Fixky na rty

Dnešním tématem jsou fixy a nejsou jen tak ledajaké - jsou určené k líčení rtů! Je to ideální produkt na rty pro všechny, co nemají rády lepkavé lesky na rty, ale zároveň ani rtěnky (ať už máte důvod jakýkoliv). Jsou matné, tónují rty a drží jako přibité! Jediné, co doporučuji na fixu nanést, je nějaký hydratační bezbarvý balzám. Například můj oblíbený Bí Mât Cây, protože Vám fixa může trochu vysušit rty. Já Vám pro začátek doporučuji tu nejlevnější dostupnou fixku, která je u nás k dostání.

Název: LIPStain 16h
Značka: New York Color
3 ml ve fixu, odstín č. 490 Persistent Pink
Vyrobeno: Německo
Zakoupeno: drogerie Rossmann
Cena: 70 kč

Mám už třetí v tom nejsvětlejším odstínu a pořád pokukuji po té nejtmavší fialové. Možná jí vážně vyzkouším, protože za tu cenu si tento produkt nemohu vynachválit. Můžu ho mít neustále v kabelce, nanášet bez zrcátka, ale ve skutečnosti ho nikam s sebou vlastně brát ani nemusím, protože drží celý den! Stačí mi dvakrát denně přetřít rty balzámem, aby byly rty hydratované a netvořily se na nich suché šupinky. 
Líbí se mi, jak je krásně přirozená. Na rtech nemáte žádný velký nános, nic se Vám na ně nelepí a jsou pěkně matné s pěknou barvou. Celé líčení Vám vydrží celý den, takže fixu nemusíte každé dvě hodiny přidávat, jako třeba lesk na rty za stejnou cenu.
Jedna fixa mi vydržela asi 2 a půl měsíce, což je fajn. Pokud stále hledáte něco jiného než rtěnky, lesky, ale i neviditelné a nedržící balzámy, stoprocentně vyzkoušejte tento produkt. Myslím, že bude pro Vás jako stvořený.
Tato fotografie je z webu alurra.com. U nás jsou fixy dostupné asi v 6 odstínech. Myslím si, že si ale i tak vyberete.
Současně si také můžete pořídit její dražší (a možná ještě kvalitnější?) ,,sestru" od značky Max Factor.
A za hranicemi už je dostupná Color sensational fix od Maybelline, tak uvidíme kdy se sem dostane, jestli tedy vůbec.

Už jste vyzkoušely nějakou z těchto fixek na rty? Vyhovuje Vám? 

48 komentářů:

  1. to vypadá skvěle!:) možná si nějaký pořídím;)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně nad tím teď přemýšlím!!! díky za článek!:) chci zkusit tu NYC stopro!

    OdpovědětVymazat
  3. jo, taky nad tím teď přemýšlím, že bych si to pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já si přeju tu od maxfactoru ale je děsně drahá musela bych si pěkně našetřit , ta tvoje musí být skvělá když se někde potkám s rossmannem určitě si ji koupím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mam taky od NYC, 2 a pouziam je moc rada. Pak jeste jednu od Covergirl, a to uz takova slava neni....hodne vysusuje rty.

    OdpovědětVymazat
  6. ja som si este v lete kupila tu od maxfactoru a je super,preto si ju kupujem uz pravidelne :) farba dlho vydrzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám veľmi rada tie fixky od Maxfactor..na dve som vlastne aj robila recenziu..
    Najma ked idem vecer von a nechce sa mi tam riesit nejake dolepsovanie - proste sa nestaram..pijem a fixka drzi ;-)
    ooo tu od maybelline musim zohnat!

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím se mi nikdy nelíbily odstíny, takže ne, nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  9. Používám občas tu od Max Factoru. Mám 2 odstíny světlejší a tmavší 03 a 05 ( teda myslím) Ale v konečném důsledku mi přijde barva na rtech stejná. Co se týče výdrže na rtech tak je úplně super.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám vyzkoušenou tu Max factor a nedoporučuju:( Pro mě vyhozené peníze, protože hooodně vysušuje a barva se nerovnoměrně vytrácí už po 2 hodinách. Snad budou NYC lepší, přestože levnější. Kačka

    OdpovědětVymazat
  11. jednu tmavší bych si ráda koupila :). A samozřejmě od nyc, jsem teď nějaká chudá :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja jsem taky spokojena, mam tu tmavsi vinovou barvu a nejsvetlejsi ruzovou a jsou obe perfektni. Jinak ty od Maybelline uz jsou v prodeji (DM v Palladiu) a musim rict, ze maji moc pekne odstiny i konzistenci.

    OdpovědětVymazat
  13. Fixku na rty jsem ještě nepoužila a nad jejím vyzkoušením pořád přemýšlím =). Snad někdy časem =)

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to dobre :)
    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Tu fixu od NYC v tom samém odstínu si taky pořád kupuju znova a znova. :D udělá to krásnou růžovou barvu, jen mi přijde, že mi to na rtech moc nevydrží:/ a vypotřebovává se mi strašně rychle, asi ani ne za měsíc a půl mi vždycky přestává kreslit.. Ale na tu cenu je to super produkt! :)

    OdpovědětVymazat
  16. lákalo mě vyzkoušet nějaký ten fix... asi si pro jeden zajdu:)

    OdpovědětVymazat
  17. určitě chci vvyzkoušet,vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  18. Mám taky tu růžovou, ta je taková přirozená. A pak mám ještě odstín 498 Berry Long Time - ten je takovej divočejší, ale řekla bych slušivější. Kdyžtak mrkni na můj článek o fixkách
    http://bambitka.blogspot.com/search?updated-max=2011-11-20T00:23:00%2B01:00&max-results=7

    OdpovědětVymazat
  19. Zatím nevlastním, ale dlouho už uvažuji o koupi. Asi nejdřív zkusím NYC.

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám doma fixu od Max Factor a moc spokojená s ní nejsem. Myslím, že kvalita ceně neodpovídá. Rty mi strašně vysušila a to i přesto, že jsem měla nabalzámované rty a navíc mi barva nic moc na rtech nevydržela. Navíc mi fixa docela brzy vyschla, takže mi po chvíli přestala barvit. Děkuji za tip, na tuhle fixu se podívám a ta od Maybelline vypadá úplně úžasná, doufejme, že k nám dorazí :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Neví někdo, jak to je s fixem a suchými rty? Přes zimu mě hodně trápí a slyšela jsem, že zrovna fixy hodně vysušují.

    Díky za odpověď! .)

    OdpovědětVymazat
  22. jo...vypadá to skvělě!,) jen mě mrzí že si vždycky nakoupím všechny možný patlátka na pusu a pak je stejně nepoužívám..:(:D

    OdpovědětVymazat
  23. vypadá to božsky,možná někdy koupím :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám s těma od NYC špatnou zkušenost. Koupila jsem si jednu ta tónovala hrozně slabě, navíc o nějakých 16 hodinách nemohla být ani řeč. Byla jsem ráda, když mi na rtech vydržela půl hodiny. Řekla jsem si, že mám asi nějaký vyschlý kus, tak jsem si koupila ještě jednu v tmavší barvě, ale bylo to to samé. Skoro nebarvila.Takže obě letěly do koše.

    OdpovědětVymazat
  25. Páni, tak teď si mě vážně navnadila! :) Vypadá to dobře, už jen z toho důvodu, že to tak dlouho vydrží a navíc nelepí! To přesně potřebuju! :D Super tip, Mio! :)

    OdpovědětVymazat
  26. já už mám tyhle fixy v merku delší dobu, ale bohužel nemám po ruce rossmann, tak čekám na pondělí až mi je doveze kamarádka. vybrala jsem si rovnou dva never ending nude a endless spice :) ten nejtmavší odstín a ten nejsvětlejší růžový se mi líbí také.

    OdpovědětVymazat
  27. O tom NYC jsem slyšela, moc bych ho chtěla vyzkoušet,max factor a mabelin mne nějak nezajímají. Ale problém bude, že rossmana mám daleko, ale třeba se mi podruhé splní sen a zase tam zavítám, a pokud nic jiného nezbyde, asi se budu muset kouknout po té jiné značce, i když teda fakt prahnu hlavně po NYC, navíc když ho máš i ty... Jinak díky za článek, už jsme o nich hodně slyšela a tobě důvěřuji, jinak jsem se celkem bála, že bych šlápla vedle.

    Nejen pěknou sobotu,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ty max factor jsem taky viděla, ale vždycky byl výběr už dost prohrabaný a cena taky nic moc, takže tenhle od nyc vypadá jako úžasná volba! nesnesu na puse žádné rtěnky a v podstatě ani lesky moc nemusím (moc lepí), takže zítra až budu v rossmanovi, tak se na to kouknu a vážně uvažuju o koupi! ;) díky za (opět úžasný) tip a hrozně milý komentář u mě! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mám tu NYC tú najtmavšiu, ale zdá sa mi priemerná. Moj obľúbený lipstain je od Urban Decay.


    whatluciadid.blogspot.com

    .

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá dobře, asi ho zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  31. nevyzkoušela, ale lákaj mi :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jednou jsem koukala na ty od Max Factor :) Jen se chci zeptat jestli se obtiskávají(jako rtěnka) nebo vůbec ?:)

    OdpovědětVymazat
  33. tyhle fixy mi přijdou fajn, jen mi přijde, že na rtech mi všechny odstíny vytvářely pouze jednu barvu. ať to byl jakýkoliv fix, všechny vypadaly stejně :/

    OdpovědětVymazat
  34. mám takovou tu barvu na rty od Essence, na mě je ta barva moc tmavá, ale aplikace, výdrž a to, že to nelepí miluju :)
    nesnášim lesky a rtěnky taky moc nemusím, asi tohle vyzkouším :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  35. já vlastním tu od NYC a nemůžu si ji vynachválit za tu cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Neviete náhodou či sa dá fixa od NYC kúpiť aj na Slovensku ? zatial som sa s ňou nestretla ale rada by som ju vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  37. Nikdy jsem žádnou nevyzkoušela, ale možná se to změní :D.

    OdpovědětVymazat
  38. Diky za tip, jsem tak trochu kosmeticky ignorant, presne proto, ze me nebavi si furt nekam neco nanaset a kontrolovat to. Ehh.
    Ale tohle zni velmi prakticky! Hned zitra pro to jdu!

    OdpovědětVymazat
  39. Koukala jsem na ně už dřív. Bohužel mě nezaujali. Nemůžu si pomoc, ale připomínají mi lihovky XD

    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  40. Koukala, jsem na ne už dřív, ale nezaujali.
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  41. kde se prosím dá sehnat nyx

    OdpovědětVymazat
  42. Tak jsem neodolala a dneska jsem si jednu koupila - naprostá spokojenost

    OdpovědětVymazat
  43. Rimmel už má také fix na rty, recenze najdete např. na mém blogu: http://motokatty.blog.cz/1204/rimmel-fix-na-rty-lasting-finish-1000-kisses

    OdpovědětVymazat
  44. Já měla NYC i RIMMEL ale ani jedna nekreslila....

    OdpovědětVymazat
  45. Teď jsem si koupila přes internet fixy od astor za 21 :) akorát jsem nevychytala odstín a je moc tmavý. Nevíj jestli by to slo nějak ztlumit? Děkujuuu :)

    OdpovědětVymazat
  46. Anonymní07.04.14 5:14

    Ahojky všem, já mám nejlepší zkušenost se značkou CATRICE. Ta podle mě nevysychá i po tom, co jí nosím více než půl roku či déle. Už jsem od nich měla fixů několik a většina vydržela dlouho. Zkoušela jsem i značku Rimmel, ale nevím, zda jsem měla smůlu a koupila špatný produkt, protože mi hrozně rychle vyschla. Navíc balzám na druhé straně platíte a ten mám jiný, tj. nepotřebuji. Tj. vracím se zpět ke značce CATRICE. A tu určitě doporučuji :-)
    Co se týče odstínů, každému to chytne naprosto jinak.. a i když je to u mě třebas na začátku velmi tmavé, trošku se to zesvětlí a pak mám barvu nádhernou :-) Já osobně mám oblíbené asi dva odstíny, jeden z nich patří mezi ty nejtmavší. Záleží, jakou máte přirozenou barvu rtů (já méně prokrvenou).

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡