OOTD: Charlie straight

Pro dnešek jsem měla připravený takový ten souhrnný článek o tom, co je u mě nového, a podobně, ale našla jsem v počítači fotky z poloviny září, kdy jsme u nás ve městě měli slavnosti, tak bych vám je ráda ukázala. Myslím, že to tolik nevadí, vzhledem k tomu, že jsem se pár dní neozývala. Zítra se tu plánovaný článek objeví.
Tak tedy, jak už jsem zmínila, město Most slavilo Den horníků a při této příležitosti, mimo jiné, pozvalo českou kapelu Charlie straight. Mě kluci dost zajímali. Jejich hudba se mi líbí a obecně jsou jiní a odlišní od ostatních českých kapel. Jejich vystoupení trvalo celou hodinu. Hudba byla výborná a zpěv Alberta naprosto úchvatný. Takhle podobně úchvatný hlas má podle mě Vojta Dyk a shodou okolností mi oba chlapci nejsou sympatičtí. Avšak u Alberta jsem svůj názor změnila. V minulosti jsem s ním viděla pár rozhovorů v tv a neskutečně mi svým vyjadřováním a chováním neseděl. Pak jsem ale měla to štěstí, se s ním, úplnou náhodou, chvilku bavit a byl moc milý, navíc i působil dost skromně. Oceňuji jeho trpělivost s ječícími slečnami a ostatními fanoušky obecně. Smála jsem se, že je takový náš Justin Bieber, když ho slečny prosili, aby je objímal, apod. A on všem přání ochotně splnil, což rozhodně není jeho povinností. Vážně moc fajn kapela, která má úspěchy za hranicemi a my na ní tak můžeme být právem pyšní.
DSC_2507 DSC_2504 Koláže
Tuhle fotku už jste mohli vidět na facebooku. Který z Bertíků Vás okouzlil více? :D
DSC_2515 DSC_2528 DSC_2540
Brýle H&M
Bundička Zara via Sheinside
Náhrdelník a boty SinSay
Tričko C&A
Kabelka a kalhoty Mohito
DSC_2529 DSC_2536 DSC_2531 DSC_2545
DSC_2551
Na akci jsem si koupila jejich nové album, kam mi pak Albert ochotně napsal věnování. (No, možná bych to svedla lépe. :D)
DSC_2548 DSC_2555 DSC_2556
A má oblíbená písnička z alba je Coco. Dokonce mi k ní ladí i nové tričko, které se stalo mým oficiálním domácím úborem. Objednala jsem si ho tady, ale netušila jsem, že one-size bude pro obry. Ale tak nevadí. Je moc pohodlné, na doma naprosto ideální. :-)
DSC_2560

Máte rádi Charlie straight? 
A jak se vám líbí můj outfit?

38 komentářů:

  1. Oba Betíci jsou roztomilí :D
    A tobě to moc sluší, ta bundička je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit takový průměr, ale to triko na poslední fotce bych brala!

    OdpovědětVymazat
  3. Ú outfitu mě zaujala kabelka, nemuselo to být špatné, ale já obecně nemám ráda české kapely, takže by to nebyl MŮJ šálek čaje :-)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju CHS.. byla jsem na nich už tak 4 a s Albertem mám i fotky, které by se ani neměly zveřejňovat :D Rozhodně jedna z nejlepší skupin u nás:)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba Bertíci jsou úžasní :D Moc ti to slušelo, takovéhle články mám moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
  6. Charlie straight <3 <3

    OdpovědětVymazat
  7. paráda ! Mio tobě to seklo ! :-) a ty dlouhé vlasy :-) a on vážně vypadá jako justin :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pristane ti to Mius, mas krasnu bundicku. :)

    OdpovědětVymazat
  9. "...a shodou okolností mY oba chlapci nejsou sympatičtí." Chybička se vloudila. Nechci být rýpavá, taky se občas zhrozím z toho, co jsem napsala. Jen by nebyla od věci oprava, jsi přeci jen hezká, ale i chytrá holka ;)
    Jinak k obsahu článku - hudbu Charlie Straight mám ráda, ale jejich koncerty mě netáhnou, protože jsem alergická na hysterické fanynky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ?? Tak nevim, jestli už to stihla Mia opravit, ale "mi" je tam naprosto správně;)

      Vymazat
  10. Mio pracuješ ještě pořád v Mohitu? Jestli ano, jak to zvládáš se školou? Taky bych si právš chtěla najít brigádu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta bundička se mi strašně líbí!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný outfit :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. outfit je super, hrozně moc se mi líbí bundička. jinak kapelu mám ráda:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. úžasný outfit, strašně ti to sluší, zchudla si! :))) P.S Kolik prosím stojí kabelka a je k dostání i v černé? Sháním nějakou cross body a tahle se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mě se poštěstilo dostat se na Charlie Straight v Praze, s Albertem jsem sice nepovídala, ale byli užasní! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na Charlie Straight jsme s přítelem narazili úplnou náhodou v OC Nová Karolina v Ostravě, byli skvělí :) Jinak chválím outfit, bundička a brýle = supeeer! A máš opravdu nádherné vlasy!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Charlie Straight si občas také poslechnu, jsou dobří. :)
    Pěkný oufit:)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásny outfit :) Strašne pekne sa obliekaš. Len tak ďalej ! :-) https://www.facebook.com/fashionbeautyworld.sk?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  19. Albert je můj spolužák z uni a skromný opravdu je :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten outfit se mi moc líbí. Ta kožená bunda je senzační !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Taky nemám ráda ty pištící fanynky, ale ráda si užiju koncert v přední řadě, kde většinou s kamarádkou ty pištící slečny rozčilujeme zpěvem druhých hlasů na všechny písně :D Ale jinak jsem letos absolvovala už svůj 10. koncert, který byl pro mě po roční pauze...takže ty dvojhlasy měly ještě větší grády než obvykle :D A moc ti to sluší Miuš! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vyslovene ich nepočúvam, ale rada by som si ich pozrela naživo :) Inak outfit super!

    OdpovědětVymazat
  23. krásna si tu ♥

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Bunda je skvělá, moc se mi líbí :)! Jinak jednoznačně u mě vyhrál Tvůj Bertík :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já tu kapelu mám ráda jejich koncerty jsou takové na odreagování :)
    Moc ti to slušelo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Charlie Straight mám taky hodně ráda :) Albert je sympaťák ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Tvá bunička se mi velmi líbí! Miluju tenhle styl podzimních parek s koženými rukávy! Jen bych k tomu možná volila tričko světlejších odstínů, jako je třeba světle béžová; jinak je ale outfit pěkně sladěn ;)
    Mohla bych se prosím zeptat, kolik měříš? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Škoda, že na těch fotkách stojíš, jako kdybys měla "xovky", jinak bundička je suprová a CHS neposlouchám.

    OdpovědětVymazat
  29. outfit se mi libi moc, slunecni bryle ti neskutecne seknou :)

    OdpovědětVymazat
  30. Wow, strašně ti to sluší! Bunda a vlasy = top!!!!

    OdpovědětVymazat
  31. outfit máš moc pěkný:) slušííí:) hlavně ti zavídím ty vlasy...blednu zavistí by bylo přesnější...Ale upřímě, tyhle typy kluků a kapel já nevyznávám. Takový páratko:D mám raději chlapa s pořádnejma prackama:)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  32. Skupinu Charlie Straight mám ráda, písničku Coco mám ráda, ale nejvíc miluju School Beauty Queen :)
    Mě se líbí oba Bertíci :) krásný outfit moc ti sluší ;)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Občas si je poslechnu :) Outfit super! Moc ti to slušelo :)*
    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Pořád čekám že tě někde v Mostě potkám, protože máš fotky pořád někde poblíž mého domova a outfit z tohoto články je shodou okolností před mým barákem :D
    -B,

    OdpovědětVymazat
  35. U nás ve městě měli taky vystoupení, ale já to zrovna nějak propásla a ani mi to nevadilo, po tomhle článku už mi to docela vadí :D.

    OdpovědětVymazat
  36. Bezvadnej outfit!:-) už chápu proč teď tyto bundičky tak letí:-) Prosím Tě jakou velikost jsi si objednala?:-)

    OdpovědětVymazat
  37. jak mi mohly uniknout Charlie Straight v Mostě? :((( to mě mrzí, já je mám moc ráda :) tohle jejich CD miluju! líbí se mi ta bundička :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡