Milano (part 2)

Čauky! Jsem tu s druhou částí reportu z Milána. Konkrétně to bylo pár hodin, před odletem. Ráno jsme v 7:30 s Paulínou, Mončou a Klárou snídaly a hodinu na to jsme už běžely do města, abychom si alespoň něco domů přivezly. Měly jsme na to cca necelé dvě hodiny, takže horor. :D Já se snažila fotit z taxíku i cestou po nákupech, zatímco vedle toho jsem ještě všechny vedla, a to jsem byla v Milánu poprvé, haha. V noci jsem si totiž nastudovala mapu a naučila se pár tras, a také mi samozřejmě pomohla gpska. Naše trasa byla jasná: Typická italská parfumerie -> boty -> YSL -> Zara home -> COS. 


Po tom, co jsme se hodinu zdržely v obuvnictví, kde jsem se stihla asi čtyřikrát zamilovat, jsme se kvůli tomu, že nás opravdu tlačil čas, rozhodly rozdělit. Monča a Klára vyrazily do YSL na další boty a já s Paulínkou směr Zara home a COS. Cestou se nám stalo pár dost vtipných věcí, třeba že Pauli spadla Canon krytka přímo do toho nejhlubšího kanálu nebo taky, že zatímco si Pauli procházela Zaru a já venku fotila, zastavila mě partička Italů a ptali se mě na cestu a já jim fakt poradila. Ha ha ha nee, chudáci. Vsadila bych se, že tam ještě někde krouží.

Já jsem si na eshopu COSu vyhlídla hned několik věcí, protože jsem věděla, že tam musím, i kdybych měla jen deset minut. Měla jsem cca 20 minut, takže jsem co nejrychleji vše našla a popadla a běžela zkoušet. Nakonec jsem vyselektovala tři věci, a to halenku, kožené boty a spodní prádlo. Halenku jsem poté vyřadila a to z toho důvodu, že jsem si i ve velikosti XS přišla jako skřítek (byla hodně hodně volná) a trochu jsem si v ní připadala jako bábina. Espadrilky jsem odložila také, ale pořád na ně myslím. Jenže se mi jednoduše nechtělo dát tři a půl tisíce za něco, co tento rok už sotva unosím. Ale přemýšlím, zda jsem neudělala chybu, protože příští rok bych je 100% nosila celé jaro a léto, možná bych je užila i na doma, jen abych je mohla nosit, hah. No, ale znáte to, když si v obchodě nejste stopro jistí - neberte to. Každopádně prádlo jsem si odvezla.

Sice jsme to na letiště jen tak tak stíhaly, ale potom jsme měly dost času na to, abychom si nakoupily spoustu dobrot a odpočinuly si v relaxační místnosti, kde proudí osvěžující pára. Domů jsme letěly s českou společností, což byla vážně hrůza. Letadla jsem se dost lekla a let taky nebyl úplně ok. Ale zas bylo super počasí, takže jsem si prohlédla Alpy, a to byl opravdu nezapomenutelný zážitek.

No a teď už k tomu, co jsem si přivezla...
- prádlo z COSu
- VOGUE

...a čtyři megabalení sladkostí pro mé blízké.

Z nákupů sice nic moc nebylo, ale to mi vůbec nevadí. Věřte mi, že jsem se snažila užít si každý malý moment a myslela jsem i na Vás, takže jsem fotila a fotila. Chtěla bych Vám poděkovat za komentáře u první části. Vážím si Vaší upřímnosti a některé mě dokonce až dojaly. Děkuji! (A těšte se na hezkou giveaway, kterou mám v plánu!)

28 komentářů:

  1. tipická? jako absolventka bohemistiky...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nešlo by mě příště opravit slušněji? Vím, že píšeš anonymně, ale vážně se běžně v životě směješ lidem, když udělají chybu?

      Vymazat
    2. No, chyb je v článku víc, nicméně tady nejsme na hodině češtiny!! Text krásně napsaný, spooousta fotek, parádní článek, Mii <3 Moc jsem se na report těšila a musím říct, že jsi ho zpracovala s grácií :)

      Vymazat
  2. Bozi clanek jako vsechny ostatni! <3 N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky i text. Hodně mě pobavlo to s tou krytkou a ztracenými Italy. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Hodne povedene fotky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek a nádherné fotky :) Musela sis to parádně užít.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou nádherné, Miuš. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tic tac jsou kouzelný... :DD Nádhera, nádhera a zase nádhera, skvělý článek jako vždy! :)
    www.michaelasorelova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. super článok a tie Tic taci...:)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky :) Škoda, že jste neměly více času, ale i tak věřím, že jste si to užily :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezke fotky, je hezke, ze pri cestach myslis i na sve blizke a neco jim vozis s sebou :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za super report, zpříjemnila jsi mi nedělní večer ;) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Když vidím ty fotky... <3 Milano jsem si zamilovala, byla jsem tam asi před 3 týdny, rozhodně na mě udělalo větší dojem, jak slavná Paříž.. Snad jsem tam nebyla naposledy... Jak to máš ty? ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Já nevím, ale ty Balenciaga boty se mi vůbec nelíbí :D jinak krásný článek :)

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ach miluju Zaru home, máme půlku bytu právě odtud :D Jinak to prádlo z Cosu je nádherný, přesně to znám, když si něco vyhlídnu a pak zjistím, že to ve skutečnosti není úplně ono :D Krásný fotky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Mia. Už dosť dlhú dobu čítam tvoj blog a hrozne moc sa mi páči. :) Každý jeden článok si od teba prečítam aj 3krát a keď som doma a nemám čo robiť tak idem na tvoj blog a pozerám staršie články. :) Moc sa mi páčia tieto nové z Milana :) Podarili sa ti :) SI fakt perfektná blogerka a ja sa už nemôžem dočkať tvojich ďalších nových článkov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty ty jsi úžasná. <3 Děkuji ti za zpříjemnění dnešního dne! Moc si toho vážím. Díky za feedback a motivaci, xx Miuš

      Vymazat
  16. To jsou nádherné fotky...hned mám lepší den :-)

    http://potesenimalezrzky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, krásné fotky a Tobleronka, mňam! Milano vypadá jako krásné město, snad se tam taky někdy podívám :).

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky jsou fakt nádherný! A strašně mě baví číst články s takovouhle tématikou :) Máš to hezky zpracované a suprově se to čte :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé chudák krytka :( :D Jinak ta Zara Home, to je dokonalý ! Hádám, že v čechách to nemáme :( :D V tomhle směru toho moc nevím.. Krásný článek, moc hezky se četl a bavil mě ! :) I fotky :)
    www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To muselo být skvělé ! Jestli je někdo kdo si to zaslouží tyk jsi to TY ! Těším se na další články a tvé výlety :) Měj se pěkně ! PS: A závidím tu Karlie, zrovna jsem ji začala sledovat na Youtubu, je skvělá !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  21. zara home,nádhera:-)škoda že jsi si nic nekoupila do nového bytečku .-(

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné město! moc Ti přeju, že máš takové skvělé příležitosti cestovat, poznávat svět a hlavně dělat to, co Tě baví :)) v Zara Home bych klidně nechala kreditku :D :x

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡