catrice lesk ještě žádný nemám (to bude tím, že nemám žádnou kosmetiku Catrice :D-ale chci). Lesky mám ráda spíše ty do růžova ale ani tenhle nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to zvláštní, nějak si nedovedu představit jak to vypadá na celém namalovaném obličeji, kdybys přiložila foto bylo by fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lesk Catrice nevipadá vůbec špatně :) Takže jestli na něj někde narazim, tak si ho určitě pořídim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmetiku Catrice jsem si celkem oblíbila. Lesky na rty jsem nikdy neměla moc ráda, ale tento se mi líbí. Děkuji za tip :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento musí s bronzovou pletou vyzerať krásne!
    Mám jeden od Catrice z edície Enter Wonderland..taky malinovy..a musim povedat, ze ten ma celkom milo prekvapil a rada ho pouzivam.. Je bez trblietok, farba je syta..vydrz primerana..spokojnost na mieste :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si pusu nemaluju, mám jednu jedinou rtěnku kterou občas použiju, ale lesky vůbec nepoužívám vadí mi jak se na něj lepí vlasy

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu se zeptat? má tvoje sestra blog?

    OdpovědětVymazat
  9. tak ted nevím, zda se mi komnetář odeslal, takže možná duplicitně, lesk je moc hezký a na rtech ti sluší. Já mám z této řady dva a jsem s nimi moc spokojená, zatím není od catrice nic, co by mě zklamalo, takže souhlas a taktéž doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  10. Me tyhle bronzove barvicky moc neslusi, takze barva me nezaujala. Ale ten aplikator vypada moc skvele, pujdu omrknout jestli bych si preci jen v jine barve nevybrala :-)

    OdpovědětVymazat
  11. poslední dobou se mi líbí růžová a zlatá , kamarádka má takovéhle stíny a vypadá to skvěle , stejně jako tenhle lesk :)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím s PlumFoolery, mně bronzové barvy taky moc nejdou, ani tvářenka by ke mně nešla bronzová, spíš do růžova a to platí i pro lesky, ale třeba bych si vybrala jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám z Avonu lesk v hodně podobném odstínu a patří k mým oblíbeným. Je to moc pěkný odstín.

    OdpovědětVymazat
  14. Lesk vypadá opravdu velmi dobře, ještě o něm popřemýšlím:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. LEsk za stovku bych asi mít nemusela. Zas tolik lesky nepoužívám a nevydrží mě nijak extra dlouho, po chvíly mi omrzí, takže sem schopná dát za lesk kolem padesáti koruny. No, ale jinak barva vypadá pěkně. Jen už si brousím zuby na jinou kosmetiku od Catrice :D

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá strašně krásně. Zlatá barva je na rtech kouzelná.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. ja nemam na leskoch (ale aj ruzoch) rada ked zanechaju potom v ustach taku neprijemnu chut, tak aky je tento?

    OdpovědětVymazat
  18. Pre seba by som si takú farbu nekúpila, ale ak má niekto teplý tón pleti ako ty tak prečo nie :)

    OdpovědětVymazat
  19. nejsem žádná fanynka čehokoliv na rty vyjma balzámu, ale tenhle teda vypadá skvěle a možná o něj pouvažuju (a přidám ho tak do sbírky jinak nepoužvaných lesků) :D

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá úžasně, parádní odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  21. já celkově lesky na rty nesnáším, takže tohle není nic pro mě :D

    ale musím uznat že vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
  22. Za 100 Kč je 5 ml celkem málo. Zlaté ani korálové lesky nemusím, ale ten růžový Catrice, na fotce druhý zprava, vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní08.11.11 9:07

    ähoj Mio právě se nemohu rozhodnout jakou kulmu či žehličku na vlasy k vánocům. Ani nevím jestli ty používáš žehličku na vlasy? Nechceš udělat nějaký článek na toto téma, především na vlnité vlasy. Třeba se i rozjede diskuze a hned bude více recenzí a z čeho vybírat:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Mia, velmi pekne dakujem za skvely tip, lesk som si na zaklade tejto super recenzie zadovazila a vyzera naozaj uzasne, velmi sa z neho tesim a neviem sa dockat, ako bude vyzerat, ked budem poriadne opalena :)

    OdpovědětVymazat
  25. Poslední dobou jsem spíš na rtěnky, ale tenhle lesk vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, mrkni na tohle ;-)
    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-moda-a-krasa-trendy-krasy-pece-o-plet/162318/nebojte-se-samoopalovaciho-mleka-jak-na-nej.html

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá nádherně, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  28. jediný zlatý lesk který mám je z H&M - nutně jsem nějaký potřebovala (na základě fotky/videa?) a když už jsem byla v tom H&Mku, tak jsem ho vzala. je to "beige orchid" (jistá si nejsem) - moc krásně voní a zlatý je tak akorát. prostě jsem s ním spokojená (hlavně za tu cenu) a upřímně říkám, že 100 bych za lesk nedala- znám se a využívám to jenom občas :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak práve táto farba lesku je moja najobľúbenejšia :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡