Mia by si přála

Konečně jsem začala s nákupy dárků na Vánoce pro rodinu a své blízké. Jsem na dobré cestě (už mám polovinu!). Nejhorší je, že mám při nákupu dárků tendenci hledat to, co se líbí mě a co chci já najít pod stromkem. Máte to tak taky? Je to opravdu hrozné, nedá se to zastavit. S každým nákupem si nesu jeden malý dárek pro sebe. Ach jo. A protože si za peníze, které dostanu k Vánocům, nechci kupovat hlouposti, udělala jsem si přehledný seznam věcí, které potřebuji, a až potom si možná koupím nějakou tu nepotřebnou maličkost. 
ŠTĚTCE: Konkrétně stipple a štětec na make-up. Zamilovala jsem si profesionální kolekci od MaxFactor.
KOSMETIKA: Chci ikonickou kulatou Bourjois tvářenku v broskvovém odstínu a kvalitní krycí lak na nehty.
FÉN NA VLASY: Nutně ho potřebuji. Můj se mi přehřívá a už prakticky dosloužil.

NA ZIMU: Teplý kožíšek a kožené rukavice.
NA PLES: Konečně sehnat ty pravé nude boty, dále nějaké pěkné mini šaty a srdíčkové psaníčko.
DO NEPOHODY: Stylebook od Lauren (v angličtině nebo ještě lépe, ve španělštině) a holinky Melissa - po těch toužím už hodně dlouho.

Máte už svůj seznam přání? Shodujeme se v něčem s tím mým?

45 komentářů:

  1. Stylebook od LAuren chci taky. Nejlíp v češtině. Bojím se, že v aj bych to nezvládla správně přeložit. :D Botky, šaty i psaníčko potřebuju taky :) Máš pěkný seznam :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky shánim nude lodičky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočko taky taky mám tendenci kupovat spíše pro sebe :DD No já už taky seznam mám v představách jen to hodit na papír! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mia dala by si mi link na tie šaty presne take zhanam na ples :)) užasne je to spravene kožušteky ma dostali :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co tam kupuješ pro rodinu orientačně? Každé vánoce mám krizi co koupit a už nemám absolutně žádné nápady :))

    OdpovědětVymazat
  6. Kulaté Burjois tvářenky jsou dokonalé :) jinak mám podobné tipy na nákupy

    OdpovědětVymazat
  7. Já ještě nezačla :(( Ale už se na to chystám a to hnedka zítra! :)) Těším se miluju to! Na jednu stranu jdu koukat i co si chci napsat na seznam já :D Uvidíme kolik toho bude ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Právě vůbec nevím co chci, a dárky jsem ještě nezačala nakupovat.. Jsem hrozná..
    liveyoursweetdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. áá.. ty jsi prostě taky typickej blíženec!:-)... a rozhodně ti fandím, abys našla skvělý šaty a ty nude boty, které hledám taky ! :-) vlastně i nude šaty, takže až se ti je podaří najít, jakože se ti to podaří, tak určitě dej vědět :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já to tak mám taky a taky koukám na to co se líby mne bez ohledu na toho človeka kterému se to vúbec nebude líbyt :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. krycí lak jsem už sehnala - jsem na sebe pyšná :) Já bych potřebovala také nové šaty - viděla jsem krásné v Orsay, takže se tam určitě vypravím :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Já vůbec nevím co bych na vánoce chtěla :D Mám pokoj a jsem šťastná :D <3 Tak ať najdeš pod stromečkem to co si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Bourjois mám už asi rok a nie a nie sa minúť, je to naozaj vdačná kupa

    OdpovědětVymazat
  14. Až seženeš ty kožené rukavice určitě se pochlub..moje ruce po nich taky touží :D

    OdpovědětVymazat
  15. to s nákupy mívám stejné, vždycky se přistihnu, že koukám po něčem pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
  16. To mi pripomína, že tiež potrebujem rukavice!!
    Pekný zoznam :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. já bych si taky přála takový pěkný kožíšek :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Pekný wishlist, veľa z týchto vecí chcem aj ja- napríklad šaty a lodičky na tanečnú. (:

    OdpovědětVymazat
  19. tak isto chcem Bourjois tvarenku, ale zatial som si nevybrala odtien :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní17.11.11 8:48

    já né že bych byla sobecká, ale včera jsem šla nakupovat vánoční dárky (konečně jsem měla něco našetřené!) ...spíše kosmetiku do drogerie a dárky pro ostatní byly tak 4 a já si odnesla asi 7 drobností :D (to jsem si totiž ještě po ceste uvědomila, že tu sedmou věc vážně hodně chci) :D já vím, jsem hrozná, příště už jdu se seznamem a raději přesnější částkou, ať opravdu koupím pro ostatní to, co chci :D

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní17.11.11 8:52

    Holinky Melissa jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  22. jo, s tím ,,nadělováním pro sebe" jsme na tom úplně stejně:) ještě jsem nezačala nakupovat dárečky, to až někdy v prosinci:)
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. pořád se těm vánocům snažím odolávat a ty mi to takhle předhodíš - musím taky zapomenout na svá přání a vyrazit do přecpaných ulic :/

    OdpovědětVymazat
  24. Stylebook neznám:) Také potřebuji nový fén, jaký si máš v plánu koupit a do jaké cenové relace? A na tvářenku Bourjois mám taky zálusk, ale koupím leda v přebytku peněz :) Nude lodičky by se taky šikly i šaty a psaníčko. Hezký seznam:) Eve

    OdpovědětVymazat
  25. já marně přemýšlím co chci na vánoce asi to skončí u peněz , pořád hledám na blozích nějaké tipy :)

    OdpovědětVymazat
  26. já přesně ještě ani nevím co bych si přála. ale šaty na plesy tam mám taky, kožíšek i kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné věci. Já si přeji hlavně foťák. Už mám dokonce vybraný. :)) Kdyžtak koukni ke mě :))

    OdpovědětVymazat
  28. To máš dobrý výběr. Já už taky začala s nákupem dárků, jelikož jedeme domu asi týden před Vánocemi, tak mám méně času, ale vždy když vidím ty věci okolo, tak bych chtěla nakupovat dárky i sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  29. Nude lodičky a tvářenku Bourjois (matnou růžovou) chci taky. :)

    OdpovědětVymazat
  30. ty plesovky jsou kouzelný, ty by se mi teda taky hodně líbily, parádní a taktéž boty a stejnou tvářenku bych ocenila, už jsem je několikrát prohlížela, jen mám problém s odstínem, nevím, který vybrat, líbí se mi asi tři :D.....

    OdpovědětVymazat
  31. dobrý nápad,taky něco takového asi stvořím
    Forever free

    OdpovědětVymazat
  32. Krásny zoznam :) Pls kuknite na môj blog http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. tak konkrétně se mnou se shoduješ ve fénu (potřebuju vlastní) a v nude lodičkách, který už marně sháním přes rok. našla sem je v jednom obchodě, ale když sem pro ně za týden šla, už tam nebyly a od tý doby sem žádný nenašla..
    melissky bych si taky přála, ale bohužel mi je nikdo nekoupí a nevím jestli bych za ně dala tolik..

    OdpovědětVymazat
  34. Já už jsem ježíškovi napsala i dopis a jsem zvědavá, co přinese. :) Krásné věci jsi si vybrala. Prozradíš odkud jsou ty nude lodičky? :)

    OdpovědětVymazat
  35. co je to ten stylebook? :D
    Elisa

    OdpovědětVymazat
  36. po knizce Style touzim uz dlouho, ale k Vanocum uz mam jiste neco, po cem touzim jeste dele - xbox a kinect ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Já si letos přeju tákovejch věcí (parfém, kabát, svetr, kozačky) ale spíš to budu muset zkrouhnout na to opravdu nejpotřebnější. A pak to hodím Ježíškovi na papír.

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem letos překonala sama sebe a dárky mám už všechny :) Ale mám stejný problém jako ty, letos poprvé nakupuji dárky i pro sebe, abych je následně mohla odevzdat a těšit se na ně pod stromkem, protože jsem zjistila, že tohle je nejlepší a nejjednodušší způsob, jak dostat opravdu to, z čeho budu mít radost :) Takže mám stejný problém - dárek pro někoho + vždycky něco pro mě :)

    Co se tvých přání týče, taky prahnu po dobrém stipple štětci, já si brousím nehty na ten od Real Technique ;)

    http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  39. U mě je GIVEAWAY, budu moc ráda, když se koukneš. Třeba se ti cena zalíbí, a budeš mít z krku další dárek :D
    http://mysecondmyself.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  40. Moc hezký seznam. mě nejvíc zaujala ta sadu štětců, po té se budu muset podívat :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  41. Začínám taky nakupovat dárky, ale už jsem v koncích nevím co mám nakupovat dál a čím víc přemýšlím tím víc se mi doma hromadí dárky pro sebe.:( :D:D

    OdpovědětVymazat
  42. Já si teď přeji jen aby se mi povedlo tohle : http://vanocni.datart.cz/lenka-poulikova-si-preje-pansky-holici-strojek-philips/ chtěla bych to pro přítele, tak snad se najde pár lidičků, kteří mi dají ozdoby. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Z nudy si znova prohlížím tvé články a ty holinky musím mít!Jaktože jsem si jich předtím nevšimla?Mohla by si takové wishlisty dělat častěji,hlavně když napíšeš kde se to dá koupit (nejlépe české stránky). P.S. Můj Ježíšek ti asi moc nepoděkuje ale já ti jsem vděčná :).Jinak tvůj blog miluju a je to má závoslost!

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡