Na youtube mě nejvíc baví

Poslední dobou mi chodí dost emailů s prosbou na odkazy mých oblíbených youtube uživatelek, tak jsem se tedy rozhodla napsat o nich ve dvou až třech článcích, abych je každý týden nemusela vypisovat do emailů. :) Tato část je o slečnách, které mě baví svou jedinečnou osobností. Většina z nich ,,vloguje" hlavně o kosmetice, ale nejsou to žádné profi kosmetičky (o těch až příště). Snad se Vám mé tipy budou líbit. Dejte mi vědět, jaká Vás nejvíce zaujala a jestli nějakou také sledujete, máte rádi a proč.
missglamorazzi - Ingrid si mě naprosto získala a stala se snad mou nejoblíbenější ze všech. Je přirozená, krásná a na její kvalitní videa je radost pohledět. V kosmetice se vyzná, ale nijak extra to s líčením nepřehání. Navíc pokud se chcete dozvědět i něco z jejího života, sledujte jí i pod přezdívkou TheGridMonster.
Tesschristine123 - Tess bych si dokázala představit jako svou nejlepší kamarádku. Je moc milá, příjemná, a taky vtipná, když si stěžuje na svůj baby face obličej (miminkovská tvářička). Mám moc ráda její návody na účesy a ,,povídací" videa. Moc se mi líbily její projekty The Vampire diaries a Pretty little liars, kdy asi měsíc či dva natáčela videa, kde ukazovala jak se nalíčit, česat a oblékat, jako hlavní hrdinky těchto populárních amerických seriálů.
LoveWithCautionn - Selenu jsem si okamžitě zamilovala díky jejím nádherným vlasům. Nevím jak vy, ale já naprosto zbožňuji červené vlasy a obdivuji všechny slečny, co je hrdě nosí. Za oceánem je tenhle odstín úplně top. Teď už má sice vlasy tmavší a točí videa o dost méně, ale její videa sleduji ráda i tak. Je hrozně roztomilá a prostě jiná.
osnapitrazi - neboli Ariana Grande. Ariana se pomalu ale rychle stává celebritou. Možná jí ještě  neznáte, ale i tak mi věřte, že o ní ještě hodně uslyšíte. Je to jedna z mála mladých ,,hvězdiček", která mě poslední dobou zaujala. Nejen, že má úžasný hlas, ze kterého mi často naskakuje husí kůže, ale má i krásná a zábavná videa na jejím osobním vlogu. Sleduji ji všude, kde můžu a moc se mi líbí, jak je ke svým posluchačům a fanouškům milá a vstřícná. Nikdy jí snad na žádné fotce neuvidíte bez úsměvu. Jsou pro ní typické červené vlasy (jako má Arielka, ta z pohádky) a barevné rozkošné šaty.
SMLx0 - Byla jednou z mých nejprvnějších objevů na youtube a sleduji jí už od jejích začátků. Úžasně se zlepšila, zkrásněla (že už to snad ani nejde) a dost mě inspiruje svými kosmetickými tipy, protože má ráda nejen dražší a známý MAC, ale třeba i značku EyesLipsFace (u nás elfkosmetika.cz). Sledují její instagram i twitter a šíleně mě baví. Miluji kombinaci tmavých vlasů a modrých očí! Také se mi líbí jak se obléká. Víc co jí sluší a má neustále krásně opálenou californskou pokožku.
MissGIAMAY - Giu sleduji hlavně kvůli jejím krásnému britskému přízvuku. Také mě baví, že často testuje výrobky Lush. Navíc si představte, že je jí pouhých 21 let a už má dvouletou dceru! A rozhodně musíte vidět její nádherný blog Giamay (nechápu, proč má tak málo čtenářů!). Líbí se mi její design i nádherné fotografie ke kosmetickým (většinou) článkům.
JLovesMac1 - A teď trochu srandy. Jarmaine je nádherná míšenka, která se vyzná v make-upu a navíc si ze sebe dokáže udělat neskutečnou srandu. Její videa jsou nabitá tak silnou energií! Zpočátku mi připadala jako pozérka, ale časem jsem zjistila, že ona prostě taková je. Je každopádně svým smyslem pro humor jedinečná. Pustíte si video o řasence a Jay v něm skáče na posteli, aby uschlo lepidlo na řasách, nebo Vám ukazuje svůj pokoj, vidíte časopisy, balzám na rty, otevře šuplík a tam zapalovač na kamna a Jay dodá ,, Každá holka má svý tajemství", a její grimasy taky stojí za to. Haha. Je vážně skvělá!
JennaMarbles - Tahle žena se uměla narodit. Získala obrovský dar od boha, a to dokonale  pobavit kohokoliv čímkoliv a ještě k tomu je vážně pěkná. Kluci jí znají z kalendáře, který jim visí doma nad postelí a holky jí i přesto milují, protože je jedna z nich. Co video, to perla a nejedna. Jenna navíc evidentně hodně miluje své psy, protože není video, kde by je nelíbala. A já mám ráda všechny, co milují zvířata, protože sama jsem milovníkem snad všeho zvířectva (mám jen fobii z hadů :DD). Pokud její angličtinu nestíháte, koukněte na zkouknito.cz - najdete tam několik videí s českými titulky. Myslím si, že jí většina z Vás už dávno zná. I na facebooku je už dost profláklá. .)


76 komentářů:

  1. Sleduju jen Ingrid, protože je taková normální... a zároveň nejlepší! Hrozně sympatické děvče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu:) Ingrid je ,,prostě taková normální" a asi i já jí mám proto snad nejradši! .) A závidím jí zuby:/ :DD

      Vymazat
  2. Díky za článek, ani jednu z nich neznám, tak jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. první a poslední znám, jinak díky za typ :) Jo Jenna Marbles, žeru její video ''Co dělají ráno v koupelně kluci'' :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nerozumím anglicky a nikdy nebudu, protože jsem na jazyky tupá :D ale zkoušku z aj mám za 2 tak to nechápu :D

    OdpovědětVymazat
  5. ingrid je fakt super len nechapem ze sakra odkial ma tolko penazi :D moje fav. british blogerky su beautycrush a FashionRocksMySocks :) dobra je este ThatsHeart a essiebutton a ako extra grav3yardgirl lebo je uplne sialena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam Ingrid strašně ráda...ale když se koukneš na její starší videa tak tam byla normální ted uz mi prijde jina....porad stejne dobra ale proste jina...no abych se dostala k odpovedi na tvoji otazky Ingrid vyhrála soutež z youtube NextUp kde kazdy vítěz dostal 35000 dolaru...takze podle meho nazoru všechnu tu super drahou kosmetiku a ty kabelky kupuje z techto penez...ale zase ted udelala make-up collection video a ukazalo se ze toh zase nema tolik...a prave to z ni dela tu super skromnou holku:)

      Vymazat
  6. Pro mě je bezkonkurenčně nejlepší Dulce Candy <3 Sleduju ji už snad 2 roky a je to pro mě nejnádhernější baba na světě :) Její videa sleduju i opakovaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě také, ale Dulce už řadím do těch profi. Ale něco Vám o ní taky povím...

      Vymazat
    2. Já čím dýl jí sleduju tím víc si říkám kam ty hadry a všecko pořád dává...a jestli to vůbec stihne nosit...vím že se poslední dobou setkala s trochu kritikou za tohle, jako podle mě je to její věc a bez toho by nebyla tak úspěšná....ale docela jí závidím že může jít každý týden nakoupit a utratit v klidu přes tisíc dolarů:)

      Vymazat
  7. mám rada Ingrid, neni to taká tá potrhlá Američanka, čo si nevidí ďalej od nosa, ale je to inteligentná mladá žena.

    OdpovědětVymazat
  8. MIo super článke, díky za tipy! aspoň teď vím, co budu dělat místo učení na státnice haha!:-)

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zrovna nechtěla, ale moc děkuji. Občas je potřeba se trochu odreagovat:)

      Vymazat
  9. Ingrid patří také mezi mé nejoblíbenější :)

    evelinbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ingrid sleudjem už dost dlhú dobu , jej videa proste milujem (:
    o ostatných dievčatách na youtube počujem teraz prvý krát.. ďakujem za tip !

    Pozývam ta ku mne na blog
    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Dakujem Mia ! :)) urcite si od každej pozrem video :) ja mam zatial oblúbenkinu Michell Phan

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam rada Ingrid a hlavne Joeyho :D
    Inak ostatne velmi nepoznam, osobne mam radsej britske holky ako napr. beautycrush, ThePersianBabe, essiebutton alebo NiaSays.

    OdpovědětVymazat
  13. i love ingrid and jlovesmac!!:) youtube addicted haha.
    xx

    OdpovědětVymazat
  14. Z tychto vyssie spomenutych blogeriek sledujem len Ingrid a poznam aj JLovesMac1. Videla som ju parkrat, ale uprimne, stacilo :D To jej vyjadrovanie a afektovanost mi velmi vadi.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní31.05.12 6:33

    Díky za tipy. Já teda nesleduju nikoho z nich :D, ale kouknu na všechny :). Vlastně čumím jen na jednoho chlapa, profi vizážistu, na YouTube. Asi budu divná, napravím to. Díky :))

    OdpovědětVymazat
  16. achjo Jenna :DDDDD pamatuju, když jsem na ní jednou náhodou narazila na youtube, ona je šílená :DDD

    jinak z výše uvedených znám jenom "SMLx0" (vlastně jí znám díky tobě z dřívějška) a jsem ráda, že jsi tady zveřejnila další tipy :)

    OdpovědětVymazat
  17. veľmi ďakujem za všetky tipy a teším sa na ďalšie dva články :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tý jo, sleduješ úplně jiné gurus než já :-)

    OdpovědětVymazat
  19. dik za skvele tipy, urcite na ne po zkouskach mrknu :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  20. JennuMarble znám, videa má moc hezká. Na ostatní mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak já budu asi jediná, která žádnou z nich nezná :D ale to bude tím, že jsem zatím sledovala hlavně české blogy, nicméně jdu to napravit, chci vidět všechny.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vetsinu znam. Nejvic zboznuji Jarmaine a to jak jeji vlog o kosmetice nebo ze zivota...

    OdpovědětVymazat
  23. Ani jednu z těchto slečen neznám, ale za poslední dobu jsem si hrozně moc oblíbila Nikkie ( http://www.nikkietutorials.com/web/ ). Hrozně se mi líbí jak se líčí a její videa celkově. Je hrozně milá a jde jí dobře rozumět.

    OdpovědětVymazat
  24. Moje oblíbená je tato: http://www.icovetthee.com/ .:)

    OdpovědětVymazat
  25. Na Arianu jsem onehdy náhodou narazila... Strašně se mi líbí ten její ďolíček ve tváři, je roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkný článek :-) Já zbožňuju SMLx0 !! Je úžasná ! Nádherná a má i moc pěkné líčení i styl ;-) Sleduji ji také od začátku a příjde mi čím dál více hezčí :-) Ta oppálená pokožka tomu taky dá hodně :-)

    ps: nejlepší je video na líčení Megan Fox ! Je jako její dvojče :-)


    Tina

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám ráda Kandee Johnson :)

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Ja kozmeticke videa na youtube nesledujem, ale ked niekde nahodo natrafim na video s Jennou, vzdy si rada pozriem, lebo ma uzasny nadhlad a zdravy odstup, ktory bohuzial mnohym kozmetickym blogerkam chyba :)

    OdpovědětVymazat
  29. Arianu znám z televize, hraje ve Victorious, je skvělá herečka:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ingrid je úžasna sleduju ji už cca rok, a mám shlédnutá všechny její videa .

    OdpovědětVymazat
  31. Mio, já jsem se jako první začala koukat na juicystar07, veřejně známou osobnost Blair Fowler, protože se mi líbily její videa s MAC atd. a zdá se mi, že její videa se docela dost podobají těm od Ingrid...celkově ten způsob vyjadřování je strašně podobnej, tak by mě zajímalo, kdo koho kopíruje? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou kamaradky v realu, obe ziji v LA, takze tim to mozna bude. O kopirovani podle me nejde, spis o inspiraci.

      Vymazat
  32. Já sleduju Macbarbie07, Sccastaneda, wendyslookbook,lisueldridge a dřív sem sledovala taky AndreasChoices ale od té doby co se dala dohromady s Michelle tak nic moc netočí. JLovesmac1 hrozně nesnáším, nevím proč přijde mi to hrozně afektovaný a ukřičený...Ty ostatní moc neznám a určitě zkusím, dík za tipy:)

    OdpovědětVymazat
  33. Já sleduju Ingrid :) její videa jsou úžasný ... a její vlogy stojí taky za to :D potom sleduju takovou tu skupinku co se vyskytuje okol ní jako amarixe,fleuer a taky nikky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) presne, taky sleduju jeji okoli :-D, a jejiho pritele Luka (luke, lukeconard, lukeconard2) :-D

      Vymazat
    2. to je super slyšet, že někdo z ČR dělá úplně to samé jako já, a to že se zabývá životem lidí z LA, které asi nikdy nepotká, ale prostě je to baví! Jen tak dál! :D

      Vymazat
    3. jo Luke tak ten stojí za to :D

      Vymazat
  34. Znam jich nekolik z tech co jsi vyjmenovala. U me jasne vede Jarmaine a to jak jeji videa o kosmetici tak ze zivota.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak Ingrid na mě zrovna působí tak strojeně, ale pořád ji mám v odběrech. Proč jsi se nezmínila o MacBarbie (vím že jsi ji taky jednu dobu sledovala)? Tu mám nejradší a je dle mého i nejkrásnější a nejpoztivnější z holek, po každým její videu jsem pak taková happy naladěná:) Jinak jsem si přidala díky tobě TessChristine a cyhstám se její kanál pořádně prozkoumat ;)
    Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduji jí a mám jí ráda stále, jen nepatří do této skupinky. Napíšu o ní příště:)
      Jsem moc ráda, že se Ti zalíbila zrovna TessChristine123. Určitě se Ti bude líbit:)!

      Vymazat
  36. Thank you so so much for including me in your post! So glad you enjoy my videos! :) x

    OdpovědětVymazat
  37. no neznám žádnou :D styď se hanino! :D ale určitě se na ňáký videa podívám:)

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělý článek, aspoň mám co dělat:)

    OdpovědětVymazat
  39. Taky mám ráda Ingrid, ale nejvíc mám ráda Annu z TheStyleDiet, pak bubzbeauty, bebexo (má nádherné vlasy!),April z Aprilathena7, Judy z itsjudytime, Rachel z Rachhloves, Tiffany z MakeupbyTiffanyD, Elle z Allthatglitters21, Nikki z nikkiphillippi a sestry z luxyhair. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. jaj! tolik známých tváří :D já miluju jennu, ingrid a jarmaine, z těch co tady máš a na seleně taky obdivuju její vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  41. ingrid je skvelá, fičím na jej videách :D
    ja mám celkom rada aj dulce candy..
    aa ked sa ti páči ariana, skús pozrieť victorious, je to totálne úžasný seriál, je tam taká zlatá :) aspoň skús, na ulozto sú všetky dieli 1 série po česky, stiahnutie trvá maximálne 15 minút :)

    OdpovědětVymazat
  42. JLovesMac1 taky sleduju, ty její xichty jsou vážně nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  43. Super díky za inspiraci ! :) Koukni ke mě

    OdpovědětVymazat
  44. Vždy když potřebuju zlepší náladu tak se podívám na video od Jenny jak vypadat krásnější a je vystaráno :) a na ostatní du teď kouknout ;)

    OdpovědětVymazat
  45. slečny vypadají zajímavě,obzvlášť ta s rudými vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  46. missglamorazzi a TheGridMonster kanal, a pak jejiho pritele Luke, Lukeconard, Lukeconard2 :-D sou fakt skvely :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že jak se tak dívám, je nás víc, co sledujeme nejen Ingrid a Luka !!! :)

      Vymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Jéé, Ingrid, moje oblíbenkyně, společně s její celou partou z jejích vlogů! :) Mám jí moc ráda. A Jenna Marbles, no ta je jenom jedna, a je super!:D Ostatní neznám, ráda se kuknu na nové kanály, YouTube a jeho celou "beauty" komunitu miluju!

    OdpovědětVymazat
  49. skvely článok a vďaka za inšpiraciu :)
    p.s. tvoj blog navštevujem denne :) mam to tu nenormalne rada

    OdpovědětVymazat
  50. U mě vede prostě Michelle Phan a její FANW! :) A pak pár britek, ale bohužel nestíhám sledovat. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Anonymní01.06.12 0:16

    Sympatická je taky Zoella s Louise:) Sice kosmetiská videa nesleduju, ale tyhle holky z Anglie jsou vyjímkou:) veronika

    OdpovědětVymazat
  52. Anonymní01.06.12 9:27

    Ahoj, já nejvíc sleduji na youtube uživatelku xkarenina, ale je to v němčině.P

    OdpovědětVymazat
  53. Wow, jsou to bezva, holky, díky za tipy ke koukání! :)

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  54. Z těchto sleduju jenom Ingrid a SMLxO, ale k mým absolutním favoritům patří Meg (ciaoobelllaxo) a hlavně Wayne (gossmakeupartist) ten je pro mě naprostá jednička! :)) A děkuju za tipy určitě na nějaké, které neznám kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  55. Jó, Jenna Marbles :D tu zbožnuju!
    bye spiderman!!*

    OdpovědětVymazat
  56. Ahojky Mio,
    to jsou skvělé tipy! :) Ingrid taky sleduju, mám ji snad ze všech nejraději :) Potom mám hodně ráda FleurDeForce, koukala jsi na ni někdy? Má i pár videí s Ingrid! Dále mám strašně moc ráda MacBarbie07, AllThatGlitters21, juicystar07, MissJessicaHarlow a z módy mám strašně ráda Wendy http://www.youtube.com/user/wendyslookbook :)
    Pěkný víkend!:))

    OdpovědětVymazat
  57. Jenna je naprosto úžasná! :D s holkama ze třídy jí sledujem a každý týden se těším na nové video. neskutečně se s ní zasměju :D

    OdpovědětVymazat
  58. Ahooj :) Já má nejradši Spankie Valentine :) Je vtipná, má styl a je sympatická :)) Hezký den

    http://i-dove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  59. Já miluju Juicystar07, DulceCandy87 a Macbarbie07 :) A pak Lisu Eldridge.

    OdpovědětVymazat
  60. Tess a její videa zbožňuju :) moc se mi líbí její vlasy a celkově mi je moc sympatická

    OdpovědětVymazat
  61. Tak Jennu jsem neznala... Btw.: četli jste někdo v jednom časopise něco o těch Youtube blogerkách? Že prý vydělávají fakt sumy peněz, přemýšlím, že bych také začala, natočila pár videí a dala to na Youtube... :)

    OdpovědětVymazat
  62. Super tipy, ale říkám si podle těch obrázků: existuje vůbec nějaká ošklivá blogerka, která by publikovala svá videa na Youtube? :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡