Barevný korektor

Název: Paleta korektorů Avon Professional
Značka: Jillian Dempsey for Avon
Odstín Light, 4ml
Cena: 139 kč
1 RŮŽOVÁ (pudrová, spíše tělová) zakryje všechny nedokonalosti, jako běžný korektor. Měla by krýt i kruhy pod očima. 2 FIALOVÁ je určená na černé tečky a skryje žlutý podtón pleti. 3 ŽLUTÁ zamaskuje červené flíčky, další zarudlá místa, kruhy pod očima a (často)problémovou t-zónu. 4 ORANŽOVÁ rozjasní lícní kosti a oblast v okolí obočí. (Názorná ukázka na malém Mia avatarovi. :DD)
Korektory nanášejte před nanesením make-upu. Dají se používat jednotlivě, ale i míchat. Podobnou paletku jsem si chtěla pořídit už déle. Mrzí mě, že tam není zelený korektor, ale ten mám v paletce jiné, takže si nebudu stěžovat. Mám ji v odstínu pro světlé tóny pleti. Mimochodem ta v odstínu Dark podle mě není pro Češky, ale pro olivovou pleť a jižanské typy, možná spíše i pro černošky, takže pokud nejste extra tmavší, určitě zvolte světlý odstín. Korektory by měl zakrýt make-up, takže by měly být opravdu nenápadné. Nevím, jak dobře by zakryl tmavě fialovou a hnědou (a jestli by Vám pak tmavší paletka vůbec k něčemu byla). Balení je pěkné, celkem pevné a elegantní. Škoda, že v něm není zrcátko, ale to už je jen má rozmazlenost. Štěteček není úplně nejlepší (stejně je nanášení lepší (umytými!) prsty nebo pomocí houbičky). Vše vyzkoušeno a sečteno, podtrženo. Určitě jí doporučuji. Za cenu 139 kč (je v akci jako novinka) je dobrá. Myslím si, že se s ní dá dobře naučit, jak zakrývat místa, která potřebují trochu vylepšit, protože není extra silně barvící, takže případné další chyby zakryje make-up nebo pudr. 
Máte nějakou takovou paletku a používáte ji? Co říkáte na tuto novinku od Avonu?

21 komentářů:

  1. Koukám, že jsme obě měly úplně stejnou "chuť" začít dělat něco takovýho, myslím tím nový blog :)

    Tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle paletku korektorů taky mám, a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mam podobnou od Essence a nejvi pouzivam lososovou na zakryti kruhu pod ocima. Ted mam vyhlidlou paletku korektoru od Make Up For Ever ale prece jen 40 dolaru je hodne:-/

    OdpovědětVymazat
  4. tak hodně štěstí na novém blogu, vypadá to tu moc hezky.

    paletka vypadá moc zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad touhle paletkou už pár dní přemýšlím a ted si ji možná i objednám:)

    OdpovědětVymazat
  6. mam paletu 5tich korektorov od Catrice, a som s nou velmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  7. určitě je to užitečné! já ale nemůžu existovat bez eleného korektoru, bohužel mám hodně světlou a jemnou pleť, a navíc mám ..."redness" (nevím, jak to říct česky) takže zelená je pro mě jediné co jsem zatím opravdu akutně potřebovala, ale i za tohle děkuju, dobrý tip do budoucna!

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám pouze "klasický" béžový korektor na nedokonalosti od Vichy a od Alverde. A na kruhy pod očima se mi osvědčil roll-on od Garnier, na ten nedám dopustit:)

    OdpovědětVymazat
  9. No uvažovala sem koupi téhle paletky ... ale mám strach, že tam tmavá bude teda moc tmavá, ale že zase ta světlá moc světlá ... Avon by měl krásný věci, jen škoda, že si je člověk před objednáním nemůže vyzkoušet. Už nespočetněkrát se mi stalo, že věci, co přišly, byly moc světlý/tmavý/smradlavý/nefungující ... takže nevím nevím :D

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá to hrozně skvěle! Fakt si mě nalákala!:D:)

    OdpovědětVymazat
  11. Super, zbožňuju recenze na kosmetiku. Já si vždycky říkala na co jsou tyhle paletky a když jsem si mázla trochu té modré po obličeji tak ta barva vůbec nesplynula s barvou mé pleti. Ale taky bych chtěla někdy tuhle paletku vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  12. původně jsem si katalog Avonu z důvodu šetření nechtěla ani půjčovat, ale myslím, že pro něj zajdu :D PS: nový blog je úžasný, hodně štěstí při jeho dalším vedení :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto novinku jsem ještě nezkoušela =D

    Jinak tvůj nový blog je úžasný =D. A Moc se mi líbí název Kissbook. Je do dobrý nápad =D.

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Mio, Tvůj nový blog je krásný, uspořádaný a hlavně jednoduchý na ovládání. Ale záhlaví mi přijde takové prázdné, až smutné, kvůli té vybledlé barvě růžové. Napadlo mě, že bys vedle názvu "Kissbook" mohla dát obtisk pusy(do googlu zadej pusa a hned první obrázek pusinky je nejkrásnější) a nápis "kissbook" přebarvit na trochu veselejší růžovou barvu. Když už je celá stránka v bílém provedení, tak si můžeš dovolit trochu kreativnější a barevnější záhlaví :) Toť můj názor :) Jinak se těším na další recenze kosmetiky, giveaway a na tvé zážitky z života.

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu zábavně udělané fotky ;-). A recenze jsou moje oblíbené čtivo. Aspoň pak nekupuju zajdu v pytli.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju za pochvaly!:**

    Duty of beauty: Děkuju, nápodobně, máš skvělý blog!
    Minimalist Lady: Tak to jsem ráda, že nejsem sama:)
    PlumFoolery: No právě, proto stále hledám nějaké alternativy.
    absolutv: Tak tu Ti závidím. U nás Catrice zatím není celkově k dostání, jen po jednotlivých kolekcích. :/
    Katie: Musím vyzkoušet ten od Alverde, děkuju za tip!
    Lee: také se mi to někdy stalo, máš pravdu. Doporučuji Ti ale určitě světlou a opravdu nijak nezapáchá, je kvalitní. .)
    PookeBoop♥: Jsem to ale potvora, že? :DD Pomáhám vyprázdňovat peněženky, to já ráda.. :DD
    Simbli: To věřím, taky už jsem takovou měla. Od konkurenční oriflame. Tahle od Avonu je hodně jemná a právě že jen neutralizuje barvu a splyne, proto jsem s ní spokojená. :)
    Natalie: Děkuju moc! Jsem ráda, že jsem inspirovala:)
    Inly Fragile: Oo děkuji!
    Christine: Moc Ti děkuji za Tvůj komentář a ano, máš pravdu. Přemýšlela jsem o nějaké puse vpravo:) Je pravda, že je to tu až moc ,,čisťounké". Díky za radu, promyslím to, až se vrátím z dovolenky:)

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá zajímavě, budu přemýšlet o koupi..:)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc chválím nový blog, má takovou jiskru a nový nádech a je vidět, že z něj ty sama máš radost! :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zúčastníš. Stejně tak zvu všechny, kdo si tenhle komentář přečtou :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě jsem tenhle korektor nezkoušela,ale ta paletka vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky uvažuju o koupi paletky. :-) Jinak pěkný blog!

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡