Co budu nosit na podzim

Mé oblíbené módní značky mě zruinují (popřípadě donutí vykrást banku). A to jsem ještě neviděla novou kolekci F&F. :DD 
Podzim je mým nejoblíbenějším ročním obdobím. Můžu totiž vrstvit své oblíbené neutrální odstíny, nikdy nic nezkazím černou a každý podzim přidám jednu až dvě barvy, které jsou zrovna v kurzu. Tento podzim to budou rozhodně odstíny červené (nebo smaragdově zelené?). Jinak samozřejmě stále zůstávám u béžové s černou - v této kombinaci se cítím dobře. Jsem to já. Co se týká šperků, zůstávám většinou u klasických perel, které miluji. Tuto sezónu přidám ještě nějaké masivní šperky. Zkrátka už se opravdu těším na podzim! A vy?
A mimo toho, co se mi líbí a co mě v novinkách zaujalo. Co potřebuji?
Gumáky. Klasické černé Wellingtonky mi v botníku chybí. Jsou pohodlné, elegantní a praktické. 
Sequin styl. Flitry! Určitě jste si jich všimli na přehlídkách. Mám ráda všechno co se třpytí, ale moc to nenosím. Zkusím si pořídit nějaký pěkný jednobarevný třpytivý kousek a pokusím se ho elegantně zkombinovat s jednodušším oblečením. 
Nude. Potřebuji botky v tělové barvě. Opravdu viditelně prodlužují nohy a perfektně se kombinují.
Světlé baleríny. Sice už jedny mám, ale jsou semišové a mám je rok, takže nejsou úplně nejčistší. Proto bych si chtěla pořídit nějaké kožené s jednoduchou přezkou nebo s nějakou ozdobnou aplikací. 
Perly. Nemám k tomu co dodávat, snad jen, že těch není nikdy dost! Nikdy nevyjdou z módy a vždy budou chic. :)


38 komentářů:

  1. nádherné!! tvůj blog je skvělý a miluju tvůj styl. přidávej i sem prosím svoje outfity. hodně si mě vždy inspirovala miun :-) k.

    OdpovědětVymazat
  2. jeee, doufám, že se tu pak předvedeš!:)

    OdpovědětVymazat
  3. No! Taky se těším na podzim a moc. Mě moc kolekce fall nenadchly :( možná tak reklama Lindexu s Reese takže pojedem do ústí! :D Nevim proč , ale zůstávám u mé klasické sestavy: džíny,triko,cardnigan a balerínky či kozačky. Já bych si přála Huntery :D A nude lodičky určitě doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. libi se mi vsechno a moc se mi to na tebe hodi =) jsem take pro tve fotografie =) ty jedine mi na tomto novem blogu chybi =( jinak nic nemen kosmetika je super =) libi se mi jak pises sve zkusenosti a hodne se ze vseho dovim =)
    doclea me zaujalo ze se ti libi flitry a chtela bych je videt na tobe jak je zkombinujes protoze ja to s nimi moc neumim =( =)

    OdpovědětVymazat
  5. !Hola Mia! Me gusta tu blog. Estas botas son impresionantes! ¿Dónde están, por favor?
    btw: Gracias por sus comentarios. Usted habla muy bien el español! - Raquel

    OdpovědětVymazat
  6. přesně to jsem já!:D zbožňuju všechny ty barvy které jsi vyjmenovala (i smaragdově zelenou!:D) . Na podzim se taky hrozně těším , ale jen na to oblíkání:D

    OdpovědětVymazat
  7. Z té první koláže mám kabelku z HM v černé barvě a je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto množství je opravdu na bankovní loupež :D Mě se líbí svetry z Lindexu a masivní šperky jsou taky podle mého!

    OdpovědětVymazat
  9. V Lindexu teď mají super věci na podzim, viděla jsem reklamu tak jsem koukla na stránky a vážně super. Nude lodičky plánuji taky, jen jsem ještě neobjevila žádný obchod kde by se mi líbily a z netu objednávat nechci :-))

    OdpovědětVymazat
  10. S temi perlami mas naprostou pravdu! A moc se mi libi, cos vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mii, môžeš skúsiť, ja som veľmi spokojná. No ak máš citlivú pleť, tak neviem, je to dosť silné (ja mám mastnú a už sa toľko nelesknem). Ale balzam odporúčam. Čo sa týka koláže, tak je super, presne môj štýl a veľkú čiernu kabelku z Manga rozhodne pozriem. A nude pumps mám na wishliste na stužkovú. Maj krásny zvyšok víkendu :))) Barča

    OdpovědětVymazat
  12. Kolekce v Lindexu je teď skvělá!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. gumáky mám,ale podľa mňa gumáky nie sú elegantné :D
    ale máš skvelý štýl a všetko s ami páči! :)

    OdpovědětVymazat
  14. gumaky taky schanim, tak snad se mi do podzimu jeste podari nejaky sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bezega: Mohla bych se zeptat kolik stála ta kabelka z HM ? :))

    OdpovědětVymazat
  16. Mňa tohtoročné trendy a obchody zruinujú určite!! Dnes som sa bola len na chvíľu pozrieť v obchodnom dome ( keďže momentálne som na mizine) a vážne som uvažovala nad tým že to tam vykradnem :D:D Potrebujem proste všetko. Prečo sú tie veci také krásne? Keby predávali niečo škaredé alebo veľmi tuctové tak by sa dalo nekúpiť to. Ale toto?! :( :D:D:D

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Už se těším na Lindex, který opět nezklame, ale v H&M mám taky své favority. V minulém článku, kde jsi psala o matujícím RYOR krému na pleť, tak tvá slova můžu se zkušenosti potvrdit. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. :)) Máme toho hodně společného, potřebuju toho taky dost, ale musela bych být milionář abych nakoupila všechno co do podzimového šatníku patří :D Bohužel můj podzimní nákupní seznam je dost dlouhý, a tak ho budu muset trošku zmenšit i když se mi teda vůbec ale vůbec nechce!

    OdpovědětVymazat
  19. Už to chápu :D ale já si vůbec nevšimla, že jsi ten článek přidala dneska :D Řekla bych že docela náhoda, já vždy píšu první článek a pak až koukám kdo co přidal a navíc jsem dva dny nebyla doma :) Asi jsme obě podzimně naladěny :) A tenhle tvůj článek je vážně krásně napsaný :)) A přeji hodně štěstí s nude lodičkami :)

    OdpovědětVymazat
  20. som na to podobne a ten zlatý obručový náhrdelník som nikde nenašla :(
    Väčšinou nosím čiernou, ale túto sezónu budeme dopĺňať farbami, teplými jesennými.
    super článek!a trbliekty som si zamilovala!

    OdpovědětVymazat
  21. jeee ty gumaky vypadaji dobře i kabelka z HM :) musim na ni mrknout :) a mas to úžasně napsané :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já se právě díky oblečení už podzimu nemohu dočkat! :)) A v H&M bych teď nejraději koupila vše :DD

    OdpovědětVymazat
  23. no tak jestli bude in smaragdová, tak to se asi na ni zaměřím, půjde mi k očím a vlasům, chtělo by to nějaký červený kabátek, ať se trochu rozzářím, k tobě se ta béžová strašně hodí i ta černá, stejně je nejdůležitější se prostě cítit v tom dobře.


    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Máme hrozně podobný styl a wish list téměř stejný:)

    OdpovědětVymazat
  25. love

    http://smartnesspattern.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. boty by som brala uuplne vsechny!
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. haha mám úplně stejný pocit, já radši ani nic nezkoumám a neprohlížím, protože bych pak fakt byla schopná tu banku vykrást.. :D :D
    už vidím, jak mě přítel bude muset z těch obchodů, ač budu ověšená plno taškama, táhnout násilím :D :D

    OdpovědětVymazat
  28. u me co se tyce barev tak tenhle pozdim vede cerna, hneda, bezova, sediva a tmave cervena.. jo a vcera jsem si koupila tmave zelene tricko a je taky uzasne.. a jeste modra... :D proste letosni podzim me nadchnul a reba kolekce v HM se mi libi tak moc, ze bych si byla schopna koupit od nich vsechno.. (a to se mi opravdu casto nestava) :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/ (probiha GIVEAWAY!)

    OdpovědětVymazat
  29. krasny clanek!!!ja miluju neutralni barvy a take k nim pridam par kontrastnich podle toho,co se noosi a co se mi llibi, letos to mozna vidim na vinovou:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. Na tu kabelku z H&M jsem také koukala, bohužel je pro mě do školy malá. Mám ráda větší. Ale je fakt nádherná :( Škoda. Jinak ta kolekce z Lindexu je vážně super a i ta jejich nová reklama se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  31. gumáky gumáky,jsem obsessed s gumáky :)

    OdpovědětVymazat
  32. V Lindexu mají letos obzvlášť pěkný věci. Koupila jsem si už jendu kabelku a přemýšlím nad tím svetrem :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nejvíc mě zaujala nová kolekce od Lindexu. Závidím, že přežíváš podzim a dokonce ho máš nejraději. Na mě s podzimem přicházejí deprese :/ A jinak třpytkované kousky se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  34. jeej tie kabelky HM a ta košela s kabatom juj krásne kusky

    OdpovědětVymazat
  35. Naprosto můj styl!)))

    OdpovědětVymazat
  36. vcera jsem byla v Mangu a musela jsem odtud utéct, jinak bych to tam vykoupila :D

    OdpovědětVymazat
  37. HM je moje finanční skáza.... :)

    http://www.eve-h.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡