My new Reserved bag

Ahoj všem! Pro dnešek přicházím s outfitem, který jsem na sobě měla minulý pátek. Šla jsem v ten den na dvě akce, o kterých jsem si pro Vás připravila reporty, ale o těch až příště. Vzala jsem si na sebe ty nejpohodlnější navy kalhoty z nové kolekce Reserved a k nim klobouk ve stejném odstínu. Tmavomodrou barvu jsem doplnila černou a vše rozsvítila žlutým topem. Mám celkem ráda podobné kontrasty, tak jsem zvědavá, co na outfit řeknete vy.
Této Reserved kabelce byla viditelnou inspirací Drew bag od značky Chloé, což bylo právě to, co mě na kabelce zaujalo. - Je sice hodně hodně podobná, ale není to fake. - Má odlišné zapínání, velikost a jiné ucho přes rameno. Zpracování je ale moc hezké. Kabelka vypadá jako kožená, ale samozřejmě není. Jediné, co mi na ní trochu vadí je to, že právě ucho přes rameno je moc dlouhé, takže jsem si jej musela trochu zamotat a zkrátit. Ale věřím, že to někomu vadit nebude, zvláště vysokým slečnám. Když pominu tento problém, je to naprosto perfektní kabelka, do které se mi vejde vše potřebné. Stála mě 800 Kč, pokud se nemýlím a myslím si, že byste ji mohli v obchodě ještě sehnat.


Klobouk, top, kalhoty, kabelka Reserved
Náhrdelník, mokasíny Primark
Hodinky Fossil
Rtěnka M.A.C. (Mehr)

41 komentářů:

  1. moc hezký kalhoty, kolik stály ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten top to krásne oživil :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kabelka! Zítra jedu na nákupy a sháním podobnou černou, tak se po ní mrknu. :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ta žlutá outfit krásně rozsvítila! :-) a klobouček ti moc sluší, jsi jako princezna. Co se kabelky týče, čekala jsem menší cenu, ale je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
  5. taky me hned napadlo, jak je podobna Chloé :) je hezka, ale ja bych si ji asi nekoupila prave kvuli tomu, jak je ji moc podobna, ale ze to neni ta prava :) jinak kotrast barev se mi taky libi, slusi ti to :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  6. Žlutou barvu nemám ráda... Ale v tomhle outfitu vypadá božky, moc povedené! :O :)
    www.michaelasorelova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten outfit je paráda, žlutá to úžasně rozzářila a klobouk ti moc sluší.:)
    Dobroty od A

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kabelka se jim moc povedla, vypadá fakt krásně :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten klobúk sa mi veľmi páči :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. opravdu ti to moc sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Na kabelku jsem v obchodě také koukala a pořád nad ní musím přemýšlet, je vážně pěkná :) A kombinace s modrou a žlutou se povedla!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný, za mě nejlepší, co jsi tu za poslední dobu měla! :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezké, sluší ti to :) škoda že modrá barva vypadá skoro černě ale žlutá je super! Krásně to celé rozsvítí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tobě tak sluší žlutá :-)) kabelka je super, praktická, takovou bych potřebovala :D :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit :) Klobouček i kabelka jsou boží a hodně se mi líbí i barva rtěnky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší.. Já zrovna sháním kabelku, ale je to těžší, než se zdálo.. Buď jsou divné tvarem, nebo mi nesedí na rameni a nebo jsou příliš drahé na to, abych je tahala jen tak do školy a házela do nic leccos... Tak snad nějakou seženu co nejdříve :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se tvůj outfit moc líbí, zvlášť klobouk je super!

    OdpovědětVymazat
  18. Klobouky zbožňuju, takže tím mě nikdy nezklameš :) a ta kabelka je super! :)

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Celý outfit a aj tá kabelka sú krásne ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  20. Na první pohled jsem si myslela, že klobouk i kalhoty jsou černé :D Ten klobouk je opravdu nádherný a tobě moc sluší! Outfit se ti opravdu povedl, ten žlutý top krásně rozzářil celý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Outfit je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  22. Rozsvícení outfitu žlutou barvou se mi líbí snad vždycky, takže tvůj outfit není výjimka :) Jen podle fotek bych neřekla, že kalhoty jsou tmavě modré, ale je mi jasné, že fotky zkreslují a důležitý je, že ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  23. moc ti to sluší ta kabelka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  24. Povedený outfit :)), v reserved mají krásné kousky.

    OdpovědětVymazat
  25. Velmi mila kabelka a ten top je tiez super :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten klobouk ti Miuško strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Žlutá v kombinaci s černou se mi moc líbí. A na stejný klobouk jsem v obchodě koukala taky, ale bohužel byl moc drahý.

    OdpovědětVymazat
  28. Žlutým topem jsi outfit krásně rozzářila :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  29. Hezká kombinace a klobouk je pecka :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherný! :)
    http://nellylove99.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Je to hezký, sluší ti to!:)))
    A jestli ti můžu ušetřit čas - vykašli se na psaní reportů z akcí, pro "normální" čtenářku je to bohužel nezajímavé a mnohdy i otravní číst (přiznávám se, že to po podstavci vzdám :D), nechci tady šířit #hate, to opravdu nemám v úmyslu, jen si raději počtu o nové, zajímavé (a dostupné, prosím!! :D) kosmetice nebo o decoru do bytečku. :)
    *a ještě pardon, články se sladkostmi z Číny byly taky strašná kravina :D

    OdpovědětVymazat
  32. Žlutá krásně svítí a tobě moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsi úžasná!

    Krásný nový týden!
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  34. žlutou sice moc nemusím, ale otbě to náramně sedne :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělá kombinace, moc Ti to sluší, ta kabelka je vážně krásná, o takové už dlouho přemýšlím!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. kabelka je krásná a o zbytku Outfitu ani nemluvím,hlavně ten klobouk ♥

    http://foodandrunlover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá to moc hezky, tak elegantně :) A tobě to samozřejmě sluší ;)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Poslední dobou se hodně řetězce inspirují designerskými kabelkami, např. když se podíváte na kolekci Manga..( manga!!! ) tak já tam vidím spouustu inspirovaných kabelek.. což není nic proti ničemu, fejky to nejsou, nemají tam trapně přetvořené logo a přeci jen jsou něčím odlišné.. takže mě to neva a ta tvá je moc pěkná :)
    P.

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělý look! :) waytomm.com

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡