Quick beauty tip: Daily brush cleaner

Pro dnešek bych Vám ráda doporučila výrobek, na který se můžeme těšit v příštím roce, kdy by se měl objevit v DM drogerii (někde už je). Jde o čistič štětců od DM-kovské značky Ebelin. Je moc fajn. Pracuje tak, jak si představuji. Nevoní, naopak mírně zapáchá alkoholem, ale to neřeším. Hlavně že jsou díky němu mé štětce zas jako nové. 

Používala jsem ho už třikrát a jsem mile překvapená. Funguje jak při líčení (rychlé vyčištění štětce do kapesníku/hadříku), tak i při důkladné mytí na mokro. Pudrové produkty vyčistí téměř ihned. Makeupy, rtěnky a linky už jdou vyčistit hůře (resp.trvá to déle), ale to je vcelku běžné u této mastné konzistence (i když teda čistič od M.A.C. si i tady vede dobře). Nemám tušení, kolik v ČR přesně stojí, ale v Německu je za necelé 4 eura za 100 ml. Konečně něco, co se celkem obstojně vyrovná mému oblíbenému Brush cleanseru od M.A.C.(u). Až ho uvidíte v DMku, určitě si tohoto šikulu pořiďte.
A pokud chcete vyhrát balíček těchto skvělých produktů, utíkejte na můj instagram, kde se dozvíte víc.

Máte svůj oblíbený čistič na štětce?

22 komentářů:

  1. Já se teda musím přiznat, že jsem ostuda ostud, ale já mám štětec pouze na tvářenku :(. Dlouho už ale přemýšlím o tom, se po nějakém štětci podívat. Jen nevím, jestl zvolit spíše ten, ze zastřihlými štětinami, s kterým se makeup spíše vklepává do pleti, nebo ten, kterým spíše "maluji". Např. ze Sephory.
    Už se ale knečně musím k nějakému rozhoupat. Dříve jsem teda používala pouze prsty, protože mi to přišlo nejlepší. Poté jsem přešla na houbičky a teď čekám, než mi dorazí můj beauty blender, tak uvidíme, jak to půjde s ním. Jaký štětec bys mi, miuško, doporučila ?:)
    Jinak, podívej se prosím na můj blog -> pinkpo.blogspot.cz a hoď někam třeba nějaký příspěvěk, bylo by mi ctí. Kdybys chtěla být mou první odběratelkou, byl by to asi jeden z nejkrásnějších vánočních dárků, ale v to bohužel moc nedoufám :(. jsi top !:)

    OdpovědětVymazat
  2. No tento by se mi I hodil, diky za tip.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čistič na štětce už mám týden doma, jen jsem se k němu ještě nedopracovala, ale štětce mi docházej, takže zítra se bude čistit :) Jinak mě moc lákalo to máslo, takže pokud vyhraju, budu ráda :) Balzám Balea mám jeden, s arganovým olejem, a ten je super. Takže ráda vyzkouším i další.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Štětec je už běžně ke koupi za 90,- Kč. Mám ho a nemůžu si ho vynachválit. Navíc po uschnutí štětce moc hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Práve včera som ho pozorovala v dm a na chvíľku nad ním aj zauvažovala, lenže ja cistim stetce väčšinou jarou a mydlom tak som ho nechala teda tam.

    OdpovědětVymazat
  6. Kupovala jsem ho v DM za 89,90 , konečně něco za příznivou cenu. Musím říct, že fakt není špatný a určitě si ho pořídím znovu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda, že je čistič na štětce konečně dostání i u nás v obyčejné drogerii.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja pouzivam ten od Inglotu. Sice strasne smrdi po alkoholu, az to vyvolava kasel a duseni, ale co se tyka funkčnosti, je na jednicku :-)

    OdpovědětVymazat
  9. U nas v SR ho este nemaju tak dufam ze pride cim skor

    OdpovědětVymazat
  10. Ten čistič je zajimavý :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super typ :) je to veľmi zaujímavá vecička :D

    OdpovědětVymazat
  12. To by se mi hodilo :) Na takové to velké čištění je to podle mě zbytečnost, protože jdou štětce krásně umýt i klasickým mýdlem, ale na rychlé čištění během líčení je to určitě super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to se určitě po něm musím podívat :) Já teda peru štětce normálně ve vodě s pěnovým mýdlem, ale ráda bych si koupila nové štětce :) Nějaký tip? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pardón za rytí, nemyslím to zle :D ale ničíš si tu Yankee, máš hrozně dlouhej knot, měl by se krátit na 3mm :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za typ! :) Já doteď myla štětec jen mýdlovou vodou..:D Takže až ho někde objevím, určitě vyzkouším, protože cena je to příznivá :)
    http://fashionenjoyment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Viděla jsem ho v jednom DM a jinak ne. Tak snad se mi ho podaří sehnat, jsem na něj moc zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Čistič jsem si pořídila zrovna včera a u jsem ho zkoušela na třech štětcích. Zatím vypadá nadějně :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. ještě jsem ho nezkoušela ale láká mě to tak někdy si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja si naň tiež brúsim zuby :D

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡