Má (skoro celá) džungle rtěnek

Nedávno, když jsem přerovnávala košík s rtěnkami, jsem je dokonce i vyfotila. Většinu z mé sbírky sice nevyužiji, ale jakmile objevím nový nevyzkoušený odstín, musím jí mít. O:) Později jsem zjistila, že ty nejlepší a nejčastěji používanější, mám po kabelkách, takže jsem na ně při focení zapomněla. Tak Vám tedy alespoň představuji  a zároveň doporučuji mou stálici 01 Sweet baby od Dermacolu. Je to jedna z mých nejsvětlejších a má krásnou krémovou konzistenci. 

36 komentářů:

  1. tyjo! :D já mám .. 2 no :D:(
    překvapila mě ta černá rtěnka napravo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, moc pěkná sbírka :) já mám doma rtěnek jen 5, jsem spíš lesková nebo fixková.. :D Líbí se mi ta od nyxu a ta catrice co je víc vlevo :)

    OdpovědětVymazat
  3. ...a ma taky krasny obal :) Uz jsem na ni taky koukala :) A mas teda paradni sbirku, ja bych se bala, ze se mi rtenka zkazi, nez je stihnu vypotrebovat

    OdpovědětVymazat
  4. Chvíli jsem se na tu fotku dívala a úplně se mi z toho udělalo dobře. :D
    D.A.

    OdpovědětVymazat
  5. jůů. :) tyjo, ta černá :D ukaž se nám s ní!:D

    OdpovědětVymazat
  6. tééda to je pořádná sbírka moc hezkých odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta stříbrná od essence je boží =D ale já bych jí teda nepoužívala =D

    OdpovědětVymazat
  8. tebe musí v obchodech s kosmetikou milovat! :D
    krásná sbírka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty vado! docela koukám :D
    já nemám ani jednu :D ostuda jsem...

    OdpovědětVymazat
  10. Mia má černou rtěnku? Cože cože? :D Jinak moje "sbírka" rtěnek obsahuje dvě rtěnky od Kate :D

    OdpovědětVymazat
  11. Máš jich celkem požehnaně, já jsem nejvíc na balzámy(nr. 1, těch se nevzdám ani ve snu!), ale třeba nude rtěnky poslední dobou hrozně žeru :DD.
    Opět pěkný článek, hrozně ráda okukuju cizí sbírky a tyhle články mne vždycky hrozně zaujaly, určitě pokračuj a nafoť další díly ;-)! <3

    http://teensmajdicka.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. máš jich teda dost! :) stejně jako ty mám nejoblíbenější po taškách a kabelkách :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, pěkná sbírka :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. no já se musím přiznat, že za poslední týden jsem si pořídila 3 nové rtěnky :X začínám to s nima trošku přehánět :X budu se muset teď trochu krotit :)) ...
    Jinak zaujala mě ta stříbrná essence (takový odstín ještě nemám) :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tuhle od Dermacolu jsem si taky chtěla pořídit, ale nikde jsem je neviděla v drogeriích. Až minule ve výprodeji v Rossmannu, ale měli tam dva pro mě nevhodný odstíny. Kde si ji koupila ty?:)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná sbírka. Tu černou, stříbrnou a zlatou si tedy nedokážu moc představit na rtech.

    OdpovědětVymazat
  17. ukaz sa nam s tou ciernou a striebornou ^_^

    OdpovědětVymazat
  18. skvělá sbírka :) Přeji ti krásné vánoce :))*

    OdpovědětVymazat
  19. já mám doma jenom extra barvy jako jsou dvě fialové , rudá , černá a fosforově růžová teď mi přibila ještě vínová :)
    krásná sbírka

    OdpovědětVymazat
  20. Ách, jsi můj člověk :D! Já rtěnky zbožňuji :). Také bych Ti chtěla moc poděkovat za krásný komentář, moc mne potěšil, užij si dnešní den a ať se ti splní všechna tajná přání. Krásné svátky Tobě i celé rodině ;). P.S. pozdravuj maminku :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná sbírka! Já mám spíš pořádný prales lesků na rty =D

    P.S. - Šťastné a veselé!

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. no teda :D to je parádna zbierka :D ja mám tak možno 5 aj to len také jemné vo farbe mojich pier, ale dúfam, že mi Ježiško prinesie aj jednu od Kate Moss, tú by som si priala O:) :)

    OdpovědětVymazat
  23. Máme těch rtěnek tak nějak podobný počet :-D Akorát jsem se přestala malovat i normálně do školy, takže už je nevyužívám tolik jako dřív..

    OdpovědětVymazat
  24. tak tuhle sbírku ti závidím :) jinak bych tě chtěla pozvat na lednové číslo magazínu ,)

    OdpovědětVymazat
  25. ta černá! :D jinak krásná sbírka :))

    OdpovědětVymazat
  26. Parádní sbírka :D:) Ta šedá a černá...zvláštní :D:)

    OdpovědětVymazat
  27. nádherná sbírka:) zaujaly mě ty černé a šedé, jak vypadají na puse?

    OdpovědětVymazat
  28. DĚKUJI ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE! <3

    :DD Haha, tu černou a stříbrnou rtěnku Vám tedy po Vánocích ukážu. :) Ale budete se divit, nejsou tolik pigmentované a jsou určené jako vrstvy na jiné rtěnky. - Obsahují jen zabarvené třpytky. Stříbrná rty rozzáří a vytvoří stříbrné odlesky a černá rty natřpytí a ztmaví barvu rtů nebo rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  29. PS: A Sweet baby mám z oficiálního eshopu Dermacolu. Mám dojem, že se tato verze v parfumeriích a drogeriích už bohužel neprodává. :( Novinkou jsou totiž click rtěnky (které mimochodem také miluji! :DD).

    OdpovědětVymazat
  30. Hmm, slušná sbírka. :) Já nerada dělám velké zásoby, které bych nestíhala spotřebovávat, ráda všechno pěkně vypatlám a teprve pak koupím další... Takže rtěnky max. 4 kusy najednou. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Škoda, že henten odtieň u nás nemajú, ten sweet baby. :(

    catonthego.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Jee, to je super sbírka :)), takovou bych chtěla taky. Mám doma zatím 5 rtěnek, ale rozšiřuji :). Chtěla jsem se zeptat... co je to za značku té korálové rtěnky uprostřed? :) Děkuju mooc

    OdpovědětVymazat
  34. Prosím napísala by jsi mi která značka je té rtěnky uprostřed oranžové bravy. Strašně dlouho scháním oranžovou barvu a tato vypadá luxusně:)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡