"Smakujto" food box

Dnes tu bude řeč o něčem, z čehož jsem hodně nadšená. Oslovil mě tým Šmakujto.cz a po dohodě jsem se stala jedním z jejich ambasadorů. Má role spočívá v tom, že mi jednou měsíčně přijde jejich box, jehož obsah budu mít za úkol otestovat a zkritizovat na blogu. Upřímně, už po ochutnávce prvního boxu mohu říct, že si svou roli velmi užívám. Vy víte, že mám boxy s překvapením dost ráda, a navíc - dostávat box s jídlem se dost liší od různých těch obvyklých beauty boxů, které už jsem v minulosti obdržela. 
A proč zrovna box Šmakuj to? Čím je výjimečný? Tento food box se prezentuje heslem "Brána do světa nových chutí", což zní lákavě a já jejich heslo mohu jen potvrdit. Ve svém prvním (srpnovém) boxu jsem obdržela výrobky od malých českých i zahraničních značek, které nejsou běžně vůbec k dostání. A navíc - produkty neobsahovaly žádné umělotiny, konzervanty a další nežádoucí přidané látky. Navíc oceňuji i dopravu po celé ČR zdarma a také možnost objednat box jako překvapení pro někoho blízkého.
Jak se mi líbil/nelíbil konkrétně srpnový box, který se mi dostal do rukou? Kurýra hodnotím na jedničku, krabici také. Co mě trochu zklamalo byla výplň. Já mám zkrátka ráda pořádek, a tak jsem nebyla moc nadšená z toho, čím byl box vyplněn. Chápu, že takto jsou potraviny v absolutním bezpečí, ale já s tím bohužel nadělala hrozný bordel i přesto, že jsem se tohle riziko snažila zminimalizovat. Ale na výplň jsem ihned zapomněla, jakmile jsem vyndala obsah boxu.
Co se obsahu týče, víc super už to snad být ani nemohlo! Zaujal mě úvodní letáček, kde je každému produktu věnována strana a je přidáno i několik zajímavých receptů. Navíc, pokud mi nějaká potravina tak zachutná, že ji budu chtít znovu, mohu si ji objednat na Šmakujto eshopu. A co jsem v boxu našla? Čaje True tea, Soffle's Pitta chipsy s rozmarýnem a tymiánem, Joe Seph's Gourmet popcorn s javorovým sirupem a praženými pekanovými ořechy, Cornish sea salt co. koření, Scarlett&Mustard dresink s mátou a červeným rybízem a ovocný krém s marakujou a citronem.  
A co mě zaujalo nejvíce? Určitě ovocný krém, který jsem už použila do palačinek i na lívance. Je vynikající. Dalším produktem, který velmi oceňuji, je směs koření, která se skládá z drceného černého a zeleného pepře, mořské řasy, mořského salátu a mořské soli. Je výborná na maso, ale i třeba do polévky. A vy už víte, že mám ráda čaje, takže mě True tea samozřejmě zaujal. Oblíbila jsem si variantu Aqua de Jamaica, což je ibiškový čaj s kardamonem. A mým nejoblíbenějším produktem byl rozhodně popcorn značky Joe Sephis! Jakmile se smíchají ingredience, jako je popcorn, javorový sirup a pekanové ořechy, nemůže z toho vzniknout nic jiného, než dokonalé nebe pro mé chuťové pohárky, mňam.

Já Vám po mé první zkušenosti mohu tento box plný jídla jedině doporučit. Vše, co box obsahoval, bylo pro mě novinkou, takže jsem všechny produkty ochutnávala s velkým nadšením a rozhodně jsem si to užila. Nemohu říct, že by mi nějaký produkt vyloženě nechutnal. A už teď se těším na to, co mě čeká příště! Pokud už svůj nový box máte, tak mi obsah hlavně neprozrazujte! :) To překvapení je na tom totiž to nejlepší.

25 komentářů:

  1. Bože, chi ten popcorn!! Mňamka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mio skvely clanek! Ocenuji tva temata. Tvuj blog je nejlepsi.

    OdpovědětVymazat
  3. Po rychlém zkouknutí článku jsem jásala, že budu mít zase co zkoušet a objevovat. Nicméně 599,- za jeden box opravdu nedám. To je fakt strašně moc. Na to, že ta toho není úplně moc. Škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 600,-???? To čumim teda. To radši zajíce v krabici teda, ty jsou za 350 a taky tam byvaji supr věci.

      Vymazat
  4. Tak ten popcorn zní dost dobře!! :) A celý obsah vypadá lákavě, mnohem lepší než ty Brandnooz boxy s kečupem a chipsama, co kolovaly po blozích minulý rok:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten box je skvělý, obsah mě hodně zaujal. :) Ale určitě ho nikdy neobjednám, protože mi přijde šest set hodně. I když chápu, že věci v boxu tu hodnotu mají, tak za ty peníze už udělám docela velký nákup věcí, které přesně chci. :) Celkově mě ale princip boxů baví, párkrát jsem objednala zajíce v krabici a byla jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  6. A teď mám hlad :D Vypadá to skvěle ale:))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá a znie to zaujímavo. Takýto box by som určite privítala :)

    NITA – Blonďavá Potvora

    OdpovědětVymazat
  8. Box se mi líbí hlavně v tom, že tam nejsou běžně dostupné věci a jsou to pro mě neznámé značky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá úžasně, hlavně ten popcorn, ten bych si hned dala :O ♥

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá hodně zajímavě, Brandnooz box nemám ráda právě proto, že tam jsou většinou nezdravé věci, chipsy, bonbony, instantní polévky a bujony, nicméně u tohoto boxu mě odrazuje dost vysoká cena.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle food boxy, ve kterých nevíš, co ti přijde, musejí být super, určitě bych taky něco takového ozkoušela!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  12. No celkove box vypada dost dobre, ale ta cena je pro mě fakt moc.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, tak to vypadá hodně zajímavě, zaujaly mě ty čaje a taky bych vyzkoušela ten ovocný krém! :-)

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerá úžasne a veľmi sa mi páči ako často teraz postuješ a sú to rôzne témy, nielen beauty :) len tak ďalej :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. boxík http://www.zajicivkrabici.cz/ je levnější :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak všechny ty produkty vypadají božsky :) Ráda bych zkusila ty čaje :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  17. Páni! Všechny ty potraviny mají opravdu krásné balení. Musely být výborné. :)
    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní20.09.15 8:58

    Tak kdzyž se podívám na obsah - tak vidím par mňamek , pochutin, pitíčko, koření a nic víc... sice to je od zahraničních dodavatelů bez Eček a konzervantů, ale za 600,- Kč? Ale ani jedno jídlo z toho neuvařím.....za mě silné mínus

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je super, že jsi se stala ambasadorkou :) Tohle by mě taky bavilo

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡