Home sweet home

Ahoj všichni! Tak už jsem plně online. Mám tu pro Vás pro dnešek smršť random fotek z posledních pár dnů. Asi jste už zaznamenali, že jsem se přestěhovala do Prahy. Mám z toho obrovskou radost, protože si plním své životní sny, ať už jde o bydlení (podkroví, velká kuchyň, velká vana, a další), tak i ve všech dalších záležitostech. Budu se Vám teď ozývat častěji, než je zvykem, tak doufám, že se na Kissbook budete stále vracet, a že Vás to tu bude bavit a inspirovat. Slibuji, že se o to budu 100% snažit. Tak a teď už k dnešním článku.

To, že se chci stěhovat jsem plánovala už skoro rok, takže jsem si spoustu věcí do výbavy nakoupila už během té doby. Ale přesto jsem po přestěhování samozřejmě nevynechala (hned dvojnásobné) navštívení obchodu Ikea. Tam jsem načerpala mnoho inspirace. Jejich nápady na dekorování pokojů se mi vážně moc líbí.

Velké, těžké a neskladné věci jsem si objednala, takže mi je teprve přivezou, ale i tak jsem táhla tisíc maličkostí, které ale dělají domov domovem. Nemám ráda "pracholepky", ale mám ráda útulné bydlení, takže jsem si nakoupila hodně malých úložných dílů, květin a několik funkčních věcí.


Nakupování věcí do domácnosti mi dělá radost, ale jasně, že si jí dělám ráda i jinde.


V Bubbleology mají novou limitku Pink joy (ananas, vanilka a granátové jablko, a tu Vám tedy rozhodně doporučuji.


A teď už tedy vítejte u mě doma! Nemám to tu zdaleka hotové. V obýváku mi chybí stůl, v koupelně zas police, v pokoji bude zrcadlo, nástěnka a možná si časem pořídím i nový jídelní stůl, ale přijde mi fajn, ukazovat Vám ty pokroky, než jen slibovat, že Vám můj byt jednou ukážu.


Tu podlahu miluji. Mám ji úplně všude. <3


Zatím mám potřebné produkty všude položené (na vaně, okenním parapetu, na umyvadle), ale až mi přivezou polici, chci jich mít všude méně. Působí to na mě neupraveně a také trochu jako "pracholep".


Značku Naturalium jsem si v poslední době zamilovala. Ty vůně jsou úžasné.


Aloe Vera! Mám je moc ráda. Chci si jich pořídit určitě víc.


Momentálně píši na tom největším soustruhu, ale můj notebook šel do nebe a tento stále skvěle funguje, takže jsem za něj ráda, ať už vypadá, jak vypadá, haha. Jinak možná jste si všimli, že mám všude různé předměty z cest nebo dárky od mých blízkých. Ráda se takovými věcmi obklopuji.


Mám radost i z toho, že mi chodí do schránky noviny Naše Praha 4, haha. Tak moc jsem tu ráda.


 Má první zásilka na novu adresu! Přenádherný košík květin od Le Bouquet.


 Kromě aloe miluji i čaje, horkou čokoládu, oříšky, maršmalouny, svíčky a kaktusy!


Nová kabelka z Reserved! Ještě o ní bude řeč.


Něco pro Vás mám! <3


Moje království!


Ups... Před stěhováním jsem produkty na rty zmenšila na polovinu. Ale pořád toho mám hrozně moc.

Tak jak se Vám první návštěva u mě líbila? Doufám že natolik, že přijdete zas! :)

123 komentářů:

  1. Máš to ozaj neskutočne krásne! Teším sa až nám budeš ukazovať ďalšie fotky ako si to ďalej skrášľuješ, máš super vkus a veľmi si ma týmto článkom inšpirovala. Chystám sa do Ikei tak určite sa poobzerám po týchto úložných boxoch. Prajem ti príjemné bývanie a nech si v novom stále taká šťastná ako píšeš. :) zbožňujem tvoj blog. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas zbožňuji takové komentáře. Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Byt máš krásně zařízený a tvuj vkus je bomba!!!! Strašně ráda čtu tvůj blog. :-* Jsi skvělá

    OdpovědětVymazat
  3. a kde je ten tlustej starej dědek co to všechno zařídil a zaplatil?! to se to chlubí, ale určitě sis doplňky a nábytek nehradila sama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se teda hned pobavila, ale tohle jsem čekala. Ten tlustej starej dědek jsme já a má sestra dohromady. :D :D Asi by ses divila, kdybys věděla, kolik co třeba stálo. Všechno se dá totiž pořídit za super ceny. Stačí u zařizování a nákupů jen přemýšlet, na čem všem lze ušetřit a jak to udělat tak, aby to nevyšlo draze. :)

      Vymazat
    2. Taky jsem si to hned řikala, že se objeví hodně závistivých čechů anonymů. :-) Všechna čest Miuš za tvou odpověď. Máš to krásné a souhlasím, že třeba nájem je drahý (mám to i já), ale na obsahu bytu se dá hodně moc ušetřit, když člověk umí improvizovat.

      Vymazat
    3. Tak komentář o tlustém starém dědovi pobavil a vůbec nepřekvapil :-D kdo se trochu orientuje, ví, že výbava není za milióny :-) ale tak to chodí v ČR :-))

      Vymazat
    4. To snad nééé... Myslím, že v dnešní době šikovné a inteligentní ženy opravdu nepotřebují žádného "dědka" k tomu, aby se o sebe pěkně postaraly.

      Vymazat
    5. Teda to je závisti a jedu v jedné větě :-D! Já si teď dělala taky přestavbu domu, nestálo to opravdu málo, ale na všechno jsem si vydělala sama. Chce to míň závidět a víc makat, pak si na bydlení třeba taky vyděláš. Do té doby nezbyde než se spoléhat na "staré dědky". A k Mie - máš to krásné! Moc Ti to přeju, jsi šikovná a skvělá. Jen tak dál.

      Vymazat
    6. Bože, to je nechutný komentář :D Ale takový musí přijít vždycky. Taky jsem jich pár schytala, když jsem se stěhovala do vlastního. Tihle ``haters`` ale nechápali, že když se oni váleli u moře na pláži nebo obíhali večírky a přes den vyspávali, já jsem veškerý čas trávila v práci a vydělávala. Tenhle anonymní hrdina bude možná jeden z nich.. Jinak byteček máš zařízený krásně, tak ať se ti v něm líbí :)

      Vymazat
  4. No tak myslím, že ten anonym tak trochu závidí ! Máš to krásné moc se mi líbí ty kaktusy ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se k tobě nastěhovat? =D Máš to dokonalé! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mio, máš to moc hezké, Ikea je na zařizování ráj. :-)
    Moc gratuluji k samostatnému bydlení, je to krásný pocit, být na svých nohách se vším všudy. A vypadá to, dokonce, že bydlíš ve stejné části Prahy, to tě možná potkám i jinde, než ve Studentu na cestě z Mostu :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Mio, máš to tam opravdu nádherné! Přeju ti, ať se ti na novém místě líbí a zažíváš tam jen a jen příjemné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale krása! ♥ Gratuluji k novému bydlení a hrozně moc ti závidím. Že bydlíš v podkroví, velkou kuchyni, velkou vanu, i všechno ostatní. :) Máme hodně podobný vkus, co se týče interiéru.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Mio, moc často Tvé články nekomentuji, ale každý pečlivě pročítám a rozplývám se nad novinkami kolem Tebe podobně jako Ty. Ani dnešní článek není výjimkou, i já si zahrávám s myšlenkou opustit můj nynější domov a rozlétnout se do něčeho svého a nového. Ty jsi to zvládla na jedničku, je jasné, že se ještě postupně budeš zabydlovat a vylepšovat, ale už teď to vypadá moc útulně. :) Přeji Ti vše nejlepší v nové etapě života, ať se Ti stále daří. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Moc jsi mě potěšila. <3

      Vymazat
  10. Máš to kouzelně zařízené, vážně!
    A podkroví..to je s přítelem náš sen <3

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherně sladěné, a velmi útulné. Jsi neskutečně inspirující člověk .Doslova hltám tvé články a netrpělivě čekám na další a další.
    Děkuju za to, co děláš.
    Přeju hodně štěstí, a spokojené bydlení. Ať se ti jen a jen daří :-) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Podkrovni bydleni, to byl vzdy muj sen, zatim do toho podlrovi mam jen schody:)) Vypada to krasne, at se ti tam skvele zije..

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj:) Krásné! Opravdu v jednoduchosti je krása:) Celkem sranda jak ti ted budou závidět, nedokážou asi pochopit že seš schopná si to pokoupit a zařídit sama, z kama jsou prosím ty dozy ve kterých máš oříšky? Jsou uplně ideální! :) Děkuji moc a at se ti pěkně bydlí, těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
  14. Máš to tam opravdu nádherné :) Těším se na další návštěvu ;) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  15. To je nádherné, Mio! V podobném stylu bych jednou chtěla mít zařízený i svůj byt. <3 Nejvíce se mi líbí tvůj pokoj.

    OdpovědětVymazat
  16. vypada to krasne, Mius! mam radost za tebe :) dokonce jsem te asi v pondeli videla na Vaclavaku, jak se tahnes s tou LUSH taskou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee :D to jsem byla totálně vyčerpaná. Děkuju! :)

      Vymazat
  17. Máš to nádherné! Takový styl mám moc ráda:) A poslední dobou mě také baví nakupování bytových doplňků, začínám s tím být už nemocná:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  18. krásné :)

    (jen teda nevýhodu podkrovních bytů poznáš asi hned příští léto ;) já mám jen pokoj v podkroví a v létě je tu fakt vedro)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo,pravda letos jak byly ty sileny vedra tak to bylo peklo :D ale da se to vydrzet, prece jenom tady nemame takove vedro casto:)

      Vymazat
    2. Holky, vyhrožujou, že 40 stupňů (i víc) tu v létě bude běžnou záležitostí :((( Na druhou stranu se není čemu divit, když lidi planetu dobrovolně ničí 365 dní v roce. Mě právě podkroví taky moc láká, ale každej, kdo v něm bydlí, mě varuje, že v létě je to neskutečnej zabiják, tak nevím, pořád váhám, zda do toho jít nebo ne...

      Vymazat
    3. V podkroví na jih nebo pod sluníčkem může být až 60°C. prostě sauna hadr. Celé léto jsme měli kanceláře zavřené a byl home office, protože to nešlo ani klimoškou zchladit. Ale letos to bylo hrozné i v našem bytě s kamennými zdmi, po pár dnech veder sálalo horko odevšad a byt se nebyl v noci schopný zchladit. Byt v podkroví je krásný, ale z mnoha ohledů nepraktický.

      Vymazat
    4. Holky, já mám naštěstí všude klimatizaci. Nechci jí sice pouštět pořád, abych nebyla nemocná, ale až bude nejhůř, můžu se na ní spolehnout. Vyzkoušeno. :))

      Vymazat
    5. Anonymní04.09.15 0:09

      To si stejne nevyberem, my bydlime v prizemi a v byte bylo v tech nejvetsich vedrech taky jako v saune. Jediny co mozna malinko pomuze je celej den nechat zatazeny zaluzky, zavreny okno, ale pak se neda ani dejchat. Kolikrat jsem se v noci probudila, mela jsem uplne mokry vlasy, pokud je venku 40°C ve stinu pak je jedno, jestli bydlis v prvnim nebo poslednim patre. Podkrovni byty maji svoje kouzlo, ze bych asi i to vedro v lete obetovala. Tereza

      Vymazat
  19. Vypadá to malinké a útulné :)) My s přítelem máme obří byt a až nás to štve, jak nevíme čím ho zaplnit :D Taky budu něco fotit na blog, ale postupně, protože chceme toho ještě dost měnit, z bývalých kanceláří to jde horko těžko :D Krásné fotky <3

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. No páááni to je nádhera!!!!! Na to, že to nemáš ještě komplet zařízené jak píšeš, tak to máš už teď naprosto úžasný. Přesně takový styl se mi také líbí a doufám, že v budoucnu budu bydlet v něčem podobném :) Přeju Ti to a ať se Ti hezky bydlí :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mio, vypadá to úžasně, jen bych se chtěla zeptat, zda jsi hledala byt přes realitku, případně přes kterou, nebo jestli přes nějaký jiný server... Budu taky hledat byt v Praze, tak se inspirujuji, kde se dají najít nějaké pěkné, zatím jsem vždy viděla jen samé škaredé staré byty plné nábytku, představuji si spíš novější stavbu (podobně jako máš ty) a bez vybavení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je nás více, kteří bychom uvítali takové tipy :)

      Vymazat
    2. Holky, mně je to líto, ale přestěhovala jsem se hlavně z toho důvodu, že se mi naskytla šance na tento byt, a to přes známost, takže s realitkou atd. bohužel neporadím.

      Vymazat
  22. Panejo! :O Krásné to máš <3 Taky je jedn z mých životních cílů stěhování do Prahy a zařízení útulného bytu, v podobném stylu, jako máš Ty :)

    OdpovědětVymazat
  23. Máš to opravdu krásně zařízené, hlavně ty poslední fotky se mi líbily :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Miuško, jsem moc ráda i za Tebe, že se Ti vše daří na jedničku a také hlavně, že je z Tebe Pražanda, hurá hurá! I z těchto pár záběrů je vidět jaký máš pěkný vkus - přesně moje gusto :)) Jo a až skončíš s tlustým dědkem, pošli ho prosím za mnou, potřebovala bych také pokoupit pár nových věcí :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé, ahoj sousedko, taky jsem se přestěhovala do Prahy 4! Je tady krásně, že?:) V podkroví jsme bydleli v Brně, bylo to nádherné, ale to léto, uff...:D Ale všechno má svá pro a proti, snad budeš spokojená! Tak ať se ti pěkně bydlí a třeba na sebe někdy narazíme! Alex

    www.taleofmissa.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  26. bože, máš to tam opravdu nádherný! Hlavně tvůj kosmetický koutek!!! To podkroví ti neskuztečně závidím =) Já bych do prahy nikdy nešla, ale užívej si svůj sen =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  27. Návšteva sa určite páčila ! Mám rada takéto články a u teba to vyzerá naozaj krásne :) Teším sa na ďalšie články ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Mio, krásný byteček, můžu se zeptat odkud máš ta srdíčka s nápisem na kliky? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. No to je krasa, mas to nadherne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  30. Miusko, mas to strasne krasne zarizene!!! My mame doma presne stejne barevnou podlahu, jen ma ty pruhy tenci a taky ji uplne miluju!!! Preju t, at se ti krasne bydli a tesim se na vsechny tvoje clanky:*** Jo a ten prehoz na pohovce je perfektni!!!! :* G

    OdpovědětVymazat
  31. Nádhera :) !
    Hrozně mě baví toto "okukování" :) u tebe se mi líbí naprosto vše.! Máš to krásně sladěné, čisté .. a ta podlaha je báječná, taky by se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  32. Máš to moc krásné, takový čistý styl mám taky moc ráda! A ta podlaha je pecka, jednou bych si do svého chtěla pořídit podobnou :)

    OdpovědětVymazat
  33. Mas to tam krasne. To se vam opravdu moc povedlo. Tesim se na dalsi fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Máš to moc krásné a hlavně útulné. Přeji ti, ať se ti v novém bydlí co nejlíp a ať jsi v Praze spokojená :) mně se po Praze stýská každý den, hned bych se tam vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  35. Páni, máš to opravdu nádherné! :) Jako z nějakého časopisu o bydlení. :) strašně moc se mi líbí ta sedačka s tou dekou a polštářky. :) A i tvoje království! :) Máš to fakt všechno moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  36. Mio, moc krásně sis to zařídila, ale o tom jsem ani na vteřinku nepochybovala. Moc se mi líbí tvé království. ♥

    OdpovědětVymazat
  37. ten byt je užasní a ten nábytek je užasní

    OdpovědětVymazat
  38. Super!! moc se mi ta podlaha a i to celkové zařízení líbí :)

    OdpovědětVymazat
  39. Super, už se těším na další článek :)) a ta podlaha je fakt top! :D

    OdpovědětVymazat
  40. Mio, je to u Tebe krásný :) Moc se mi líbí všechny ty detaily. Moc hezky a útulně sis to zařídila

    OdpovědětVymazat
  41. Váu, máš to prekrásne, páči sa mi Tvoj vkus a cit pre detail :) Kombinácia hnedej s bielou je skvelá a so sestrou ste si to krásne dotvorili :) Tiež ma o pár dní čaká veľké sťahovanie a tento článok plný peknej inšpirácie mi prišiel naozaj vhod :) A už teraz sa teším na ďalšie bytíkové príspevky :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mio moc hezke bydleni :-) mam to zarizene hodne podobne,a myslim ze malickosti delaji domov :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Nevím proč, ale myslela jsem, že už v Praze bydlíš :) No každopádně bydlení máš zařízené moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  44. Úžasný, čistý, útulný. Paráda:) Přeju Ti, ať se Ti tam krásně žije!:)
    A aloe si dáváme na každý bebino, nedám na něj dopustit:)

    OdpovědětVymazat
  45. Jedním slovem nádhera :-) ♥, články tohoto typu naprosto zbožňuji takže s radostí uvítám další a další pokračování. Sama si teď tak trošku zařizuji bydlení, takže návštěva Ikey je pro mne také tak trošku závislost :-).

    OdpovědětVymazat
  46. Niektoré detaily sú naozaj veľmi krásne. Utulné, dievčenské, svieže, romantické. To môžem :-)
    Nech sa ti dobre býva!

    OdpovědětVymazat
  47. užasná článek!máš to doma moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  48. Moc krasne!!!!kaktusy a aloe mame spolecne=)prosim odkud mas ten nadhernej stojanek na hodinky?dekuji. At se vam krasne bydli holky=) Tereza

    OdpovědětVymazat
  49. Moc hezky to mas :) At se krasne bydli :)

    OdpovědětVymazat
  50. Těší mě, že sis splnila svůj velký sen, je to fakt paráda! A ten kosmetický koutek je dechberoucí <3 Ať se hezky bydlí! :))

    OdpovědětVymazat
  51. Jestli bydlíš na Praze 4, tak gratuluju i když nevím přesně kde. Určitě si někdy zajdi k nám do krčského lesa. Když budeš mít štěstí, potkáš tu i stádo muflonů. Rozhodně musíš někdy vyzkoušet restauraci http://natyloucezeleny.cz/ dělají tam nejlepší steaky co znám, saláty mi tam nikdy k srdci nepřirostli, ale ty steaky jsou prostě pohádka. Určitě taky vyzkoušej http://www.restaurace-botanic.cz/ tam taky nevaří vůbec špatně, ale mnohem působivější je prostředí. V DBK Superstore na Budějovické najdeš spoustu hezkých a užitečných věcí do bytu. Jo a mimochodem, kdybys někdy měla chuť na naprosto skvělé oldschool dortíky, tak v Kunraticích na kruháku je naprosto dokonalá malá cukrárnička. Kdybys někdy měla cestu přes Podolí, je tam http://www.cheecup.cz/ Tolik k rychlým typům na malá obveselení v té velké Praze. Snad se ti tu bude dařit a líbit.
    http://roztomilosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za tolik skvělých tipů! <3 Jsi zlatá.

      Vymazat
  52. Moc hezky a hlavne funkcne zarizeno. To mam rada. Pred pul rokem jsem se take s celou rodinou stehovala a vlastne vselijake upravy probihaji do dnes. Ale prave diky Ikee, to jde moooc dobre - tam bych mohla byt denne a stejne bych vzdycky neco zajimaveho objevila :-) dokonce i kuchyn mam porizenou z Ikey a je uzasna, mohu jen doporucit :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Mii:), útulné a krásné bydlení! Možná mně to uniklo, ale z jakého důvodu ses přestěhovala do Prahy? (škola, zaměstnání,.) Přeji, ať se ti příjemně bydlí a máš kolem sebe jenom fajn lidi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný konkrétní důvod nebyl. Možná jen ten, že to tu mám blíž ke všemu kolem blogu, který mě v současnosti nejvíce naplňuje. :)

      Vymazat
    2. Fandím ti, dělej to, co tě nejvíc baví! Zeptám se, ještě pracuješ v nákupním centru? (stylistka)?

      Vymazat
  54. Nádhera! Přesně tak bych si představovala ten svůj :)

    OdpovědětVymazat
  55. Úplně boží, Mio! Máme podobný vkus, proto se mi to tááák strašně líbí. Tak ať se ti tam krásně bydlí! :)

    OdpovědětVymazat
  56. Bydlíš opravdu nádherně, Mio :) Dokázala bych si představit takhle žít a těším se, až tomu tak jednou bude :) Těším se jinak i na pokračování tohoto článku, až budeš mít bydlení dotažené do posledního detailu :) Ať se ti krásně bydlí :)

    OdpovědětVymazat
  57. Wau, máš to doma moc krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  58. Mio, odkud máš držák na hodinky?:) Taky bych takovej uvítala:D:) A byt je nádhernej:)) závist!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aliexpress! ;)
      http://www.aliexpress.com/item/Bracelet-Jewelry-White-Display-Rack-Stand-Holder-10x2-HOT-Gift/32246856984.html

      Vymazat
  59. Máte to moc pěkně zařízené, ať se vám se ségrou dobře bydlí :)

    OdpovědětVymazat
  60. Mio máš to tam opravdu hezké, tak at' se ti hezky bydlí a chtěla jsem se tězeptat, kde se dá sehnat ten stojínek na hodinky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aliexpress! ;)
      http://www.aliexpress.com/item/Bracelet-Jewelry-White-Display-Rack-Stand-Holder-10x2-HOT-Gift/32246856984.html

      Vymazat
  61. Teda Mio, máš to doma úplně nádherné. Krasně, jednoduše a vkusně sis to zařídila. Perfektní!
    Dobroty od A

    OdpovědětVymazat
  62. V Praze 4 jsem před dvěma lety bydlela, až na ten byt jsem byla moc spokojená s lokalitou. Tvůj byt vypadá překrásně, takový příjemný světlý a čistý styl, jen bych nevolila podkrovní byt (mám z nich takovou divnou fobii). Ať se ti v novém bydlení líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Nadherny bytecek, je videt ze si davas zalezet :-) vsechno promysleny a krasne k sobe ladi. At se ti krasne bydli a jsi spokojena. A chtela jsem se zeptat odkud je ten stojanek na hodinky? Taky takovy shanim :-) mej se hezky Mio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aliexpress! ;)
      http://www.aliexpress.com/item/Bracelet-Jewelry-White-Display-Rack-Stand-Holder-10x2-HOT-Gift/32246856984.html

      Vymazat
  64. wau máš to tam fakt krásne ! tak nech sa ti tam dobre býva :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  65. moc se mi libi tvuj pokoj - stul, policky, zidle, dekorace :) zkratka bily nabytek a dekorace, jednoduchost vede :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj Mio, moc ti přeju aby jsi byla v novém bydlení šťastná a obdivuji tě jak jsi dokázala změnit svůj život a splnit si svůj sen, máš u mě obdiv, že jsi se dokázala sama takto vypracovat a postavit se na vlastní nohy :-) Byla bych ti moc vděčná pokud by jsi třeba neudělala nějaký článek na to, jak změnit svůj život pokud člověk není spokojený, jak se postavit na vlastní nohy, jak jsi třeba hledala bydlení, přes koho a jak si vše kolem nového bydlení zařídit a na co si dát pozor a celkově jak najít odvahu a změnit svůj život a začít na sobě pracovat pokud chce člověk něčeho dosáhnout (ikdyž má malé sebevědomí a bojí se jak ustojí takové změny a velké kroky a nároky okolí a i nároky na sebe sama) :-) Sama se chystám za půl roku až dokončím školu změnit svůj život o 360 stupňů a odstřihla se od lidí, kteří mě ničí a díky kterým jsem už strašnou dobu nešťastná a podřizovala se jejich potřebám a nevnímala signály, které mi říkaly, že si mám plnit také své sny a myslet na sebe a proto to teď chci změnit ikdyž mám strach, jak vše zvládnu a zda budu mít dost i financí na to začít od znova, mám obavy z budoucnosti a jak vlastně začít, protože moc peněz našetřených nemám takže nevím jak bych sama utáhla nájem když ještě žádnou práci nemám, ale chci se postavit na vlastní nohy a zkusit dělat to co mě baví a najít v sobě, jestli na to mám nebo jestli nemám zkusit něco jiného co by mě naplňovalo :-) Budu ti opravdu vděčná za nějaký článek, kde se třeba zmíníš o tom co tě vedlo k tomu změnit svůj život, jak dlouho ti trvalo si třeba našetřit, jak na sobě pracovat a získat kontakty a vše naplánovat a kde si v sobě našla sílu a odvahu něco změnit, moc děkuju :-) Ája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, takový článek by byl super! :) Jsem na tom tak trochu podobně, také přehodnocuji svůj život, chci udělat nějaké zásadní změny, ale co se peněz týče, nemám jich zrovna moc...

      Vymazat
  67. Nádherný fotky Mio:))) moc pěkně sis to tam zařídila, těším se na další fotky!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  68. Jedním slovem - dokonalé. Nádherná výbava, sen každé holky. Tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj Miuš,

    máš to nádherné, jsem okouzlena :) Už se těším na další fotky z tvého nového bydleníčka :)

    Máš skvělý vkus! Tleskám <3

    www.littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Máš to tam nádherné, takhle si jednou představuju svůj byt :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  71. Krásné! :) Mimochodem tvé nadšení si umím představit, protože i já se konečně na konci září stěhuji do Prahy, o bytečku, který jsem si vysnila, takže jsme měly štěstí obě.. :) Jinak mohla bych se prosím zeptat, kde jsi sehnala ten bílý psací stůl a tu židli u toho? Děkuji moc za případnou odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. :)
      Stů: Ikea MALM
      Židle: Asko

      Vymazat
  72. teeeda!!!!

    doufam ze bude veeeelice podrobny apartment tour (a kratoucke video pro 'celistvost', at si umime predstavit, jak to tam vypada :)))) prosim prosim :)

    OdpovědětVymazat
  73. Ach, krása... ja stále hovorím že v jednoduchosti je krása :) ....zbožňujem biely nábytok a tie krásne skrine s tmaveho dreva...božskééé

    OdpovědětVymazat
  74. Miuška, úžasne inšpiratívny článok a veľmi ti za neho ďakujem :) Máš to u seba naozaj krásne ♥ Máš výborný vkus a je to vidieť! Si skvelá, tvoje články milujem a budem len a len rada, keď nás ešte niekedy vezmeš k sebe na návštevu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já zas miluji tyhle komentáře! <3 Pusuu, M.

      Vymazat
  75. Máš to moc krásné! Líbí se mi tvůj styl. Takový čistý a elegantní :-)

    OdpovědětVymazat
  76. máš to překrásný! :))))

    OdpovědětVymazat
  77. Děkuji Vám za úžasné komentáře! Na všechny dotazy postupně odepíšu! :)

    OdpovědětVymazat
  78. Mii, byt je nádherný, je mně to hloupé, ale utáhneš ho, když si sama?

    OdpovědětVymazat
  79. Máš ten nejkrásnější byt, který jsem kdy viděla! Je božský, naprosto jednoduchý a plný jemných detailů, které ukazují to "tvoje" já :) Takový byt by si přála snad každá holka! Nádherna, udrž si ho takhle jednoduchý, protože vzdušné prostory jsou ty nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  80. Nový byteček ti moc přeji a jsem ráda ,že ses o něj s námi podělila ♥

    OdpovědětVymazat
  81. Wow, to je nádherné! Článek mi fakt zvedl náladu, mám radost, že se ti daří. Máš super vkus a smysl pro detail a celkově je vše takové pozitivní, super!!

    OdpovědětVymazat
  82. To je uplně skvělý článek! 'Nakukovat' prostřednictvím fotek do něčích bytů, procházet se Ikeou nebo projíždět nabídky realitek s byty je skvělá dávka inspirace a taky sen bydlet jednou ve vlastním a všechno si to krásně zařídit podle svého :) Přeji ti Mio, ať se ti v Praze moc líbí a víc takových home&dekor článků! ❤ :)) Máš to moc krásné, v jednoduchosti je krása a kombinace čistě bílé a dřeva je prostě nádhera, přesně tak bych to také jednou chtěla :)
    http://justbebonita.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  83. Opravdu krásné bydlení, i když říkáš že to ještě není dokončené, vypadá to skvostně :) Hodně se mi líbí tvůj koutek, mě se k nám žádný nevejde a už se těším až jednou budu mít svoje království kde budu moct mít vystavené paletky, rtěnky atd. :D Jinak ty různě v "chanel" jsou pravé nebo umělé? Nějak nedokážu posoudit zda je dole voda nebo ne :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  84. Je to hezky. Zarizovani bytu mi bavi nejvic, clovek se vyblbne :) Hodne stesti 🍀

    OdpovědětVymazat
  85. Bydlení vypadá krásně! Tak přeji, ať se Ti v Praze daří :) Co mě ale bije do očí, tak jsou dveře a podlaha. Absolutně se to k sobě nehodí :( Což je škoda, protože jednotlivě vypadají nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  86. Jaká je prosím tě značka té rychlovarné konvice odkud je ten černobílý přehoz na gauč? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj Mio, máš to úžasně zařízené! Já bych se pro změnu chtěla zeptat, odkud je ta komoda vedle stolu na 4. fotce zespod. Děkuji moc a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj, velka pochvala, krasne to tam mate :) Tvoje podlaha je ve stejnem stylu jako moje kuchynska linka, nedam na ni dopustit :) Jen mit stejnou podlahu i pracovni plochu by uz bylo asi moc :))
    Mam cernobily obyvak a moc mi padnul do oka ten cernobily prehoz, odkud prosim je? V kea jsem nic podobneho nevidela.. A jak je pls velky, rozmerove?
    Diky a prijemne zabydlovani preju, to je na tom stejne to nejkrasnejsi :) Jako randeni na zacatku vztahu :)

    I.

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj. Máš to velmi hezké. Taky ted žiju v Praze a zařizuju si byt a tak jsem narazila na tvůj článek. Nemám moc vkus, ale snažím se lespon nějak nainspirovat od lidí co ho mají. Chxi se tě zeptat ohledne toho stolku co máš jako pracovní kde jsi ho kupovala a jak ti jako stůl vyhovuje a jak je široký. Zda má nějaké šuplíky či jak to řešíš zda ti nechybějí. Ja si koupila pracovní stůl se šuplíčky ale zase ten tvůj by mi vyhovoval více v tom že se mi zdá býti širší a je tak více místa na stole. Vím, že tohle je už starší článek ale budu ráda kdybys odepsala a poradila mi. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markét! :)
      Stůl je z IKEA. Zde je odkaz, kde jsou všechny údaje:
      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/10203610/
      Je tam jeden obrovský šuplík po tou deskou a naprosto mi to vyhovuje. :)
      Cokoliv bys potřebovala, piš na miadoxanska@gmail.com.

      Vymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡