#Teniskology

Nepochybuji, že by někdo z vás zmeškal informaci, že se letos pořádá #Teniskology, aneb jednodenní festival na počest všech sneakers. Tento event se konal v sobotu 24.10.2015. Já jsem se na akci už dlouho chystala, a poté jsem dokonce dostala vip pozvánku pro mě + jednu osobu, takže jsem na akci pozvala Domču, a o to více těšila. Celé se to konalo ve Vinohradském pavilonu, který prošel v roce 2013 kompletní rekonstrukcí, za kterou i získal ocenění Czech Grand Design 2013. Prostory tým Teniskology vybral na jedničku. 

Co se obsahu týče, program byl vážně lákavý. Kromě několika místností dole v galerii, jejichž obsah si každá značka navrhla dle svého stylu, jsem si užila i posezení v La Boheme café, vystoupení tanečníků, akrobatů, interpretů a DJ's. Bavila mě i prodejní zóna, kde jsem našla své oblíbené eshopy/obchody, jako třeba Freshlabels, Snapbacks a Zoot.

Pokud šlo o "pokojíčky" jednotlivých značek, nejvíce mě asi zaujaly prostory značky Reebok. Všechno bylo minimalistické, ale hravé a originální. S Domčou nás bavila hlavně obrovská Reebok bota. Byla kouzelná.

Naopak nejvíc nás zklamala značka Nike. Jejich místnost byla pouhou galerií. Návštěvník u nich nenašel nic kreativního, ani zábavného, což byla docela škoda, protože sneakers Nike umí.

Adidas nás zas naopak bavil. Co vystavené boty, to umělecká díla, která ještě navíc doplňoval design od českého umělce Pasta Oner. Nejvíc creepy boty na celé Teniskology rozhodně byly chlupaté Adidas Superstars, které se dokonce i hýbaly, brr. Také jsem zrovna v prostorách Adidasu potkala tanečníka a choreografa Yemiho, a také kamaráda Tomáše, který byl na akci pracovně, jako model (úspěšně se umístil v soutěži Muž roku 2015).

Na místě si mohli návštěvníci koupit vážně originální kousky.

V prodejní části nebyly jen boty, ale i další cool věci a doplňky.
Yeezy 350 boost in Pirate black <3


Během dne jsem se také sešla s Benem, který mě oslovil v rámci jeho turné. Pověděl mi něco o plánovaném projektu a přinesl mi lístky do Karlína, čímž mi udělal obrovskou radost. Bude to obrovský, takže doufám, že se tam všichni potkáme! (28.11. od 19 hod v divadle Karlín, lístky v prodeji tady).

A co jsem měla na Teniskology na sobě?
rolák z Reserved
skinny jeans z Topshopu
hodinky KOMONO z Freshe
kabelku Mango
tenisky Vans ISO 2 Pewter z Woodies

Boty jsem si zvolila na poslední chvíli. Chtěla jsem jít v nějakých originálních a zároveň super pohodlných. A nemohla jsem si snad vybrat lépe. Tyhle Vans v odstínu Mesh mají skvělou Ultra cush podrážku, podšívku ze síťoviny a jsou neuvěřitelně lehké. Připomínají mi Roshe od Nike, ale přijdou mi originálnější. Díky bohu za tak pohodlný tenisky!

Tímto díky i Domče za společnost a za pomoc při focení! Ještě, že existuje ten Olympus pen. :D

Byli jste na Teniskology? Co (by) zaujalo nejvíc Vás?

15 komentářů:

  1. Ja jsem to bohuzel nezaregistrovala,ale jinak bych tam urcite vyrazila.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A já byla v práci, výborně :D sice jsem se tam chtěla aspoň na otočku podívat, ale vím, že bych pak neodešla:D A moc ti to sluší, skvělé fotky!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Já to nakonec nestihla, ale koukám, že akce byla fakt super :-) S Domčou vám to strašně sekne! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo ten střih ti moc prosěl, moc se mi na tobě líbí a hrozně ti to na fotkách sluší :-) Jinak mě se líbí ty zlaté adidasky, ty jsou vážně super!

    OdpovědětVymazat
  5. Byl. A ta akce neměla chybu. Nejprve jsem se jí vlastně vůbec zúčastnit nechtěl, ale nakonec mě přemluvil přítel, který má tenisek hromadu a jsou jeho asi nejoblíbenější a nejpohodlnější obuví. A jsem rád, že jsem tam!

    OdpovědětVymazat
  6. To je super!
    A ty jsi čím dál krásnější! ♥

    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkní článek ta akce musela být skvěla a moc ti to slušelo

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, jen pro upresneni informace - Nike mela jeste prostor za prvni mistnosti, ktery byl super a ten si zrejme minula. Meli tam termokameru, boty zamrazene v ledu, tmu a dokonce tam i prselo. Kdyby ses tam dostala,tak by te rozhodne Nike nezklamalo .)

    OdpovědětVymazat
  9. Já o téhle akci doteď neslyšela a ani bych si jí nevšimla, kdyby se mi pořád neobjevovala na instagramu, kde na ní upozorňovalo několik lidí. Jinak ty botky od Vans, cos měla jsou naprosto boží! <3 A hrozně ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  10. hrozně moc ti to sluší a máš super fotky :)

    Puntíkatý blog

    OdpovědětVymazat
  11. Ta obří bota je vážně super :) Přiznám se, že o téhle akci také slyším poprvé, ale muselo to být super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  12. Ja jsem na Teniskology byla pouze dopoledne, ale moc se mi to libilo :) Krasne prostory, super tenisky a skvely program :))

    CAPTURING MY LIFE blog

    OdpovědětVymazat
  13. Můžu se zeptat na značku hodinek na fotce?

    OdpovědětVymazat
  14. Super post. Čím víc fotek, tím lepší. Cítím se, jako bych to zažila taky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Mio, myslím si, že jsi nemohla Nike showroom vidět celý - a ano, také jsem zadní část poprvé minula, vracela jsem se tam až na doporučení, nejprve jsem totiž byla zklamaná tak jako Ty. Ale proč Ti to píšu, myslím si totiž, že ve druhé části to stálo opravdu za to. Tekoucí voda, zamražený botky.. Bylo to skvělé. :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡