Denim on denim

Dneska bylo tak krásně! Ani ne moc horko, ani ne chladno. Takže jsme si s mou sousedkou Domi zašly na oběd do mé oblíbené restauraci Yam Yam na Vyšehradě. No a při té příležitosti mi Domča vyfotila i outfit. Ty fotky jsou opravdu úžasné. Tohle všechno dokáže Olympus pen, který je oproti zrcadlovkám vážně super lehký a vejde se do každé kabelky (a batůžku:)). Oblékla jsem si na sebe kombinaci dvou různě barevných džínovin a batůžek Odivi, který jsem si vysnila a nedávno pořídila. Dejte mi v komentářích vědět, jak se líbí vrstvení džínovin Vám! Jo, a když už jsem u těch komentářů - moc moc Vám děkuji za tolik úžasných příspěvků pod mým minulým článkem! Udělalo mi to velkou radost. Mám skvělé čtenáře. Váš feedback je pro mě tou největší motivací. A ve psaní o interiéru určitě  budu pokračovat.


Fotky: Dominika

Shirt Reserved* (link)
Jeans Levis via Answear.cz* (link)
Sunglasses Aliexpress.com (link)
Backpack Odivi (link)
Watch JetSet
Bracelet Topshop
Shoes Primark


Dobrou, zítra!

31 komentářů:

  1. Anonymní04.09.15 2:23

    Kombinace džínoviny se mi moc líbí a tobě sedí jako ulitá. Ale za mě boty katastrofa (takový sandále nosila snad hlavní hrdinka filmu gejša) a ještě větší katastrofa zminovaný batůžek- dát tolik peněz za obyčejný pytlík na bačkory, za který jsem se na základce tolik styděla :D nevím co je to za módu, ale je to jak epidemie. Praktické to není, hezké už vůbec ne, no snad to rychle zase přejde a já tě zase uvidím s obyčejnou kabelkou a krásnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to darda, ale víš jak, proti gustu, žádný dišputát :)

      Vymazat
    2. Holky já vám děkuju za upřímnost. V pohodě. Každému se líbí něco jiného. Já tyhle batůžky strašně cenim. Jsou mnohem praktičtější než kabelky. :)

      Vymazat
    3. Praktický je velmi! Mám ušitý koženkový i se skrytou kapsou na zip na straně, která leží na zádech, takže když chci vylovit peněženku, nemusím ho ani sundávat a nikdo jiný mi tam nesáhne. Měla jsem ho na zádech celou dovolenou, dost uchozenou dovolenou. Nedokážu si přestavit, že bych celý ten týden trávila s kabelkou v ruce nebo přes rameno. Jen mě vyšel max na 200,- za materiál a mamču - švadlenku stačilo uplatit něčím sladkým. :)

      Vymazat
    4. Anonymní05.09.15 0:03

      Je super, že bereš i kritiku :)

      Vymazat
  2. Tak tady jsi neskutečně krásná! <3333

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou moc krásné :) Líbí se mi batůžek, který bych ale sama neunosila :)
    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím :)
    Mio ta košile je krááásná a botky tuplem :)
    Jinak ty botičky musí být hrozně pohodlné :)
    Tvůj blog jsem našla až nedávno a zamilovala si ho :) vždy se těším na nový článek a tvůj nový byteček mě okouzlil :) :* Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Denim on denim nosím rada, ale najradšej s nejakým výrazným crazy doplnkom alebo nezvyčajným odtieňom rúžu - oranžovým, fialovým, cyklámenovým... Denim je podľa mňa dosť neutrálna pôda na experimenty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou super a u jídla ti to sluší nejvíce:-) Každopádně sleduji Domči blog a je skvělý, určitě foťte více:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny outfit...ten Batôžtek vyzerá super :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásnou postavu! nechtěla by jsi udělat prosím článek co se tvého životního stylu a la cvičení a strava týče, je to praráda! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, súhlasím, to by aj mňa zaujímalo.
      Ja som totižto veľmi chudá a Ty máš krásnu ženskú postavu ;)

      Vymazat
  9. Ahoj :) Denim ti moc sekne! A ten batůžek? :) Ten je strašně krásný a asi ho co nevidět šoupnu na wishlist, achjo! :D No a dalšího článku o interiéru se už nemůžu dočkat, ten tvůj byl pro mě inspirací, kterou hledám teď snad úplně všude. Chystám se také do nového a tak se mi článek krásně hodil :) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou opravdu krásné. Nejvíc se mi na outfitu líbily ty boty!! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky :) a pekne skombinovaný denim!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Kombinování několika kousků džínovin nemám moc ráda, málokdy potkám někoho, kdo to zkombinoval tak, že to vypadá dobře. Avšak tvůj outfit se mi líbí moc ♥! PS: Ten vak je super :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný outfit :) A musím ti opět pochválit vlásky, hrozně se mi líbí, jak je máš zkrácené :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tobě to sluší, je to jednoduché a čisté. Ale mě se upřímně tenhle "vak" na zádech moc nelíbí :) :D :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný outfit, moc se mi líbí vak :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. Batůžek úžasnej Mio, i botky :). Kousek pod Vyšehradem bydlím, snad tě někdy v YamYamu potkám! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý outfit Mio, kombinace dvou odlišně barevných džínových kousků je vážně podařená a líbí se mi i batůžek, akorát ty botky nejsou můj šálek čaje, ale každopádně je to stylové a ohromně ti to sedí a sluší :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Paráda! Si krásna, veľmi ti to pasuje a outfit sa ti veľmi podaril. Mne sa táto "denim on denim" vec veľmi páči ale ja osobne ju neviem nosiť :( :D

    OdpovědětVymazat
  19. Sluší ti to :)) Mě se to líbí :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší, Miuš. <3 Upřímně na sobě moc džínovinu ráda nemám, ale tobě to opravdu moc sluší. :) Máš nádherné vlasy. Uvažuji, že si nechám udělat něco podobného. :)
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  21. moc ti to sluší ten baťůžek je skvělí a ty boty taky

    OdpovědětVymazat
  22. máš ostřihané vlasy?
    Miuška s Domčou jsou v Praze :) Ať se Vám tam líbí bydlet :)

    OdpovědětVymazat
  23. Je fakt, že ne moc ráda kombinuju denimové kousky.. Ale tobě to parádně sekne, Miuš! :-* :)) A botky mě baví :).

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡