Mandlový krém na tělo

Tento výrobek jsem dostala od parfumerie Marionnaud na zrecenzování. Testovala jsem ho měsíc. Nikdo mi nic nediktoval ani do ničeho nenutil. A vy si teď můžete přečíst můj názor.
Název: Body lotion - almond (Tělový krém - mandle)
Značka: Watsons
Vyrobeno: ve Francii
Cena: 119 kč
Zakoupíte: v parfumerii Marionnaud

Co mě bezpochyby zaujalo jako první, byl zvláštní aplikátor. Stačí jeden klik a můžete nanášet. Myslím, že je rozhodně praktický. Hned po otevření lahvičky tohoto tělového krému, Vás zaručeně dostane jeho omamná vůně! Je nádherná. Nikdy bych neřekla, že by mi tak moc voněly mandle, ale připomíná mi právě zimní období a jednu mou oblíbenou vanilkovo-oříškovou zmrzlinu. V této vůni bych se nejraději vykoupala. :) 
Konzistence krému je spíše tekutá, ale ne příliš. Rozhodně není nijak hutná, ale také Vám nepoteče po těle. Sama nemám ráda krémy, které při aplikaci připomínají spíše vodu. Brr. Tak to tenhle rozhodně není. Je tak akorát. Po měsíčním testování (používala jsem ho obden, vždy večer) můžu říct, že obstojně hydratuje a zanechá pokožku viditelně hladší (tedy hlavně je to cítit na dotek). 
Celkový dojem: Tomuto výrobku nemám co vytknout. Pokud postrádáte tělový krém, určitě si přivoňte k tomuto v Marionnaud. Já bych si ho po tomto testování i ráda sama koupila znova, takže se určitě podívám, zda mají tento krém ještě v nějaké jiné parfemaci a koupím ho sobě nebo mamině.

Máte zkušenosti s výrobky Watsons? A máte nějaký svůj oblíbený hydratační tělový krém?

31 komentářů:

  1. Ten aplikátor je bezva, už jsem takový měla na Body Basic sprcháči :)

    OdpovědětVymazat
  2. V beauty boxu mi přišel tělový krém jako tobě a po třech použití mi zbyla půlka. I když krásně voní a hydratuje, ale je jak voda a také to nemám ráda. Mandlový krém mám na ruce a zamilovala jsem se do vůně mandlí. Takže se po tomhle krému na tělo určitě podívám. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, škoda, že teď mám tělových mlék až až..:) Každopádně dík za tip.:)) Máš úžasný recenze :))

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju mandličkovou vůni! :)) Takže se v obchodě určitě podívám, ten aplikátor vypadá taky hodně dobře :))

    OdpovědětVymazat
  5. Po tomhle se určitě podívám, k Vánocům pro mamču bude super :))

    OdpovědětVymazat
  6. mandlovou vůni mám ráda, takže tohle je něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  7. To mléko vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá dobře! :-) siena-style

    OdpovědětVymazat
  9. Docela mě to zaujalo, můžu se prosím zeptat, jaký to má objem? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jů, tahle recenze mi zase udělala chutě. Bohužel( nevím, spíše je to +) mám tělových krémů, másel a mlék hodně, takže další nákup nějakou dobu vyhledávat nebudu. I když většinou mě zláká i to, co nepotřebuju( dobře, přiznávám se, není to jen většinou) :).
    Moc pěkná recenze, ale jak jsem se už někdy asi zmínila, moje peněženka je zrovna nemusí, má k nim odpor, ale třeby z nich někdy budou kamarádky ;-) No, takže užitečné, ale v mých okolností si asi budu muset počkat... Ale musím říci, že i když si třeba produkt nechystám koupit, recenzi si přečtu, moc mne baví :DD

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá lákavě.

    OdpovědětVymazat
  12. Tá vôňa musí byť úžasná! O značke som nikdy nepočula, ale určite si k nemu najbližšie minimálne čuchnem :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám žiaden výrobok z tejto značky..vdacna recenzia-zboznujem telove mlieka, masla a oleje <3
    ooch..aj ja chcem niekedy dostať niečo na testovanie :-(
    O:-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  14. V Cine su vsade drogerie znacky WATSONS a v lete som si od nich v Shanghaji kupila fantasticky krem na ruky...vobec ma ale nenapadlo, ze je to francuzska znacka, ale ked som ho otestovala, bezala som spat kupit vsetky kusy, co tam vobec mali... :)Urcite tento krem doporucujem. Vola sa Bird´s nest a je to vlastne nieco ako vazelina, ale vyborne sa vstrebava, takze potom nemas upatlane ruky ako po vazeline. V prepocte ma vysiel asi na 27,-Kc za tubu (50g, co je fakt smiesna cena a je to ten najuzasnejsi krem na ruky, aky som kedy mala. Krasny den. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Se značkou nemám žádné zkušenosti. Mandle není nic pro mě tak snad příště. Používám od Garnier kakaový :0)
    http://www.curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. miluju tyhle mandlové vůně, přesně jako u tebe to i u mě evokuje vánoce! :)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. něco s mandlema hledám už dlouho , jelikož je mám strašně ráda :)
    když na tohle tělové mléko narazím asi si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  18. určitě ho vyzkouším, děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  19. skvělá recenze,krém vypadá dobře :) sleduju :))*

    OdpovědětVymazat
  20. Aachjo! Proč u nás nemůže být Marionnaud..? :( Hned bych si tam pro něj skočila, protože já sem na tělová mléka přímo úchylná..! :D a hlavně když hezky voní! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tento krém mám už po druhé a teď jsem si koupila ještě takové mandlové máslo od této značky. Jsem s tím spokojená, hezky voní, ale připadá mi, že moc nehydratuje. Ale jinak vcelku spokojenost :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá naprosto dokonale, budu o něm přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  23. Este je potreba napisat presne zlozenie tohto vyrobku. Vela veci vyzera dobre, pekne vonia, ale je to prepachate chemiou. Ty si mladucka, tak to neriesis, ale ako sa ti bude blizit ku tridsiatke, tak sa ti budu zbierat kadejake alergie a ine problemy. A pricina je aj v kozmetike. Takze podla mna je ta mandlova vona ofajc ako u vela veci...

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Mio, mám na tebe takový dotaz, který se sice netýká tohoto článku, ale snad se nebudeš zlobit :) Četla jsem tu někde, že používáš takové ty malé šampony na oživení blond barvy :) Taky mám blond vlasy a chtěla bych to zkusit, jen bych potřebovala poradit, který odstín si vybrat.. viděla jsem v drogerii blond odstín č.2, ale na obalu mi připadá dost nepřirozený tak se bojím, jestli to nebude moc "žluté" :) Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  25. Určitě krásně voní. K mým favoritům patří Neutrogena a NevO Dead Sea Spa.

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám strašně ráda mandlovou vůni, takže bych určitě takový krém taky uvítala. I cena je výborná, jak o něm hezky píšeš, asi si ho taky pořídím.

    OdpovědětVymazat
  27. Voní fakt nádherně, nejradši bych ho snědla :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡