Malé jarní radosti

Květované ponožky do balerín (Lindex), laky na nehty u nohou Show your feet /zleva/: 19 blood orange smoothie, 17 lemon sorbet, 20 sweet candy pink, 19 princess peach, zlaté prstýnky s kameny (Lindex), tričko s odhalenými rameny se zlatým zipem na zádech (C&A).

Dělám si radost malými drobnůstkami, abych si zpříjemnila učení. Laky na nohy jsou v nových jarních odstínech. Už nastal čas ,,odhalování", takže to chce i nový kabátek na nehty u nohou. Možná si říkáte, proč laky přímo na nohy, proč ne obyčejné laky? Já mám tyhle laky Show your feet velmi ráda, protože jsou více odolné a vydrží déle, než ty běžné. Lakuji si s nimi i ruce a s průhledným nad-lakem mám na týden vystaráno. 
Vždy, když zavítám do Lindexu, musím s něčím odejít. Ha ha. Miluji tu značku! V poslední době jsem si oblíbila kámen tyrkys, proto jsem toto krásné prstýnkové trio musela mít. Ponožky do balerín jsou spíše módní vychytávkou, protože z bot trochu ,,vykukují", a pokud potisk dobře zkombinujete například s podobným tričkem, vypadá to velmi pěkně a stylově. Fialovo-růžové tričko už mám asi měsíc. Musím říct, že je to jedno z mých nejbarevnějších triček. Líbí se mi rafinovaný zip na zádech, který i příjemně chladí a odhalená ramena jsou toto jaro jedním z horkých módních trendů. 

A čím jste si udělali vy naposledy radost? Všem maturantům přeji pevné nervy a věřte mi, že to maturitou nekončí. :DD Bohužel. 
PS: Nezapomeňte, že v neděli 13.5. je Den matek, tak udělejte radost nějakou drobnůstkou i Vaší mamině, tetě, nebo babičce. :)


69 komentářů:

  1. Super nákup, tričko aj všetky laky by som brala hneď :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky si musím dělat radost maličkostmi :) zrovna včera to bylo volné mentolové tričko z HM :) a nějaké laky na léto si plánuju taky nakoupit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé barvičky mají ty laky :))

    OdpovědětVymazat
  4. teda ty laky jsou jsou nádherný :) a i já si dělám takový to drobnostma radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, barvičky těch laků jsou mňamózní! Já tyhle na nohy vždycky přehlížim (asi že jsou dražší, no jo, sem zhejčkaná lakama za 29:-D) ale co nejdřív se na ně pujdu mrknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus DMko. Já ho tam splašila asi za 19 Kč. Slevy, slevičky :)

      Vymazat
    2. U nás v Dm ho pro změnu vůbec nemají :( a to ani ve stojanu.

      Vymazat
  6. ty laky mají krásný odstíny! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tady se mi líbí snad úplně všechno! Laky mají nádhernou barvičku:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  8. Jé ty laky jsou kráásný.. :) Den Matek se slaví pouze s mamkou ne? Nepleteš si to se dnem žen? :D :D Kolik ty laky stály?

    OdpovědětVymazat
  9. To už je v Rossmannovi tahle nová kolekce Show your feet? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty laky mají krásné barvy! Moc se mi líbí ty prstýnky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kolik tě stály ty laky?

    OdpovědětVymazat
  12. opat si super nakupila!!!! :) tesim sa na nejaky pekny outfit v tom triku ;)
    a cim som si sprijemnila ucenie ja? no napr.:
    http://jungleoflipstick.blogspot.com/2012/05/shopping-day-by-missy.html

    OdpovědětVymazat
  13. nádherné laky! a bohužel musím souhlasit, maturitou to nekončí - naopak začíná mnohem větší dřina v podobě zkoušek :/

    OdpovědětVymazat
  14. to já si udělám radost až po maturitě :D :D praktickou mám za sebou, písemný už taky, teď už jen udělat ústní a mam vystaráno. Na všechny VŠ co jsem se hlásila jsem přijatá takže po maturitě budu rozhodovat na jakou jít :D a při tý příležitosti si udělám radost nákupama :D :) mimochodem ty laky jsou úžasné, právě vyrážím do města, tak po nich mrknu ;) :)

    OdpovědětVymazat
  15. Po tých lakoch sa určite popozerám! :)

    GIVEAWAY natshells.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Drahá Mio,
    laky Show your feet jsou úžasné. A naprosto souhlasím s jejich výdrží, protože kolikrát mi lak doopravdy vydržel až dva týdny a to doopravdy oceňuji, protože m příliš nebaví lakování nehtů u nohy, takže pokud vydrží takhle dlouho jsem velmi vděčná :).. Jinak nádherné ponožky do balerín. Asi si je také objednám :).
    Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  17. mně se moc líbí ty prstýnky a to tričko, taky jsem si pořídila teď dvě se zipem na zádech :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to ma pobavilo ze :
    Dělám si radost malými drobnůstkami, abych si zpříjemnila učení. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já si dělám radost pravidelně. ;) Líbí se mi barvy toho trička, jenom škoda, že není vidět celé. Lindex je taky jeden z mých oblíbených obchodů.

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. To tričko vypadá moc hezky! A prstýnky? Bomba! Sakra, proč u nás taky není Lindex? :(

    OdpovědětVymazat
  21. Ty laky jsou pěkné. Krásné barvy :).

    OdpovědětVymazat
  22. ta barva : 19 princess peach krásná

    OdpovědětVymazat
  23. Ty laky jsou božské! Určitě se po nich mrknu :))

    OdpovědětVymazat
  24. ten meruňkovej lak je božskej!:)

    OdpovědětVymazat
  25. odfoť nám tie laky ako vyzerajú na nechtoch!:) Hlavne na ten svetlunko oranžový som zvedavá

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Mio, tak já si dnes také udělala radost. V Ústí sem objevila Bobo Bubble a hned sem to musela vyzkoušet. Sice na mě ta slečna koukala, když sem si chtěla smíchat více příchutí, ale když už tak už. A pak si dělám radost tím, že dělám radost druhým. Příteli koupím nějakou drobnost a sestře pohlídám dvojčecí mimina. O tom, že maturitou to nekončí mi povídej! Za rohem mám už druhé státnice a ani těmi to nekončí...a to je to hezké...přeji krásné barevné jaro :) ifka

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné úlovky. :) Je potřeba si udělat radost. Já si udělala radost laky na nehty ze Sephory, pantoflemi na léto od Mel a náramky. Já bych řekla, že maturitou to všechno začíná, ať už vejška nebo práce. A ani po státnicích není konec, já měla dnes v práci takový adreanlin, jaký jsem ještě nezažila. ;)

    OdpovědětVymazat
  28. krásné věci. já si dělám radost takovými drobnostmi v podstatě neustále, prostě neodolám :-D

    OdpovědětVymazat
  29. překrásné laky:) a top může nádherně oživit outfit, už se těším, s čím to skombinuješ:)
    http://krissfashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. já jsem si tedka pořídila pořádnou dávku nových laků :D to je moje odměna:)) a na mamku jsem naštěstí nezapomněla, jen jsem ji kytičku dala už dneska, protože bych ji před ní nikde neschovala :D

    OdpovědětVymazat
  31. umm, všechno to vypadá tak šťavňatě a letně, yummy!! ♥ ty barvičky pohromadě, a laky jsou prostě a jednoduše dokonalé!<3 ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty laky jsou božííí. <3

    OdpovědětVymazat
  33. Moc fajn a tričko vyzerá super!

    OdpovědětVymazat
  34. ty laky vypadají báječně! :)

    http://slecnafotografka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. Ty lakyyy,jsou krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Mio,
    jak ti jde cvičení s Jillian? Začla jsem cvičit, jak jsi tady napsala ten článek. A jsem uplně spokojená, co ty? A.

    OdpovědětVymazat
  37. Musim říct, že máš hrozně podobný styl jako já. Kdybych měla nějaký peněžní příjem, tak bych kupovala úplně stejné věci:)Ty ponožtičky jsou hrozně ňuňu:)a vůbec všechny věci jsou krásný. To tričko by mohlo stát šatama, potom by to bylo ještě lepší:)
    some-thing-and-no-thing.blogspot.com → recenze, kecy, nový článek na téma drinky a jejich příprava a jiné..Pojďte se nudit i ke mně, pokud vás FB přestane bavit:)

    OdpovědětVymazat
  38. Super věci to třičko úplně žeru :D Asi se zajdu kouknout do CA

    OdpovědětVymazat
  39. Ty laky!!!!!! Jsem ujetá na laky :D Zrovna zkouším od Gabrielle Salvette odstín 133, moc krásnej :) Od Essence musím tyhle taky sehnat :) Moc prima barvičky :)

    mojetelo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  40. Super nákup,skvělé prstýnky:)

    OdpovědětVymazat
  41. Ponožky do balerín jsou parádní a tričko vypadá skvěle:) drobnostní nákupy jsou prostě nej..:)

    OdpovědětVymazat
  42. těším se na outfit s ponožkami! Mohla by jsi prosím ukázat jak je nosíš? já si to totiž nedokážu představit :D DĚKUJU

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  43. To tričko mám z NYeru v mentolové, přesně ten zip a ta odhalená ramena z něho dělají něco lepšího :) A laky Show your feet mám taky moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  44. Mám slabosť na prstienky a tieto Lidex sú fakt krásne :)

    OdpovědětVymazat
  45. ach ty laky mají bezvadné odstíny, v pondělí frčím do Rossmanu a triko vypadá dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  46. Krásne laky :)

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  47. trika tohoto stylu mám 2 a jsem z nich nadšená!! :) a jsi teprv 2. člověk, u kterého ho vidím (nevím, jestli je to dobře nebo špatně :D) zbožňuju tvůj blog!

    http://allisdiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem si zrovna tento týden udělala radost stejným tričkem jako ty , akortá v růžovoučké barvičce .. Rdost mi udělalo také spoustu lidí , jelikož jsem měla narozeniny . Na moje narozeninové dárky udělám video ;)

    OdpovědětVymazat
  49. Čauky Mio jenom jsem se tě chtěla zeptat kolik stály ty laky??

    OdpovědětVymazat
  50. Super věci, hlavně to triko vypadá krásně:))

    OdpovědětVymazat
  51. No krasny :). Ja se ted taky desne vyradila v lakach. Behem 2 mesicu mam cca 15 novych kousku :). Vetsinou drogerkove, proste pekne barvicky a 2 me prvni OPI se slevou :). Ted bych chtela nejaky Lancome ruzovy novy krasny, nejlepe zadara :). Ty drogerkove jsou sice levne, ale ono se to pak nascina :D.

    OdpovědětVymazat
  52. ahojky moc pěkný blog taky miluju kosmetiku moc se mi u tebe líbí jinak moc pěkný disain páni máš fak dobrou návětěvnost neudělala bis něco pro mě nehodila bys můj blog http://blog-o-kosmetice.blog.cz/archiv na tvůj aby se lidi koukli :)) jinak potrebovala bych neco udělat s navstevnosti jak to děláš chtěla bych dělat soutěž ale nevím nemám zády lidi protoze ke mně nikdo nechodí zatím ahojky Lili.

    OdpovědětVymazat
  53. pridis si nekdy zase Formspring ?

    OdpovědětVymazat
  54. Zajimalo by me jestli si objednala uz paletku Urban D, a kde a jestli ti vyhovuje .Pripadne nemas nejaky tip na platku s ocnima stinama v Nude nebo ruzovejsich barvach ? :)

    OdpovědětVymazat
  55. Laky od Essence jsou mimí favority, opravdu za málo peněz hodně muziky.

    OdpovědětVymazat
  56. Laky od Essence mám v plánu taky vyzkoušet! :) Triko je moc hezké, barvy Ti sluší!

    http://sessionbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  57. naposled jsem si udělala radost košilí ;)

    OdpovědětVymazat
  58. http://fakesmilinghey.blogspot.com/ hey im new, coment please :)

    OdpovědětVymazat
  59. ty laky z nové kolekce vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  60. Super..ale hrozně málo přidáváas nové články což mě mrzí :( jiNAK LAKY NO ZUZOOO :)))
    Terca

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj, tvoj blog som objavila až dnes, čomu sa velmi teším :) Máš tu úžasne :) Naozaj . Už mám prečítaných strašne vela príspevkov. haha :D Velmi sa mi tu páči . Takže máš o čitateľa viac :D
    Budem rada keď zavítaš aj kumne : http://fridayathome.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj! S lakama na nehtíky souhlasím, jsou to náramné barvy!
    http://perfectlynice.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡