(Ne)nalíčená aneb mé líčení k vodě

Přáli jste si, abych zdokumentovala, jak se líčím, když jdu plavat. Plavat chodím většinou jedenkrát týdně. Nevím, jestli můžu používat slovo plavat, protože závodní plavci by můj styl jistě označili za relaxační cachtání v bublinkách apod. Haha. Někdo by se nelíčil vůbec, někomu se to zdá naprosto nesmyslné, ale já nechci vypadat jako mrtvola, proto si myslím, že ,,kapka" make-upu mi neuškodí. Výrobky, které používám často měním, ale všechny už mám na danou situaci několikrát otestované, takže je mohu určitě jedině doporučit.
  • KRYTÍ - Kdo má čistou pleť, může tento krok přeskočit. Vlastně se ani nemusí vůbec líčit. Já si zakrývám kruhy pod očima a drobné podráždění (flíček nebo sem tam malý pupínek). Ti, co trpí na akné můžou přidat i voděodolný make-up (doporučuji make-up cover), ale na mě už by to bylo moc. PS: Nezapomeňte na obličej jako úplně první nanést hydratační krém! :)
  • Krémový korektor - Creamy concealer - Ivory - Pudr - Sheer finish pressed powder - Pale Yellow - Bobbi Brown

Je to ten nejlepší tužší korektor, jaký jsem kdy měla. Je krémový a při nanášení na pokožku změkne, zakryje nedostatky a po zafixování pudrem, který k němu patří, zůstane na místě. Navíc je super, že je u něj i zrcátko, takže ho nosím každý den v kabelce. Dá se nanášet i prstem, což je další plus.



  • ZVÝRAZNĚNÍ - Ráda zvýrazňuji oči voděodolnou řasenkou. Mám jich oblíbených hned několik. Například Get big lashes od Essence mě velmi překvapila. Drží a řasy navíc krásně proslouží!
  • Voděodolná řasenka - Get BIG! lashes volume boost waterproof - Essence

Stojí kolem 70 Kč a je výborná. Kartáček je obrovský, a tak dokáže řasy zvednout a nerozmazává se. (Dnes důkladně otestována.)



  • TROCHU BARVY - V poslední době jsem objevila kouzlo krémových tvářenek, hlavně tedy pout polishů. Nanáším je štětcem na make-up od Max Factor, a to jen na nejvyšší místo líček (tedy vprostřed tváří). Při aplikaci se usmívejte - lépe pak poznáte, kam tvářenku nanést a jak daleko jí rozmazat. 
  • Tvářenka a balzám v 1 - Pot rouge lips and cheeks - Raspberry 20 - Bobbi Brown

Miluji pout polishe! Tento multifunkční krémový výrobek je v malinovém odstínu, obsahuje zrcátko, příjemně voní a dá se nanášet i prsty. Stačí jen trochu růže vklepat na líčka a hned vypadáte zdravěji. Určitě o výrobku ještě napíšu recenzi.



  • FIXACE - A teď, naprosto geniální výrobek - fixační pudr! Stačí s ním přetřít pomocí velkého štětce celý obličej a celé líčení zůstane pěkně na místě. 
  • Fixační pudr - Face powder pudre - Pale yellow 1 - Bobbi Brown

Myslím si, že fixační pudry jsou vesměs stejné a tak nezáleží až tolik na tom, zda si pořídíte Dermacol, Essence nebo MAC. Tento Bobbi má však krásný obal a vešlo se do něj 28 g výrobku! Je obrovský a pracuje tak, jak má. Stačí pudrový prášek nanést přes make-up a můžete být naprosto v klidu i v dešti nebo při velkém horku.


Haha. Na fotkách můžete vidět můj aktuálně nejoblíbenější účes. Chtěla jsem změnu a vtipkovala jsem, že si vyholím kousek vlasů nebo se obarvím na červeno. Pak ale přišla má sestra s nápadem, že mi na pravé straně hlavy uplete do poloviny tři zaplétané francouzské copánky a já jsem z nich naprosto nadšená! :) Dají se schovat, když si udělám pěšinku vprostřed, nebo takto odhalit s vlasy zčesanými na opačnou stranu a nebo do culíku, který pak pozvednou o třídu výš. Navíc při opatrném mytí účes vydrží i týden. Zkuste to také! Stačí poprosit šikovného sourozence, mamku nebo kamarádku. Originální účes je na světe a vy vypadáte hned jinak, aniž byste museli podstoupit nějakou zásadnější změnu. /Účes určitě ještě uvidíte v nějakém mém outfit příspěvku./ (+) Na fotkách jsem použila pouze čtyři výše zmíněné výrobky.

S sebou si pak vezmu už jen korektor a řasenku (na úpravy po odchodu) a navíc ještě balzám na rty (chlór dost vysušuje)  + vůni, kterou použiji znova při odchodu z bazénu. 
  • taštička na make-up - Kik
  • vůně - New York Muse - Elite models
  • balzám na rty - jahoda - helle
A můžeme vyrazit! 

mqueenlove.tumblr.com


Jak jste na tom s líčením do bazénu vy? Vůbec to neřešíte nebo máte podobně zavedenou rutinu? Máte nějaký tip na další skvělé voděodolné výrobky?



95 komentářů:

  1. taky občas nosím tyto francouzské na straně, ale většinou jeden úzkej naboku. Někdo mi říkal, že to zdálky vypadá jako vyholené. A ten poslední obrázek znám, a jetě ta malá holčička říká. NO dop**i :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na bazén si dávám pouze řasenku a zakryji kruhy pod očima. Nikdy nevím kdo na mě cákne nebo jestli mě přítel nečekaně nepotopí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já vždy používám jen řasenku.. jiné výrobky voděodolné nemám, takže bych vypadala jako klaun :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když jdu plavat, tak se opravdu nelíčím.. příjde mi to zbytečné. Skoro vždy jdu s přítelem, ten mě pokaždé potápí, tak bych zachvilku vypadala jak rákosník :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si vždy pouze dám řasenku a zakryji kritická místa:) Ten účes Ti moc sluší Mio :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten účes jsem si dřív dělala pořád, francouzské copánky jsou super :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně nejsem fanoušek vyholené hlavy,ani takhle , jako to má třeba Cher Lloyd, nějak jsem tomu nepřišla na chuť ještě :) a já osobně do bazénu používám jenom řasenku,mám pleť relativně v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja se do bazenu vubec nelicim :) ale je pravda, ze ted jsem tam dloooouuuho nebyla, ted ych si mozna dala nejaky make-up na sjednoceni pleti :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Já si do bazénu maluju jen řasy voděodolnou řasenkou a když mám akné, tak jen zakryju korektorem, jinak ne:))

    OdpovědětVymazat
  10. Úplne ma prekvapil tento post, lebo mi príde úplne nezmyselné sa líčiť do bazénu. Ale zas na druhej strane chápem, že nie každý ma bezproblémovú pokožku ako ja. :) A myslím, že ani ty to nepotrebuješ, veď aj odlíčená si veľmi krásna. :)

    OdpovědětVymazat
  11. heh, jako bývalá závodní plavkyně tento článek velice oceňuji. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty francouzské copánky jsou úžasné. :) Jinak z výrobků, které zmiňuješ mám zkušenost asi jenom s balzámem na rty helle, a ten mi vždycky rty ještě víc vysušil, pro mě je moc "mokrý". Každému ale vyhovuje něco jiného. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle namalovaná jsi nejhezčí :-) decentní, jemné, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já v bazénu nebyla už dlouho, ale asi bych použila jen rasenku a balzam:)
    Zrovna dnes jsem jen tak vyzkoušela novou voděodolnou řasenku od Gabrielly Salvete- Aqua a udělala krásné řasy, jsem z ní nadšená!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak na te druhe fotce jsi naprosto bozska! Jak uz tu nekolikrat zaznelo, jsi desne posobna Amande Seyfried ale moc! Jo a abych nezapomnela tak se licim uplne stejne. Nepotapim se a kdyz se potopim tak se s timhle makeupem nemusim bat ze to bude videt kdyz se smyje ale vetsinou drzi! =)
    Mas krasny blog hrozne jedinecny miusko. Ellinka

    OdpovědětVymazat
  16. ten učes je super:)
    a naprosto suhlasim korektor a puder su favoriti na kupalisko:)

    OdpovědětVymazat
  17. do bazénu používám pouze kerektor a voděodolnou linku :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teda, můžu se zeptat, jakým stylem plaveš? Že ti vůbec něco vydrží namalované na obličeji :D Už jen když si nasadím plavecké brýle a měla bych zvýrazněné řasy, tak by mě to obtěžovalo, protože by se řasy dotýkaly brýlí..

    OdpovědětVymazat
  19. No já většinou nechodím do veřejných bazénů, spíše plavu doma :), takže mi to nevadí, když vypadá blbě :D Ale jinak super článek pokud půjdu do veřejnýho bazénu, tak to určitě vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. úplně ideální! já jsem zas přemýšlela, že udělám článek o líčení na sport :) skládá se to asi z 5ti kroků, takže by mi to zabrala chvilku :D
    myslím, že líčit se na sport není žádný problém, jen to musí fakt být decentní a s make-upem bych třeba sportovat nešla :) stačí krém, nebo BB krém je nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cože? jak může někdo sportovat nalíčený? to si člověk zadělává na "krásné" vřídky a skvrny na obličeji..řasenku pochopím,ale jinak nic!

      Vymazat
  21. Dřív jsem se i do bazénu líčila, ale přišlo mi, že všechna práce stejně za chvilku zmizí, takže už na to kašlu - něco jiného je to ale u moře nebo na koupáku, tam si tu práci dám, jelikož, jak říkáš, nechci vypadat jako mrtvola ;) p.s. ten obrázek stojí za to :D

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadala si kouzelně! :) Musíme už ject do Prahy! :) Ukážeš mi pár goodies od Bobbi! :)

    OdpovědětVymazat
  23. do bazénu nechodím a když jdu v létě na pískovnu, tak použiju jen korektor a fixační pudr, jinak nic jiného :) nějak nemám potřebu na sebe něco matlat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Je to moc pěkné líčení, akorát mi tam moc na té fotce nesedí ta tvářenka, je trošku výraznější, ale to je otázka osobního vkusu ;o)

    OdpovědětVymazat
  25. Já osobně se do bazénu nelíčím. Moje pleť není super, ale vždy jsme měla za to, že vše s čim půjdu k vodě se mi rozpije/zmizí. Na voděodolné řasenky moc nejsem, takže ti asi žádnou nedoporučím, a musím souhlasit s holkami, že ti to takhle moc sluší (jak vlasy tak makeup ;))

    OdpovědětVymazat
  26. Když jdu někam k vodě tak na sebe raději nic nedávám, protože vím že mě během chvilky někdo potopí, pocáká a nebo mi do obličeje vstřeli vlna, takže opravdu ne :D A ten účes je krásný! Já si dělám občas francouzský cop vcelku, ale takhle tři malé copánky, to vypadá fakt dobře ;-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. No, ani už si nepamatuju, kdy jsem byla naposled v bazénu :) chodím jen v létě na koupaliště a tam nějaké lehčí líčení vždycky nahodím :)

    OdpovědětVymazat
  28. Psalas, že se spíše cachtáš, takžes asi nemyslela plavání s brýlemi a bazény sem a tam... Mně to přijde super a opravdicky minimalistický. Na plovárně vídam někdy i opravdický masky a to je moc. Ale tohle jemné zvýraznění a zakrytí je akorát...
    A souhlasim se Ella... AMANDA SEYFRIED z Dear Johna!!! Jsi taková éterická prostě...

    OdpovědětVymazat
  29. ano od toho je vode-odolny make-up. super! a uces tez ,-)

    OdpovědětVymazat
  30. Mius kocka, jako vzdycky, ale teda - opravdu se nekdo maluje kdyz jde plavat?! Vzdyt skocis do vody a je po makeupu, nerikej mi, ze mas vodeodolny pudr :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní09.05.12 9:21

      Nojo, kdyz ono je plavat a plavat:) Mia asi plave ve stylu "paní Radová" :)) Já teda když už jdu do bazénu, tak si chci zasportovat, a to s hlavou neustále nad vodou jde teda fakt jen těžko:))))

      Vymazat
  31. Jsi nádherná s tímhle líčením a účesem:) A fixační pudr bych si taky chtěla koupit, myslíš, že jsou kvalitní i ty levné drogerkové?

    OdpovědětVymazat
  32. já osobně bych se do bazénu asi nemalovala, ale třeba někam k vodě mi to přijde takové stylové :-) moc hezký přirozený, ale zároveň šťavnatý make-up. sluší Ti to ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. Holky, a to mi povězte - potápíte si hlavu, když jdete plavat? Protože pak si moc neumím představit, k čemu je tam ten pudr. Ten musí jít okamžitě dolů s prvním namočením, ne? Voděodolný make-up, korektor, řasenku i tvářenku chápu, ale ten pudr... to mi nejde do hlavy.
    Do bazénu se také nelíčím, nemám sice vzorovou pleť, ale připadala bych si divně. Navíc po plavání většinou nestíhám se ani umýt a osušit, a když si představím ještě odličování (protože ve sprše a při sušení ručníkem by rozhodně některá z těch líčidel nepřežila), tak to bych pravidelně doplácela na vstupném 8-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  34. Děkuji za všechny názory vážně! :)
    A možná bych měla dodat, že si celou hlavu nepotápím. :DD Když ano, řasenka zůstane. :) Ale kdybych plavala pod vodou celou hodinu s plaveckými brýlemi, tak se samozřejmě také nelíčím. To by byla ztráta času. :))

    OdpovědětVymazat
  35. Já si teda většinou potápím hlavu, takže líčení neřeším. A mě ani voděodolná řasenka nepomůže, protože si vždycky po vynoření musím protřít oči kvůli čočkám, aby zůstaly tam, kde mají :)

    OdpovědětVymazat
  36. Když už zajdu do bazénu tak se většinou líčím jenom tak aby se neřeklo a aby mě všichni poznali :) Dávám si pozor na to, abych si nenamočila vlasy a většinou jsem tak úpěšná, že si nenamočím ani obličej (ano, plavu hrdinsky s hlavou nahoru :D ).
    Tu taštičku mám taky - nemohla jsem odolat ceně za leoparda :D

    droppedpearls.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. ještě že nebydlíte někde na vesnici slečny, s takovýma problémama by tady byl asi i článek jak se líčít když jdu posbírat vejce ke slepicím:-D :-D ale tak aspon vidím jaké témata frčí mezi vrstevníkama :-D...lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a já se zas pobavila nad komentářem vesnický slepičky :D keď je pro tebe směšný líčení tak vůbec nechápu proč sem lezeš když je tenhle blog o kosmetice :D měla bys třeba koukat na receptář prima nápadů a né psát anonymy na ženský blogy :D :D :D

      Vymazat
    2. to byla spíš narážka na to, že sem netušila že je možné a někdo je schopný se líčit do bazénu a ještě to tak detailně a duležitě řešit:-D stejně když plaveš tak ti před tebe skočí nějaký blázen, celou tě ocáká a si v prčicích, právě sem xkárt vidšla slečny co byli slitý s očím jim tekla tužka a řasenka a nechápala sem proč tam jako lezou?!?!?!? :-D jinak tento blog je super!!!všechny články sou super,ale tohle je moc:-D ..lucka

      Vymazat
    3. Já se třeba taky líčím k bazénu a je mi absolutně jedno, co si kdo o tom myslí :D

      Vymazat
    4. Jééé, při sbírání vajec si namočíš obličej, nebo tak něco? Nebo proč je na to potřeba nějaký speciální druh líčení, jiný než jaký normálně nosím přes den?:-))))

      Vymazat
  38. Cha... jednou jsem si na plavání zapomněla odlíčit řasenku a zbytky maskovátka (=korektoru) a to byl rachot... :-D
    Takže za mě... líčit do bazénu asi spíš néé :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Velmi užitečný článek :) Jinak určitě můžu doporučit vodě-odolnou tužku na oči od Essence (liquid eyeliner), kterou používám u moře :)

    OdpovědětVymazat
  40. yeii another post:) i have the same essence eyelash! and you look so pretty, love that blush on you:) so lovely for spring/summer:)

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    OdpovědětVymazat
  41. Prima článek. Do bazénu téměř nechodím, ale aspoň jsem o něco chytřejší v možnostech líčení. Trošku (hodně) to flákám.

    OdpovědětVymazat
  42. to já chodila na závodní plavání a naopak jsme se před odpoledními tréninky s holkama odličovaly :)

    OdpovědětVymazat
  43. No nevím , nic z toho není vodě odolné takže to trošku nemá smysl.

    OdpovědětVymazat
  44. No tak me prijde docela zvlastni se do bazenu licit. Ja se tedy pred vstupem do bazenu vzdy odlicim. A kdyz bude kazda barbinka rozpoustet makeup v bazenu, tak to to tam, teda bude fakt vypadat, prijde mi to proste celkem zvlastni. Navic kdyz si jdu zaplavat, nehodlam si kazit krcni pater tim, ze neponorim ani hlavu, takze pouzivam bryle na plavani a to jaksi s rasenkou vazne nejde, protoze by se nicila ta vrstva na brylich, ktera chrani bryle pred mlzenim... Tento clanke bych chapala, kdyby se jmenoval JAK SE LICIM NA KOUPALISTE. Protoze ano, tam chodime delat paradu, bereme si k plavkam pekne nausnice atd. Ale v bazenu si bude kazdej, kdo si tam jde zasportovat, stejne akorat tukat na celo:)

    OdpovědětVymazat
  45. Ten účes vypadá krásně, asi někdy vyzkouším =)

    http://anesagill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  46. Tak já bych z toho, anonymové, nedělala takovou bublinu. Neřeknu, kdybych byla nějak zmalovaná, ale korektor a řasenka? Pokud se vy do bazénu nelíčíte, tak prosim, jsem za Váš názor ráda, ale pokud mi sem budete psát co všechno jsem apod., tak to mi nepřijde zrovna na místě.
    Každý jsme nějaký a každý máme jiné potřeby. Já se trochu nalíčím a i když to ani pomalu není vůbec vidět, tak se cítím dobře a to jde.
    Normální make-up bych si na plavání vždy odlíčila, ale voděodolná řasenka je od toho, aby mi zvýraznila řasy i ve vodě/za deště, a proto jí ráda využiji.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, tak já teda pleť též nemám dvakrát dokonalou, ale na plavání se prostě nelíčim :) protože ze všeho nejvíc nesnáším, když mám rozmazanou řasenku, nebo linky v očích, protože nosim čočky + ten chlór ve vodě a to mě pak neskutečně pálí oči, no šílený . takže za mě líčení na koupaliště určitě ne :) ale tak to je každého věc samozřejmě :) Jinak Miuš tobě to zase sluší a ten účes je super :) .

    OdpovědětVymazat
  48. Pokud někdo vypadá tak naprosto bezchybně, že mu stačí akorát řasenka a nemíní se jí vzdát ani do bazénu, asi bych to neřešila. Ten produkt drží, má své opodstatnění v dešti, když vám hrozí ultradojemný film v kině, u kterého budete plakat... Ale korektor a pudr asi moc vodědolné nebudou. Pak by pro mě osobně teda nebylo žádoucí se neustále kontrolovat, jestli se namočím. Jdu si přeci zasportovat. Nedej bůh, když namočí někdo mě. Tak buď se mi to rozteče a práce zbytečná nebo to mám rozšmudlaný a budu vypadat jak klaun. Nejdu se povalovat v létě na koupák, kde machruju se cvičením vyrýsovanými břišáky a plavkami za tisíce, to si ten obličej nakreslete třeba komplet odznova... :-D Kromě toho mě z hygienického hlediska příliš netěší vize, že vlezu do bazénu, kam mnoho slečen přede mnou spláchlo svůj mejkap, eh...

    OdpovědětVymazat
  49. veľmi sa mi páči to tričko alebo šaty čo má na obrázkoch, také divoké farby :-)

    ja sa k vode nelíčim, lebo milujem ponáranie a plávanie pod vodou a moje pokusy nedopadli dobre, chlórovaná voda dráždi oči a vodeodolná maskara po premnutí vyštípaných očí bola všade len nie na očiach :D ale tvoje líčenie sa mi páči ;-)

    www.juliennask.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  50. Samozřejmě je to každého věc ale taky líčení do bazénu nechápu. Podle mě si tam jde člověk zaplavat a fakt nekouká kdo je a neni nalíčenej a abych si lámala krk a plavala s hlavou nad vodou kvuli líčení...

    OdpovědětVymazat
  51. moc hezke liceni a vlasy!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  52. Anonymní08.05.12 8:47

    Na cvičení se taky trochu líčím, sítím se pak prostě lépe. :) Stačí mi BB cream, pudr, řasenka, trocha tvářenky a lehce zvýrazněné obočí.

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj,
    Na té první fotce ti to moc moc sluší !!! :)
    A já abych pravdu řekla se do bazénu taky líčím ale pokud vím že se budu potápět tak nějak zvlášť ne ... :D
    A ty copánky znám u nás tohle " období " už proběhlo :D Ale sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  54. já bych se do bazénu teda taky nemalovala, ale to je každého věc... nikoho za to odsuzovat nebudu. já se taky nepotápím, ale stejně má vždycky člověk obličej mokrý, někdo na tebe šplouchne apod. a je to.

    OdpovědětVymazat
  55. K vodě se líčím pouze voděodolnou řasenkou a občas linkami. Je to pro mě nejrychlejší a přirozené. Zvlášt v létě při tempu z vody/do vody.
    A tobě to samozřejmě jako vždy sluší :)

    OdpovědětVymazat
  56. jak prosím udělat ty copánky?? Nejde mi to...

    OdpovědětVymazat
  57. ja sa do bazénu nemalujem pretože sa mi pláva ovela lepšie pod vodou a s tym že by ma niekto bez makeupu nespoznal nemam problem pretoze casto chodim von, do skoly atd. nenamalovana ale moja sestra sa maluje aj do bazenu a vydrzi jej to aj ked sa potopi a mam este otazku byvas v byte alebo v rodinnom dome?

    OdpovědětVymazat
  58. já se do bazenu/na koupaliště/k vodě určitě nelíčím, příjde mi to zbytečné protože se ráda sem tam i potopím a tak a vadilo by mi, že se mi kdykoliv něco může rozmazat ono i to voděodolné líčení není všemohoucí... Necítila bych se tak nějak uvolněně... :)Cítím se hezká i bez makeupu, takže není co řešit, P.S. ten pudr určitě voděodolný nebude viď? :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  59. A v zásadě to nemyslím nijak pejorativně v duchu "ježíš, to je slepice, ona se k vodě líčí"... Jasně, že se cítíme namalovaný líp. Všechny. To chápu. Jenom si myslím, že jsi z těch šťastných, který i bez mejkapu vypadají dobře. S mejkapem možná líp, ale bez něj stále dobře. Takže by ses nemusela trápit tím, jestli se k vodě namaluješ. Jestli se ty potřebuješ i v takové situaci nalíčit, tak už každá a některý, aby chodily ven leda s pytlem na hlavě, ne? :-) Samozřejmě nadsazuju, ale co mají dělat holky třeba s opravdu špatnou pletí (špatná pleť NEJSOU dva pupínky, o tom už dneska taky něco vím), než jdou s košem, tak aby strávily půl hodiny s mejkapem a korektorem, ne? :-) Krásná, výrazná, modrooká blondýnka s jemnou tváří a plnými rty, ty fakt nepotřebuješ šminky za každou cenu. To by se nás ostatních museli lidi na ulici bát. :-))
    Klidně se maluj, je to tvoje věc, já to považuju obecně za zbytečnost, u tebe konkrétně za tím větší... Ale budiž... Akorát teda si stojím za tím, že to není moc ohleduplný vůči ostatním, připadá mi nehygienický, když se slečny namalují a namažou kdečím a pak to jdou do toho bazénu spláchnout a někdo tam má po nich vlézt.

    OdpovědětVymazat
  60. bohužel taky řeším tenhle problém, když jezdím v létě k vodě, jestli se líčit nebo ne, většinou používám voděodolnou řasenku a trošku make-upu, protože mám problematickou pleť, někdy se na to ale vyprdnu a užívám si vody i sluníčka naplno, jen pak okamžitě nasadím sluneční brýle :D :D

    OdpovědětVymazat
  61. Já ráda v bazénu blbnu. Takže představa, že se nebudu potápět, vyhnu se cákací válce, tobogánu a bublající vířivce, to by mi pokazilo celý plavání. Radši vypadám "přírodně". A kdyby okolo mě nebyly holky s hlavou nad vodou namalovaný, tak bych se i líp cítila :). Chápu, že se každá snažíme vypadat co nejlíp, ale spíš bych investovala do plavek a do cvičení, než do voděodolných výrobků. Mám špatnou zkušenost s rádobyvoděodolnou řasenkou, která sice držela jak přibitá, ale bohužel né na řasách ale usazená v kruhu pod očima. Ale tip na opravdu voděodolnou řasenku a pěknej účes, se určitě hodí. Díky Mio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No presne!!! Moc hezky napsany, citim to uplne stejne. Kdyby vsechny holky premyslely normalne a do bazenu se nepatlaly, neprijde to nikomu ani divny.

      Vymazat
  62. Pěkný účes, taky ho mám moc ráda. Nejraději ho nosím v létě. Super :)

    OdpovědětVymazat
  63. Teda, myslím, že ty nemáš vůbec důvod se líčit :) Jsi pěkná od přírody :) Ale je pravda, že tímhle málem člověk nic nepokazí :)

    OdpovědětVymazat
  64. Základní lehké líčení na sport chápu. Sama nemám ráda, když se v posilovně zahlídnu v zrcadle a nepřipadám si jen tlustá a ochablá, ale i škaredá :)) do bazénu mi to připadá zbytečné už jenom proto, že plavání s hlavou nad vodou má tak negativní účinky na krční páteř, že to úplně popírá všechny blahodárné účinky, které plavání jinak má. dřív jsem ale dělala závodně akvabely a tam by se mi rada na voděodolné líčení dost hodila.. :)

    OdpovědětVymazat
  65. Myslím si, že líčení k vodě není moc dobrý nápad, zejména v létě, kdy se chci opalovat.. Ale je pravda, že když jdu do bazénu a pak se vidím, jak jsem ,,ošklivá,, ..tak pro lepší pocit je to dobré. Ty jsi ale krásná i bez nalíčení, takže u tebe bych to neřešila :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Jééé ty jsi takhle krásná i když jdeš jen do bazénu? To je super zvyk, si myslím. Já bych na to asi neměla náladu, ale až v létě půjdu na koupák třeba s přítelem, určitě se podle tvého manuálu přikrášlím :)

    OdpovědětVymazat
  67. Pokud jdu do bazénu tak se většinou vůbec nemaluji, přijde mi to zbytečné když řádím na tobogánech :) Ale možná občas na sebe hodím voděodolnou řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  68. hezké jemné líčení :)
    já plavat nechodím, nemám ráda kryté bazény ( nemám ráda studenou vodu :D:D ), ale v létě k vodě si dávám jen korektor a voděodolnou řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  69. já bych se teda do bazénu nikdy nelíčila, přijde mi to zbytečné, prostě se jde plavat a né se nikam ukazovat :D ale to je můj názor, a tobě to každopádně na fotkách sluší :D :)

    OdpovědětVymazat
  70. nevidím důvod proč se na plavání nenalíčit, takže já s tím problém určitě nemám. mám nutkání si obličej trochu upravit ať jdu kamkoliv. jen k tomu makeup-coveru, nevím jak tobě, ale mě se při kontaktu s vodou šíleně roztéká, takže s tou voděodolností fakt nevím, kde je problém :/

    OdpovědětVymazat
  71. ja keď idem do bazénu tak si dám len vodeodolnú špirálu a je to :)

    OdpovědětVymazat
  72. ked plavam, tak plavam, takze sa nelicim. nemienim si nicit chrbticu vykrucanim tvare nahor, normalne dycham do vody. aj na kupalisku, aj na plavarni. a takyto ludi, co sa tak chodia cachtat mi dost vadia, pretoze ja si chcem zaplavat=zasportovat= dat si do tela, cize plavat rovno tam a s5 a nie sa neustale vyhybat ludom, co si hadzu nafukovacie lopty, potapaju jeden druheho atd. bohuzial, najst bazen, kde taki nechodia sa asi neda.

    OdpovědětVymazat
  73. inak si myslim, ze zeny, ktore sa citia nenalicene zle maju seriozny problem so sebavedomim.

    OdpovědětVymazat
  74. Já se zase k vodě líčím, docela výrazně. Zkrátka si s řasenkou a linkami připadám mnohem líp. málokdy potkám u moře nebo na koupališti ženu bez jakýchkoliv líčidel, každá chceme být co nejpřitažlivější.A když se holka s makeupem nepotápí,tak proč ne?! že si vedle ní připadají nenalíčené ošklivě, přece taky mají možnost zušlechtění se :)

    OdpovědětVymazat
  75. Moc ti tu takhle sluší;)

    OdpovědětVymazat
  76. http://blogerkacom.blogspot.com/ ahoj zkoukneš prosím můj blog ?? já mám ten tvůj strašně ráda a chtěla bych aby byl taky tak úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  77. Chápete že MIa ví, že má obličej bez problému? a také ví, že se nemusí líčit do bazénu?..napsala ten článek pro různé typy slečen. Nemusíte jí tu psát..: " Já si myslím, že je to zbytečné. " Já si myslím, že se nemusíš líčit"...
    Rozhodně by tento článek pár puberťačkám pomohl, protože když vylezu z bazénu a vidim..ostatní holky..jak po sobě cákají, samá radovánka jsou, pak vylezou a oči černý, make up rozmazanej a nesou se a připadaj si děsně cooL? pak běží rychle na záchod, vše přemalovat a upravit?..díky tomuhle článku zjistí, kde koupit docela dobře cenově dostupné voděodolné třeba řasenky!

    OdpovědětVymazat
  78. Já když jdu do bazénu se nelíčím :) . Ale tobě to strašně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  79. Do bazénu ani do fitka se nemaluji, i když mám dost problematickou pleť.... Ale prostě, když už každý vidí moje špeky a celulitidu tak to hezkým obličejem prostě nezachráním :-D Takže až budu hezká, zpevněná a štíhlá tak se možná i namaluji :-D

    OdpovědětVymazat
  80. Já se na sport taky příkrášluju :D Do bazénu teda nechodím, ale řasenku bych si udělala. Hraju tenis a golf, na tenis si maluju oči, protože za chvíli mám rudé tvářičky a přítel řiká že to je nejlepší :D Ale na golf si udělám klidně lehký make-up (na to jsou super BB krémy), pokud není 30 stupňů tak se moc nespotím a chci přece pak při přebírání cen vypadat dobře :D :D

    OdpovědětVymazat
  81. skvelyy! :))

    nemas, prosim, nejaky tip na vazne vodeodolnou a idealne i oteru-odolnou linku na oči? jedu za mesic na vodu a jako zarputila linkomilka hledam neco, co fakt vydrzi....driv jsem mela dobrou od essence, ale tu uz ted nedelaji...ta, co ji maji ted, uz neni co byvala...

    dekuju moc! :))

    http://terezastepankova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  82. Anonymní10.05.12 9:10

    také chodím 1x týdně plavat a líčím se, protože se stejně nepotápím, pže mi na pleť a na vlasy chlorovaná voda nedělá dobře, takže decentní líčení a je to :-) ... pro ten dobrej pocit mi to stačí :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Do bazénu chodím často, abych si udržela kondičku, ale že bych se musela malovat i tam? Jsem ten typ, co se i na doma namaluje pro dobrý pocit, že vypadám dobře ale při sportu je mi to upřímně jedno a zbytečné a hlavně, nehygienické. Dle mě to tam teda vůbec nepatří. ;) Max. na veřejné koupaliště ale ne do krytého bazénu.

    OdpovědětVymazat
  84. já se teda do vody nelíčím...ale přemýšlela jsem, že bych vyzkoušela alespoň voděodolnou řasenku...ale jen k moři. Do bazénu se nelíčím vůbec, to mám brýle a čepici ;)

    OdpovědětVymazat
  85. Jako malá jsem byla vodní živel, ale teď už jsem nějaká zhýčkaná.
    Rozhodně, voda v rybníce je špinavá, a na koupališti je spousta lidí a odnesla jsem si angínu...

    Ale loni jsem byla po dlouhé době na dovolené u moře a vyřádila jsem se docela dost :) Ale než abych se líčila, je mojí jedinou myšlenkou se dobře namazat. Zkoušela jsem se nalíčit třeba na procházku po letovisku, ale to mě obličej šíleně pálil a oči štípaly a bolely. Pro mě výsledek - na dovolenou k moři si vemte jen denní hydratační krém a opalovák s 50.

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj velmi by mě zajímala ta řasenka Get BIG! lashes volume boost waterproof od Essence
    nevíš kde jí sehnt? děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj email je janovskaluci@seznam.cz tak prosím napiš kde se dá koupit Děkuju :D

      Vymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡