Berlin report: hotel, shopping, Brandy Melville, food tips & Ariana Grande

Tak konečně jsem se dostala k sepsání reportu z Berlína. Dala jsem dohromady všechny fotky z foťáku i z telefonu, takže jich tu zas bude víc než stovka. Většina fotek sice mluví samo za sebe, ale určitě v článku najdete i mé dojmy a vzpomínky na ty nejlepší čtyři dny strávené v centru Berlína. Věřím, že vás článek potěší.

Do Berlína jsme s jely s Baruškou (voguehaus.com) autobusem z Dresdenu. Měly jsme to štěstí, že nás pozval na návštěvu hotel Wyndham Berlin Excelsior. Dostaly jsme 3 noci se snídaněmi za recenzi na blogu. Hotel je čtyřhvězdičkový a nachází se přímo v centru (tři minuty od zastávky metra Zoologisches Garten). Líbil se mi náš pokoj a i celý hotel. Personál byl ochotný, wifi samozřejmě byla free a snídaně jsme měly naprosto luxusní, což už jste mohli vidět i u mě na instagramu. Jsem si jistá, že by se dal najít levnější hotel a byl by také moc hezký, ale zase by to třeba nebylo se snídání a v tak dobré lokaci (5 minut od Vapiana a celého centra).
 Má cestovní taštička a 3m kabel z woodies.cz. / Dole Barča už upravuje fotky.
 Taška od kamarádky Monči z taškabusiness mě několikrát skvěle posloužila. Děkuji za ní!
Všechny naše holčičí nezbytnosti, včetně mého nejkrásnějšího laku na nehty Bamboo white by VB od Nails inc.
Po vybalení a krátkém odpočinku jsme se s Barčou vydaly najít sushi bar, kde by bylo running sushi, což byl ve výsledku dost nedosažitelný cíl. Ale nakonec jsme přece jen našly celkem pěknou restauraci Tpt sushi, kde jsme si daly asijské menu. Cestou domů jsme se celkem prošly a naplánovaly si zítřejší shopping trasu. Večer jsme se pak zastavily na pár drinků v baru a šly spát.

V pondělí ráno (přijely jsme do Berlína v neděli odpoledne) jsme si daly vydatnou snídani, po snídani se upravily, pohodlně se oblékly a vydaly jsme se na nákupy. Barči cílem byly nude lodičky, espadrilky a džinové šortky. Já si přála navštívit hlavně Brandy Melville a pořídit si kalhoty, popřípadě nějaký cami top.
 Použila jsem tekutou rtěnku Melted o Too Faced v odstínu Berry (Sephora).
Tom Ford a Burberry - mé platonické lásky.

Brandy Melville je můj nejoblíbenější obchod. Nejraději bych se tam oblékala denně od hlavy až k patě. Je to v Itálii vyráběná US značka. Jejich oblečení je velmi kvalitní (často bio bavlna apod.), extra příjemné a pohodlné. Rozhodla jsem se nafotit oba obchody BM, které jsme v Berlíně navštívily. Věřím, že spousta z vás značku nezná, a tak si věci a design obchodu můžete prohlédnout alespoň u mě na fotkách.
Jakmile jsme se vrátily do centra, odpočinuly jsme si a daly si populární zmrzlinu v Amorinu.
Brýle (Pieces) i trenčkot (Vero Moda) mám z Answearu.
Poté jsme ještě navštívily skvělý Urban Outfitters, kde jsme se i vyfotily a šly na kávu do Starbucksu.
 Ve Starbucksu mi trochu popletli jméno, ale musím uznat, že mě to dost pobavilo.
 Večeři jsi si tentokrát daly ve starém dobrém Vapianu. Kéž by bylo už i jedno v Praze!
Po večeři jsme šly na hotel. Barča blogovala, já mailovala, instagramovala a stalkovala Arianu. :D
,,Barčo, už je v Berlíně na hotelu!" :D :D

Ráno jsme šly na snídani hodně pozdě, abychom se zasytily a na oběd mohly jít později.
 Oběd jsme si daly opět ve Vapianu. Já tentokrát skvělou pizzu.
 A po obědě jsme se už začaly připravovat na koncert.
Mám na sobě tílko z Forever21, kalhoty z Topshopu a řetízek z Answearu.

Barča mi dovolila jí navlnit vlasy a musím říct, že jí to teda neskutečně slušelo a doufám, že zvlněné vlasy bude nosit častěji. Koncert měl naplánovaný start na 19h, a proto jsme vyrazily už v 16h odpoledne. Daly jsme si kávu a vydaly se čekat na místo. U haly jsme čekaly asi hodinu a půl, což nebylo tak hrozné. Nemohla jsem tomu uvěřit, ale dostaly jsme se úplně k podiu! V 7 večer zahájila koncert britská kapela Rixton. Kluci byli naprosto skvělí. No a před 9 hodinou už jsme se konečně dočkaly překrásné Ariany Grande a jejího Honeymoon tour. Neskutečně jsem si to všechno užila. Zpívala jsem, natáčela, poslala jí pusu, dostala jsem od ní vzdušnou pusu. Ari zpívala čistě a mimo to i skvěle tančila. A byla tak blízko! Na to, že je tohle její první světové turné, tak všechna čest. Byla to super show. Pro mě to byl rozhodně zážitek na celý život.
 Všechny fotky jsem nafotila já sama iphonem.

A co jsem si kromě zážitků z Berlína přivezla? Věci z Brandy...
 ...lak z American Apparel a bio balzám Hurraw!
 No a ve středu jsme se po snídani už musely sbalit, jet taxíkem k letišti (kvůli stávce) a frr domů!
Tak a to by byla asi veškerá dokumentace. Já jsem strašně ráda, že jsem tenhle trip domluvila společně s Barčou, která se nikde neztratí, vše dokáže zařídit a v jakékoliv situaci zachová chladnou hlavu = ideální kámoška na cesty! Pokud by vás zajímal i Barčin článek, najdete ho tady. Mějte se krásně a užijte si zbytek víkendu!

1. Jsi nejlepsi blogerka ze vsech! Pokazdy tu najdu neco novyho a jinyho. A tvy reporty me bavi ze vseho nejvic!

1. Děkuju moc. Tvůj komentář mi vylepšil ráno!

2. krásné fotky :-)

3. Anonymní31.05.15 7:20

Moc jsem se těšila na tento report. Je super žes přidala i tolik fotek! Muselo to byt super :)

4. Nejlepší článek! Musím se přiznat, že tyhle mám úplně nejraději, vždycky mám strašnou chuť taky někam vyjet :D!

5. Super článek, jde vidět, že jste si to užily. Videa z koncertu jsem sledovala na instagramu :). A Berlín je super, jedno z mých nejoblíbenějších měst!

6. Nádherné fotky, věřím, že jste si to moc užili. Takové výlety by se mi také líbily :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz
    Katty

7. Anonymní31.05.15 7:52

To musel byť super výlet :) škoda že Brandy nie je aj u nás :(
    LifeAsIva

8. Tá kabelka je pekná :O A tiež aj iné fotky :)

www.aduliksun.blogspot.sk - pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

9. Skvělý report :) Musely jste se mít báječně a opravdu jde vidět, že jste si to společně s Barčou užily :)

www.littleann5.blogspot.cz

10. v dobre lokaci - 5 min. od Vapiana:-)))))) vazne? tak to je moc dulezity bod

1. Ano vážně. Je to skvělý orientační bod - ten, kdo Berlín trochu zná, tak ví, že je Vapi přímo v centru. ;)

11. Mio, ty fotky jsou dokonalé - jedna hezčí než druhá! Jinak Vapiano je naprosto boží, také bych ho v ČR brala.... :)

12. Super report :) musim říct, ze jsem se na něj moc těšila. Četla jsem i Barci, ale tvůj se mi líbí víc :) moc ti sluší ta krémová rtěnka.

13. užasnej članek a moc ti to tam slušelo a ten koncert super

14. Wow, dokonalé fotky a určitě koncert byl skvělý :))

15. Je fajn, že i u nás začínají společnosti zvát lepší bloggerky na zahraniční výlety či dovolené, člověk pak ušetří spoustu pěněz, což je příjemné :) Barča vypadá na šikovnou parťačku, což je opravdu nedocenitelné, když je člověk na cestách. Mrzí mě, že já k sobě takového akčního parťáka nemám, naopak, když někam vyrážíme, všechno zařizovaní bývá na mě, což někdy bývá dosti unávné. Jinak článek je super, jako všechny tvé cestovatelské :)

16. Hrozně ti závidím, že jsi byla na koncertě Ariany :) je vidět že sis to moc užila :))

17. Brandy Melville je neskutocne super znacka milujem vsetky veci a tiez by som vedela byt cela od nich , taky ten calilook <3 clanok uplne super, dufam ze tiez budem mat prilezitost ist do Berlina :)) Lele

18. krásne fotky :) vidieť Arianu naživo musel byť fakt skvelý zážitok :)

19. Skvělý článek a moc hezké fotky :)

20. Miluju tenhle typ článků :) krásně jsem se zase pokochala a do Brandy Melville bych se také moc ráda podívala. Škoda, že není v Drážďanech :(

21. Parádní report:))) ta černobílá fotka Ariany (jak je tam fakt zblízka) se ti neskutečně povedla!:)
    One blondie life

22. Když už píšeš nějaké info, tak si je prosím ověřuj. BM není italská, ale US značka a není to poprvé, co jsem si takových nesmyslů u tebe na blogu všimla.

1. Spletla jsem to. Chtěla jsem napsat US značka vyráběná v Itálii. Už je to opraveno. Děkuji.
      Myslím si ale, že jsi svůj komentář mohla napsat alespoň přátelsky, když už sem chodíš a evidentně mě i pravidelně čteš.

23. Tak to muselo být super :) Strašně krásné fotky.

Life by Peggie

24. Ta kabelka TOPSHOP je nádherná, jinak to musel být super výlet :-) máš talent na fotky .

25. Juuuj to musela byť teda parááda :) nie len koncert ale samotný zážitok že si niekam takto vypadla preč a odreagovala sa :) supiš !

26. Super článek :) díky za ten milion fotek, mám moc ráda tyhle články, člověk si pak dokáže udělat mnohem lepší o představu o daném místě :) Do Berlína se o prázdninách chystám a doufám a na BM se hrozně těším ;)

Měj hezký den T

27. vše jsem pečlivě sledovala na instagramu, hlavně ty snídaně :-( a myslím, že teď ještě závidím víc, i když už jsi zpět :-)

28. Parádní článek a report. Koncert musel být super, mám ráda některé písničky Ariany, hlavně Problem :-)

29. Ta snidane vypada jak pro 4 a ne pro 2 lidi a jeste k tomu holky. Krot se trochu mio, zacinas nehezky pribirat...

1. Když člověk cvíčí, není třeba, aby se krotil v jídle, a už vůbec ne u snídaně. Navíc jsem za posledních pět měsíců shodila na váze přes 4 kila (i když teda na hmotnosti nezáleží), takže je tvůj komentář úplně mimo.

2. Mi teda ten komentar taky prijde mimo. Je vylozene hnusny. Kdo rika, ze vsechno holky snedly? A hlavne pokud jsem dobre pochopila, mely jen snidane a pak chodily samy nekam az na vecere. Je to cely jejich vec. Mia se tu snazi a napise tak hezky clanek ale kdo chce psa bit, hul si vzdy najde co...
      Prijde mi to zbytecny.

3. Omg, komentář je teda fakt mimo. Snídaně je nejdůležitější základ dne a každý ať si jí podle svého a když se cítíš skvěle, tak jak vypadáš, tak vůbec nereaguj na tento typ komentářů. Seš obrovská kočka :)

30. úžasné fotky! jsem ráda, že jste si to užili :) jaké jsou ceny cca v Brandy v Berlíně?

1. Děkuji! :)
      Tílko 17€, mikina 30€, kalhoty 40€, bunda 55€.

31. <3 <3 Tak příště Itálie! A fotky, kde jsem já, jsou celkem vtipný - Bára na počítači, Bára na mobilu a Bára na Ipadu :DDD

32. z tých fotiek ide dobrá nalada, radosť a sviežosť :) urobili mi deň krajšim, vidieť že si si to užila a tie raňajky vyzeraju famozne (raňajky = najlepšia časť dňa) ♥

33. Krásné fotky! Radost prohlížet! :)

Zdraví Nikola z

34. krásne fotky :) do Brandy Melville chcem ísť aj ja niekedy
    Jane´s World

35. Páni, to vypadá na vydařený výlet! :) Moc ráda bych se do Berlína taky jednou podívala, je to úžasné město. Taky se mi moc líbí tvůj styl oblékání a závídím ti, že na tobě tak krásně vyniknou tmavé rtěnky. A nesmím zapomenout na Arianu! Má nádherný hlas a show bylo určitě perfektní.
    No doufám, že jste si ten výlet pořádně užily, protože Váš program byl k pozávidění :)).

36. Parádní fotky. Jediné co mě mrzí, jsou ty komentáře typu "Mio máš o kilo víc". Máš krásnou postavu a rozhodně to neměň. ;)

37. Moc krásné :-) Jo a Brandy Melville bude moje nová láska...jen co se do nějakýho dostanu :-D

38. Nestíhám, takže jsem jen rychle prohlédla fotky a už se nemůžu dočkat, až si celý článek přečtu pořádně! :)

39. Mio, to jste musely mít parádní výlet :) Mio, jak je ta fotka, kde máš rtěnku asi v půli těch fotek, tak tam vypadáš úplně úžasně a všude seš obrovská kočka!

40. Anonymní04.06.15 9:30

Do B jste jeli s Meinfernbus? Nebo čím? :)

41. Na koncert jsem chtěla jít, ale ne kvůli ní... Ona je roztomilá, ale pro mě prostě je to takový dítě... Kvůli Rixton... Jejich světelná show k Hotel Celling je nepřekonatelná! Nejlepší skupina posledních let, skoro nikoho jinýho už ani neposlouchám....

Loveliness By Tess

42. Ariana je skvělá, poslední dobou jsem si zamilovala její songy! muselo to být úžasné, dlouho jsem na žádném koncertu nebyla, jela bych hned. až u nás bude Rihanna nebo Maroon 5, musím tam :D knihy z Urban Outfitters jsou tak úžasné. mimochodem ta zmrzlinka vypadá DO-KO-NA-LE, hned bych si dala :))