It's Cold Outside

Ahoj všem! Tak trochu se nemůžu vzpamatovat z aktuálního počasí. Těšila jsem se na podzim, přesněji na babí léto, až budu moct vrstvit a užívat si sluníčka v triku a kardiganu. Jenže to se nějak letos nestalo. Je mi zima snad i v kabátku a bundě! Ale dost o počasí. O tom se přece mluví hlavně tehdy, když si s někým nemáte co říct, ha ha. A já si s Vámi přece mám dost, co říct! Připravuji pro Vás krásnou giveaway. Vy víte, že já na pravidelné soutěže a nahánění likes moc nejsem, ale ráda jednou za čas připravím větší soutěž, jako poděkování Vám + bonus k tomu, že si sem chodíte zarelaxovat (tedy doufám!). A dnes ještě k outfitu. - Jsem nadšená z fotek. Fotily jsme je s Domi na hlavním nádraží, kde jsme čekaly na kamarádku, a myslím si, že tak úžasnou lokaci jsem tu ve fashion rubrice už dlouho neměla. V ten den mě čekaly tři tiskovky, a tak jsem se oblékla tak, abych měla vrstvy, které si můžu jakkoliv přeházet a jednotlivé kusy svléknout. Zkrátka, abych se lehce aklimatizovala při neustálém přebíhání z venku dovnitř a naopak. Mám na sobě světle modrý kabátek z Mohita, který jsem si koupila letos na jaře snad se 70% slevou. K němu jsem si oblékla světlé věci i doplňky, šedý homemade batůžek a klasiku - Levi's kalhoty a Converse boty. Cítila jsem se v této kombinaci úplně nejpohodlněji, což bylo pro tento den extra žádoucí.
Brýle D&G (easyoptic.cz)
Šála Medicine (answear.cz)
Kabát Mohito
- tak trochu oversize
Sako Zara
Triko Roxy (brands24.cz)
- krásně hřeje, už jsem vám ho ukazovala na snapchatu a instagramu
Šperky Topshop
Hodinky Komono (freshlabels.cz)

(dotazy a objednávky na email: Lencastranska@gmail.com)

Džíny Levi's (answear.cz)
Boty Converse
Fotoaparát Olympus pen e-pl7


photocredit: Dominika Lukasova

Líbí se Vám odstín modrého kabátku?
A co zbytek outfitu? Baví Vás - nebaví?

80 komentářů:

  1. Vrstvy tě teda dost nabobtnaly, ale jinak je to pěkné a hlavně se mi líbí ty světlé odstíny.. Batoh se mi nelíbí teda vůbec. Naopak se mi moc líbí náramky na ruce. A pozadí fotek je fakt parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za konstruktivní kritiku a za komentář celkově!

      Vymazat
    2. :-D To snad ani neměla být kritika, to vůbec:) Prostě se mi to jen nelíbí, hlavně ten pytlík na zádech, ale 100 lidí, 100 chutí:)

      Vymazat
  2. To je nádhera Mii :)) krásný kabátek :) sluší ti to!

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  3. Na druhé fotce(vlevo) vypadáš jak těhotná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to hodně lidí v "Oversize" módě ;) když k tomu nemáš propadlé šedé líce a 180cm jako modelky...

      Vymazat
    2. To mě taky hned napadlo, zda nám Mia něco netají :)Špatná fotka.Zbytek skvělý!

      Vymazat
  4. mně to připadá takové... jako pastelové vrstvení před tím, než skutečně přijde jaro:) a moc mi to k sobě neladí, ale to je můj subjektivní názor, hlavní je, že ses v tom cítila dobře :)

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný kabátek, modrou miluji! Vrstvení se mi také moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadas jak tehotna s briskem a nevim jestli to pusobi jen na fotce, ale mas tu osklive nohy. Pusobis celkove otekle na to jak jsi prekrasna holka

    OdpovědětVymazat
  7. působí to hodně jarně :-) líbí se mi hlavně ty detaily náramků a hodinek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož jsem "milovnice" pastelek tak tento outfit hodnotím na 1****. Co takhle bílý zimní kabátek ? V tom by jsi byla jako zimní královna :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  9. Proč jsou komentáře s negativním nádechem z 99% anonymní? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no aby ses náhodou nedivila že ty lidi nakonec i znáš :D Mio mě se to moc líbí, asi bych si to takhle dohromady nevzala, ale jarní barvičky? Ano prosím! A taky je mi v 90% času zima :( babí léto nás asi přeskočilo no :)

      Vymazat
    2. (já teda žádný z nich nepsala) ale chceš vědět proč? blogeríny ti tohle nenapíšou, i kdyby jsi vypadala sebehůře (nebo čehokoliv se negativita týká), ono to jde ruku v ruce s tím, jak se lidi snaží "protlačit" v blogosféře, lézt lidem do prdele a zapsat se v tvé paměti jako tví #biggestfan, kdyby ses náhodou někdy pozdě rozhodla jejich méně slavný blogísek propagovat :)
      myslíš si snad, že by tě tady třeba Péťa z LH sprdla za to, že vypadáš jako těhule a adept do Módního pekla? NE! :D neštěkl by po ní ani pes, kdyby byla veřejně takhle hnusná :D

      Miuš, mě je to upřímně úplně volný a je mi jedno, že jsem teď možná za největší závistivou semetriku (nejsem, ale známe lidi...), ale "normální" člověk tě klidně upozorní na chyby, i když né moc kulantním způsobem (anonymita je svině, přiznávám), spíše bych na NEvulgární komentáře brala velký ohled! přece jenom - záleží na čtenářích, co (ne)chtějí vidět, aby tě to někde posunulo, ne? ;)))

      Vymazat
  10. Mio mě se to strašně líbí, barva toho kabátku je úžasná a to prostředí tomu dodalo ten pravý šmrnc :-) A ty vlasy? Naprostá pecka! Na anonymní komentáře se vykašli, vždycky si něco najdou. Za mě nejlepší outfit jaký jsem na tobě viděla :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dufam, ze poslalo komentar :(

    OdpovědětVymazat
  12. Kabátek se mi moc líbí, akorát já bych ho měla za chvilku jak prase, když je světlý :D Vždycky se na podzim těším na vrstvení, ale nemám doma moc kousků, co by se vrstvit daly a zkrátka to neumím :(

    OdpovědětVymazat
  13. moc ti to sluší Mio kde si sehnala ten naramek

    OdpovědětVymazat
  14. Na druhe fotce to vazne vypada, ze mas brisko, ale outfit je krasny. Pastelove barvy se mi libi, kabatek moc hezky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  15. Já budu taky anonymní, protože nemám žádný účet. Vrstvení ani velikost oversized se mi nelíbí, ani na mě ani na ostatních. Moje váha je 52 kg na 162 cm, jsem drobná, ale mám velká prsa. Takže se snažím zbytečně nerozšiřovat. Vím, že je to teď trend, ale myslím si, že by žena měla zůstat ženou a ne pytlem :/. Bez urážky - není to nic osobního. Moc ráda tě sleduji a jsi mou velkou inspirací. Zu

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí jak je to světlé!! Větsina podzimních outfitů je strašně tmavá, černé, vínové a zelené barvy. Což se mi líbí, ale tohle mě tou svou světlostí hned trklo do oka, je to svěží a přitom je na rvní pohled vidět že v tom bude příjemně teplo:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsi tak krásná!
    Ale s tím vrstvením se musím přidat - zbytečně tě rozšiřuje :-) jinak outfit celkově vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  18. AHojky Mio, chodím spíše jen koukat, málo kdy komentuji, ale dnes jdu pochválit barvu kabátku :) I šála se mi moc líbí. Jen se možná nevyvedly tak fotky, musím upřímně říci :) Ale zkombinované se mi to moc líbí, včetně náramků a hodinek, prostě celé :)

    Jinak mě spíše zaskočil ten úvod článku, nejsi první, kdo píše, že není hezký podzim... já jsem ze severu Moravy a je tu nádherně. Teplo, prakticky do včerejška tu bylo kolem 20 stupňů, sluníčko, venku někteří pořád chodí v tričku :) Dnes je pod mrakem , ale pořád teplo. Třeba se ještě hezky udělá i vám :) A podzim si ještě pořádně užiješ :) Papa, hlavu vzhůru a úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  19. z hejtu si nic nedelej,moc ti to slusi.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý outfit ale hubnout! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hubnout? A co proboha? Bys měla vidět mě...:D

      Vymazat
  21. Mně se to naopak moc moc líbí :) Pastelové barvičky ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný outfit! A ta barva kabátku se mi hrozně líbí a tobě sluší! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se outfit moc líbí, je takový jarní -to nevadí že je pozdim :D - ale počasí přeci bývá podobné, tak proč nosit pastelové barvy jen na jaře? Naopak je taky ráda nosím ted a i v zimě. Stačí jedna růžová budna a hned člověk svítí mezi tou černotou na ulici. Ještě že se alespon rozmohl trend khaki parka bund, tak té černé trochu ubylo-tedy nic proti černé obecně! jen je jí v zimě všude moc.

    OdpovědětVymazat
  24. Ja mam oversize a pohodlne veci dost rada, takze sa mi to paci :) Aj batoh, taketo tvary su podla mna velmi fajn.
    Hoci farebne to nie je moj styl, je to cele moc pekne zladene a slusive ♥
    Peackapples

    OdpovědětVymazat
  25. Tak neposlalo :)
    Ja si myslim, ze naopak tento outfit je uzasny!!! Si v nom krasna :) vsetko do detailov doladene este aj fotoaparat proste uzas! :) Nech si hovori kto co chce...
    V Prahe to hlavne nadrazi je krasne starobyle dobry vyber miesta,skoda ze som ta v prahe nestretla ked som tam bola :(
    PS: velmi nekomentujem, ale toto sa nedalo neokomentovat si krasna a len nas dalej tes avojimi prispevkami :)milujem tvoj blog!!! <3

    OdpovědětVymazat
  26. Cigaretové džínsy + converse = nesmrteľná kombinácia :-)
    A ten modrý kabátik je božíí :-) Pastelové farby ti veľmi pristanú ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Outfit je sladeny moc hezky, jen mi prijde skoda když má někdo krasnou postavu a krivky jako ty se oblekat do vetsich velikostí i když to je urcity trend Paja :)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc ti to sluší. Mám strašně ráda tvůj styl <3

    OdpovědětVymazat
  29. Skvelý outfit, máš úžasné vlasy <3

    OdpovědětVymazat
  30. Kabátek se mi moc líbí, pastelové barvy mám ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  31. Většinou se sem chodím inspirovat právě těmito outifty, ale vzpomněla jsem si na tvůj ochutnávací článek. Nevím, proč mám tento typ článku oblíbený, ale kdyby jsi měla možnost opět něco ochutnat, byla bych ráda. :-) ♥
    A samozřejmě ti to sluší. Je mi to trochu trapné opakovat to stále dokola a dokola, ale ty jsi prostě nádherná!

    OdpovědětVymazat
  32. Miuško, boží outfit! <3 takové pastelové barvy ti hrozně seknou! <3 Baťůžek je skvělej, Lenči přítel je šikovneej! Pozadí je taky skvělý! :) na soutěž se moc těším, ale upřímně bych si nejraději soutěžila o setkání s Tebou, jsi mou velkou inspirací! <3 N.

    OdpovědětVymazat
  33. fotky jsou krásné, barevná kombinace dokonalá, hrozně moc ti to sluší i když tenhle outfit přidává nějaký to kilo nahoru :) fakt povedené :)

    puntíkatý blog - knihy plné tajemství

    OdpovědětVymazat
  34. Mně se teda outfit líbí moc, kromě baťůžku, který má sice hezkou barvu, ale jinak to není úplně šálek mého čaje. No a jinak vše ostatní je dokonalost. Pochopitelně, že vrstvený outfit člověka obalí, to jako nechápu, proč někdo kritizuje, podle mne ti to sedí bezvadně. Jo a máš stejný odstín Converse jako Nikča, ty se mi líbí hrozně moc :-). Pastelové odstíny celkově ti moc sluší a co mě úplně fascinuje, tak jsou tvoje vlasy !

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky;kde beres peníze na tolik krásných věcí?můj příjem je 23 tisíc,po zaplacení nájmu a jídla mi na parádu moc nezbude😯přitom bych se chtěla oblékat jako ty.Klara

    OdpovědětVymazat
  36. Máš krásné hodinky a kabátek. Má opravdu úžasnou barvu <3.
    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  37. tobě sluší úplně všechno!!! kráska* nejvíc se mi stejně líbí tvoje vlasy:)))))

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ked je mila, krasna, charizmaticka a s postavou, ktoru chlapi chcu, preco teda ziadneho chlapa nema? :D

      Vymazat
    2. My se známe osobně, že o mně píšeš takové nepodložené informace?

      Vymazat
  39. Tento outfit se mi na jednu stranu libi a na druhou stranu ne, nevim cim to je, ale ta kombinace vypada moc pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  40. Mě se ten outfit líbí moc, sice barvičky trochu jarní, ale co, alespoň si trochu rozbila tu šeď v ulicích ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Mio, ty si stěžuješ, že negativní komentáře píšou jen anonymové... mě se zase nelíbí, že reaguješ jen na negativní komentáře a nikdy ne na kladné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je, že ne konkrétně u Mii, ale už se mi stalo u jiných blogerek, že neodpoví vyloženě na dotaz :(

      Jinak mě se outfit líbí a kombinace odstínů je super...

      Vymazat
    2. Elis, to není pravda. Podívej se zpětně do článků. Snažím se odepisovat/odpovídat na dotazy všem.

      Vymazat
  42. Skvělý outfit a ten kabátek je bomba.. moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Iha to su teda komentare. :D Chcela by som vidiet ako by ste Mii nazivo povedali nech schudne alebo ze ma brusko. ;) To je inak strasne, co si ludia dovolia a ako sa snazia ´dobre mienenymi radami pomoct´. Kazdopadne mne sa to paci, sice je to farebne skor jarne ale preco nie, fotky su tiez super.

    OdpovědětVymazat
  44. Kabátek je krásný a vlastně se mi strašně líbí celý outfit :) Náramky jsou božíí :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  45. Celkový dojem světlého kabátu je fajn, mám ráda "něco jiného" než jen černá od hlavy až k patě. Ale tento outfit se mi moc nelíbí. Dělá tě více při těle a vím že ty máš skvělou postavu. Možná bych zvolila černé džíny nebo leginy s jinými boty. Naopak moc se mi líbí náramky na ruce. A batůžek je fajn ale moc mi k tomu nejde, chtělo by to spíše něco tmavšího. Jinak si krásná a sluší ti ty kratší vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za super konstruktivní kritiku a celý komentář! :)

      Vymazat
  46. moc chvalim barvy i vrstveni, libi se mi to :) co bych volila jinyho je asi batuzek a dziny - mam pocit, ze ten strih a odstin ti moc nesedi, mas nejak rozsirene lytka, coz myslim normalne nemas :) jinak, nevim, ze bys vypadala jak tehotna, jak nekteri pisou, to jsem si nevsimla :D celkove ti to sedi a vypadas dobre :) ja treba mam 183cm, a jsem stihla, ale bohuzel mam velky prsa a siroky ramena, tak si tady kabatky rovnyho strihu a vrstveni nemuzu moc dovolit, holt pak vypadam jako almara :/

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  47. Bohužel Mii, já bych taky ráda nosila oversize, jenže prostě ani jedna nejsme 180cm vysoký a vychrtlý na kost... tohle vypadá na každé normální holce hrozně =/ Líbí se mi sako, takové bych brala, ale prostě já v tom vypadám jak pako =D Hodinky jsou krásné! a vakům prostě nefandím a zastávám názor, že žena má být ženou s kabelkou =)
    Mohito je super! ale nechutně předražený, měla jsi opravdu štěstí =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  48. Moc ti to sluší, krásný barevný outfit do tohohle šedého podzimu. Taky jsem se spíš těšila na babí léto, no.. Ale podzim je fajn :).

    OdpovědětVymazat
  49. To ruzove sako mi miestami pripomina pysky 😀😀😀😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu tvou potřebu mi sem tohle napsat.

      Vymazat
  50. Moc krásný outfit. A ten foták Olympus je nádhernej. Už na něj taky šetřím:)

    OdpovědětVymazat
  51. To jsou tak krásný fotky a hrozně moc ti to sluší:)))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  52. LIDI PROBUĎTĚ SE!!!! pokud nejste vychrtlá anorektička, co žere denně 3 mandle, tak navrstvení a s odepnutým kabátem (co asi nemá moc střih - s těmi se teď roztrhl pytel) taky budete vypadat trochu 'nafoukle'..
    .. zakázala bych lidem s takovým IQ přístup na internet, opravdu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  53. Outfit je super, líbí se mi moc barevná kombinace a dokonce i baťůžek, který se asi nemusí zalíbit všem. Nezaujaly mě však moc boty, přijdou mi takové už obnošené, radši bych zvolila něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  54. Libi se mi vrstveni, barvy i oversize obleceni. Nezda se mi, ze te to dela "tehotnou" :X
    Jen se mi nezamlouva kombinace vysokych conversek a tenhle strih dzinu. Dle me vysledny kombo zbytecne deformuje linii nohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor. S tou barvou conversek a kalhot máš asi pravdu. :)

      Vymazat
  55. Skvělý outfit,moc ti to sluší :)
    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ja taky pisu anonymne, nemam zadny ucet a svuj email tu davat nechci a moje jmeno ti asi stejne nic nerekne :D me se moc libi barva conversek, uz je docela nuda ta bila a cerna :) Kaja

    OdpovědětVymazat
  57. Děkuji vám za všechny komentáře! Pokud jde o konstruktivní kritiku - jsem za ní vážně ráda. Posouvá mě to dál a často, když to čtu, tak vám dávám za pravdu. Co se ale anonymních hejtů týče. - Chodí mi v poslední době takové nesmysly a trapné urážky, že jsem se rozhodla možnost anonymních komentářů úplně vypnout, jelikož mě to často dost zamrzí nebo mi to pokazí den, což se mi rozhodně nelíbí. Vy, co mi chcete něco sdělit, ale nemáte Google friends connect profil, můžeme si napsat na instagramu nebo na mých dalších sociálních sítích. Děkuji za pochopení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsi udělala dobře. Také to tak mám a dlouho jsem se tomu bránila. Ale pak jsem si říkala, že nemám potřebu to číst a nemám potřebu dávat druhým tu možnost "udělat si dobře". A od toho ta funkce tam je ;) měj se krásně, já dnes asi zmrznu :D mám nos jak sob a nohy jak v ledu :D brrrr :D

      Vymazat
  58. Zasnem nad niektorymi komentarmi... Ja som sice tiez "anonymne" ale nikdy by som sa neopovazila napisat ze vyzeras otekle alebo jak tehotna, to zrejme hovori aj o charaktere anonymov. Nie kazdy mame to stastie mat extremne stihlunku postavu ako Peta z Lovelyhair, ale Miuska ty si vobec nic nemusis z takychto komentarov robit, vobec nemusis chudnut ani nie si "otekla"... Si krasna! :)
    Mne sa tento outfit paci aj ked by som vymenila tenisky za lodicky a do ruky nejaku smrncovnu kabelku. :) Farbicky su jarne ale preco nie, ja mam belasy kabatik na zimu :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡