17.5.2012

Brýle Ray-Ban, perlové náušnice F&F, tričko Zara, zavinovací svetr H&M, kabelka Vj-style, náramek House, legíny Topshop, boty CCC.

74 komentářů:

  1. Mio ty jsi kočkaa ! Moc ti to sluší..A ta kabelka vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brýle se mi na tobě moc nelíbí, Mio. Jinak ti to docela sluší, ale brýle mi k tobě nesedí. Niky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty brýle se i na ní právěže líbí nejvíc! :)

      Vymazat
    2. Mně k Tobě ty brýle taky nějak nejdou a chybí mi u Tebe úsměv! Připadáš mi nějaká smutná a z fotek je to nějak cítit, nevím proč :-( Zbytek outfitu je ale perfektní a sluší ti!:)

      Vymazat
  3. máš skvělou postavu! a jako vždy ti to sluší :) akorát u kabelky by se mi líbil o trošku delší popruh

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý svetr, teto střih se mi moc líbí a sama ho ráda nosím..:) Kočka!

    OdpovědětVymazat
  5. jsi skvělá :)! a ten svetr je boooží!

    OdpovědětVymazat
  6. si krásna a veľmi pekný outfit,kabelka sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé Mio :-), ten House je v Praze?

    OdpovědětVymazat
  8. Skvely jednoduchy outfit a ta taska... !!! Aj ja chcem :)

    www.berylka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. jsi krasavice Mio! vadí mi trochu to protáhnutí fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joll, mě to taky štve. :( Dělá to můj nový foťák. Nevíš, jak se ten ,,efekt" jmenuje nebo jak se toho zbavit?

      Vymazat
    2. Musíš fotit z větší dálky a přitáhnout si objekt zoomem :-) Něco o tom zde http://www.majkluvsvet.cz/mikroblog_navod-jak-spravne-fotit-oblicej.php

      Vymazat
  10. Kráska :) Ty brýle jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mio vcera jsem te videla na lavicke u aquadromu nekdy kolem pulnoci, moc ti to sluselo ale neslo jsi nevsimnout ze jsi plakala. byla si to ty? jela jsem okolo autem s kamaradkou. at se ti stalo nebo deje cokoliv chtela jsem ti jen napsat i kdyz to tu moc nekomentuju (ale miluju!!!) tak si na tvy superacky clanky pockam a ze te mam moc rada a urcite nejsem sama a to ani nejsem tva kamaradka...fakt si super!!!
    hlavu vzhuru
    ctenarka kamca

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelka je překrásná:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne jsi to sladila!;)

    www.ivetsperspective.blogspot.com
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. konečně článek! ♥ napiš prosím o něčem novém na kosmetickém trhu nebo tak
    děkujůůůůů ella

    OdpovědětVymazat
  15. jéé ta kabelčička je roztomilá :) a svetr ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Tá kabelka je úplne tip top :O

    OdpovědětVymazat
  17. Chtelo by to pridat trosku barvy Mius, alespon barevny doplnky. :) Jsi pekna zenska, v tomhle moc nevyniknes. Je to takove smutne, nevyrazne, umis to lip. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já si myslím, že barvy nejsou vůbec podstatou. Já taky na barvy nejsem a přesto si nepřipadám usedle. Sluší ti to a kabelka je krásná. Akorát mi opět přijde, že ty fotky jsou nějaké divně protáhlé, že ty to nějak formátuješ Miuš a vyleze z toho tohle?! :-/ Nebo je to tím foťákem? Vidím to jen já? Třeba v první dvojici fotek ta druhá - máš tam úplně deformovanou hlavu, nechápu čím to je :-(

    OdpovědětVymazat
  19. aj ja chcem, aby mi letecké okuliare pristali! :D vždy po nich v obchode pozerám a keď si ich skúsim, vyzerám v tom ako pako.. ale tebe naozaj pristanú :) závisť :D

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. kabelka je dokonalá, aj celý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten svetr vypadá úplně suprově! Jen škoda, že jsou ty fotky tak protáhlé no :( ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Hezká kombinace! :) Kabelka je skvělá a ať už se děje cokoliv, drž se! Já to teď také nemám optimální, ale zase bude dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Svetr je skvělý! Skvělé nožky, ale brýle taky se mě nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  24. Pristane ti to, svetrík je zaujímavý :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný svetřík i kabelka! Sluší Ti to Mio!

    OdpovědětVymazat
  26. Krásnej svetr Mio.Moc ti to sluší!!! Jednoduchý,elegantní outfit.Přesně dle mého gusta;-)
    Míša
    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Moc krásný oufit ? :( Ale nebyla ti v něm vedro ? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní20.05.12 0:13

    Nádherná!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Super brýle, tenhle styl já můžu. :)

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. nádherná kabelka,moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Moooc ti to sluší!! Ta kabelka se mi také moc líbí..

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Ta kabelka je bombastická! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sluší ti to . Ten svetřík je pěkný , botky také skvělé ale kabelka se mi nelíbí . Promiň ;) . Měj se krásně .-.

    OdpovědětVymazat
  34. Krásný svetr Mio. Ten je z letošní kolekce? chodím do HM celkem často, ale tenhle jsem tam "nepotkala":-)Tenhle outfit je přesně dle mého gusta! Moc ti to slušný. Elegantni a přitom šmrncovní!!!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. sluší ti to:) krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní20.05.12 9:46

    Mio moc pěkné, ale nebylo ti v tom teplo ? :))

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
  37. jednoduche a pekne len ta kabelka by mohla mat dlhsie ramienko :)

    OdpovědětVymazat
  38. Pěkné...ale když už je to jaro, čekala bych nějaký "bright color" outfit...tohle mi příjde spíš laděné do podzimu

    OdpovědětVymazat
  39. prostě krásná ,už k tomu není potřeba žádnej komentář ;) hrozně ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  40. Strašně ti to sluší. Líbí se mi ten svetřík. Jen mi k tobě nesedí moc ty brýle a chtělo by to úsměv.:) nějak mi tam chybí.:)

    OdpovědětVymazat
  41. Ten svetr je moc.. velkej? Nebo spíš divnej? Jsi v tom jak v pytli od brambor :(

    OdpovědětVymazat
  42. Mia ty si tak krásna!:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj :), moc ti to sluší, prostě a jednoduše KRÁSA. Tvoje Zuzka :).

    OdpovědětVymazat
  44. Jé Miuško, hrozně moc ti to sluší, jsi strašně moc krásná :) a ta kabelka je perfektní :)<3

    OdpovědětVymazat
  45. ja z teba nemozem. mas krasny style ;)

    OdpovědětVymazat
  46. Od tebe mám teda radši kosmetické posty..

    OdpovědětVymazat
  47. Moc ti to sluší!! ;) Nejvíc se mi líbí ten svetr a kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  48. Sluší to to :))
    A bude dneska už vyhlášení GA ?? Už se moc těším !!! :))

    OdpovědětVymazat
  49. svetr je opravdu peckovní a kabelka jakbysmet! víc outfitů ;))

    OdpovědětVymazat
  50. tvar okuliarov sa mi k tebe nehodi ale inak posobis velmi nezne, pekny outfit :-)
    www.juliennask.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  51. moc ti to sluší :) líbí se mi kabelka!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  52. Pravá od Matella:D...né vážně ti to sluší, jsi krásná!:)

    OdpovědětVymazat
  53. you look so gorgeous! i love this shirt <33
    lots of love xx

    OdpovědětVymazat
  54. Ten zavinovací svetr by byl lepší bez roláku, jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  55. dlouho očekávaný článek.. jinač pěkný svetr:-)

    OdpovědětVymazat
  56. great look! Love your beautiful bag :)

    OdpovědětVymazat
  57. Děkuji za komentáře!! :*

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡