Dnešní make-up

Protože jsem dnes byla nějaká rychlá a měla volnou chvíli, tak jsem si řekla, že zkusím vyfotit svůj make-up. Sice mi foťák opět sežral skoro všechny barvy, ale možná tu přece jen něco najdete - třeba tipy na kosmetiku.
A musím Vám něco povědět. Většinou si připravuji články na týden (někdy i čtrnáct dní dopředu). Vybil se mi netbook, přestal mi fungovat nabíjecí adaptér a já měla zálohované opravdu minimum (čtěte skoro nic). Můj adaptér společně s netebookem musel k reklamaci. Za 30 dní mi byl notebook vrácen s novým kabelem a komplet přeinstalovaný, aniž by mě firma informovala. Takže nemám bohužel nic, vše jsem ztratila (jak věci do školy, do práce i na blog). Takže Vám doporučuji si opravdu, co nejčastěji veškeré materiály zálohovat (pokud to neděláte). Pohodlnost se mi opět nevyplatila.
A co, že jsem to použila?
Zmatňující báze pod make-up (Dermacol) /bude článek/
Bronzer a rozjasňovač (Catrice, limitované kolekce)
Tvářenk♥ (Detmacol, č.2)
Paleta očních stínů (E.l.f.)
Štěteček (Dermacol)
Korektor - make-up cover (Dermacol)
Gelové oční linky ♥ (Catrice)
Rtěnka limitka (Essence, 02) + rtěnka (NYC, 409 Fragile Pink)

50 komentářů:

  1. od vnitřních linek jsem upustila už několik let zpátky a od té doby je upřímně nenávidím, už jen proto, že jsem je několik roků nosila každý den.. (čti měla jsem orámované oči černou každý den :D ).. ale tohle se mi líbí :) je to jemné a sluší ti to. máš na to oči :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší! tu essence rtěnku jsem chtěla taky, ale neslušel mi odstín:(

    OdpovědětVymazat
  3. Až konečně bude Catrice v Ostravě tak jim to tam vykoupím :D A na té první fotce jsi neskutečně krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Kočko sluší ti to! :) Začínají mi ty linky taky chybět asi se zas začnu malovat uvidím zda nebudu pohodlná! :D A s tím zálohováním máš jen pravdu taky mi selhal pc :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lesk NYC vyzerá perfektne :)http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherný oči a celkově jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak přesně to stejný se mi teď s ntb stalo taky. Navíc ještě řeším, aby mi dali zpátky vůbec peníze. Ach jo ...
    Jinak Ti to moc sluší a blog kontroluji každý den ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ty oči máš skvěle nalíčené:) ..jsi krásná;)

    OdpovědětVymazat
  9. sluší :) ja nastěstí zalohuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty černé linky uvnitř oka se mi vůbec nelíbí, jsi takový něžný, andílkovský typ, nějak mi to k tobě nejde... Bez nich ti to sluší víc! Jinak tvůj blog mám moc ráda, příjemný změna od všech těch módních bloggerek!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. ty oči jsou krásné!! :) chci se také umět také líčit :(

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. jsi krásná líbí se mi rtěnka , takovou bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Si veľmi milé a pekné dievča...pekný večer

    OdpovědětVymazat
  14. Super make-up, moc ti to sluší :) A to s tím smazáním všech věcí z notebooku by mě dost naštvalo, protože v něm mám prostě všechno! Jdu zálohovat :)

    OdpovědětVymazat
  15. jej to mi je líto, taky se mi to jednou stalo :D hrozný.

    jsem zvědavá na tu bázi, celkem ráda bych si jí pořídila.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsi ale krásná! :o) Zajimavý je, že toho se děsím pořád, kdy se mi něco stane s netebookem a všechno se mi ztratí...bohužel i přes tyhle představy nejsem schopna cokoliv zazálohovat :o( Jendou budu taky plakat..já vím. Taky bych moc ráda recenci na bázi, už mi stará dochází.

    OdpovědětVymazat
  17. Hmm, to mě mrzí, že jsi měla takové starosti. Myslím si, že zálohuje málokdo a pak se nám to takhle vymstí.

    Jinak ti to sluší, jen jestli foták hodně barev utlumil, musela jsi být už moc barevná. Takhle je to úplně akorát!

    OdpovědětVymazat
  18. to by mě pěkně nasralo :D
    jinak ,ty uuuplně záříš!
    Chica boomb

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jsi tak krásná, máš strašně nádherné oči! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Seš moc hezká holka až na tu pusu:( promiň...

    OdpovědětVymazat
  21. A jakou jsi použila řasenku ?:))

    OdpovědětVymazat
  22. Tady ti to strašně sluší! :) Na tu bázi je taky těším, mám zatím vyzkoušenou jenom tu od Elfu.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty oči jsou úžasný ;) Jinak přesně nad touhle tvářenkou z dermacolu jsem dneska stála hodně dlouho :D 34 minut jsem si vybírala tvářenku, kterou jsem hoodně nutně potřebovala (:D) a nakonec jsem odešla se třema.. blázen :D

    OdpovědětVymazat
  24. skvělé, dlouho jsem neviděla dolní linky .)

    OdpovědětVymazat
  25. No o tom mi povídej, stalo se mi to už taky :// hrůza! Musím říct, že ti tohle líčení vážně sluší, opravdu se mi líbí :)) Pořád přemýšlím o tom make-upu catrice, a pořád se nemůžu rozhodnout jestli teda ano a nebo ne :(( Sakra :D

    OdpovědětVymazat
  26. Super make-up. Svedčí Ti to. (:

    OdpovědětVymazat
  27. Strašně, ale vážně strašně Ti to sluší!!
    Taky bych se chtěla umět takhle krásně nalíčit:)

    OdpovědětVymazat
  28. super ! :) moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  29. No o tom zálohování..moje ségra si koupila disk na který si muzes zalohovat veci.. a i to není stoprocentní, rozbil se jí a nemá nic. Bud jí ho opraví a data v něm nedostane, anebo jí je z tama dostanou,ale disk už fungovat nebude, a stálo by to ale 6000..to víc naštve!:D a Miuš chtěla jsem se tě zeptat na dotaz, na FS jsi asi dlouho nebyla.. máš zkušenost s touhle tvářekou? http://www.drogeriemartina.cz/pletova-kosmetika/tvarenky/dermacol-tvarenka-c-01-glamour-rozjasnujici-15g,1022076.html mají ji v rosmannu v akci o půl levněj ve výprodeji, přemýšlím nad koupí:) děkuji .)

    OdpovědětVymazat
  30. jediné rty se mi nelíbí, jinak perfektní pleť a oči máš hezké i bez líčení, takže taky spíš děkuju za tip na linky ;) a podobnou zkušenost jako máš ty s přeinstalací ntb mám taky - nejen, že je člověk jako bez ruky, ale ty ztracené fotky, dokumenty apod. děs a hrůza! :(

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Moc ti to sluší. A s tím notesem tě lituju :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Jo a zapomněla bych dodat.. chci mít tvoje rty!

    OdpovědětVymazat
  33. Jejda, s tím notebookem jsem tvou situaci zažila již několikrát, ale stejně jsem se neponaučila a nemám nic zálohované. Ze začátku mě to moc omezovalo, ale brala jsem to jako očistu života. =D (počítačového i přes veškeré ztráty). Jinak už tak rok pokukuji po tvářence od Dermacolu a odstín co máš ty, vypadá moc fajn. Dokáže tato tvářenka i sytější zvýraznění?

    OdpovědětVymazat
  34. Takhle ti to moc slusi! Nejsem fanda cat eyes ale je videt, ze kdyz se to udela decentne tak to muze vypadat fakt dobre. Kocka!

    OdpovědětVymazat
  35. Strašně se mi líbí, jak decentně se dají orámovat oči černou linkou. Líbí se mi i v kombinaci se rty a jako třešnička - s Tvojí přenádhernou pletí! Veliká inspirace, děkuji! :)
    Pokud se můžu zeptat, používala jsi někdy gelové linky od Essence? Já jsem s nimi nadmíru spokojená, ale od Catrice jsem je nezkoušela. Můžeš porovnat, které jsou lepší?

    Cristina

    http://cristinamaer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  36. jsi krásná dívka, vážně. vždycky tě obdivuju..:D prostě nádherná.

    a s tím zálohováním - přítel fotí, takže má dist asi 1,5 Tera, takže opravdu velká, VELKÁ, paměť. nicméně jak psal kdosi nade mnou - kdyby se mu náhodou s diskem něco stalo, tak je v háji. část vypaluje na dvd, jenže to je taky dočasné. takže plánuje koupi dalšího disku a bude zálohovat nadvakrát....

    OdpovědětVymazat
  37. Krásné,velmi Ti to sluší:-) !

    OdpovědětVymazat
  38. Anonymní26.11.11 9:22

    hned odpoledne jdu zálohovat:D Jinak jsi mě nalákala na dermacol matt control, vůbec jsem nevěděla že něco takového je.

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní26.11.11 9:25

    Viděla jsi článek o tvém opálení s ryorem na prozeny.cz? když jsem to na seznamu dole viděla hned jsem měla za tebe radost:) Lucka

    OdpovědětVymazat
  40. slusi ti to :)
    A taky bych mela zalohovat, jsem lina a jednou na to doplatim, uz to vidim... :(

    OdpovědětVymazat
  41. Tohle znám. Jak trápení s adaptérem, na které mám fakt neuvěřitelnou smůlu, tak přeinstalaci nb - mám ho rok a půl a už má 3. harddisk. Neuvěřitelné, ale je to tak. A já nezálohuju vůbec (teda teď, poučená, to nejdůležitější mám), takže jsem 2x přišla komplet o všechno. Ano, škola, byla to práce vše znovu dělat (jsem puntičkář na poznámky), ale nejvíc mě mrzí fotky, které už nikdy znovu mít nebudu. Takže souhlasím s tebou a doporučuju zálohovat aspoň každý měsíc :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Tak tohle líčení ti opravdu sluší. :))

    OdpovědětVymazat
  43. Moc pěkný líčení! Vidím správně, že ta tvářenka Dermacol má takový broskvový odstín bez třpytek? Přesně takový totiž už delší dobu hledám :) Děkuju za radu..

    OdpovědětVymazat
  44. Tak toto líčenie ti pasuje maximálne!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  45. Mio pokud mohu mít takový podivný a upřímný názor - já bych udělala něco s tím střihen vlasů, už mi to přijde takové dost suché a nemastné, neslané............Vera

    OdpovědětVymazat
  46. Pěkný make-up, ale tobě to sluší vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  47. Anonymní11.01.12 0:01

    Mio, prosím tě ta báze od Dermacolu, co to přesně je? (zlatavé)

    OdpovědětVymazat
  48. toto líčenie je perfektné !
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡