Líčení: Nicki Minaj - Right by my side

Určitě víte, že miluji Nicki Minaj, vlastně celou partu YMCMB. Dnes jsem trochu blbla a zkoušela Nickiino líčení z klipu Right by my side, které je jemné, nijak zvlášť těžké a podle mě i  na běžné nošení. Chtěla bych poděkovat jedné ze svých čtenářek, která mi poslala odkaz na článek jak pracovat s fotoaparátem, který prodlužuje a deformuje fotografie! Moc mi to pomohlo a myslím, že od teďka už vím, jak na něj a fotky vypadají hned jinak. Doufám, že příště budou ještě lepší. Dnes to prosím neberte za nějaký návod, ale spíš takové zdokumentování mého dnešního make-upu. :)
Základem líčení je čistá, zářivá a bronzová pleť, bílo-hnědé líčení očí s černou linkou (bílá na celé pohyblivé víčko a na spodní linku oka, hnědá do ohybu víčka, černá nad horní řasy a pod horní řasy) a světle růžové barbie rty.
Pleť: make-up v tyčince Foundation Stick (Porcelain 0) - Bobbi Brown, stipple štětec (130SE) -MAC, bronzer - H&M, tvářenka (soft plum) - Avon, rozjasňovač my base - Essence, štětec na tvářenku (Studio blush brush) - E.l.f.
Oči: báze pod oční stíny - Catrice, tužka na oči (10 weiss) - Alverde, paletka očních stínů sun club (02 long beach) - Essence, smokey eye štětec - Essence, tužka na obočí (2) - Gabriella Salvete, gelové oční linky (010 Black Jack with Jack Black) - Catrice, štěteček na linky (Ultra fine eye liner) - Bobbi Brown.
Rty: rtěnka Seduction (01) - Dermacol, lesk na rty Stay with me (01 Me&my ice-cream) - Essence.
Na focení jsem použila dva vlasové příčesy Rapunzel, které mi přišly až ze Švédska. V některém z příštích článků Vám je určitě ukážu. :) Je toto líčení pro Vás nebo je to na Vás moc výrazné? 

97 komentářů:

  1. Líčení je moc hezké :) máš krásnou pleť

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se jmenuje prosím ten program?
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jsi a skvělé :)) Peťulka Tvá

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle by jsi mela chodit fakt pořád, přijdeš mi uplně neskutečně sladká! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju tu poslední fotku!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se osobně zdá tvářenka trochu moc, ale hlavně na druhé a třetí fotce jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na článek s vlasovými příčesy! Pořád si říkám, že bych to taky někdy vyzkoušela, ale stále si nejsem jistá jaké koupit, aby to nevypadalo jako paruka - a na tvých fotkách to teda rozhodně poznat není :)
    Jinak tohle líčení mi nepřijde tak špatné, ale trochu mi vadí až moc světlé rty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení je super, po dlouhé době od Nicki něco, co by si člověk na denní líčení na obličej nakreslil. :D
    A můžu mít dotaz? Odkud je ten top? Něco podobného tube na zip sháním. Děkujíí. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to strašně zajímalo! Mně osobně zaujal nejvíc právě top :)))

      Vymazat
  9. Líčení je DOKONALÉ. Proč by mělo být moc výrazné? Přesně akorát! Jedno z nejlepších líčení, co tu kdy bylo.

    OdpovědětVymazat
  10. hrozně ti tohle líčení sluší !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Krása, fotky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  12. Mio tak tady ti to vážně moc sluší, to se musí nechat:) líčení je super a opravdu mi nepříjde nějak extra výrazné, takže tohle je tak akorát a tobě to určitě sedí :)

    OdpovědětVymazat
  13. prosim das sem odkaz ohledne tech fotek, co to znamena prodlužovani a deformovani? O moc lepši to totiž je:)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš báječně Mio!

    OdpovědětVymazat
  15. moc ti to sluší a máš úžasný vlasy..;)

    OdpovědětVymazat
  16. tohle líčení ti moc sluší a zavidím ti že si dokážeš namalovat tak krásně přesné linky:)
    a ty příčesky vypadají skvěle!!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle se mi moc líbí a neskutečně Ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  18. moc ti to sluší, blondie:) krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ty jsi tak strašně nádherná!!! ty vlasy ti takhle strašně sluší....a líčení je perfektní

    OdpovědětVymazat
  20. Líčení k tobě přesně padne - ani moc, ani málo, dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty fotky jsou o sto procent lepší! Taky mi přišlo, že od té doby co máš nový foťák, bylo na tvých fotkách něco divného. A samozřejmě ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  22. Není moc výrazné a hlavně tobě perfektně sedne:) a ty tvoje rty, k zulíbání(být mužem teda) :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jako, že je Mia kočka to není novinka! Pěkné a dokonce i já jsem si to přečetl :D

    OdpovědětVymazat
  24. ty sa vies vzdy tak krasne nalicit:) anielik :)

    OdpovědětVymazat
  25. Strašně moc ti to sluší, jsi krásná Mio! :)

    OdpovědětVymazat
  26. moc se mi líbí ta první fotka, krásné jemné líčení ! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jemné a vkusné líčení))

    OdpovědětVymazat
  28. Tohle líčení ti výborně sedne nejen jako blondýnce, ale i tobě osobně.

    Přijdeš mi jako velice milá a jemná kočka a tohle je přesně to, co podtrhne a doplní tvoji osobnost.

    Obdivuji krásně namalované linky, jsem sice taky schopná něco podobného vytvořit, ale to úsilí co mě to stojí!

    Vlásky paráda, já je zrovna obdivovala když čtu, že jsou to klipy! To myslím odpovídá na tvůj dotaz :DD

    OdpovědětVymazat
  29. Moc ti to sluší, tohle líčeni je nejlepší ze všech na tobě :)!

    OdpovědětVymazat
  30. Oči jsou super!!! Ty se mi moc líbí.mám ráda linky,sama je dost používám. Mio máš raději tekuté nebo v tužce? Rty jsou taky fajn,jen bych je udělala asi sitější rǔžovou;-) což ale nemění nic na tom že ti to moc sluší!!!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Páni, ty jsi hubeňounká , nikdy jsem si toho tak moc nevšimla, ale teď jak tam máš vyfocenou ruku v tílku :). Moc ti to sluší a moc se mi líbí tvoje úprava vlasů na druhé fotce !!

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá to skvěle:) A máš nádhernou pleť :))

    OdpovědětVymazat
  33. prosim ta odkial mas to triko??

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné líčení. :) Jinak jsem se trochu bála, že to bude takový to extravagantní čímž je Nicki celkem známá :) Ale tohle je vážně krásn=, takové jemné :)

    OdpovědětVymazat
  35. Nejhezčí líčení, co jsi tu kdy dala. Vypadáš úžasně! A ty fotky jsou určitě lepší, takže super, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní24.05.12 1:46

    Najez se. Toto není ve ZLÉM.

    OdpovědětVymazat
  37. Moc ti to sluší a ten top je parádní a sexy.

    OdpovědětVymazat
  38. Pěkné líčení:) Máš hezké naušnice :)

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní24.05.12 7:26

    tohle ti slusi snad nejvic ze vseho, cos nam ukazala!

    OdpovědětVymazat
  40. Líčení je opravdu moc krásné.. takové jemné :)

    OdpovědětVymazat
  41. Nádhera.. to malování k tobě hrozně moc sedí, top je božský, vlasy decentní a.. prostě si celá krásná :-) odkud si sehnala top? Jinak obdivuji ty linky, to jednou umět.. měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  42. perfektní a decentní :) odkud máš top? Ten je božský :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nepřijde mi nijak moc zvláštní, ale to neznamená, že ti to moc nesluší! a jsi krásně opálená!

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné líčení a na předposlední fotce ti to moc sluší. Tohle pro mě bohužel není, s mým pihovatým obličejem bych musela nanést tunu make-upu, ale to nemám ráda, takže na tento styl líčení se budu jen dále dívat. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Anonymní24.05.12 9:06

    to líčení a celková vizáž ti strašně sedla :) je to opravdu krásné a hodí se to snad pro každou příležitost

    OdpovědětVymazat
  46. taky ji mám moc ráda. Ale spoustu mým kamarádek ne, nevím proč! :-O ...Jinak moc moc ti to sluší a líčení se ti moc povedlo! :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  47. Ovšem na té předposlední fotce jsi nádherná, čumím!

    OdpovědětVymazat
  48. videoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpovědětVymazat
  49. Liceni je moc povedeny. Vypada to, ze na komentare neodpovidas,ale kdyby preci jen tak prosim o odkaz na ten navod, jak pracovat s fotoaparátem, který prodlužuje a deformuje fotografie!Diky

    OdpovědětVymazat
  50. Teda tohle líčení se ti fakt povedlo, si k nakousnutí :)! Nicki ještě měla dlouhé umělé řasy, ale to by už vypadalo možná moc vyumělkovaně. Musím říct, že se mi tenhle článek moc hodí, nevypadá to náročně a výsledek - super. Určitě zkusím. Díky Mio

    OdpovědětVymazat
  51. Tohle líčení Ti ohromně sluší, Mio!

    OdpovědětVymazat
  52. Tohle líčení ti moc sluší, jsi tady ještě krásnější než kdy jindy :) Obzvlášť ta předposlední fotka je ndherná! :) A přidávám se k dotazu, odkud máš ten super top :)

    OdpovědětVymazat
  53. Vypadáš nádherně Mio! Tohle líčení se mi na tobě moc líbí.*

    OdpovědětVymazat
  54. To se ti povedla , myslím si , že jsi vystihla její líčení na jedničku .. Navíc TI to na fotkách moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Na té předposlední fotce jsi úplně nejkrásnější ... kam se hrabe Nicki Minaj :)) Jinak ta změna fotek je skvělá! Líčení je opravdu krásné a moc Ti sluší! Zaujala mě ta paletka stínů Essence ... nikdy jsem si jí nevšimla prodávat :( nevíš jestli se dá ještě někde sehnat? Vypadá totiž moc dobře! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooooc:)!
      Ta paletka je letní limitka. Myslím, že je na prodej vždycky v období léta. Já si tuhle kupovala v září 2011 asi za 80Kč. Jsou to hezké neutrální barvy:)

      Vymazat
    2. aha, děkuji :)))) tak snad letos bude také nějaká podobná! Budu to hlídat ;)

      Vymazat
  56. Líčení je krásné a nádherně Ti rozzářilo očka. Možná bych ještě zkusila rozjasnit trošku i čelo, vypadalo by to možná přirozeněji :) Ale jsi kočka!

    www.perfectlynice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  57. Tobě to líčení moc sluší a jsi prostě nádherná. Vypadá to velmi přirozeně a moc se mi to ně tobě líbí, ale nemůžu si pomoct, mě se prostě ta Nikci nelíbí... JInak článek super, nechám se inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  58. Můžu se zeptat... tu tužku od Alverde máš z Česka nebo sis ji dovezla z Německa? Já ji u nás nikde nemůžu najít :(

    OdpovědětVymazat
  59. Prvně bych Vám chtěla obrovsky poděkovat za tak skvělé a milé komentáře! Ani by mě nenapadlo, že bude mít líčení úspěch. Mám z toho radost. Určitě jich teď bude více. :))

    FOTKY
    Aby fotka nebyla tak protáhlá, deformovaná a celá neskutečná, musíte fotit z dálky a objekt (obličej, věc, člověka) fotit s zoomem. Moc se v tom nevyznám, takže mě naprosto šokovalo, jak byly fotky najednou kvalitní a krásně ostré! :) Ještě se s tím budu učit a ,,štelovat", ale jsem na dobré cestě! Už jsem totiž myslela, že foťák budu muset reklamovat nebo rovnou vyhodit. Více najdete tady:
    http://www.majkluvsvet.cz/mikroblog_navod-jak-spravne-fotit-oblicej.php


    OBLEČENÍ
    Top jsou šaty :) a jsou značky Jennyfer. Náušnice jsou myslím značky Gate, už je mám dlouho.

    OdpovědětVymazat
  60. Jé tobě to ale sluší.. Ty delší vlasy se mi na tobě hrozně líbí a líčení taky super, vážně se to k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
  61. Miuš, tak tohle je trefa do černého, asi vůbec nejkrásnější líčení, co jsi sem dala, opravdu neskutečně krásná jsi, tohle ti sedne, to nos pořád! :)A moc to určitě není :), tak akorát.

    OdpovědětVymazat
  62. skvělý článek a hlavně krásné šaty a make-up

    OdpovědětVymazat
  63. ta Niki Minaj je hrozná příšera :D Tohle líčení je pěkné ( a tobě ohromně sluší) ale jinak tu celou její image nechápu, tipla bych, že se lekne pokaždé, když se podívá do zrcadla :)

    OdpovědětVymazat
  64. Krásné... krásné krásné. :) Taky bych moc chtěla tak nádhernou pleť...<3

    OdpovědětVymazat
  65. povedlo se ti to uplně skvěle!
    strašně se mi takhle líbíš a jsem zvědavá na ty příčesky :)

    OdpovědětVymazat
  66. tohle líčení se mi líbí nejvíc ze všech, co jsi tady kdy měla, a to už je co říct :) a inspirovala jsi mě ke koupi růžové rtěnky, na léto bude ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  67. Líčení se mi moc líbí a máš krásnou barvu vlasů!

    OdpovědětVymazat
  68. Moc povedené líčení! Nicki sice nemusím, protože mi občas přijde jak hastroš :) ale tobě to fakt sluší! Líbí se mi ty růžové rty a top :) A teda na ten návod se musím podívat, protože s focením mám velké obtíže, tak mi to třeba pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahojky, chci ti jen zlepšit den a říct ti, že jsi opravdu ale opravdu krásná slečna!!!!! Články komentuju jen velmi zřídka, ale tobě jsem napsat musela :). Nemám k tomu více slov, opravdu mě po dlouhé době zaujala nějaká hezka slečna

    OdpovědětVymazat
  70. Jsi nádherná a toto líčení je LUXUSNÍ..šikulka:)

    OdpovědětVymazat
  71. krásné líčení, jsi kóča! :O))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Skvělé, moc slušivé! A výrazné? Vůbec ne! Jen decentně expresivní :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  73. Bože, ty jsi nádherná! Líčení je úžasný, kéž bych k tomu měla i tvojí "hlavu" :D

    OdpovědětVymazat
  74. Vůbec není výrazné, je nádherné pro nádhernou holku, jako jsi ty. A ty vogo, Miuš, luxusní top, dělá ti krásný prsa ;)

    OdpovědětVymazat
  75. Mio z líčení jsem úplně unešená, sedí Ti úplně dokonale!:) A taky umírám z tvých vlasů, jsou překrásný.:) Tohle se Ti opravdu moc povedlo, měj se krásně!:)

    OdpovědětVymazat
  76. Tak Nicky Minaj opravdu nepovazuju za cloveka, u ktereho by se jini meli inspirovat! Myslim, ze nikdo z nas nechce potkavat takovehle umeliny:) Liceni je moc pekne, ale neni to podle me nic tak ikonickeho, ze bych to zaradila k jedne osobnosti, me to prijde jako uplne normalni liceni s linkou. To vubec neznamena, ze neni hezke, to rict nechci!!! Jen mi prijde, ze to liceni casto vypada uplne stejne. Ale tak treba je to jen fotkama...

    OdpovědětVymazat
  77. Máš nádherný obličej. Když se rozdávala krása tak si šla snad třikrát. To by mě tedy pak zajímalo kde jsem byla já :-/ Líčení je parádní.

    OdpovědětVymazat
  78. Tie vlasy su uchvatneee:))) Aj cele licenie:) Pacia sa mi tae svetle barbinkovske pery na tebe:)

    OdpovědětVymazat
  79. Nemyslim si že to je tak tvrdý jak u Nicky, je to báječný, super vlasy, super líčení, není co dodat

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj Mio,
    strašně MOC Ti to sluší.Krásné líčení i blog :) Mischa.

    OdpovědětVymazat
  81. Jsi úžasná :) Miluju tvůj blog ! :-**

    OdpovědětVymazat
  82. Mio! Tady ti to neuvěřitelně sluší! Taková panenka :)

    OdpovědětVymazat
  83. líčení s linkami miluju, je radost pohledět když se někdo dokáže nalíčit tak krásně jako ty :) i doplňky jsou skvělý a ty šaty(nebo top?) jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  84. Jsi nádherná, pozoruji na fotkách, že jsi čím dál tím krásnější!:) Jak to děláš?:))

    OdpovědětVymazat
  85. musím uznat, že tady jseš fakt kočka, tohle líčení ti moc sluší a je opravdu moc pěkný...

    OdpovědětVymazat
  86. výrazné určitě ne:) miluju takhle růžovou pusuu:)

    OdpovědětVymazat
  87. nadhera a ty pricesky me zajimaj:)

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj :) Toto líčení ti moc sluší a asi ho v blízké době i zkusím. A jinak máš moc hezký top, vadilo by, kdybych se zeptala kde jsi ho koupila?

    OdpovědětVymazat
  89. Tak dneska som si kupila ten lesk od Essence a je super :) diky za tip..

    OdpovědětVymazat
  90. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  91. Moc krásné líčení a moc Ti to sluší! :) Mohla bych se zeptat jaké zkušenosti máš s příčesy Rapunzel? Já si chci vlasy nechat prodloužit a jejich webovky se mi dost líbí. Myslíš, že se u nich dají zakoupit i vlasy na přidělání? Děkuji *

    OdpovědětVymazat
  92. na tej fotke napravo kde sú dve vedľa seba si N.Á.D.H.E.R.N.Á!!!:)

    OdpovědětVymazat
  93. Moc hezké líčení.. A ten lesk na rty stay with me mám taky :)) je fajn.. http://onlygirlnn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡