Nápad na jarní líčení

Dnes jsem při příchodu domů konečně stačila vyfotit svůj make-up. Fotky bohužel nejsou moc kvalitní, protože světelné podmínky nebyly už moc dobré, ale snad jsem trochu zachytila alespoň líčení očí.

OČI
Použité výrobky: báze pod oční stíny (Catrice), růžový korektor po make-up na kruhy pod očima (Bobbi Brown, odstín Light bisque), odsypky očních stínů dazzle dust (Barry M, odstíny: dd1 Ice pink, dd87 Coral),  gelové linky (Catrice, odstín 010 Black Jack with Jack Black), řasenka get BIG! lashes volume boost mascara (Essence).

Použité štětce: Essence Smokey eye brush, E.l.f. professional Smudge eye sponge, Bobbi Brown Ultra fine eye liner.

Jak na to?
1. Přes celé pohyblivé oční víčko naneseme bílý stín a naneseme ho i pod vrchol obočí.
2. Do ohybu víčka naneseme korálový stín a rozetřeme jej štětcem do ztracena.
3. Nad horní řasy naneseme linku.
4. Nezapomeneme na velkou dávku řasenky. Mně postačila jen na horní řasy.

PLEŤ - TVÁŘ 
Použité výrobky: make-up Matt control 18h (Dermacol, odstín 2 Fair), krémová tvářenka Pout rouge lips and cheeks (Bobbi Brown, odstín Rose 10), rozjasňovač (Essence), pudr Stay matte (Rimmel, odstín 006 warm beige).

Použité štětce: profesionální štětec na make-up (MaxFactor), štětec na pudr (Catrice).

RTY
Použité výrobky: rtěnka Seduction (Dermacol, odstín 02), lesk na rty Hisgh shine (Sleek, odstín Bare).

Doufám, že se Vám mé dnešní líčení líbí, a pokud ne, tak se snad bude líbit některé příští. :) Hezký večer! 
(PS: Na fb je fotka navíc, která mi sem bohužel nejde nahrát.)


47 komentářů:

  1. Mio, Ty vypadáš jako panenka, jsi zlatá :).

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný :) 50s forever!!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadáš jako panenka:) krásné líčení

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení se ti povedlo na 1 :) Moc ti to sluší jako obvykle :))

    OdpovědětVymazat
  5. krásný! :) to si zkusím :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. s těmi vlasy z čela to vypadá o to lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nenapadlo by mě, že by korálové stíny mohly vypadat tak pěkně. Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné!!!!:) http://theopenclosets.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné :-) jemné a elegantné :-)
    dávam plus za dermacol lipstick :-)

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo tak to se mi úplně hodí Mio! Zítra jsem se chtěla nalíčit trochu barevně oči, ať nevypadám pořád stejně, ale nevěděla jsem si rady, jsem hrozná konzerva a nemám ráda nic přeplácaného. Tohle je ale božský. Jarní, ale přitom elegantní. Jedním slovem DÍKY!

    OdpovědětVymazat
  11. krásné
    bude nějaký outfit nebo video? =)

    OdpovědětVymazat
  12. podívej se sem :) http://www.sprace.cz/nabidka-prace/ceske-modelky-sro/hledame-zeny-a-divky-vypadajici-jako-barbie-z-cele-cr-na-foceni-o1244616.html
    Nemyslím to špatně. Jsi jako panenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude teda asi pěkná ,,práce".
      :DD Děkuju, ale do té práce nepůjdu, nevadí? :DD
      :*

      Vymazat
  13. Moc pěkné líčení! Asi něco podobného taky brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím že by sa ti hodilo každé líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  15. you look so cute <33 loving the first two photos, where do you have this shirt from?:)

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    OdpovědětVymazat
  16. pekné tiene, pristane ti to :) tá riasenka essence je naozaj dobrá, kvalitná? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasná, za neuvěřitelných 65 Kč!
      Neslepuje, prodlužuje a hezky natáčí:)

      Vymazat
  17. neskutočne ti to pristane :) škoda, že mne odtiene ružovej moc nepristanú

    beauty-around-us.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jako panenka! Kočka jsi :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní11.05.12 8:31

    ahoj Mio:) ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY

    http://marsis-blog.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-chci-podekovat.html#comment-form

    Líbí se mi na fotce ty vlásky, jsou takové přirozené:)

    OdpovědětVymazat
  20. Hezké líčení a vypadáš na první fotce jako panenka. :)

    OdpovědětVymazat
  21. nádhera! tohle líčení ti neskutečně sluší, moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  22. jaká je ta řasenka? neslepuje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jannie, je super! Vůbec neslepuje, prodlužuje a hezky natáčí. :)

      Vymazat
  23. Mně se to zdá teda trošku ,,overdone" víš, trošku moc, ale já jsem spíš na nahé líčení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně to chápu. :) Tak třeba příště se bude líbit víc!

      Vymazat
  24. je ta báze od Catrice obstojná? vydrží s ní stíny vcelku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, mám jí moc ráda! Je lepší než ta od Essence. :)

      Vymazat
  25. Miuško, upřímně i s pytlem od brambor bys vypadala elegantně a překrásně! ;)) Příjde mi, že tohle líčení ti vážně sluší..♥ Nenapadlo by mě, že korálový stín bude vypadat tak dobře :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné líčení, moc ti sluší! Není nijak extra výrazné a přesto vypadá úžasně. A ten makeup od dermacolu vypadá na tobě krásně přirozeně, hodně o něm uvažuji :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. mia ty si stale rovnako krasna<3

    OdpovědětVymazat
  28. Líčení je sice pěkné, ale celkem obyčejné :) Takhle chodí na ulici namalovaná každá druhá slečna :) a nezlob se na mě, ale nemyslíš, že bys měla, když už tedy máš blog o líčení a snažíš se kázat a inspirovat, používat nějaké kvalitnější značky? :) Většina Tvých věcí jsou pěkné shity a když si ještě člověk přečte, že spolupracuješ s BB, je to až úplně k smíchu a odstudné kombinovat jejich věci s věcmi Essence. A také se tedy vlastně divím, proč spolupracují zrovna s Tebou, když jsem od Tebe nečetla pořádnou recenzi, pořádný tutorial jsem neviděla, nic...nechápu O.o Toť můj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by bylo líčení originální to netvrdím, ale úplně běžné určitě není. Na ulici málokdy vůbec potkám slečnu, která má stíny na očích. :))
      Jinak tvůj názor je tvůj názor, jsem ráda, že jsi byla upřímná, ale tvou kritiku si k srdci nevezmu, spíš jsem se nad ní pousmála. Za prvé nikomu nic nekážu. Za druhé , jedním z účelů mého blogu je psát o levné i dražší kosmetice. Když mi vyhovuje podle tebe ,,shit od Essence", nebudu psát, že je špatný jen proto, že je levný. Už tady se pozastavuji nad tvou logikou. Že spolupracuji s BB a dalšími značkami je k smíchu zatím asi jen tobě. Pokud jsi ode mě nic o BB nečetla, tak jsi asi z mého blogu moc neviděla. O Bobbi Brown jsem psala už vícekrát.
      Na oplátku za tvůj názor bych ti něco poradila. Pokud chceš až takto někoho kritizovat, měla bys dosáhnout alespoň polovinu toho, co dosáhl tebou kritizovaný. Tvůj blog je plný (ještě větších) ,,shitů" za které jsi mě kritizovala. Nemohu soudit tvé umění se nalíčit, protože jsem tam nic moc neviděla. A pokud jednou budeš mít blog jako tvá šikovná sestra, poté se můžeš ke mně vrátit s kritikou a já se pak nad ní i zamyslím.
      Toť můj názor. :)

      Vymazat
    2. oh no coze, ted nechapu tess jak tohle muzes napsat :D
      obdivuji miu ze ti odepsala jeste dost mile
      ja bych na to nemela nervy :D
      jako tak si kup instyle nebo elle a podivej se ze tam taky nejdes essenci ale i guerlain :D
      tvoje logika je fakt na hlavu omg :D
      nemam slov

      Vymazat
    3. Ello, když v instylu napíší, že je věc dobrá, musí hned automaticky vyhovovat všem a být opravdu dobrá? :) a komentáře jsou o vyjádření názoru :)

      Mia: názor je názor, že můj je na Tebe negativní, s tím se nedá nic dělat. A nemusíš se hned ohánět tím, že jsem nic nedokázala..neznáš mě, neznáš můj osobní život a také..odkdy někdo, kdo má málo navštěvovaný blog, musí jen mlčky sledovat stádo a nesmí říct negativní kritiku? :) Nechci se tu hádat, jen si mě celkem zarazila...myslím, že tu se neukážu už vůbec, nestojíš mi za to :)

      Vymazat
    4. Milá pseudoznalkyně kosmetiky,
      Z tvojí "kritiky" akorát pociťuji závist, která z tebe čiší na sto honů! Malinko by mě zajímalo, jestli si náhodou tvůj mozek nevzal dovolenou, či dokonce vůbec existuje! Protože tvoje logika je, tak akorát k smíchu! Dále bych ti poradila, aby ses zamyslela především na sebou a zametla si před svým vlastním prahem, než začneš soudit druhé! Přesně to co ty si Mie vytkla, jsi pak záhy sama použila a tím se bránila vlastní kritiky. Tím si jasně dala na jevo, že nepřemýšlíš mozkem! Raději nechci vědět, čím myslíš.
      Dále tvoje označení stáda je urážející pro nás všechny čtenáře, kteří rádi Mii blog čteme!
      Buď tak laskava a raději se nevyjadruj! Když se ti tento blog nelíbí, tak ho nenavštěvuj a nečti, jako to dělají ostatní!
      Pŕeji ti, abys zmoudřela

      Vymazat
  29. Je to super a mne se teda libi, ze mia pise o vsem. Kdyby psala jen o drahy znacce bylo by to jako reklama. Takhle je to super pro me typ na nakupy do drogerky, ale i zaroven inspirace na nakup drazsi kosmetiky. Verca a good luck Mio!

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji všem za komentáře♥

    OdpovědětVymazat
  31. Téda :-) Líčení je nádherné :-) já sama mám tuhle barvičku ráda, takže ji i asi použiji na očka :-) Krásný blog :-)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡