Black friday (& weekend)

Black friday... dvě slova, která v tomto spojení evokují něco super lákavého. Nevím, jak to máte vy, ale na mě, jako na shopaholika (ano, už si to přiznávám), celý tento marketing funguje. A pochopitelně to většinou dopadne i tak, že si koupím to, na co sleva není, ha ha. Avšak letos jsem alespoň nakoupila i dárky pro blízké, a to na feelunique.com. Troufnu si říct, že jsem tam pořídila dost pěkné věci za dobrou cenu. Teď už jen, aby mi balík dorazil do Vánoc, což je doufám stále ještě reálné. Dnes Vám ukážu střípky z mého shopping víkendu. Snažím se si teď vytřídit šatník a obohatit jej o pár basic kousků, které stejně nosím nejraději.
 Mé oblíbenosti - stále se měnící noční stolek a makronky.

V pátek jsme si s kamarádkou Terkou zašly na Arkády Pankrác do našeho oblíbeného obchodu Stradivarius, kde jsme si pořídily nějaké basic kousky. Od té doby, co bydlím v Praze, chodím nakupovat snad jen do Stradivaria a Topshopu. Dříve, když jsem dojížděla, jsem byla pořád v Zaře a Mangu, ale trochu jsem změnila styl a mám raději značky, které tolik lidí nenosí. Nebo alespoň obchody, které nejsou u nás moc rozšířené (Topshop máme v ČR jeden a Stradivarius v Praze jeden, pokud se nepletu). 
Po malých nákupech jsme se stavily v naší oblíbené asijské restauraci Yam Yam na Vyšehradě. Daly jsme si jako předkrm zeleninové závitky s omáčkou. Tento předkrm miluji. Jejich závitky jsou naprosto vynikající. Terka si pak dala polévku Coconut drop s krevetami a já si dala Pad thai. Snědly jsme vše úplně do toho nejmenšího kousíčku, mňam.

Z Yam Yam jsme jely do Palladia, kde jsme navštívily LUSH, Topshop a Bubbleology. Popadly jsme bubble tea i s odnosem pro kamarády a šly na Senovážnou 6, kde byla fajn Black friday akce. Tam jsme chvilku poseděly, vyzvedly tam Terky psíka a večer ještě stihly Reserved, Sephoru a Brow bar na Václaváku (Terka chodí k Aničce, která mimochodem dělá také božské obočko).

No a co jsem v pátek stačila ulovit?

Rolák - Stradivarius - 299 Kč

Prodloužené triko/šaty s průstřihy - Stradivarius - 599 Kč

Cardigan - Reserved - cca 800 Kč

Svetr chlupáč - Reserved - 399 Kč

Náhrdelník 3in1 - Topshop - 299 Kč (se slevou cca 210 Kč)

Prstýnky - Topshop - 299 Kč (se slevou cca 210 Kč)

V sobotu večer jsem byla se ségrou na koncertě Bena Cristovao a jeho hostů (Cavalier, Annet Chritonova a další). Bylo to naprosto skvělý a moc jsem si to užila. Dostaly jsme od Bena host lístky, takže jsme měly naprosto božský výhled a nic nám nemohlo uniknout. Ještě teď mám skvělou náladu a jsem maximálně nabitá energií, které Ben rozdal naprosto nadlidskou dávku. Teď si prý naplánoval dvouměsíční odpočinek. A po tom všem, co teď dokázal mu to moc přeji a těším se s čím zas přijde pak, až dobije baterky, ha ha.
V neděli jsem pak zašla se sestrou na nákupy jako doprovod, ale to úplně nevyšlo. Té 30% slevě na vše v Topshopu se prostě nedalo odolat. A to jsem ještě musela hodně hodně přemýšlet, co tam nechám. Ségra si koupila super džíny a košili. Já o jednu věc víc. :D Po nákupech jsme si zašly na večeři do Pizza Pasta v Palladiu, a potom jsme si prošly i prvoadventní trhy. Daly jsme si tradičně trdelník a horký jablečný mošt a nasály trochu té vánoční atmosféry.

A co jsem si koupila v neděli?
 Vesta - Topshop - 1999 Kč (se slevou 1400 Kč)
Triko - Topshop - 499 Kč (se slevou 350 Kč)

Kabelka do ruky - Tosphop - 999 Kč (se slevou cca 700 Kč)

Dnes je Cyber Monday, což znamená další slevy, a to online.
Eshopy jsem si dnes zakázala navštěvovat. Pro listopad mám už vybráno. :D

A jak jste si Black friday užili vy?
Koupili jste si něco nebo jste vůči takovým akcím odolní? :)

46 komentářů:

  1. Samé super věci, hlavně to jídlo v restauracích:-D Mňam! Pokud tam Ben Cristovao i tančil, což asi ano, tak to musela být pecka, to mu fakt jde. Já akce moc neřeším, nakupuju celoročně, takže mi to většinou nevyjde a nic extra nepotřebuju, páč už to mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tančil i zpíval skvěle. :) Děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Stradivarius je super, mají tam skvělé kousky, máme jeden i u nás v Ostravě, takže dva :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stradivarius je i v Brně ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že úlovky z Black Friday se ti moc povedly !! :) Ten červený svetr bych si určitě nechala, až nastane ta pravá vánoční atmosféra budeš ho potřebovat. ha, ha :)) Ostatní věci jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Stradivarius najdeš ve Vaňkovce v Brně :)) a tuším, že je i v Avionu v Ostravě :)
    Ale jinak super článek <3

    OdpovědětVymazat
  6. Stradivarius je jeden z mých oblíbených obchodů. A moc pěkné kousky jsi si pořídila :). Já letos velice nic nevybrala. Nic mě prostě nějek extra nezaujalo :/

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si nic nekoupila :D ale jak jsem viděla ze všechny americké youtuberky natáčí Hauly z black friday tak mě to trochu mrzelo :D

    OdpovědětVymazat
  8. samé krásne veci Miuška :) a určite ten červený svetrík nevracaj, je prenádherný :) ku klasickým čiernym rifliam bude krásny :) a ten trdelník mňam! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. No nakúpila si samé super kúsky :) Ja som Black friday využila na kúpu zimných topánok :D

    NITA

    OdpovědětVymazat
  10. Samé krásné věci. Mio, kde jsi prosím sehnala ty vánoční koule jako dekorace, možná už jsem to na blogu četla, ale nevzpomenu si...:-D Děkuji. Jinak teď spíše nakupuji na Vánoce a po Vánocích šetřím na slevy..:-D A svetr bych nechala, mám takový černý a je super, dá se skvěle kombinovat a myslím, že i ta červená bude suprová. :-)
    Můj blog : www.thebestyle.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ulovila jsem dva svetry v Mangu (jako bych jich neměla málo). :D Ta kabelka do ruky je naprosto nádherná (ale kabelek mám taky dost)! :D
    www.michaelasorelova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem si v pátek dobře nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vesta z Topshopu vypadá dobře. Odkud má kamarádka tu vojenskou bundu?

    OdpovědětVymazat
  14. Pořídila jsi moc pěkný věci! Já si koupila v Reservedu kabát, kterej byl z 2300,- zlevněnej na 1000,-. Takže jsem taky něco ušetřila :) Jinak, co se týče Topshopu, tak máš asi štěstí na skvělý kousky, protože pokaždý, když tam zamířím, tak je to hrůza katastrofa :D A svetřík bych rozhodně nechala.

    ZEEKO. | stojim-v-koute.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem nakupovat nebyla, protože jsem teď všechny peníze dala do vánočních dárků a taky moje 2 ségry mají v prosinci narozky, takže na sobě šetřím :D. A ten svetřík se mi moc líbí, já bych ho na Tvém místě nevracela.
    A Stradivarius je i v Brně ve Vaňkovce Mio, asi před 2 rokama jsem si tam koupila krásný červený kabát, mají tam moc hezký věci :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pořídila jsi nádherné věci! ♥ A chlupaťoučký svetr si rozhodně nech, je skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem se o black friday dozvěděla až letos a to z letáku Tesca, nevím zda to předtím u nás nebylo tak rozšířené nebo jsem v minulých letech žila bez civilizace, nicméně aspoň v tom Tescu jsem ukořistila kávovar Dolce Gusto pro přítelovi rodiče k Vánocům. Na dalších nákupech jsem nebyla, protože spoustu peněz jsem utratila za dárky pro blízké, ale kdybych takové slevy tušila dřív, tak jsem si na ně udělala větší finanční rezervu :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Já Stradivarius zbožňuju, vždycky se mi tam líbí 99% věcí a nevím, co koupit dřív :) Zrovna naposledy jsem si koupila přesně ten stejný rolák, tak jsi mi teď udělal radost, že máme společný kousek, haha. A ten chlupatoučký svetr se mi líbí moc a podle mě ti bude slušet, určitě bych ho nevracela :) Musel ajsi mít skvělý víkend!

    OdpovědětVymazat
  19. Já se s nákupy trefuju převážně do období, kdy slevy nejsou, nebo jsou jenom ty, které jsou náhodné, neplánované. Slevovým akcím se pokud možno vyhýbám, ne proto, že bych si nerada koupila něco za nižší cenu, to právě naopak, ale je to spojené s davy, a to já nerada. Radši si nakoupím v klidu, bez strkanic a dlouhých front :) Jenom trochu nepobírám, co dělá Black Friday a Cyber Monday u nás, když neslavíme Den díkuvzdání, se kterým to je spojené, ale když se to lidem líbí. Věřím, že sis zvýhodněné nakupování užila jak se patří :) Pořídila sis samé hezké věci :) Líbí se mi nejvíc asi ten cardigan z Reserved a kabelka do ruky z Topshopu :) Škoda že u nás není Stradivarius, takové krásné ceny oblečení můžu jen závidět :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí ta kouličková světýlka z Primarku, moc mě mrzelo, že jsem na ně už nenatrefila :(
    a z úlovků je nej vánoční "chlupáč" a kabelka :)
    thankgodiamwoman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Basic věci jsou nejlepší, neomrzí a hlavně se dají kombinovat do nekonečna <3 skvělé úlovky, ty šaty vypadají skvěle! Jinak já schytala Black friday zrovna v Parndorfu, ale stejně jsem nic jiného než dárky nenakoupila :D

    OdpovědětVymazat
  22. tak ta vesta z Topshopu je dokonalá! škoda, že ve Vídni Topshop není, ale naštěstí už se sem dostal aspoň BikBok tento rok, tam se dají sehnat podobné věci :)) jinak super nákup! já jsem slevám taky neodolala :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mne letos Black Friday zklamal. Byla jsem nakupovat právě ve Stradivariu (je i jeden v Ostravě) a bohužel tam tentokrát nebylo nic, co by mne oslnilo. Tak jsem bohužel jela skoro s prázdnou - koupila jsem si jen jedny karované šaty a bílý basic top.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovědětVymazat
  24. Koupila sis krásné věci, hlavně se mi líbí doplnky z Topshopu. Ten jsem si v poslední době taky moc oblíbila, a nakupuji tam čím dál častěji :). Já si letos pořídila jen dvě věci na Asosu a už se nemůžu dočkat, až dorazí.

    OdpovědětVymazat
  25. Mii chlupáče nevracej, mám takový bílý a musela jsem si dokoupit i černý, protože je fakt skvělý a teploučký :) bude se ti hodit... jinak hezký článek a největší závist za toho Bena!! :D

    OdpovědětVymazat
  26. Na internetu hrozná bída, těšila jsem se na nákupy,ale nikde jsem si nic nevybrala, až na kožíšek na Asosu...

    OdpovědětVymazat
  27. Yjo tak tys ten black friday poradne vyuzila! Krasny kousky, ten cerveny svetr bych si nechala :) A do Yam Yamu bych mohla chodit porad!

    OdpovědětVymazat
  28. Ten cardigan z reserved a vesta a kabelka z topshopu se mi strašně líbí! :) Pořídila sis krásné věcičky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  29. moc se mi líbí ta šedá vesta z Topshopu. Vždycky, když tam ale jsem, tak nic nevyberu :)
    vánoční soutěž s Elega o kabelku

    OdpovědětVymazat
  30. Nakoupila sis uzasne veci. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  31. Stradivarius mám taky moc ráda, vždycky nevím, co si tam koupit dřív. A on-line slevám jsem taky neodolala, nakoupila jsem dárky na Vánoce, které bych kupovala tak jako tak, takže se sleva hodila, a pár kusů oblečení.

    OdpovědětVymazat
  32. Stradivarius mam rada aj ja, kedysi som kupovala oblecenie snad iba tam :-). Potom som mala pocit, ze kvalitou isli riadne dolu, tak som tam zasla len obcas. V Bratislave mame tusim 3 ak to uz medzicasom nie je viac :-).

    OdpovědětVymazat
  33. oh ta večeře vypadá skvěle.. jestli máš ráda italské jídlo, vyzkoušej někdy LaStradu♥:)

    OdpovědětVymazat
  34. Já byla na Black Friday v Californii :D takže jsem si for real zažila tu atmosféru tlačenic a pomalu šílenejch lidí...no..svoje kouzlo to taky má, ale ve Victorias Secret jsem byla málem ušlapaná a skoro jsem omdlela :D takže na živo není zas o tolik co stát, protože fronta třeba v Targetu se táhla přes půl obchodu (velikost zhruba jako naše velký Tesca) :D

    OdpovědětVymazat
  35. Ten červený svetr "chlupáč" je náhodou super! Dost se mi líbí i ta šedá vesta. A ty trdelníky, mňam<3
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡