SEPHORA Christmas 2015

Ahoj všem! Dnes tu jsem s článkem pro všechny beauty nadšence - s reportem z tiskovky české Sephory, na kterou jsem měla tu čest být pozvána. Dostala jsem i povolení fotit, takže jsem se snažila vyfotit vše, co by Vás mohlo zajímat. Na akci se launchovaly produkty na podzim/zimu a Vánoce, značky Sephora a všech jejích exkluzivních značek. Několik produktů je již v prodeji. Na další z nich se můžeme těšit na přelomu října a listopadu. Já bych toho chtěla tolik, že už mám tak pětkrát proškrtaný mega dlouhý wishlist, ha ha. 

Tisková konference se letos přesunula do prosvětlených prostor klubu Duplex.

Na akci to funguje vždy tak, že každá značka má svůj prostor a program je volný. Záleží na hostech, zda si prohlédnou vše a kde se zdrží. U každé značky jsou většinou makeup artisti a pr manažeři. Často pochází přímo ze země, odkud má původ i daná značka.

Sephora si mě letošní Vánoce získala. Zamilovala jsem si hned několik věcí.




Sety na perfektní drdol (149 Kč) - to v Sephoře chybělo.







 Letos si namísto čokolády pravděpodobně udělám radost nějakým beauty kalendářem.

Na následujících čtyřech fotkách jsou ty nejkrásnější sety očních stínů. Alespoň jednu sadu toužím mít.




Tyto pigmentované a la EOS balzámky mě baví. Budou v krásných trio baleních.



 Nový konvalinkový parfém MIU MIU už je můj! <3 Ale bohužel menšího obsahu, než držím na fotce. :D



 Z nových parfémů od Michaela Korse jsem si oblíbila Rose radiant gold.



 Parfém Sí od Armaniho patří mezi mé nejoblíbenější. Tento maličký bych rozhodně uvítala mít v kabelce.




Tato dokonalá dvojka je na prvním místě na mém beauty wishlistu. Nový parfém Decadence od Marca Jacobse je přesně ten parfém, ke kterému přivoním a řeknu si: ,,TO JSEM JÁ!". Krásnější flakonek a celé balení (vidíte tu sametovou krabičku?) snad MJ dosud neměl. Až jej uvidíte v Sephoře, rozhodně ho vyzkoušejte. 

 Na masku Glam glow mě nalákala Ája. Určitě jí chci také v budoucnu vyzkoušet.
 Nově budou v Sephoře k dostání a všechny možné balzámky Lipsmacker.


 Ty ovocné opravdu krásně voní. 

 NARS má novou limitku, a to ve spolupráci se Stevenem Kleinem. Zaujaly mě mini rtěnky a stíny.



 Má nejoblíbenější značka Nails inc přišla opět se spoustou krásných odstínů.

No a s Too Faced, jako bych se ocitla v pohádce...






 Od značky Eisenberg vlastním skvělou hydratační masku. Určitě bych ráda zkusila i něco dalšího.






 MUFE se letošní sety obzvlášť povedly. Dokonce přišly i s kolekcí umělých řas!


 U značky Urban Decay momentálně kralovala paletka Vice 4, ale i tak se něco dalšího úžasného chystá...
 No a to bych to nebyla já, abych neukončila dnešní článek mým milovaným Benefitem.

 Do rodinky They're real! přibyl primer pod řasenku a řasenka ozdobená kamínky Swarovski.
 Benefit letos přijde i s krémovými očními stíny v setu.

 Konečně se k nám dostane i Benekalendář! Sice jen dvanáctidenní, ale i tak super!



Tak jak se Vám novinky líbí? Vybavíte si, co Vás zaujalo nejvíce?
Nebo Vás toho zaujalo tolik, že si ani nevzpomenete? :D
Já se přikláním za sebe spíše k druhé možnosti, ale parfém Decadence od MJ je za mě top!

48 komentářů:

  1. uau uau uau! Tak na takuto tiskovku by som teda sla! ♥
    Peackapples

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečná tiskovka! Taky bych si moc přála nějaký beauty adventní kalendář, ale většinou bývají ty ceny fakt dost přemrštěné :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak tomu bude letos. Sephora a Benefit by mohly přijít s přijatelnou cenou. Mám nějaké press materiály. Projedu je a napíšu zas nějaký info článek, kam připíšu i ceny různých setů a paletek. :)

      Vymazat
    2. Ten Sephora bude stát 1 100,-, ten Benefiti nevím :(

      Vymazat
  3. No, i mě se zatajil dech ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vázne pecka! Nějaký ten beauty kalendář bych si asi letos chtěla pořídit, hlavně ten benefit mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Panebože!! Ty sety stínů od Sephory jsou fakt nádherný! Stopro si na nějakej počíhám! Nevíš jaký budou ceny?
    A ta Too Faced by taky nebyla k zahození <3

    OdpovědětVymazat
  6. Adventní kalendář plný kosmetiky bych brala všemi deseti! :) Minulý rok jsem všechny zahraniční záviděla :D. Jinak za mě je nejhezčí vánoční francouzská kolekce od Too Faced <3.

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych si za rok mohla vybrat jen jednu tiskovku, kam bych chtěla jít, tak by to byla ta od Sephory!!!! Nemám slov, tolik pěkných věcí! Ježíšek to bude mít letos dost drahý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha Renčo, teď jsem to psala taky, že Vánoce budou drahý a to buď ráda, že doma nemáš ještě malou slečnu, která se vyžívá v kosmetice a adventních kalendářích :-D :-D!!

      Vymazat
  8. Přiznám se, že nejvíc mě láká Sephora kalendář, jen škoda, že člověk aspoň zhruba neví co je uvnitř. Vůně Marc Jacobs jsou pro mě docela srdcovka a tahle nová vypadá opravdu lákavě. Budu muset víc šetřit ať si na vánoce můžu udělat radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosimte ten kalendar si za svatyho boha vzivote nekupuj za tu neskutecne silenou cenu 1200 nebo tak nejak jse mvyhodila penize do vzduchu jsem tam nasla miniaturni navodicky v anglictine/francouztine jsou to tri stranecky o velikosti krabicky od zapalek takze vyrobni cena 5Kč pouzitelnost nulova podobnych uzasnych papirku jsou tam tri pak nejaki lepitka a 1Ocm stuzka ruzova a pak jediny co ma nejakou hodnotu je jejich lak nan ehty takze za me nastvanost roku pristke kdybych ty penize dala nekam jinam tak by me to tak strasne nevytacelo jako to co predvedla sephora a jejich adventni kalendar ala nahrab si do kapes

      Vymazat
  9. To je taká škoda, že na Slovensku nie je Sephora :( Asi budem musieť zájsť do Ostravy.

    OdpovědětVymazat
  10. vsechny ty produkty vipadaji suprove.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Teeeda, toho noveho je opravdu hodne:))
    Vsechno vypada moc pekne, ale nejvic me asi zaujaly nove paletky stinu od sephory:))♥

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ten benefit kalendář konečně u nás <3 a dokonce i při otevření zpííváá :))))

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera!!!
    Tu Too Faced paletku mám už asi týden na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se hrozně líbí všechny možné paletky! A je to vážně paradox, protože oční stíny téměř nepoužívám, hah. Novou vůni os Marca Jacobse musím určitě vyzkoušet, ale upřímně, flakonek podle mě na Daisy nemá :)) No a kosmetický adventí kaledář si přeju už několik let :)

    OdpovědětVymazat
  15. No tak tenhle článek jsem teda rozhodně neměla vidět :D Tolik úžasných věcí <3 Líbí se mi snad všechno, ale úplně nejvíc mě zaujaly následující věci: The All in One Brush Set od Sephory, stejně jako paletka očních stínů Wonderful Dreams a adventní kalendář, a ten i od Benefitu :) Aspoň něco z toho si 100% pořídím :) a ta limitka Too Faced? Vystihla jsi to dokonale, prostě pohádka <3

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásný blog http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Juuuu, a nevíš, odkdy se začne prodávat v Sephoře UD Vice 4? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Teda ty se máš! :) Skvělé fotky :)

    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno vypadá krásně! Něco si musím pořídit :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  20. Miu, krása! :) Už se těším na Vánoce! :) Nevíš, kdy budou k dostání kalenáře? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Néééé, tak to jsem neměla vidět :( U každé třetí fotky jsem si říkala jéééééé to chci :D
    Jinak ty nové parfémy od MK voní vážně krásně. Já si přivoněla k jednomu na letišti a celou dobu v letadle jsem z té vůně byla celí omámená. Takže už vím co si rozhodně budu přát k Vánocům :)))))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mio, tak to je pecka. Krásný fotky a ještě krásnější věci. Potajmu závidím :) D.

    OdpovědětVymazat
  23. Haha na té fotce na začátku vypadám fakt krásně! :D Bylo to nej! <3

    OdpovědětVymazat
  24. Krása, asi bych všechno potřebovala. Ale nejvíc mě zaujal Benefití kalendář, ale bývají dost drahé, tak asi nic :)

    OdpovědětVymazat
  25. Přiznám se, že na dekorativní kosmetice zrovna moc neujíždím, ale na tyhle fotky je radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  26. To mají tak krásný :)) moc se mi líbí novinky!

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
  27. Must have! Škoda že mám Sephoru tak daleko, asi budu zase muset někoho prověřit.

    OdpovědětVymazat
  28. Jen nevím do kterého beaty kalendáře jít. Který by sis vybrala ty, Mio? :) děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. Mio a nevíš jestli tady ma byt od benefitu balíček real cheeky party (set tvarenek)?

    OdpovědětVymazat
  30. mě se líbí jak je z těch fotek vidět, jak je Lindička u vytržení! <3 ten obří parfém bych taky brala, Miu Miu mi moc voní :). Zvědavá jsem nejvíc na Nars kolekci a taky na vánoční sephora věcičky *

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasná tiskovka a ty fotky! <3 tam bych byla jako v ráji :D
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. To je tak krásný :-)) já si brousím zuby na Agent Provocateur parfémky

    OdpovědětVymazat
  33. Kolik stojí ten adventní kalendář? ?? Děkuji.

    PS: také se přikláním k druhé možnosti.

    OdpovědětVymazat
  34. Kolik stojí ten adventní kalendář? ?? Děkuji.

    PS: také se přikláním k druhé možnosti.

    OdpovědětVymazat
  35. Ten parfém vyzerá super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  36. Páni, tak to je super! Moc se mi líbí ty pigmentované balzámky v těch vajíčkách:)
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat
  37. Woow určitě si půjdu pro limitku od NARS <3 Krásný článek, děkuju za inspiraci...už začínám šetřit hihi :))

    http://eviijournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. OMG!! Z toho bych měla asi životní zážitek, normálně se mi při čtení zastavil dech :-D :-D. Tolik krásy najednou jsem ještě neviděla! Nikča je úplně hotová z těch adventních kalendářů, to zase budou drahý Vánoce, hahah. Moc krásně jsi to všechno nafotila a mám pocit, že všechno potřebuju :o))))

    OdpovědětVymazat
  39. PS. Masku Glamglow bych ti na suchou pleť doporučila zelenou i modrá je fajn, ale je jenom hydratační. Bílá je skvost na mastnou pleť a té černé anebo oční, se ehmm raději snad vyhni :-D

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡