We love LUSH Praha

Pamatujete na mé reporty z Anglie z Lushe na Oxford street? Tak mám pro Vás skvělou zprávu (tedy pokud jste ji už nepostřehli jinde) - český Lush v Palladiu dostal nový kabátek, a to přímo ten original oxfordský! Je to sice super maličký "Oxfordek" v Praze, ale vypadá naprosto kouzelně. Byla jsem pozvána na slavnostní otevření, a tak jsem pro Vás nafotila spoustu fotek, abyste se mohli do obchůdku podívat i vy, co to máte do Prahy daleko. Objednávat pak můžete v pohodlí domova na jejich eshopu.
 "Mrazák" s maskami se povedl asi nejvíce.
Všechny masky jsou čerstvé a můžete si je v obchodě klidně i vyzkoušet.
The magic of Christmas mě moc zaujala.
Je to pěna do koupele, která voní přesně jako Vánoce, navíc ozdobená hřebíčkem, rolničkou a skořicí. 
Santa baby balzám musíte mít!
Je nově v tyčince, dokonale voní, má neuvěřitelnou pigmentaci a pohádkovou červenou barvu. 
 Tohle je obrovské Snowman sprchové želé (pro pobavení v obchodě).
 Nightwing, také sprchové želé, halloweenské must-have.
Na akci jsme si s Domčou vyzkoušely sprchový peeling Salt & Peppermint bark a tělový kondicionér Christingle.
Tak voňavé a hebké ruce už jsem dlouho neměla. :)
 Na místě bylo i krásné občerstvení a několik kreativních workshopů, což jsem si dost užila.
 Domča se skamarádila s "vílákem" a pročichali spolu snad půlku obchodu. Hahah..
Linda zas na vlastní kůži vyzkoušela odličovač Ultrabland a novou brusinkovou pleťovou masku.
 Srandičky s vílou Eliškou. <3

Vy víte, že já si dost věcí přivezla z Londýna. Některé produkty u nás už jsou. Některé ještě bohužel ne, ale třeba časem. Každopádně bych Vám ráda doporučila pár produktů, které u nás jsou k dostání. Tak třeba sprchový gel Comforter! Ten voní na rukou a těle i po umytí a vysušení, což je sen. Dále pak balzám Santa baby, který jsem v článku již zmiňovala. Nebo Karma pěnu! Tu určitě zkuste. Nejen, že vypadá krásně (na fotce fialovo-zlatá pyramida), ale i moc pěkně intenzivně voní. A pokud máte v lásce krémové hydratační produkty, vyzkoušejte koupelovou pěnu Milky bath.

Tak jak se Vám nový obchod a produkty líbí?

44 komentářů:

  1. Keď budem v Prahe, tak tam určite zavítam :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já životně potřebuju asi všechno!? :D
    Všechno je boží a vy s Domi taky! :)))

    Domča - dblog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda moc nechápu ten hype ohledně Lushe. Mám trochu dost pocit, že to je jen čiré vnucování ze strany blogerů, který to mají jako spolupráci. Takže za mě Lush fakt ne-e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky do nedávma neměla ráda a stále si myslím, že je to dost drahý obchod, ale pomalu si mě svým postojem získávají. Která jiná firma se ti pochlubí tím, že vyrábí své věci v evropě, rozumně ty lidi platí, dělá z kvalitních surovin, nabízí "výkup" obalů zpátky s výměnou za nový produkt, zaujímá postoj proti špatným věcem jako je TTIP, má charitativní produkt u kterého si můžeš vybrat na co pošleš peníze. Samozřejmě to není nic kam bych si běžně chodila pro mýdlo nebo pěnu, ale opravdu jsem ráda, že aspoň nějaká firma se zajímá a řeší věci jinak.

      Vymazat
    2. Souhlasim s Daší. A k tomu hype bloggerů - nemyslím si to. Tedy za mě tomu tak určitě, alespoň u mě není. Já Lush kupuju a miluju už roky, a to právě kvůli jejich angažovanosti v super projektech a také neuvěřitelné vůni a kvalitě produktů.
      Ale samozřejmě tvůj názor respektuji a děkuji ti za něj. :)

      Vymazat
  4. haha víláka jsem minule ukecávala o vzoreček big šamponu a za úsměv jsem ho dostala, tak se nemůžu dočkat až ho vyzkouším!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni vzorečky dávají v poho. Ale zrovna vílák umí pěkně ukecat k big nákupu.. :D

      Vymazat
  5. Mě strašně mrzí, že letos nebude Melting Snowman..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo no vidíš, to je fakt. To je fakt škoda, ale zas bude několik super novinek..
      RIP melting snowman :D :)

      Vymazat
  6. Lush miluju a zvlášť ty jejich sváteční edice jsou naprosto kouzelný:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. asi za dva týdny jedu na skok do Prahy, takže Lush nesmím vynechat! To bude zase penez :D

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju úplně vše a Nikča taky. V poslední době jsem propadla pěnám, nejvíce mystické Karmě, ta je top a přesně jak píšeš, vypadá dokonale :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď mám pocit, že všechno potřebuju :D. Co je dobré na lámavé vlasy? :)

    OdpovědětVymazat
  10. lush miluju :) Big je moje stálice už x let a vždycky tam pořídím i dárečky pro kamarádky k Vánocům :)
    ouftit & international shein giveaway 120 USD

    OdpovědětVymazat
  11. vsechno to vypada skvele,musim se tam nekdy zajit podivat.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To už vážně stojí čerstvé masky 299? Pamatuju doby cca před 6 lety, kdy byly lehce přes 200...obecně mám Lush ráda, ale ta jejich cenová politika mě už nebaví.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ja nevim, ale asi jsem jedina blogerka, kterou nechava Lush uplne chladnou......v minulosti jsem zkousela masky, sampony, kremy, sampuky a upřímně, mne to zadny zazrak nepřišel, zvlaste za ty penize. Ale samozřejmě jako každá kosmetika, je to vec osobni preference :). A clanek jsem si i tak rada přečetla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mne taky Lush vůbec nezaujal. Ale vizi mají hezkou :)

      Vymazat
  14. užasné to se tam musim jet podívat užasní článek

    OdpovědětVymazat
  15. Já už nový interiér viděla ve vlogu Blueberrypink, ale tvé fotky jsou Miuško krásné :) A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že po tomhle článku už se do Lushe musím podívat :) Zatím jsem chodila vždy jen mlsně okolo ;) Máš nějaký tip na masku, nebo něco podobného, co stahuje póry?
    Díky a pěkný den!
    Katka
    http://collectmom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Dá sa e-shop nejako zaplatiť v €? Inak príspevky z LUSHu milujem:--))

    OdpovědětVymazat
  18. Lush mám ráda, každoročně dostávám balíček lush na vánoce :)) Jinak musela to výt skvělá akce (asi jako všechny od lush :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  19. Ja LUSH milujem pre tu farebnost a vone...ved je to ako v rozpravke...hlavne co sa tyka vecicek do kupela...nechapem preco sa u nas neudrzal :-(

    OdpovědětVymazat
  20. Ja LUSH milujem pre tu farebnost a vone...ved je to ako v rozpravke...hlavne co sa tyka vecicek do kupela...nechapem preco sa u nas neudrzal :-(

    OdpovědětVymazat
  21. Týjo Mio... já to tedka všechno chci :( :D hlavně tu skořicovou tyčinku tu hvězdičku

    OdpovědětVymazat
  22. Ak sa mi podarí ísť niekedy do Prahy určite sa pôjdem do Lush pozrieť. Rada by som nejaké produkty vyskúšala, hlavne na vlasy. :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Aaaaaaa tolik fotek! Nádhera, myslím že potřebuju aspoň jednu... pět.... věcí. :D

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    OdpovědětVymazat
  24. V Lush jsem byla naposledy nakoupit dárek pro Domču a i tak jsem si tam opět vyhlídla trilion věcí :D Strašný! Musím se mu vyhýbat obloukem!

    WITHLOVEK.CZ

    OdpovědětVymazat
  25. Krásně fotky, všechno je focené Olympusem? :) Já miluji Lush, musím si jít koupit Ping Flamengo, je strašně roztomilý:)u mě se mé vánoční a narozeninové dárky točí letos hlavně v Lush:)

    Christin West

    OdpovědětVymazat
  26. nedávno jsem tam byla, uplná nádhera. Lush mě vždycky odzbrojí a i mojí peněženku haha
    a great perhaps

    OdpovědětVymazat
  27. Tyjo! to vypadá super! Už se těším až vrátím do Prahy a budu se tam moct jít podívat!
    http://thescottishgirll.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  28. já už se šíleně těším až tam naběhnu při nějaké příležitosti, když budu v Praze. sto let si plánuji pořídit Roots právě na Tvé doporučení :) a ačkoliv nejsem moc koupelovej typ, kvůli těm nádherným bombám bych ten sprcháč za vanu hned vyměnila! <3

    OdpovědětVymazat
  29. Wow, dokonale zachytena atmosfera. Maju aj nejaky e-shop? :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡