My sister's secret birthday party

Krásné nedělní odpoledne! Mám momentálně připraveno hned několik článků, ale rozhodla jsem se, že tento dostane přednost. Jde o menší report z oslavy narozenin mé sestry. Terce totiž bylo včera 20 let. Už dopředu jsem s ní řešila, jak chce narozeniny oslavit a ona na to, že asi nijak, že stejně si přátelé pravděpodobně neudělají čas ve stejný den. V jejím názoru jsem jí podpořila a už čtyři týdny dopředu začala plánovat tajnou b-day party. Kulatiny se přece musí oslavit! Všechno se má slavit. Věk je sice jen číslo, ale každý důvod k oslavě je dle mého názoru skvělý. Jako první jsem si sepsala seznam hostů a zjistila si sestřiny směny v práci. Skvěle vyšlo to, že měla v pátek (před oslavou) práci a druhý den šla do práce až odpoledne. Po těchto základních bodech a rozeslání pozvánek, jsem začala řešit design oslavy, květiny, občerstvení a samozřejmě i dárky. Rozhodla jsem se pro styl a la "Tiffany", takže modrá, bílá, zlatá, perly a k tomu růže.
Květiny jsem objednala od Prefere fleurs a nemohla jsem si vybrat lépe. Tak překrásné růže jsem už dlouho neviděla. A moc se mi líbila i modrá elegantní krabička, která se dokonale hodila do stylu oslavy. Pokud máte v plánu překvapit někoho blízkého, tuto zásilkovou službu Vám rozhodně doporučuji.

Občerstvení jsem letos řešila úplně jinak. Jsem teď dost (příjemně) zaneprázdněná, takže jsem věděla, že na nějaké pečení nebudu mít čas. A tak jsem připravila pár talířů různých jednohubek (které hosté snědli ještě před příchodem oslavence, ha ha) a ostatní občerstvení včetně narozeninového dortu jsem řešila na objednávku. - Objednala jsem si to nej z mých dvou oblíbených podniků. Z pekařství PAUL to byly samozřejmě makronky, malinové a jahodové eclairs, malinové framboisiery, obložené croissanty a vícezrnné bagety s mortadelou. Myslím si, že první zmizely eclairs, hned po nich pak malinové framboisiery s polevou z pistáciového marcipánu.

Z kavárny Costa Coffee jsem objednala narozeninový dort, a to jahodový cheesecake, borůvkové muffiny a karamelové twisty. K pití jsem nakoupila cidery a připravila svou domácí jahodovou limonádu. Mimochodem, karamelové twisty musíte jít ochutnat! Doporučovala jsem Vám je už, myslím, i na instagramu.

Jídelní stůl jsem přelepila krepovým papírem v tyrkysovém odstínu, nastříhala kusy zlaté stužky, které jsem nařasila, kolem květin jsem rozsypala umělé perly a kolem stolu volně rozprostřela dvacet bílých balonků. Málem jsem při jejich nafukování přišla o plíce, ha ha. 

Jelikož v obýváků ještě nemáme stůl, udělala jsem na podlaze tak trochu domácí "piknik" s pomocí deky IKEA, koberečku a dvou větších polštářů (Primark/H&M home). Na deku jsem umístila i tašku s dárky uvnitř (a že jsem si na nich vážně dala záležet). Hosté se poté při svém příchodu přidali.

S hosty jsme Terce společně podepsaly přání (je z Tigeru) s vtipnými vzkazy.

Na dort jsem koupila zlaté svíčky a srdíčkovou prskavku (obojí Neoluxor).

Terka při příchodu dostala na hlavu korunu (Papírnictví Kohinoor). Přišla kolem desáté hodiny večerní. Přišla do obýváku a chtěla se zeptat, zda je něco k jídlu a najednou uviděla to všechno. Ještě než se stačila zeptat, jak to všechno sníme, hosté vyskočili zpoza kuchyňské linky, zakřičeli "PŘEKVAPENÍ" a Terku společně objali. Sestra moc neumí projevit své emoce, ale poznala jsem, že byla naprosto mimo a měla obrovskou radost.

Kelímky i vidličky jsem pořídila také v Tigeru. Zlatý tác mám už dlouho ze Zara home.

Fotky z večera už nejsou moc hezké, protože v bytě ještě nemám úplně ideální osvětlení. Vlastně i chudinka sestra byla po dvanáctce v práci a jak tak koukám, tak my ostatní jsme také krásní. :D Každopádně i tak věřím, že pár fotek z oslavy, když už jsem popsala celou přípravu, oceníte.


Terka dostala spoustu krásných, a hlavně výstižných, dárků (nejen ode mne :D) a všichni společně jsme si páteční večer moc užili. Hosté odcházeli dobře najedeni, spokojení a ještě s výslužkou. Já doufám, že takovou oslavu jednou uspořádá i někdo pro mě, abych si vychutnala to nicnedělání, ha ha. I když tedy... já jsem "podnikavá dívka" a celé zařizování, přípravy a dekorování mě vlastně moooc bavilo! Pokud by Vás cokoliv dalšího zajímalo, ptejte se mě v komentářích, nebo na instagramu (@miadoxanska), nebo na instagramu mé sestry (@terezadoxanska). 

PS: Jsem nominována v Blogerce roku 20015 v kategorii LIFE. Pokud se Vám tento článek (a mé ostatní) líbí a rádi mě čtete, moc mě potěší Váš hlas (klik tady), abych měla tu možnost, dostat se do TOP 10. Moc děkuji!

56 komentářů:

  1. Ježiš Miuš, takovou ségru by si přál asi každý :) Jsi šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je moc krásné Mio, je vidět, že máš své blízké i přátelé kolem sebe ráda a záleží ti na nich a tak by to i mělo být. :) Přesně takovou tajnou oslavu jsem si od mala přála, ale nikdy na to nedošlo. A proto si asi s prominutím vytisknu tvé fotky jako inspirativní a budu na ně pořád koukat a doufat, že se můj sen jednou splní. Neboť O Bag, makronky, Costa, Paul, Tiffany a všechen ten decor jsou moje oblíbené věci. Já být na místě tvé ségry, tak brečím dojetím ještě teď! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčko! Určitě tě nějaká taková oslavička v budoucnu také čeká. :)

      Vymazat
  3. Teda, to je krásná oslava :) moc se ti to povedlo! V Blogerce roku jsem pro Tebe hlasovala už ráno, tak budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo to je hezké! :) Myslím, že každý by si přál někoho, kdo by pro něj přichystal takové překvapení! :) Jsi fakt skvělá. :) věřím že ségru muselo vaše překvapení moc potěšit, já sama si vždycky nějakou takovou oslavu přála. A jinak v blogerce jsem už hlasovala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se ti moc povedlo. Jsi vážně šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Vám díky za komnetáře! :**
    Červenám se až na... :D

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkná oslava a ty dobroty užasné nechtěla by ses podívat na muj blog teprve začínam takže nic moc http://berenike92.blogspot.cz/ díky moc

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to se Ti moc povedlo, takovou oslavu bych si taky nechala líbit :-) A takové krásné dárky taky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi tak skvělá sestra :))) Máš to fakt nádherné taky miluju takhle připravovat překvapení a vůbec ale tak krásně naaranžovat bych to nedokázala. Zase boží článek nejlepší blog toto ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ta oslava vypadá dokonale. <3 Miluju Tiffanyho, takže mi tvůj nápad přijde naprosto okouzlují. Přeji Terce vše nejlepší a hlavně hodně zdraví a štěstí. <3

    OdpovědětVymazat
  12. To je fakt moc krásný ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mio, to vypadá naprosto dokonale! Jsi úžasná! Taková oslava byla vždy mým snem, snad se mi jednou splní :) ale to plánování a zařizování by mě taky bavilo, jak jsi psala. Každopádně jsi mě inspirovala k tomu, že bych takovou oslavou mohla překvapit maminku, která má za dva měsíce narozeniny. Jsi má oblíbená blogerka, budu držet palce v Blogerce roku, máš můj hlas!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to musela být skvělá osla, já taky doufám, že někdo pro mě udělá něco tak hezkého, jako ty pro ségru.
    www.pimpleworl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, to musela být úžasná oslava a zařídila jsi to opravdu skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  16. První co mě napadlo? Party goals <3 Dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda tak to nemá chybu! ♥☺

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi skvělá sestra :) Moc krásné. Vlastně dokonalé <3

    OdpovědětVymazat
  19. Tyy jo, ja si vzdycky myslela podle fotek, ze je segra starsi nez ty. :D Oslava vypadala supr :))

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná oslava, moc se ti to povedlo :) I když jsem narozeniny nikdy nijak neslavila, takovou oslavu bych brala :D A docela mě láká taky něco takového pro někoho uspořádat :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je hodně vydařený! Moc hezkéé :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mio, je to dokonale! Tleskam! Ja nikdy nic takoveho nezazila, takze jen (v dobrem) v skrytu duse Terce zavidim! Jsi skvela sestra :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, proč sis blokla blog? Je to jen dočasné,nebo to vidíš na dýl?
      Klidně mail na veronikastreasure@gmail.com

      Děkuji za odpověď

      Vymazat
  23. Nádherně si to vyzdobila.:)) Z takový oslavy bych měla neskutečnou radost:) Ale to se asi úplně nestane:))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. No tak to je opravdu oslava jak má být! Já bych si někdy takovouhle úplně nečekanou oslavu taky prala :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc krasna oslava, musela byt prca:)

    OdpovědětVymazat
  26. To je úžasná oslava Mio! Měla by ses tím živit :) Všechno si zařídila do posledního detailu a naprosto dokonale, že by si takovou oslavu přál :) Jsi opravdu neuvěřitelně talentovaná a máš pro to cit :) Můj hlas ti v kategorii LIFE zaslouženě patří :)

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherná oslava, jsi moc šikovná :-). Super fotky, sestřičce vše nej k narozkám!!

    OdpovědětVymazat
  28. Parada uplne! Posilam virtualni high five! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nejlepší je srdíčková prskavka!

    P.S.: Proč už Paul nedělá pralinkový millefeuille? : (

    OdpovědětVymazat
  30. Mia krasny clanok! Vidno, ze mate krasny vztah so sestrou :)
    Mas moj hlas.
    Pekny zaciatok tyzdna, Petra.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to musela být nádherná oslava :) podle fotek to vypadá opravdu krásně ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  32. Mio, jsi opravdu kreativní a šikovná, tohle výzdobou jsi mě inspirovala ;-) Vše máš krásně do detailů vyvedené a vážně se mi to všechno moc líbí, také bych z podobného překvapení měla určitě velkou radost :-)
    O Blogerce roku jsem ani netušila, že její další kolo už začalo, ale rychle jsem to napravila a máš můj hlas. Držím pěsti, ať se ti v soutěži zadaří <3

    OdpovědětVymazat
  33. vypada to na kransou oslavu:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. Jeeee takova prijemna oslava by potesila i me. :)) je videt ze jte si to uzili.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj Mio,krásně jsi to vyzdobila :-))poslala jsem ti hlas :-)pa

    OdpovědětVymazat
  36. ahoj Mio,právě jsem koukla na insta tvé sestry.Tvá sestra je opravdu krásná,ale když ji vidím namalovanou vypadá na 35let.Celkem překvápko že je jí 20let :-))jinka přeji vše nejlepší :-))

    OdpovědětVymazat
  37. To vypadá jako úžasná oslava :) A ty dobroty ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  38. Já chci taky takovou ségru!!!! Mě nikdo nikdy nic takoýho nepřichystal =D Jsi skvělá, jen za ty makrónky bych ti vděčná nebyla =X =D Je to hnus velebnosti, pravým francouzským se tenhle chemickej koktejl nemůže rovnat ;)
    Jsi fakt šiková Miuš!!!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  39. Nádhera!!! Musela mít obrovskou radost:)) jinak taky mě strašně baví plánovat tajné párty a oslavy,samozřejmě jen pro ty nejbližší přátele:)

    OdpovědětVymazat
  40. Ježiš, to musela být krásná oslava. Z toho článku mám uplně dobrou náladu a to jsem tam ani nebyla :D
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  41. To je naaadhera! Tva segra musela byt neuveritelne prekvapena a dojata. Dala jsi si velkou praci a moc zalezet. Krasny a ty dobroty mnam ty bych si dala. Jsi velka sikulka!

    OdpovědětVymazat
  42. Udělala jsi ségře fakt skvělou oslavu a všechno jsi fakt pěkně vyzdobila a připravila <3 Jinak jste se ségrou jak přes kopírák :D Kdybyste byly obě hnědovlásky nebo obě blondýnky, tak vás od sebe nerozeznám :D

    OdpovědětVymazat
  43. Chtěla bych mít taky takovou ségru! :)

    OdpovědětVymazat
  44. to je krásné :) z toho bych měla radost až na půdu! Moc závidím (samozřejmě jen v pozitivním slova smyslu :) )

    OdpovědětVymazat
  45. Teda Mio, přichystat ségře takovou krásnou oslavu, no já bych byla úplně dojatá :). Všechno jsi krásně připravila

    OdpovědětVymazat
  46. Teda! Perfektně připravené! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Veľmi, veľmi milé :)
    Ružičky vyzerajú dokonale...

    OdpovědětVymazat
  48. To je od tebe krásné, jsi vážně zlatá a moc se ti to povedlo ♥. Já bych měla radost jak malé dítě ☺.

    OdpovědětVymazat
  49. Mii vy bydlíte se segrou spolu těď jak ses stěhovala? :)

    OdpovědětVymazat
  50. tak to je vážně bomba ! <3

    OdpovědětVymazat
  51. Děkuji za všem za překrásné komentáře! <3

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡