BB

Vsadím se, že většina z Vás působivé narození značky Bobbi Brown už zná. Pro nezasvěcené mám svůj zkrácený příběh. Bobbi byla žena, která byla nespokojená s rtěnkami na červeném základu (nesluší každému a nejsou přirozené) a s dostupnými make-upy (které byly růžové, a tak je musela vždy roztírat i na krk i do dekoltu, aby make-up nebyl tak viditelný = opět nepřirozenost). Jednou se tedy rozhodla, že zkusí štěstí a navrhl 10 rtěnek s přirozeným hnědým základem a řadu make-upů se základem žlutým (který má většina z nás - my Češky, opravdu snad všechny). Rtěnky nabídla obchodnímu řetězci Bergdorf Goodman pod názvem Bobbi Brown Essentials s tím, že pokud se za měsíc prodá 100 rtěnek, bude šťastná a začne podnikat. Zní to jako pohádka, ale zmiňovaný počet 100 rtěnek se prodal za pouhý jeden den! A proto dnes, když slyšíme pojem Bobbi Brown, si představíme prestižní a luxusní kosmetický gigant s kvalitním sortimentem. (Vice tady.)
A proč o BB píšu? Tato značka se narodila, stejně jako já, v roce 1991 a tento rok tedy slaví svých krásných 20 let na trhu. Není tomu tak dávno, co jsem byla oslovena BB pro ČR pro spolupráci. Určitě mi dáte za pravdu, že tyto nabídky se neodmítají! Doufám, že mě nezavrhnete za to, že jsem Vám tuto spolupráci přiznala (BB to nechali na mě, ale já usoudila, že chci být opravdu upřímná). Nejsem ten typ bloggera, co by takové spolupráce zneužíval a psal o něčem, čemu nerozumí. Značka si mě nijak nekoupila, ale chtěli bychom spolu spolupracovat, například jako spolupracuje Michelle Phan s Lancome. Určitě z toho vyplývají různé výhody pro Vás - mé čtenáře, jako jsou rady, recenze, testování, škola líčení, tipy na novinky a akce, a snad i soutěže. Mám z toho všeho obrovskou radost a je to pro mě neuvěřitelná zkušenost. Doufám, že budete spokojeni i vy, a že si český tým BB vybral správně.
Mou první zkušeností byla příjemná schůzka s manažerkou Bobbi Brown pro Českou republiku, která mě poslala do parfumerie Douglas, kde se mě ujala profi vizážistka BB Barbora Hubková. Absolvovala jsem známý kurz ,,sebelíčení" v 10 krocích. Tento kurz, může absolvovat každá z Vás. Stačí si zajít do parfumerie Douglas v Praze 1, Na Příkopech 17. Toto líčení se neplatí. Vizážistka Vás seznámí se značkou Bobbi Brown a vytvoří Vám tzv. Face cart, kam Vám napíše všechny produkty, které při líčení použila. Vy máte pak snadnější výběr při nákupu, protože už víte, co Vám sluší. Vaší kopii karty společně s Vaším jménem si v parfumerii schovají, protože můžete přijít zase příště, například na večerní líčení, a vizážistka už ví, který make-up je pro Váš typ nejvhodnější. Při celém líčení máte v ruce zrcadlo, abyste věděli jak na to a zvládli to samé druhý den doma. BB preferuje přirozené líčení, které zakryje nedostatky a zvýrazní Vaše přednosti. Barbora mi říkala, že BB vizážistky učí ženy, jak být přirozeně krásné, aniž by bylo vidět, že jim k tomu dopomohlo líčení. A to je mi nad míru sympatické.
 Má face cart:
Rozhodla jsem se popsat Vám celé líčení, které jsem absolvovala, přípojím i rady, které mi vizážistka Barbora dala. Někteří už všechno znáte, ale pro někoho to může být něco nového. Podotýkám, že jde líčení pro můj typ, tedy bledou pleť, blond vlasy a modré oči. 

1. KROK
Základ je stále stejný. 1a) odličovač a 1b) hydratační tonikum: Vizážistka mi odlíčila celý make-up a pomocí tonika pleť hydratovala, uzavřela póry a připravila na další líčení. Dále mi přetřela rty balzámem (1c), protože jsem je měla dost popraskané. Balzám obsahuje ochranný faktor 15 a krásně mé rty hydratoval. Dále použila oční krém a pleťový krém (1d+1e). BB nepoužívá bázi pod make-up, protože jejich hydratační pleťový krém funguje multifunkčně, jako krém, ochrana i báze pod make-up.

2. KROK
Na mírné kruhy pod očima použila Barbora růžový korektor v odstínu light bisque (2a, který je určen na modré a narůžovělé skvrny). Pokud máte kruhy spíše do zelena a hněda, používejte korektor oranžový. Na zakrytí drobných nedostatků je poté určen korektor v odstínu porcelain (2b), který zakryje každou pihu i pupínek.
3. KROK
Nastává ta nejdůležitější část líčení - správná volba make-upu. Barbora ihned věděla, který mi bude sedět. Pro jistotu tři vyzkoušela na mém čele a tváři krátkými tahy a tím se přesvědčila, že zvolila odstín Porcelain správně. Překvapilo mě, že make-up v tyčince nevysušuje, je naopak velmi hydratační. Stačí pár tahů tyčinkou a poté rozmazat štětcem, houbičkou nebo prsty. Dokonale se přizpůsobí pleti. Pleť je zářivá a hladká. Pěkně zakryl všechny mé pihy a po nanesení držel na místě až do večera. 

4. KROK
Barbora je profesionální vizážistka a stojí si za tím, že pokud najdete svůj dokonalý make-up, který naprosto sedí Vaší pleti, nepotřebujete žádný pudr. Maximálně noste nějaký v kabelce - pro patřičné rychlé zmatnění. Proto mi jen lehce obličej poprášila fixačním bezbarvým pudrem pod odstínem Pale Yellow. Bronzery prý v zimě nemám používat vůbec. Nevypadala bych vůbec přirozeně a protože jsem hodně světlý typ, mám se zaměřit na čistou sjednocenou pleť.

5. KROK
Nikdy to s tvářenkou nepřehánět, hlavně v zimě, kdy má světlejší pleť tendenci růžovět přírodně. Vizážistka mi na jablíčka nanesla odstín Pink sugar. Je trochu třpytivá a barevně velmi přirozená a šťavnatá. (Při aplikaci se usmívejte, ať víte, kam ideálně tvářenku nanést.)

6. KROK
Se svými plnými rty si můžu dovolit rtěnku i lesk, ale nesmím to přehánět se třpytem. Ideálně vše matnější. Barbora mi na rty nanesla lesk v odstínu Tutu (č.1). Jde o řadu Rich color, což jsou vlastně spíše tekuté rtěnky, než klasické lesky. Musím potvrdit, že vydrží opravdu dost.
7. KROK
Na řadě je obočí. Vizážistka chtěla použít řasenku na obočí v bezbarvé variantě, ale přemluvila jsem jí, aby vyzkoušela odstín blond, který běžně používám a usoudila, že mi sedí celkem dobře, takže si ho můžu dovolit. :) Obočí jsem sice měla o něco tmavší, ale zase pěkně vyniklo a obočí je přece rámem obličeje (jako je důležitý rám na obrazu). Výhodou tohoto výrobku je, že obočí dobarvíte, vypadá plnější a navíc i učešete a ono potom v požadovaném tvaru opravdu drží.

8. KROK
Jako blondýnka mám prý nosit co nejčastěji stíny spíše světlejší, ale za to si můžu dovolit perleťové a metalické. Barbora použila krémové v odstínu Bone (8a) a metalické krémové v odstínu Brown metal (8b).

9. KROK
Důležitým zvýrazněním oka jsou linky. Můžete je nosit klidně každý den, jen je na denní líčení příliš neprotahujte. (Ke zvýraznění stačí obtáhnout horní víčko oka.) Nejvíce se ke mně prý hodí gelové linky v odstínu Sepia ink. Měla bych omezit černé a nosit více přirozenější - hnědé a tmavě hnědé.

10. KROK
A poslední důležitý krok = řasenka. Dost mě překvapilo, jak tak obyčejný kartáček dokáže řasy krásně pročesat, dodat jim objem a zároveň i prodloužit. Řasenku Vám samotnou brzy otestuji v pokračování Řasenkového speciálu.
Mrzí mě, že výsledek není tak viditelný, ale i přesto přidávám foto přirozeného líčení. Vizážistka mě líčila asi ve 13 hod a tato fotka byla pořízena až kolem 21 hodiny večerní, doma za umělého světla. Alespoň tu krásně vidíte, že řasenka stále funguje po celý den a lesk vydržel i oběd a malou svačinu.
Vizážistce jsem poděkovala za skvělý mini seminář osobního líčení a dostala jsem od ní ještě tuto chytrou pomůcku, kterou určitě využiji v některém článku o líčení rtů. V deskách je kolečko, které si odtrhnete a přikládáte ke rtům, dokud se Vaše barva rtů nebude shodovat s barvou na konci kolečka. Až na tu správnou natrefíte, posunete s horním kolečkem a zjistíte tak všechny názvy odstínů rtěnek a lesků od BB, které Vašemu typu budou slušet.
Doufám, že Vám byl tento článek užitečný. Jistě se tu na blogu brzy objeví nějaký další článek tohoto typu. Zároveň se můžete v komentářích na cokoliv ohledně Bobbi Brown ptát. Pokud nebudu znát odpověď, mám možnost se na cokoliv zeptat týmu BB.

Máte nějakou zkušenost s touto značkou? Líbí se Vám její klasické černé obaly? 

51 komentářů:

  1. Mia, ja som veľmi rada, že konečne vybrali niekoho, kto tomu rozumie. Páči sa mi, že si úprimná. Nemám rada, keď píšu doslova reklamu módne blogerky, ktoré tomu nerozumie. Verím, že Bobbi Brown vybral dobre. A ďakujem za rady od profi vizážistky. Musela byť úžasná, rovnako ako si ty! Janka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasnej článek!! a těším se na další takové pdobné :) od bobbi toužím po ikoncikejch linkách na oči :) do vánoc si pro ně do prahy pojedu a zkusím tedy poprosit také o takovou face kartu, aby mě vizážistka naučila jak si je líčit :) díky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za krásné komentáře! :)

    Kejsii: Právě takové dámy, vizážistky od Bobbi vítají všemi deseti! .) Barbora, neboj jiná z vizážistek, Tě s linkami určitě pracovat naučí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní06.08.13 9:33

      Barbora Hubková nepříjemná a nesympatická.
      Doporučuji Lindu.

      Vymazat
  4. BB samozřejmě znám, ale zatím jsem neměla tu možnost nic vyzkoušet :) doufám, že to se ale brzy změní! :) Jinak gratulace ke spolupráci!!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji k té nabídce :) Kosmetika Bobbi Brown mě zatím moc neoslovila, ale to se možná změní :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi jedna z nej blogerek a právě se mi líbí že to přiznáš a strašně pekně píšeš a vždy dám na tebe. vybrali si dobře. *thumbs up*

    OdpovědětVymazat
  7. Waau, tak to tedy velká gratulace! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný článek!! Ještě jednou gratuluji a těším se na pokračování! :))

    OdpovědětVymazat
  9. páni Mio, tak to ti moc gratuluju, to je úžasný :) já teda s BB nemám žádnou zkušenost, protože pro mě je prostě (zatím) zbytečný utrácet až tolik za kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi zaujímavý článok!!
    Nie, taká ponuka sa neodmieta ;-) gratulujem..je to skvelé!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělý! Moc gratuluju. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tu spolupráci ti přeju! Ty si to zasloužíš!:) skvělý článek.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mio, to je opravdu obrovský úspěch!!! Já bych omdlela radostí, kdyby mě vybrali jako prezentaci BB pro celé česko.
    Určitě si to zasloužíš, líčení rozumníš, máš hezkou plet a jsi moc milá.
    Pžeji ti s BB spoutu krásných zkušeností a těším se, až se s námi o ně podělíš jako dnes!

    OdpovědětVymazat
  14. neznala jsem ji ale teď jí budu asi líbat nohy:D
    gratuluji ke spolupráci:)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulujem, to je pre teba super! Ja mám BB rada, lebo vyrábajú ako jedna z mála značiek make upy aj pre moju super svetlú pleť, z UK značku dobre poznám a ani som nevedela že príde aj do ČR! Veľa štastia BB aj tebe :)


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Gratulace ke spolupraci a tesim se vyhledove na recenze atd! Myslim, ze i liceni je super, preci jen slo predpokladam o kazdodenni bezne liceni a ne o fotomakeup:-)

    OdpovědětVymazat
  17. tak to ti moc gratuluju! je super, ze vybrali nekoho, kdo tomu opravdu rozumi, moc ti to preju a doufam, ze nam budes o to pravidelne informovat...:) jo a muzu se zeptat, v jakych cenovych relacich se tahle kosmetika pohybuje? :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. skvělý článek :)

    Zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  19. Gratulujem:) http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. vybrali si dobre :) a ty si urobila dobre, že si súhlasila :)

    OdpovědětVymazat
  21. mam naprodej nekolik stetcu Bobbi Brown dovezeny z ameriky,nepouzity jestli mas zajem :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Produkty jsem ještě nezkoušela, ale za to o nich slyšela. Černé obaly jsou moc pěkné a elegantní.
    Tvůj článek je pěkný a zajímavý. Dokonce si se i přiznala ke spolupráci s BB. Moc pěkné, jen tak dál:0)
    http://www.curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. gratuluju ke spolupráci, je to velký úspěch! na info o bb se moc těším a mám stejnou otázku jako Ivets perspective (kolik stojí) a seženu v ji v každém Douglasu? ;)

    OdpovědětVymazat
  24. krásněs to napsala! mám co dělat teda :))

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní04.12.11 1:12

    Wau! Gratulace, rozhodně je to super šance a zkušenost pro tebe. Navíc tuhle značku mám moc ráda,a popravdě jsem ji vlastně vůbec nezaregistrovala u žádných bloggerů. Takže co se týká mě, budu ráda za časté recenze a tipy ohledně BB na tvém blogu. Ačkoliv pro mě není problém se dostat do Douglasu, tak i přesto je tak trochu škoda, že tato kosmetika není k sehnání i v jiné síti parfumerií či drogérek. Ale to je jen malé mínus, hlavně že v ČR je! :)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  26. Bobbi Brown je skvělá, nejradši od ní mám však hřebeny :)

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji ke spolupráci a přeji ti ať se ti vše daří jak má :)
    Moc krásně tě nalíčili. Je to jemné, přirozené, ale přesto perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý článek, o BB jsem několikrát slyšela (prý jí používá i Kate Middelton :), ale třeba ten příběh nebo filosofii značky jsem neznala. Líčení se mi líbí, vážně přirozené, jemné.

    OdpovědětVymazat
  29. BB můžu, moc gratuluji a těším se na články:)
    Ta pomůcka je perfektní a líčení opravdu povedené.

    OdpovědětVymazat
  30. Pááni, tak to přeju hodně štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  31. Nemohli vybrat líp:) Moc Ti gratuluji a těším se co tahle spolupráce přinese. Měj se krásně, Véra

    OdpovědětVymazat
  32. Mio to ti strašně moc přeju!!! :) Myslím, že budeš skvělá ambasadorka, určitě si nemohli vybrat lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluju, BB vybrali opravdu výborně?:-) Zatím jsem žádné jejich produkty nezkoušela, takže se těším na recenze a tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak tuhle spolupráci bych brala taky! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Přirozené ale krásné líčení a Tobě moc sluší! BB udělala dobře, že si Tě vybrala pro spolupráci :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ty jo, super, závidím :) A vlastníš nějaké výrobky BB? Já jsem tvor zvědaví, tak by mě zajímalo, jak se stalo, že vybrali zrovna tebe jako ambasádorku BB? Tak ještě jednou moc, moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluji! :)
    Jinak mimochodem, možná to víš, jen... že je tu o tobě článek, respektive o tvé zkušenosti se samoopalovákem - http://www.prozeny.cz/magazin/krasa-a-moda/moje-telo/29414-samoopalovaci-mleko-jak-spravne-na-nej

    OdpovědětVymazat
  38. Jejda, ten otazník se mi do příspěvku přimotal omylem, ten jsem tam nechtěla.. BB opravdu vybrali moooc dobře, jsem ráda, že zrovna tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Gratuluji ke spolupráci! A těším se na další články ohledně Bobi Brown. :)

    OdpovědětVymazat
  40. myslím, že je perfektní nechat si poradit od odborníka s líčením. face card je skvělý nápad :) s BB bohužel zkušenost nemám, ale snad se poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  41. Děkuji mnohokrát za všechny komentáře. Jsem moc ráda, že jste Bobbi Brown na mém blogu tak krásně uvítali. :)

    ebbi: Děkuji:*!

    Denn*: Vlastním. :) Některé už déle a některé úplně nově. Jinak BB manažerka mi pověděla, že mě našla díky Módní unii a můj blog jí moc zaujal. Poté mě zkontaktovala, hned týden potom jsme se sešly. Uvidíme... Podle mě tato spolupráce bude hodně zajímavá a bude také velkým přínosem pro blog.

    Tipy-pro-krásu: Přesně tak! Kate byla dokonce i na svou svatbu produkty Bobbi Brown kompletně nalíčena. :)

    Klára: Já doufám, že se časem rozšíří po ČR nebo alespoň i do dalších poboček v Praze. :)

    Lucia + Ivets perspective: Ceny se pohybují cca 400-1000 kč i více samozřejmě. Záleží na tom, o jaký produkt jde.

    Thuy: Děkuji, podívám se.)

    Plum Foolery: Ano, šlo právě o každodenní líčení. :)

    DĚKUJI ZA KRÁSNÉ A MILÉ KOMENTÁŘE!

    OdpovědětVymazat
  42. Neměl by BB i nějaký hodně světlý tónovací krém? Kam se poděl tvůj formspring?:)

    OdpovědětVymazat
  43. tak Bobbi je už i v Douglas na Chodově a zrovna Barbora mě líčila. Je skvělá, stejně jako Bobbi.

    OdpovědětVymazat
  44. Tak to je uzasna prilezitost gratulujem :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡