Červenám se

Název: Blusher (česky tvářenka)
Značka: Barry M (seženete na mojesminky)
Odstín Strawberry bl3, 7g
Cena: 159kč


,,Tyto úplně nové, hodně jemné tvářenky jsou dostupné v šesti čirých barvách pro snadné stínování a bezchybné zjemnění tváře. Obsahují antioxidant Vitamín E pro ochranu a výživu pokožky, aby zůstala jemná a vláčná.“ Mám ten nejčervenější odstín a je to má první jahodová tvářenka. Nejdříve jsem se té barvy bála, ale vše záleží na nanášení. Jsem hrozně ráda, že neobsahuje třpytky a barvy jsou vážně naprosto čiré. Tvářenka je opravdu (ale opravdu) hodně pigmentovaná, takže na tvář aplikujte jemně. Vždy můžete přidat další vrstvu. Balení je skladné. Černá barva působí elegantně a jemný potisk kytiček vypadá velmi dobře. Navíc se mi líbí, že jde skrz obal vidět, takže ihned vím, co je to za odstín. Štěteček je průměrný (najdete ho skoro u každé běžné tvářenky). Já sice používám raději svůj štětec s delší rukojetí (nebo i labutěnku), ale i s tímto maličkým se nanášet dá. Rozhodně ho nemohu označit za nepoužitelný, i když je na můj vkus tvrdší než by měl. Největší plus této tvářenky je výdrž, která je opravdu vysoká. Vydržela mi od rána celý den (až do rána :DD), takže super!

Máte už svou červenou tvářenku?

6 komentářů:

  1. Já nejraději používám tuhou tvářenku od Max factor. Ta je červená podobně, jako ta Tvoje pudrová, ale mě víc vyhovuje, když je zkrátka tuhá(co se nanášení týče, efektu apod.) A už se těším na další články na Tvém novém blogu, Mio! Budu Tě vzorně sledovat a podporovat!:* :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni! pigmentovaná je vážně bohatě! :) já mám z tvářenek trochu 'strach' (kromě make-upu a pudru používám jenom tmavý pudr na lícní kosti), takže nevím jestli je tohle pro mě to pravé, ale na tobě to vypadá zajímavě, určitě někdy přihoď i fotku, kde máš celý obličej a jsi jí nalíčená!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je vážně k sežrání! :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zúčastníš. Stejně tak zvu všechny, kdo si tenhle komentář přečtou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi ta barva líbí!Je krásně pigmentovaná a sluší ti. Já tvářenky moc nepoužívám,spíše bronzer,takový jemný od Elfu.

    OdpovědětVymazat
  5. I love that blush! Such a beautiful colour! :)

    P.s. U are Welcome to check out my fashion blog! www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem dělala recenzi http://cherry-is-her-name.blogspot.com/2012/04/barry-m-blushers-raspberry-pink-orchid.html Jsou super :)))

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡