Never enough jewelry

Když jde o šperky, jsem docela vybíravá. V uších nosím nejraději perly nebo obyčejné pecičky s kamínkem. Nic extrémně výrazného. Co se ostatních doplňků týče, mám ráda jednoduché kousky nebo zajímavé a něčím výjimečné. V poslední době jsem si oblíbila odstín rose gold, což už jsem zmiňovala i v některém předešlém deko článku. Dnes Vám ukážu tři věci, které jsem si naposledy koupila.

Náušnice mám z obchodu Camaieu a stály mě 179 Kč. Skládají se ze tří částí, takže je na Vás, jak je budete nosit. Je možné je nosit jako klasické perličky, ale i se spodním kvítkem, který se zezadu přidá k náušnici a vyčnívá pod ušním lalůčkem. Sice nosím pořád dokola jen double pearls a la Dior, ale tyto mě zaujaly, tak jsem si řekla, že ty své občas odložím.

Tento rose gold náramek mám z Topshopu a stál 299 Kč. Je velmi jednoduchý a skvěle doplní hodinky. Zatím mám s Topshop bižuterií dobré zkušenosti, tak snad i tento náramek něco vydrží.

A náhrdelník je též z Topshopu (199 Kč). Hádejte, proč mě zaujal! Myslím si, že je Vám to už teď jasné - připomněl mi Zlatonku! /vysvětlivka: předmět z filmu Harry Potter/ Až na to, že je tedy z fialového kamínku (skla) a růžového zlata. Ale nevadí. Mám na ten den, kdy jsem si ji koupila, kouzelnou nostalgickou vzpomínku, takže ji budu nosit strašně moc ráda.

27 komentářů:

  1. Juu ta zlatonka!! Můžu se tě Mio zeptat, kolik stála ta mikina H. Potter (z předešlého článku) z Primarku? děkujuu:) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc jak 15 euro to nebylo. Asi 12, ale nevím to už jistě. :)

      Vymazat
  2. ty šperky jsou skvělí moc se mi líbi

    OdpovědětVymazat
  3. Řetízek je moc kouzelnej♥ Harryho Pottera mám hrozně ráda:)))

    SWEETCITRULEMONADE

    OdpovědětVymazat
  4. krasny ! rose gold bizuterii mam nejradsi, bohuzel nemaji v obchodech tak velky vyber .. z tvych fotek bych brala ale vsechny kousky, nejvic se mi asi libi naramek, protoze jak rikas, tak se da nosit na ruce s hodinkami a skvele by doplnil moje rose gold MK hodinky :)) musim se do topshopu nekdy na bizuterii podivat, priznam se, ze jsem to jeste neudelala

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  5. ten nadpis úplně sedí :D
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. krásné kousky, jen je na nic to, že všechno zčerná a je to na vyhozeni :(

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám tuto barvu ráda! Všechny šperky jsou krásné a hlavně ty naušnice mě zaujaly! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty naušničky vypadají krásně :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné šperky:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle multifunkční náušnice jsou super, taky jedny mám a nosím je ráda :) A fakt se mi líbí ta zlatonka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné doplnky! Také dávám přednst "nevýrazným" naučnicím a výraznějšímu nahrdelniku/naramku:) ten z Topshopu je fakt pecka!

    PŘIDEJTE SE DO MOJÍ GIVEAWAY!!! http://eli-rou.blogspot.cz/2015/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Levna bizu dlouho nevydrzi:( sperk ma byt kvalitni a kovovy, ne plastovy... Na mladou holku jeste ok, ale casem po necem takovem ani nevzdychnes..

    OdpovědětVymazat
  13. Za poslední půl rok jsem v uších nenosila skoro nic, za poslední měsíc jsem se zase naučila nosit výrazné kousky, protože mi přijde, že skvěle doladí outfit:)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné kúsky ♥ Náhrdelník musím mať ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Je vidět, že máš styl. Tyhle šperky jsou opravdu krásné. :)) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Tak minimálně na ty náušnice se budu muset ve městě podívat :) Topshop u nás na severu bohužel není, takže se budu muset obejít bez "zlatonky" a náramku, ale ty náušničky jsou nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny tři kousky jsou báječné! A když čtu, že Topshop je kvalitní, tak tam asi někdy zajdu. Už mě nebaví bižuterie, která s po pár nošeních odře apod.

    OdpovědětVymazat
  18. Bižu krásná, taky mám moc ráda Rose gold Miuš :-* :), viděla jsi ten nový iPhone? :O :D...

    A u mě na blogu je giveaway např. o kosmetickou taštičku od Zoelly, vím, že ji máš taky ráda :) a o nějaké další drobnosti. :))

    OdpovědětVymazat
  19. tež mám ráda tohle růžové zlato a tobě velmi svědčí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne doplnky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Ten náhrdelník je božský! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný kousky! :) Ten řetízek je vážně skvělý! :))
    http://nellylove99.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Jee zrovna včera jsem si koupila v ikee taky ten "tácek na svíčku" a fotila na nich šperky na můj blog :) http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡