PF 2012

Jděte bruslit - je to zábava! :) Fotky jsou pořízené iphonem 4, ale moc kvalitně nevypadají. :/ No nevadí. Chtěla jsem Vás jen pozdravit, poděkovat za všechna krásná přání a popřát Vám nádherný rok 2012

PS: Dočetla jsem se (tady), že končí služba Google friend connect, a z toho nejspíš vyplývá, že pokud nemáte účet na Google+, končí i Vaše pravidelné sledování mého blogu. Tak si prosím nezapomeňte přidat můj blog do Vašich oblíbených záložek, sledovat na FB nebo přes Bloglovin. .) Follow KISBOOK by Mia

17 komentářů:

  1. já nemám brusle takže asi nic , ale až brácha nebude chodit an bruslák tak to vypadá že si vezmu jeho :)
    tobě taky šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju ti hodně štětsí a úspěchů v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeju šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nový rok, Mio :) Já nebruslila ani nepamatuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Já korčuľujem rada, štastný nový rok aj tebe! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. cože??? tak to by bylo pěkně na prd, jsem na GFC závislááá...
    jinak Tobě taky krásný a úspěšný nový rok!!! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nový rok a mnoho úspěchů v blogování, přeje tvoje věrná čtenářka a začínající blogerka Zdenda :D.

    OdpovědětVymazat
  8. :D není možná, my jsme asi vážně nějak vnitřně propojené, dnes jsem byla dopoledne brusit a dokonce i ve stejné bundě, schválně mrkni ke mně, musím se až smát :D.......ještě jednou krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem byla o prázdninách několikrát bruslit :DD Jinak přeju šťastný nový rok ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Cože? S tím GFC jsi mě zaskočila, to už jako nebudou followeři? To je teda pěkně naprd, ještěže to je až k 1.3., to budu řešit až pak :D Bruslení je nejlepší, předevčírem jsem byla. Krásný nový rok Mio :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný Nový rok Mio, hodně úspěchů, štěstí a zdraví :))

    OdpovědětVymazat
  12. Do Nového roku přejí hodně zdravíčka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všetko dobré do nového roka Mii! :)))

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší :) a stastny novy rok :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní01.01.12 9:21

    Mio, přeji Ti krásný Nový rok. Hodně štěstí, lásky, zdravíčka. A aby tě neustále bavil blog a měla si zástupy věrných čtenařů.
    Tímto bych ti i chtěla poděkovat za tak skvělej blog. Jsem tu skoro každý den a vždycky se těším na nový příspěvky. Znám hodně blogů, ale nikdy mě žádný nechytl jak tvůj, takže ještě jednou moc děkuji a ať je tento rok ještě lepší než minulý. Kate

    OdpovědětVymazat
  16. Tedy první co mě napadlo bylo, že jsi byla bruslit s Petrou Lovelyhair :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji ještě jednou za přáníčka! :*

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡