Mám ráda

Každoročně, když se blíží zima, mám slabost pro všechno třpytivé, chlupaté a také pro černobílé jednoduché kombinace. Pokud si pořídíte třpytivý svetřík, peříčkové náušnice, bílé tričko s černým nápisem a černé/třpytivé glam botky, určitě nebudete litovat. Je to investice více, než na jednu sezónu. Líbí se Vám věci z mé koláže? Máte doma už nějaké?
............................................................................................................................................
Rychlosoutěž má svého vítěze. Alicio, kontaktuj mě prosím s adresou na email. Pošlu Ti slibovaný dáreček. :) Jinak počet komentářů mě opravdu překvapil. Zjistila jsem, že když si budu chtít s Vámi popovídat, budu muset popřemýšlet o nějaké podobné rychlosoutěži. :DD A musím dodat, že děkuji všem, kteří opravdu reagovali na článek/fotky. Tím chci říct, že se mi moc nelíbily komentáře typu: Chci ty voňavky. .) Gratuluji vítězce!!

PS: Od příštího článku opět více kosmetiky.

73 komentářů:

  1. ten trpytivý svetr je užasný

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vítězce:)) a na kosmetiku se moc těším!
    Lenča

    OdpovědětVymazat
  3. Tie nohavice a čierne boty <3 nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych chtěla třpytivé botky a chystám se na nějaký světřík s lurexovou nitkou. Jenže se mi nechce moc investovat, tak to vidím na nějaký second hand. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie veci sú úžasné :) presne také isté legíny mám asi z New Yorkerku alebo z H&M..:)náušnice s pierkami mám ale v čiernej..máš pravdu neľutujem to..♥ krásny blog..čím ďalej tým viac ho začínam čítať:)

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluju vítězce :)
    Ten fialový svetřík a naušnice nemají chybu :) krásná koláž...

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda černou kombinaci, ale bling bling věci mě strašně odrazují :D Nevím proč. Ale koláž skvělá botičky sou uhh :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jé odkud jsou ty třpytivý boty? :) Podobné, které mají v Zaře, jsem chtěla na maturák, ale bohužel jsem je nesehnala v mým čísle..

    OdpovědětVymazat
  9. ja vlastnim to tričko z anglickeho hm High heels high hopes :) mam S a je take oversize ale je super ! :)
    A mam aj tie čierne lodičky s ramienkom . neviem či su take iste ale mam take z asosu :) Su super ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju :)
    ta kombinace vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. Na třpytivé, černé a bílé věci mám slabost snad pořád :D a z koláže se mi líbí boty ^^

    OdpovědětVymazat
  12. Ou, ty jeggins jsou krásné :O

    OdpovědětVymazat
  13. jee ty černé botičky vypadají nádherně:)celá koláž je krásná:)

    Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Odkud je prosím ten svetr vlevo nahoře? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny věci jsou úžasné! :)) Gratuluji vítězce :)) A moc se těším na nový kosmetický článek,které já zbožňuju :))

    OdpovědětVymazat
  16. nepohrdla by som cimkolvek z tvojej kolaze, perfekt!! a vitazke gratulujem, pacilo sa mi ze nebolo ziadne "follow me(here, twitter, fb...) je vidiet ze mas svojich citatelov rada bez toho aby si tuzila mat ich milion (kvalita je nad kvantitu:))pa

    OdpovědětVymazat
  17. mám stejné tílko z HM jen s jiným nápisem... a pokud máš v plánu si ho pořídit, tak tě varuju :D je ze strašně mačkavého materiálu a ještě se hoodně špatně žehlí... takže je pořád zmačkané a vyžehlit ho trvá hodinu, pak ho oblíkneš a je zase pomačkané :D no prostě výhodná investice

    OdpovědětVymazat
  18. moc povedená koláž! přesně vystihla můj styl! můžu se zeptat odkud ty věci jsou? líbí se mi ty kalhoty a to tilko.... o třpytivém topu ani nemluvě! :)Thess

    OdpovědětVymazat
  19. uplne vsechno!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Koláž je krásná:)Akorát by to možná chtělo přidat obchody, kde se dají tyhle kousky sehnat:) N.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja mám veľa podobných vecí, ale pekná koláž :)

    giveaway na whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Mám velmi podobné černé botky na velmi vysokém podpatku...a ačkoli jsem na podpatky zvyklá a celkem na nich umím chodit, v těhlech se to nedá, asi špatně vycentrovaný podpatek, myslím, že ani sebevětši modelka by na nich neudržela rovnováhu. Takže si je bohužel beru jen tam, kde vím, že budu sedět nebo že mě bude přítel přidržovat, ať už při chůzi nebo při tanci:( Laura

    OdpovědětVymazat
  23. Strašně bych chtěla ty peříčka ale nemám na ně štěstí:( A ten svetr ♥ :)
    Nevíš o něčem kde jsou ty náušnice podobné? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty botky jsou skvělé, ale já bych se na nich zabila. :D
    Gratuluji vítězce ;)

    OdpovědětVymazat
  25. to nééé!!! prošvihla jsem soutěž :-( škoda, možná to vyjde příště...

    chlupaté věci se mi moc nelíbí, zato třpytivé ano :-) akorát si nejsem moc jistá s nošením třpytivého oblečení i přes den, pro mě je to spíše večerní outfit :-)

    Zdraví Cathy :-)

    OdpovědětVymazat
  26. mimochodem, hrozně se mi v předchozím článku líbila ta růžová rtěnka. Že by Essence? Můžu se zeptat, jaký to je odstín?

    Cathy

    OdpovědětVymazat
  27. ďakujem mia! aké milé :)) Alicia **
    štylová koláž!

    OdpovědětVymazat
  28. Je to nádherný a ráda bch věděla značky u kalhot a trička :)

    OdpovědětVymazat
  29. ty kalhoty jsou nejlepšííí!!! :) a to tričko jsem si chtěla koupit:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ty věci jsou úžasné :)) Gratuluji vítězce a těším se na nové kosmetické články,které já miluju :))

    OdpovědětVymazat
  31. DĚKUJI ZA KOMENTÁŘE! Jste opravdu zlaté. Já jen doufám, že Vás blog bude bavit dál. Podobnou soutěž plánuji už brzy. :)

    Rtěnka byla od Essence odstín 43 Kiss you.

    KOLÁŽ:
    Třpytivý svetřík vestryonline.com, flitrový svetr my-wardrobe.com, Top s nápisem H&M, legíny glassworks-studios.com, Černé boty Topshop, Třpytivé boty také Topshop, náramek barneys.com a náušnice nordstrom.com. Ke koláži jsem značky nepsala, protože měla sloužit spíše pro inspiraci.

    Jinak ty blejskavé věci bych si do školy nebo na nákupy také nejspíš neoblékla, ale na párty nebo někam večer na víno, proč ne? :)

    Katie: Děkuji za varování. Tak nějak jsem to tušila. :DD :(
    Cathy: Tak třeba příště! .)

    OdpovědětVymazat
  32. třpitivý svetřík je nejlepší♥-♥
    jinak takyé gratuluji výherkyni :)

    OdpovědětVymazat
  33. Koukam ze bychom si rozumneli :D Z toho NYC jsem si odvezla 4 pary perickovych nausnic, a tri trpytive svetry jak mas na tom obrazku, a pak jeste cerne semisove lodicky jak tu mas....super vkus:D

    OdpovědětVymazat
  34. ty legíny vypadají skvěle!
    také mám teď období "temna", jak je podzim, nejradši bych nosila všechno černé.. ale chlupatým věcem ani těm třpytivým se rozhodně nebráním. :)
    škoda, že náramek není jaksi dostupnější, nejradši bych ho měla na dnešní večer. :)
    ale možná dobrý nápad na DIY?

    OdpovědětVymazat
  35. Chci ten top a peříčkový náušnice mám, ale to je asi jediný :D

    OdpovědětVymazat
  36. za mňa ten prvý fialkovy (?) svetrik :-)
    a tiež sa už moc teším na kozmetiku ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. tie pierkové naušnice sú naozaj nádherné,

    OdpovědětVymazat
  38. vestryonline.com jak je tato stránka ,tak nevíš kolik stojí poštovné?

    OdpovědětVymazat
  39. ale jo dobré na to že nemám moc ráda takové třipitící se věci,ale botky sou top
    forever free

    OdpovědětVymazat
  40. oboje boty jsou dokonalé! <3 :)
    a peříčkové naušnice sháním už dlouho, ale zatím jsem nenarazila na žádné, které by se mi opravdu líbily :)

    OdpovědětVymazat
  41. oboje tie topánky sú skvelé! :)
    http://www.energiq.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  42. oh i love what you put togehter! everything so sparkling:)

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    OdpovědětVymazat
  43. Ten svetr a náušnice jsou krásné <3 A zajímavé jsou i ty legíny se zipy, příjemný fajn článek, jako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
  44. PlumFoolery: Ach jo, a já to Tvé video dosud neshlídla, protože mi nějakým neznámým nedopatřením nešel v pc zvuk:/ Jdu to napravit. :DD !
    adela chloe: Skvělý nápad! :)
    Anonymní:
    Standard Delivery
    Expected delivery time of 2-4 working days - cost £3.95.
    Nee: Thanks babe :*

    OdpovědětVymazat
  45. Nohavice (alebo legíny) sp nádherné! :) Aj ten sveter vľavo hore je pekný!

    OdpovědětVymazat
  46. Z tvé koláže bych brala snad vše! :)

    OdpovědětVymazat
  47. OH! DALŠÍ SLEČNA, KTERÁ MÁ VELMI VYSOKOU NÁVŠTĚVNOST :DD Jak to skariš děláte? To netuším -_-" Chtěla bych dotoho taky nějak spadnout :D
    Ani se nedivím, máš moc krásný blog ♥

    ANNE-KINGDOM.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  48. Gratuluji moc vítězce!
    A věci z koláže vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  49. ty legíny jsou skvělý! a gratuluju výherkyni :))

    OdpovědětVymazat
  50. Ten třpitivý svetřík mám. Teda skoro úplně stejný. Pořídila jsem ho loni a už se těším, až ho vytáhnu :-) Akorát mě mrzí, že k němu nemůžu nosit legíny (třeba takový, co más v koláži), chjo nemám prostě hubeňonký nožky, jako ty :-/ Pet.

    OdpovědětVymazat
  51. Na ty třpytivé botky jsem už koukala, jsou krásné! Mně by bylo je líto nosit xDDD se znam :))

    OdpovědětVymazat
  52. moc se mi líbí ty černé boty! a pak ještě ty legíny..:) gratuluji vítězce, škoda.

    OdpovědětVymazat
  53. moc se mi ty veci libi, dodaji smrnc snad uplne vsemu :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  54. NelíbilY komentáře, Mio, nelíbilY. Co že to studuješ?

    OdpovědětVymazat
  55. Děkuji za všechny komentáře!
    Pet: Já nemám zas nějak extra hubený nožky! :DD
    Anonymní: Děkuji za korekturu, ale nejsem dokonalá, i já se občas spletu. A obor který studuji jsem sem nikdy nenapsala, takže budeš asi nějaká má spolužačka, že? .) Příště uvítám i podpis, každopádně děkuji.

    OdpovědětVymazat
  56. Ten první svetr chci!! Celkově je to povedená koláž. :)

    OdpovědětVymazat
  57. Taktéž moooc gratuluji vítězce, a jsem ráda, že to nevyhrál ten komentář typu co se ti nelíbí (a fakt nejsi sama)! Koláž je moc povedená, sice jsem nikdy nemusela třpytky, ale u něčeho se mi líbí a jsou moc pěkné. Pomalu se mi zase začínají líbit... Pěkné, jako vždy ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Opravdu se mi toho líbí hodně, ale nejvíc jsem pro ty boty!

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  59. ráda bych měla v šatníku klidně všechny věcičky z tvé koláže, protože jsou fakt úžasné a je to přesně můj styl.. i když ani nevím jaký já mám styl, ale zamlouvá se mi to :)

    a určitě si nemyslím, že by jsi musela pořádat takové soutěže aby si s tebou někdo povídal, já jsem třeba minule u toho článku ani pomalu nepostřehla tu soutěž, četla jsem si tvůj článek, protože mám tvůj blog ráda a myslím si, že to tak má každý.. nebo aspoň většina ;)

    OdpovědětVymazat
  60. všechno je to tak nádherné !!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  61. Mně se líbí boty se třpytkami, ale pořád přemýšlím, jestli je to dobrá investice. A v háemku maj úžasný psaníčko třpytivý!

    OdpovědětVymazat
  62. Moc povedená koláž :)) přesně takovýhle věci miluju :)) v poslední době jsem si koupila chlupaté kabelky, které jsem si zamilovala a zrovna včera jsem našla v Zaře krásný třpitivý svetr! Ta cena byla šílená ale uvidím....

    OdpovědětVymazat
  63. gratuluji výherci :) Jinak krásná koláž,nejvíc se mi líbí ten první svetr :)

    OdpovědětVymazat
  64. Gratiluji vítězce=)
    Moc se mi líbí ten svetr a ty černé boty ahh. =)
    Těším se na kosmetiku =)

    OdpovědětVymazat
  65. ten třpytivý svetřík je krásný :)
    gratuluju vítězce :))

    OdpovědětVymazat
  66. Ty věci jsou krásný, moc se mi líbí ten svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  67. je super že tohle jsou přesně ty věci které se nikdy neomrzí, jsou v podstatě v kurzu každou sezónu

    OdpovědětVymazat
  68. naušnice s peříčkama už sháním delší dobu. Ty které jsi sem dávala z minulého nebo tak nějak článku, jsou úžasnéé!! Bohužel, žádne podobné jsem nenašla. :) Jinak s věcma souhalsím s tebou;)

    OdpovědětVymazat
  69. ty černé boty jsou dokonalé :-) náušnice s peříčky jsem měla, ale nějak je nemůžu najít. byly to takové jako lapače snů :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Gratuluji vítězce a chci se zeptat odkud jsou ty legíny? Vypadají moc hezky.
    Jinak moc pěkná koláž :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  71. strašně moc bych chtěla ty legíny, jsou úžasný!! a peříčkových náušnic mám doma možná až moc :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡