Kosmetické novinky - listopad

Kosmetické novinky a nové informace, o které se s Vámi musím podělit. Minimálně jedna z nich Vás zaručeně nadchne.

Po limitce Vampíří láska pro nás kosmetika Essence připravila třpytivou kolekci Circus Circus. Z obrázků mě zaujala velmi, tak uvidíme jak bude vypadat v obchodě a zda vůbec dorazí.
Kosmetika Catrice by měla přijít s limitkou Las Vegas. Ta mě tedy naopak moc nezaujala, možná jen ten transparentní pudr. Uvidíme až přijde. 
Anglická značka Topshop k nám konečně posílá i veškerou svou kosmetickou nabídku. Jsem docela dost natěšená, protože jsem o výrobcích dost četla a viděla na youtube, ale dosud jsem jí nikdy nevyzkoušela. Těším se na rtěnky, laky a bronzery. (Kosmetiku seženete v Praze v OC Palladium.)
A poslední horká novinka! 
Včera mě potěšil milý email od Michelle Phan s odkazem na její nejnovější článek, kde píše o tom, že konečně rozjela svůj kosmetický projekt, který už nám tak dlouho slibovala. O co jde? Michelle je, jak už možná víte, jedna z největších beuty guru na youtube a ambasadorka kosmetického gigantu Lancôme. Současně se svým kanálem na youtube píše i blog o kráse. Kdo jí sleduje více (já jí přímo miluji) tak ví, že Michelle toužila učit své čtenářky a divačky, jak se nalíčit s různými kosmetickými produkty. A konečně je dílo na světě. Michelle společně s další beauty guru - Andreou vytvořili stránku www.myglam.com, kde si můžete dělat různé testy, číst recenze, psát recenze, získat rady a v neposlední řadě také objednat kosmetický balíček. Tento balíček (jeden) stojí 10 dolarů nebo předplatné na rok je 100 dolarů (dva jsou zdarma). Neplatíte žádné poštovné a dostanete veselou taštičku a v ní plnohodnotné luxusní výrobky (které se u nás většinou ani neprodávají) + nějaké vzorky. Po obdržení balíčku se s výrobky můžete naučit na myglam.com, nebo na youtube, kde si najdete MyGlam kanál. Pravděpodobně nás ve videích bude učit Michelle nebo Andrea. Celý tento projekt by měl být mezinárodní. Musím si to celé promyslet a znovu pročíst a myslím si, že si MyGlam balíček objednám.

 Michelle Phan Vás naučí líčit se s produkty, které dostanete v balíčku MyGlam. (Podívejte se sem na intro video.)
 Na MyGlam.com si udělejte kvíz preference. Zatím jsem nevyčetla zda je kvíz jen pro zábavu nebo pro určité vybrání si produktů, které chcete přednostně posílat a které Vám budou více vyhovovat.
 A takto by měl vypadat první balíček, který si už dnes můžete objednat.

Která z novinek Vás nejvíce upoutala?
Víte něco víc o MyGlam balíčku? Veškeré zkušenosti nebo překlady z of.stránek ocením! :)

56 komentářů:

  1. ten balicek ma velmi zaujal! 10 dolarov + ziadne postovne? berem!!

    o novych kolekciach essence a catrice viem, jedine co kupim, je asi linka od essence, uvidime este ake budu vone

    topshop...to sa mna netyka, ale licit bude jedna moja znama, velmi sikovna, takze akcia bude urcite vydarena :-)

    mia potesila si ma novinkami, velmi dobry clanok

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě o tom balíčku pak napiš:)

    OdpovědětVymazat
  3. no škoda, že je to jenom pro usa. ale chvilku jsem ti opravdu věřila a už jsem myglam v duchu objednávala... tak třeba se nad tím někdy zamyslí (a to by měli) a dočkáme se i my ve střední evropě.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som na ten balicek velmi zvedava, ale este si ho nebudem objednavat, radsej pockam na skusenosti podnikavejsich dievcat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. trb: Zkoušela jsem to jen tak objednávat bez konečnýho potvrzení a šlo mi zadat Czech republic. Kde jsi to prosím zjistila? Ale asi máš pravdu. Tak snad si to urychleně rozmyslí. :):/

    OdpovědětVymazat
  6. neda sa to, ale na FB stranke pisu, ze im mame poslat mail s krajinou, do ktorej chceme, aby balik poslali..takze snad cochvila sa bude dat poslat aj k nam

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, ten MyGlam balíček mě uchvátil asi nejvíce. Pokud to půjde zaslat do čech, tak bych si ho určitě objednala:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. asi se zeptám blbě, ale jak je to s placením toho balíčku? :D

    OdpovědětVymazat
  9. v nejčastěji kladených otázkách jsem našla, že posílají jen po USA, ach jo!

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud to půjde tak určitě objednám

    OdpovědětVymazat
  11. mám od Topshop cosmetics lak a je můj nejoblíbenější! celý stojan asi vykoupím!!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta limitka od Essence vypadá super,doufám,že ten parfém bude hezky vonět,protože má krásnej flakonek :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. najviac ma zaujala cirkusová limitka od essence..ale k nám to určite zase nedorazí :(

    OdpovědětVymazat
  15. novinkama si mě rozhodně potěšila a Circus vypadá zajímavě, ale to jenom omrknu :)

    ten balíček je super novinka a až zjistíte, jak je to s tím posíláním do ČR tak dejte vědět :)

    OdpovědětVymazat
  16. moc se těším na essence kolekci! a michelle zbožňuju, chtěla bych být jako ona♥

    OdpovědětVymazat
  17. :) Kosmetiku nijak teď nesleduji,ale určitě se zajdu podívat na Circus Circus. My glam vypadá zajímavě Michelle je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíc se mi líbí ta první Essence a pak ta od Michell! Jsem nadšená! :)) Určitě nás informuj, pokud něco zjistíš! :))

    OdpovědětVymazat
  19. chci circus circus do obchodu :) což je s podivem na to jak třpytivý věci moc nemusím. Jinak ti chci moc pochválit blog, vypadáš sympaticky, přeju ať se i ve škole nadále daří :))

    OdpovědětVymazat
  20. Niekedy ma ide priam roztrhať z toho aké tu dávaš vychytávky čo sa týka kozmetiky. K nám nedorazilo ešte od Catrise stará kolekcia a ani od Essence Vampire Love....
    Ale tvoj blog mi veľmi pomáha pri rozhodovaní čo kúpiť a čo nie. Si skvelá! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkný článek o novinkách. Na FB psali, že zatím jenom pro USA ... oni budou mít dělat i jenom v tom USA, to bude chtít každý ... ale myslim si, že se někdy dočkáme i my :)). Budeme si držet palce :))

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je sranda, lebo tú limitku catrice sme mali v našom zapadnutom mestečku už pred viac ako mesiacom, a tam môžme byť radi ak nejaká limitka od essence dorazí, takže ma to dosť prekvapilo :D.

    OdpovědětVymazat
  23. V zivote by me nenapadlo ze se MIchelle Phan a ANdreaschoice daji dohromady wow. ALe vypada to moc pekne, balicek omrknu a pokud pujde international shipping, hned to objednavam!

    OdpovědětVymazat
  24. jee ta kolekce Cirkus Cirkus vypadá skvěle!! :)) jinak teda ten bálíček hmmm že bych se zase nechala zlákat??! :D:D

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkný člínek. Na Essence a Catrice jsem zvědavá. A myglam určitě prostuduju. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Update!
    Objednano, prislo mi i order confirmation takze to normalne poslou. Akorat se desim toho, ze mi to zas posta bude drzet sto let na celnim rizeni :-/

    OdpovědětVymazat
  27. Ani jedna z kolekcí mě moc nezaujala :D

    OdpovědětVymazat
  28. to je škoda, že to zatím neposílají i k nám :( UD primer potion by se mi fakt hodil :)))

    OdpovědětVymazat
  29. :D Tak jeste zmena, nejde to :D Tak mam aspon darek pro kamosku v USA, ji to necham poslat, kdyz uz jsem to zaplatila, aspon se priste naucim poradne cist :D

    OdpovědětVymazat
  30. skvelý článok, toľko nových informácií, asi by som mala prestať čítať takéto články, lebo potom si chcem všetko kúpiť :))
    www.energiq.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. DĚKUJI ZE VŠECHNY KOMENTÁŘE A VAŠE NÁZORY!! :) Jsem moc ráda, že mi často poradíte, pomůžete a dáte tip i vy. :)*

    + UPDATE: balíček objednat už do ČR lze!
    ps: Platba je buď přes paypal nebo přes Vaší platební mezinárodní kartu.

    OdpovědětVymazat
  32. PlumFoolery: Moc děkuji za informace! jsi nejlepší!! :*

    OdpovědětVymazat
  33. Uplne ma to nadchlo :)http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělej článek! jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jak to tedy je děvčata? Myslíte, že to opravdu jde objednat do ČR? Já se teda přes internet kartou bojím platit.. :( Jinak Circus Circus vypadá moc zajímavě.. minimálně ten "pičifuk" :))

    OdpovědětVymazat
  36. Pozor, ja mam za to, ze to porad nejde! On jde koupit jen gift voucher, billing adresu ti to ceskou pusti. Jakmile chces ale dat shipping jako stejnou, tak ti to vyplivne ze pro tu adresu nejsou zadne shipping options :-(

    OdpovědětVymazat
  37. no ja som sa docitala:
    Where does MyGlam ship?

    Currently, MyGlam ships anywhere in the continental United States. We do not ship to P.O. Boxes at this time....
    fakt sa to da objednat aj do Europy?

    OdpovědětVymazat
  38. a na fb je:
    MyGlam Hi Solveig, Unfortunately we don't ship outside of the US yet. We've seen so much interest internationally for MyGlam that we want to start soon. It's just a matter of making the shipping work inexpensively. Thanks a lot for supporting us!
    takze este sa na tom pracuje...

    OdpovědětVymazat
  39. můžu se zeptat jak si objednala balíček do ČR? :) mě to nejde, protože se musí vyplnil způsob doručení, kde žádný není...

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, MyGlam naposílají zatím mimo USA. Ale díky mezinárodnímu ohlasu na tom pracují.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, podle Fb profilu zatím neposílají mimo USA. Ale díky mezinárodnímu ohlasu na tom pracují.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Mio,
    mám na tebe prosbu. Chtěla bych mamince koupit k Vánocům kvalitní krém na oční vrásky. Je jí 40 let a má citlivou pleť. Mohla bys mi poradit? Vím, že existují krémy, které mají okamžitý efekt, ale nemůžu se jich dopátrat. Bohužel mi slečny v parfumériích nedokázaly poradit.
    Děkuji za odpověď a hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  43. všechny novinky vypadají zajímavě.

    jestli si myglam balíček objednáš, určitě pak o něm napiš. nerada totiž objednávám něco, o čem nic nevím... :)

    OdpovědětVymazat
  44. Jéé, tak snad bude balíček brzy k dostání i u nás :)
    Vypadá fakt suprově.
    Jinak Michelle je fakt jednička a moc jí obdivuju.

    Na novou řadu od Essence se moc těším, aktuální upíří mě moc nezaujala, tak snad tahle bude lepší :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  45. O kolekci Circus už sem četla, na tu se fakt těším, některé výrobky z té řady vypadají super! A tím kosmetickým balíčkem MyGlam si mě nadchla! Jestli bude možné si to objednat, tak jdu do toho, protože se to teda vyplatí víc než ten český BeatyBox..:)

    OdpovědětVymazat
  46. ta essence kosmetika vypadá moc pěkně :) a na ten topshop se moooc těšim :) !

    OdpovědětVymazat
  47. Zajímavé informace, obzvlášť balíček zaujal! Tahle Essence kolekce mě ale bohužel nezaujala tolik jako Vampire (s níž jsem ovšem taky příliš nepochodila, u nás byla vyprodaná raz dva a zbyly tam jen takové podivnosti - včetně kusů předchozí kolekce). Alespoň jsem si spravila náladu rtěnkou od Kate Moss :)

    OdpovědětVymazat
  48. ten balicek som uz okukovala..hm pravdepodobne tiez neodolam..ved je tam primer nad ktorym stale zgrglosim! :P

    kolekcia circus? jednoznacne idem po nej! ;) upriska milo prekvapila..
    topshop..jedno velke..Ach jaj doprdele! na slovensku este len snivame :D
    dekoratvna kozmetika je vraj moc fajn, takze sa podla mna je naco tesit :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  49. Vždycky u tebe čtu o Essence limitkách, ale málokdy to u nás v drogérce vidím, což mě mrzí :( Ale tak budu doufat, že Circus Circus se u nás objeví, protože vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  50. O Circus Circus, Las Vegas a Topshop jsem už slyšela. Krom Topshopu mě to moc nenadchlo.
    Michelle je úžasná. Stránky i nápad se jí povedl. už se těším na balíček. Určitě to bude lepší než Beauty boxy.

    OdpovědětVymazat
  51. a teď chci samozřejmě zase všechno :( :D bezva článek ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Wow ten balíček od Michelle vypadá fajnově, hned se na to podívám. A kosmetika Topshop je skvělá :) jsem s ní spokojená!

    OdpovědětVymazat
  53. Ten balíček by vážně mohl být fajn věc... kdybys ho objednávala, napiš pak prosím článek, zajímalo by mě, jak to dopadlo :)

    OdpovědětVymazat
  54. heej tak to od Essence je super! ja sem uchyl na tyhle vonavky s rozprašovačem :P kdo ví jaký bude. A prosím prosím kdyžtak napiš članek (pro mě krok za krokem:) jak se to dá objednat ten kosmetický balíček!!! díííky a super článek

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡