Random stationery things

Také jste schopni strávit hodinu (i víc) v papírnictví? Jestli je Vaše odpověď kladná, tak rozhodně čtěte dál! Já jsem úplný "stationery addict". V knihkupectví a papírnictví bych vydržela hodiny. Nějak se mi toho v poslední době sešlo trochu víc, a tak jsem se rozhodla, že Vám pár věcí ukážu, a třeba Vás i inspiruji k (back to school/work) nákupu.

Rozhodně největší radost mi udělaly pens a ponints od značky Stabilo. Používám je strašně ráda. Díky nim mám všechny zápisky a diář mnohem přehlednější. Včera jsem si dokoupila pár nových barev, a to pastelových. A mají jich spoustu, takže si určitě časem zas nějaké další pořídím. Dají se koupit v sadě nebo po jednom kusu (pen za 29,- a point za 19,-). Pořídila jsem je v Dobrovském.


A na zkoušku jsem si přikoupila i tmavě růžový zvýrazňovač (19,-/ks, pořád mám tendenci říkat rozjasňovač :D).

Těchto dvanáct fixů je ze sady MALA z obchodu IKEA (35,-/sada).

Takové krásné sešity seženete například v Neoluxoru. Já ho dostala od kamarádky.

Až budete v Sephoře (například v Palladiu), nezapomeňte se podívat po těchto /nejen/kosmetických taštičkách. Mají je v různých velikostech a v každé najdete dva archy písmenkových samolepek a taštičku si pak sami polepit. Mě tato malá pistáciová stála 190,- a ještě mi mnoho písmen zbylo, takže jsem je věnovala ségře, která je ještě využila k polepení krytu na telefon apod. 

Tento krásný ručně malovaný kryt na telefon jsem si objednala z Anuke design. Mají tam poštovné zdarma a v nabídce najdete jednoduché, originální designy. Já jsem si vybrala kaktusy, protože je mám strašně ráda, ale líbí se mi i kvítky, řasenky nebo donuty.

A držák na fotky a la ledová kostka je z Tigeru (asi za 30,-). Dostala jsem ho také od kamarádky.

Máte také rádi podobné blbůstky?

36 komentářů:

  1. Já jsem schopná v papírnictví strávit i celé odpoledne, hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak taštička nemá chybu!!! <3 Jinak jsem maniak do všech možných zvýrazňovačů, gelovek, fixek....Mé zápisky vypadají jak někde z cirkusu:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, já se vždycky těším do školy že nakoupím nové sešity a propisky :D Pignanature sešity jsou nejhezčí. A ty Stabila musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně věci jsi si pořídila. Já jsem maniak spíš na šanony a post it papírky, ale teď asi poběžím do papírnictví pro ty Stabibla. Díky za inspiraci.
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež som schopná tam vydržať aj niekoľko hodín :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. V papírnictví bych mohla strávit hodiny a hodiny. A taky tam vždycky utratím hromadu peněz, protože neustále nacházím nějaké věci, které "nutně potřebuju" :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju papírnictví. :D Byla bych tam klidně celý den. :) Asi si také pořídím fixky stabilo. :)
    www.whynottblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych takové věci mohla nakupovat pořád, hrozně se mi líbí :D Jenže pak jsem líná a děsná bordelářka, takže by se mi stejně jenom někde válely a poznámky bych si psala do jednoho sešitu jednou propiskou :D

    OdpovědětVymazat
  9. koukla jsem na Anuke a nejvíc se mi tam líbily noty =))

    OdpovědětVymazat
  10. Jo papírnictví, to je zlo :D ja tam vždycky nechám vic penez než v krámu s oblečením :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ja takéto blbôstky taktiež rada, lenže ja si takéto vecičky (washi pásky, perá,...) objednávam na ebayi alebo aliexpresse, kde sú oveľa lacnejšie :)

    -Čuks

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež dokážem v týchto obchodoch stráviť veľa času. :D Stabilo fixky zbožňujem a ta taštička zo Sephory je skvelá! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám to úplně stejně Miuš :), taky jsem takový papírnictvíholik :D... a stabilo popisovače jsou top!

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  14. já jeden květinový sešit mám, ale jsem hrozná, nechce se mi do něj psát, jak je krásný :D :D Ten kryt je rozkošný a nejvíc se mi líbí ta pistáciová taštička, je to super nápad s těmi písmeny :)

    OdpovědětVymazat
  15. ty věci jsou užasné taky rada nakupuju v papírnictví

    OdpovědětVymazat
  16. Takovéto blbinky miluju :) Fixky od stabilo jsou super a strašně se mi líbí ta taštička ta je boží :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  17. hezké nákupy :) Papírnictví také miluju, hlavně různé sešity a diáře, ty mám nejradši :) A pens jsou taky výborný, musím si pořídit další barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Úplně článek pro mě!! Já přímo zbožňuju takovýhle blbůstky, v Neoluxoru na Václaváku dokážu klidně strávit i třeba 3 hodiny!:D zrovna zítra se tam chystám, tak jsem zvědavá, jak dopadnu:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  19. Ta taštička je úžasná, asi se na ni do Sephory skočím mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja milujem nakupovať zošítky, zápisníky, perá a potom sa z nich chvíľu teším a nikdy tam nič nenapíšem :D Drahý ma stále ťahá preč od papiernictva a tvrdí, že som závislá na zošitoch :D

    http://blue-pineapple.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Ano! :) Bez těch blbůstek by to nebylo ono. Hezký nákup Mio. ♥

    OdpovědětVymazat
  22. A ta prijemna vuuuuune v papirnictvi..♡:))

    OdpovědětVymazat
  23. Jůůů, tohle je něco pro mě! Mám také úchylku na papírnické potřeby, hlavně na tyhle Stabilo tužky a sešity od Pignanature :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tyhle věci naprosto zbožňuju! Nejradši bych vykoupila celé papírnictví :D

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jee ta taštička je super! Skvělá třeba na drobnosti do kabelky:) A jinak bez Stabila ani ránu..ale momentálně si je zabavila kočička na hraní :D

    OdpovědětVymazat
  26. Jak ja milujem papiernictvá <3 tie stabilo mám úplne najradšej :)

    OdpovědětVymazat
  27. papirnictvi a knihkupectvi je moje zavislost, vzdycky si pak rikam, co s tolika vecma budu delat :D ty fixky od stabilo mam taky rada, ony a propisky jsou vlastne jediny veci co mam v penale, jiny ani nepouzivam :) a ta tasticka je super, i s pismenkama je to fajn napad :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  28. já ujíždím na sešitech :) a ty stabila vypadaj hezky :)

    Puntíkatý blog

    OdpovědětVymazat
  29. To je tak krásně barevný příspěvek, že mi z něj oči jen září! :D Moc hezké věci sis pořídila. :)
    michaelasorelova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Já papírnictví taky miluju, hlavně ty blbůstky :) Jinak se tam brzo chystám na nějakou pořádnou sadu pastelek k antistresovým omalovánkám pro dospělé :)

    Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  31. Miluju podobné věci! Kolikrát mi takových pár drobností udělají větší radost než něco na sebe. :) Ty krásné sešity s motivem různých kytiček mám taky a taštička ze Sephory mne zaujala, nápad s písmenky dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Také zbožňuji takové blbůstky :D :). Do papírnictví si občas zakazuju chodit! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Jee, udelej clanek o tom, jak si organizujes diar... i kdyz video by bylo 100x lepsi :/ tak aspon dlouhou snap story :D :D (i kdyz je nesnasim, tak dlouha story o diarich by mi nevadila :D)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja som podľa mňa celý svoj minulý život prežila v papiernictve :D Stále tam potrebujem chodiť, niečo dokupovať a potom sa z toho vytešovať :D Stabilo point mám celú sadu pre istotu dvakrát, tých krásnych kvietkovaných zošitov mám tiež požehnane a všetky možné obaly, zakladače, zvýrazňovače, lepítka, propisky a neviem čo všetko ešte už nemám kam dávať. Ale v obchode tomu odolať nedokážem :D

    Domka Domková

    OdpovědětVymazat
  35. Tyhle drobnůstky mám taky strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡