My hair care routine

Tohle téma tu už sice bylo několikrát, a i přesto je nejžádanější, proto jsem se rozhodla pro malý update. Sice se toho moc nezměnilo, ale není úplně od věci povědět vám o pár nových produktech. Budu se snažit být stručná a na cokoliv dalšího se určitě ptejte v komentářích. 
Má rutina v péči o vlasy se, jak jsem už uváděla v úvodu, v podstatě nemění. Snažím se vlasy co nejméně zatěžovat (= co nejméně produktů, mačkání gumičkami, apod.) Nepoužívám kadeřnické výrobky ani klasické drogérkové nejznámější značky šamponů a snažím se nepoužívat ani další chemie a "rychlo-vylepšováky". Vlasům sice možná pomůžou, ale myslím si, že vlasy potom chtějí víc a víc. Věřím tomu, že by byly nejspokojenější, kdybych používala takové ty nejobyčejnější výrobky, jako je například kopřivový šampon, heřmánek, březová voda,.. Razím heslo méně je více. A hlavně díky tomu mám pocit, že mám zdravé a lesklé vlasy.

Vlasy si myji dvakrát (někdy i třikrát) do týdne. Nejraději mám značky Aussie a Alverde. Kondicionéry sice doma mám (dostala jsem k narozeninám celé dvě řady), ale musím se přiznat, že je moc nepoužívám. Mám po nich většinou dost zplihlé vlasy. Vždy použiji šampon, a pak většinou masku (na konečky), kterou nechám působit asi 5 min, poté ji spláchnu. /Pozor na masku od Alverde. Je skvělá, ale opravdu velmi hydratační, proto ji dávejte pouze na konečky a důkladně smyjte./ (Obě značky prodává drogerie DM.)
Další péče kterou čas od času používám...
Batiste suchý šampon - Jednou do týdne, když nemám čas a potřebuji vlasy rychle upravit. Vlasy luxusně odmastí a po aplikaci není vidět. Je nejlepší ze všech, co jsem zatím zkusila. (Koupila jsem ho v Douglasu.)
Kokosový olej - Jednou za dva týdny, jako intenzivní masku (někdy na mokré vlasy, někdy na suché). Je to podle mě ta nejlepší věc na vlasy (a další), co existuje. Doporučuji ho i používat intenzivněji, když jste někde u moře nebo si vlasy často myjete/tepelně upravujete. (Koupila jsem ho v drogerii DM.)
Arganeol /pravý marocký arganový olej/ - Používám ho jako ochranu na konečky a jemně do vlasů, když si vlasy fénuji nebo vlním. Je úžasný. Považuji ho za zázrak stejně, jako kokosový olej. (Koupila jsem ho na arganeol.cz)
Biosilk - Používala jsem ho stejně, jako arganový olej, když jsem olej ještě neměla. (Měla jsem ho v Ladyboxu.)
Češu se jen Tangle teezery. Už jsem si na ně tak zvykla, že s jiným hřebenem už si rozčesávání nedokážu představit. Doporučuji vám pořídit si ten klasický větší. Ten menší "cestovní" rozčesává hůř. Má na nich ráda, že je mohu umýt, vydrhnout a používat dál. Je to hygienické a štětiny se poničí za roky, nikoliv za měsíce. Já mám ten svůj starší asi tak 3 roky a stále ho používám, takže jsou určitě dobrou investicí.
Vlasy po umytí nechávám asi 10 min rozčesané volně proschnout, a poté je dosuším pomocí fénu. Mám fén Babyliss, který má i nástavný difuzér, ale já na to moc nejsem. Fén mi vyhovuje na to rychlé vysušení i bez něj.
Na účesy také moc nejsem. Nejčastěji nosím vlasy rozpuštěné. Jak už jsem zmiňovala - nerada vlasy mačkám, tahám, atd. Občas si udělám volnější drdol nebo cop. Co jsem si ale hodně oblíbila, je příjemná změna pomocí kónické kulmy (Remington SILK). Mám ráda přirozené "mermaid" vlny, které z touto žehličkou vytvořím do 10 min. Takto si vlasy upravuji zhruba jednou za dva týdny, někdy méně, někdy vůbec, spíš podle příležitostí (když mě čeká např. nějaká důležitá akce).
Kadeřníka navštěvuji v poslední době celkem často (asi jednou za 2 měsíce). Dříve jsem obecně nerada chodila nechat se stříhat a nechala jsem si zastřihovat konečky jen od kamarádky (asi jednou za půl roku). Vlasy jsem měla hodně dlouhé, skoro do pasu. Sice nebyly zničené, ale byly často dost zplihlé a nešlo je moc upravit. Teď mám ale dva šikovné kadeřníky a najednou se nechám stříhat ráda. Dokonce už mi ani tak nezáleží na délce, když vidím, jak jsou vlasy zdravé a plné života. A tak zkracuji a zkracuji a baví mě to. Chodím jen na stříhání, vlasy si ničím nebarvím. 

"Ombré" mi vzniklo tak, že jsem si léta letoucí vlasy zesvětlovala stříbrnými šampony, a pak jednou úplně přestala (vysušovalo je to a přestalo se mi to líbit). Poté jsem si nechala dát na vlasy dvakrát hnědý přeliv a jednou hnědý šampon. Teď už mám vlasy 100% své. Bohužel mi rostou o něco tmavší, než jsem měla dříve své přirozeně blond, ale i tak se mi líbí a jsem spokojená.
Používáte něco podobného? Nebo máte raději kadeřnické produkty a vylepšovadla? Na další otázky vám ráda odpovím dole v komentářích.

64 komentářů:

  1. Jeee super článek:) já mám se svými vlasy docela problém:/ Třepíš se mi, lámou se a docela i vypadávají, ale snažím se o ně pečovat a stále hledám něco, co by mi pomohlo:) teď jsem zkusila kratší sestřih než normálně, tak doufám, že zůstanou hezky silné poněkud déle:)) kokosový olej i ten druhý si stoprocentně koupím:) zatím jsem na vlasy zkoušela pouze klasický olivový:) Myslíš, že je ten kokosový o hodně lepší?:)) Zkoušela jsi olivový také?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si koupit biohair. Stojí pár korun v lékárně. Hodně mým kamarádkám pomohl proti vypadávání a začalo jim i růst hodně nových vlasů + funguje údajně i na řasy.
      Zkrácení určitě pomůže. :)
      Zkoušela jsem i olivový, ale kokosový je podle mě lepší a šetrnější. Používám ho ráda. Vlasy po něm i krásně voní.

      Vymazat
    2. Moc děkuji za rady Mio♥ vše vyzkouším:)) jsi zlatá!

      Vymazat
    3. Anonymní25.07.14 9:22

      proti padání vlasů zkus obyčejnou bylinnou lopuchovou vodu. Stojí 40 Kč, já ji koupila na doporučení v drogerii Teta a opravdu pomáhá. Po umytí si ji jen vmasíruješ do pokožky hlavy, dokonce i tak jak kdyby dodá vlasům svěžest a vůni a pomáhá. Taky mi padaly neuvěřitelně vlasy a nevěřila bych, co dokáže taková obyčejná bynná voda :-)

      Vymazat
    4. Super,díky za postřeh a tip. :)

      Vymazat
    5. Děkuji za tip na lopuchovou vodu:) vyzkouším moc ráda:)))

      Vymazat
  2. Vlasy teda máš překrásné. Teď jsem si také dost oblíbila Aussie a celkem mě u tebe zaujal ten kokosový olej, možná ho i zkusím :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem si přinesla balíček s produkty na vlasy - značky Paul Mitchell, Label.M, Sebastian, tak doufám, že mi aspoň trochu zlepší vlasy. Jinak si je taky nebarvím, ale mám je hodně jemné, nepoddajné a padají mi. Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. tak tenhlke článek byl i mnou high requsted a moc se ti povedl! :-* a.

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož mám růžové vlasy, tak vždycky vítám článek o péči. Zničené jsem je měla snad už od mala, ale poslední dobou mě to štve čím dál víc. Olivový olej ani kokosák mi kupodivu nikdy nevyhovovali a přišlo mi, že vlasy jsou pak takové nepříjemně hrubé. Momentálně jásám nad Macadamia maskou a fakt super je Shiseido péče co mám z Japonska. Alverde jsem nikdy nezkoušela, ale možná přece jen zkusím, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak, Shisedo je už jiná liga no. Prodávají to i v Německu, ale mně se moc nechce dávat takové částky za péči o vlasy, když jim vyhovují věci o desetinásobek menší. Každopádně se na ně půjdu podívat. A Macadamia je prý super. Jen v ČR též méně sehnatelná. Pokud máš růžové vlasy, tak chápu, že ai potřebuji péči mnohem intenzivnější. Alverde zkus. Je to výborná značka. Sice pro mě nemá moc atraktivní obaly, ale vnitřek je moc fajn.

      Vymazat
  6. Máš opravdu moc krásné vlasy :), taky používám kokosový olej a produkty od Aussie.
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To by som vôbec nepovedala, že nemáš ombré, naozaj zvláštne čo dokáže strieborný šampón narobiť s vlasmi. Na vlasy používam klasické prípravky, kondiconér a šampón je stála dvojka, raz za týždeň vlasom doprajem nejakú tú masku, aktuálne mám Matrix Total Results a striedam ju s Intensive Nutriactive mask od Vitalitys. A ešte používam pred fúkaním olej na vlasy, momentálne od Balei, pretože krásne vonia.

    OdpovědětVymazat
  8. S produkty od Aussie jsem se dostala do styku až teď, když jsem je v Elle našla jako dárek a musím říct, že šampon je skvělý. Určitě plánuji koupit i velké balení. No a kokosový olej - přijde mi to zázrak na vše. :) Ale mám na tebe otázku Mio. Máš hodně dlouhé vlasy - nosíš je rozpuštěné i doma? :) Já mám podobnou délku a dělá mi problém je nedat do drdolu/copu/culíku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma nosím často čelenku a když mi už vadí, ale nechci mít vlasy rozpuštěné, dělám si volný culík pomocí té pěny na drdol. :D Asi to není nejvhodnější způsob vzhledem k tomu, že je to věc určená pro něco jiného, ale já si s tím drdol skoro vůbec nedělám a takhle mi to funguje a vyhovuje. :) Nebo mám ještě bobble gumičky. Mají je třeba i v H&M. Jsou taky fajn.

      Vymazat
  9. já jsem aussie začala používat nedávno a opravdu to začalo fungovat a alverde jsem nikdy nezkusila

    OdpovědětVymazat
  10. Na dovolené v Maroku jsem si koupila přímo šampon z arganového oleje a neznám nic lepšího. Vlasy se mi zlepšily jako nikdy... a tangleteezer je moje závislost (tedy spíš mých vlasů). Tvoje vlasy jsou nádherné a je vidět, že péči, kterou jim dopřáváš, mají rády. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a věřím, že ten šampon z Maroka musí být úžasný.

      Vymazat
  11. Hezký článek :). Bez TT a kokosového oleje už si moje vlasy neumí představit život :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek ! Zajímalo by mě do jakého chodíš kadeřnictví, protože jsem stalé po 5ti letech nenašla odvahu se ostříhat v česku a příjde mi, že ty máš vlasy opravdu perfektně ostříhané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď do ABZ v Mostě k Danielovi, ale bude se stěhovat do svého, tak klidně napiš na email, nebo až půjdu znovu, dám vědět na instagramu. :)

      Vymazat
  13. Máš nádherný vlasy! Aussie mi smrdí. Používám jen profi výrobky. Sice jsou dražší, ale jednak se spotřebuje mnohem menší množství a jednak jsou výsledky fakt vidět. Hodně mi elektrizují vlasy, hlavně v zimě, na to se mi nejlépe osvědčila Alterna, řada Bamboo. Argan oil je taky můj kamarád. Tangle teezer myji normálně v myčce, přežije to a je krásně čistý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já profi výrobky nemám ráda. Mně fungovaly tak, že po pár prvních použitích byl efekt naprosto wow, časem si na to vlasy zvykly a když jsem profi prostředek zrovna nepoužila, byly úplně bez života. Ale každému samozřejmě vyhovuje něco jiného. Věřím, že je Alterna dobrá značka. Už jsem na ní nějakou chválu v minulosti četla.
      * TT také dávám do myčky. :D

      Vymazat
  14. Anonymní25.07.14 9:12

    Mii, ten šampon od Batiste si kupuješ jen tenhle třešňový? Koukala jsem, že existuje víc druhů. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, kupuju si jen tenhle. Je jich hodně, ale tenhle mi voní ze všech nejvíce. :)

      Vymazat
  15. Ten suchý šmpon Batiste mám a jsem s ním strašně spokojená :) A určitě se kouknu po nějakém tom kokosovém oleji, protože si ho všichni chválí :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Mio, chtěla jsem se Tě zeotat, co Ty a mánie "šampony bez jakékoliv "škodlivé" chemie"? PlumFoolery i PetraLovelyhair te'ď jedou "zdravě" pro své vlasy a já osobně jsem z tohoto nového trendu rozpačitá, spíš mi to přijde jako další reklamní tah..
    Děkuju
    Kristýna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to všechno vysvětluju v článku, že jo.
      Nestíhám moc sledovat blogy, ale já mám tenhle přístup k vlasům hodně dlouho. Neřekla bych, že to u holek bude reklamní tah. Pokud jim přírodní věci bez chemikálií vyhovují víc, tak na to přece něco bude. Přece holka nebude používat a doporučovat něco, co jí nevyhovuje.
      Navíc všimni si, kolik těch "chemických" přípravků vzniká. To je jeden od druhého jak na běžícím páse a pokaždé reklama tvrdí, že tenhle je lepší než ten předchozí. Jasně, takhle je to se vším, nejen s péčí o vlasy. Ale přírodní značky spíš než do reklamy vkládají úsilí do kvality. Ty produkty třeba pak jsou dražší (např. u Lush), ale výrobky zůstávají stejné. Ruší se a stahují z prodeje minimálně a moc nových jich tak často nevzniká, protože už osvědčené a oblíbené produkty existují.
      Neříkám, že to je tak u každé značky a že je to pravidlem, ale vnímám to takhle. - Že raději budu měnit dva na pohled "obyčejné/staré" šampony, které mi sedí, než každé dva měsíce zkoušet nějaké silikonové chemické novinky (s keratinem, s černou růží, s výtažky ze všeho možného, apod.). Nejsem chemik a moc tomu nerozumím, ale mám ráda ty přírodnější produkty na vlasy, protože mi nejvíce vyhovují.

      Vymazat
  17. Miluju tyhle články o vlasové péči . Mám taky jemné vlasy a kondicionéry jsem úplně vyřadila.Po umýtí používám masky.

    OdpovědětVymazat
  18. Máš opravdu krásné vlasy. Jde vidět, že se o ně hezky staráš, ale zase to nepřeháníš :) Kokosový olej si určitě koupím, mé vlasy jsou poněkud zničené neustálým foukáním a barvením, takže jsem si jistá, že mi to alespoň trochu pomůže :). Tangle teezer si chci koupit už pěkně dlouho, všichni ho moc chválí.

    OdpovědětVymazat
  19. Kamarátka si doniesla so sebou na dovolenku šampón a kondicionér od Aussie pre poškodené vlasy a zamilovala som si ho hneď na prvé pričuchnutie :D Celú dovolenku som jej ho kradla! :D Hneď ako sa mi uzdraví noha a budem schopná ísť do Dm-ky, kúpim si ich tiež! ;) A tvoje dlhé vlásky ti neskutočne závidím..už aj ja chcem takééé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee :D Chápu. Já měla jako první masku 3 min miracle a moc mi vyhovovala, tak jsem si koupila šampon a značka mi ohromně vyhovuje. :)
      Přeji ti ať se brzy uzdravíš! V létě to musí být teda radost..

      Vymazat
  20. Máš moc hezké vlasy! Tangle teezer používám taky a za těch pár měsíců jsem zpozorovala, že už se tolik nelámou. Je to opravdu zázrak! A jsi šťastný člověk, když nemusíš používat kondicionér- moje vlasy by vypadaly jako sláma. A chtěla jsem se zeptat- nedělá ten kokosový olej mastné vlasy? Protože dřív jsem měla nějaký olejíček na vlasy a ať jsem ho oplachovala sebevíc, zůstaly mi vlasy hrozně mastné... tak jestli to nedělá taky... omlouvám se, jestli je to blbá otázka, ale radši si to chci zjistit předem, než do něčeho takového investuji. Předem díky :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý to má jinak s těmi kondicionéry. Moje sestra je má také naopak nejraději.
      Nezpozorovala jsem nějak mastné vlasy. Přijde mi, že jde dobře vymýt. Vlasy po něm navíc hezky voní. :)

      Vymazat
  21. Ahoj Mii, chtěla bych se zeptat, jestli ti u Tangle Teezeru zůstávají po okrajích takové malé kousky, jakoby odlupující se hmoty ? I když ho pak umyji, tak tam pořád zůstávají. Nemáš s tím zkušenost ? Případně, čím by to mohlo být ? Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Tak kadeřnické šampony mi vůbec nevyhovují, co jsem zkusila, ani péče. Nejvíc mi sedí šampon s arganovým olejem a olejíček alverde na konečky. Mám spíš sušší vlasy a ten argan je na ně fakt supr. A kokos oproti tomu fakt ne, mám po něm hnusné vlasy, krepaté, prostě hrozný, jsem asi jedna z mála, kdo ho nesnáší, nejsem schopná to dopotřebovat ani na tělo.

    OdpovědětVymazat
  23. Aussie mám také ráda, a o Alverde jsem teď hodně četla, ale ještě nezkoušela. Biosilk jsem měla, ale moc mi nevyhovoval. teď si chci na konečky pořídit Mythic Oil, protože na něj čtu samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  24. na Aussie nedám dopustit :-) (PS: zrovna teď je jako dárek k Elle cestovní balení Aussie... což je celkem bezva pro ty co na tom ujíždějí jako já... máme co na cesty.... a pro ty co váhají jestli koupit... mají to na zkoušku :-))
    a bezvadná na vlasy je maska Shuan Wen Hua od Lush... když jsem si jí kupovala prvně a moje vlasy ještě nebyly tolik odchovaný na barvení hennou, která neškodí ale vyživuje... tak si i kamarádka když jsme šli na pokec všimla, že mám vlasy nadýchané, lesklé a hladké/jemné (né žádnou suchou slámu)
    dneska už je mám jemné furt protože to nebarvím chemií ale právě hennou takže je tolik nevysušuju
    a Batiste je taky skvělý, chtěla jsem ho dlouho (kamarád se mi po něm i díval v Německu, já pak pátrala v Dánsku) a jak jsem byla šťastná když jsem na něj natrefila v Praze v Douglasu... je to super věc, když nemám čas umýt si vlasy a potřebuji přežít do druhého večera :-)... a ten třešňový voní báječně, k jiným jsem ani nečuchala
    PS: mají i menší balení než tu má Mia ;-) (mám právě to malé protože jsem to chtěla zkusit a hodí se na braní s sebou na festivaly a tak... takže někdy musím pro to velké :-))
    bobble gumičky (právě ty z HM) mám taky :-) říkám jim telefonní šňůra :-D i mamce se líběj
    tangle teezer mám na wishlistu už... roky
    pro biohair tedy brzo poletím :-)... ještě jsem slyšela chválu na capillan
    u kadeřnice profíka jsem nebyla od základní školy, ofinu si zastřihávám sama a jinak mi vlasy zkracuje mamka což mi připomíná, že jí dneska budu zas otravovat a pak dojde na hnědou hennu :-)
    henna je mimochodem báječná právě na získání hezčího odstínu barvy (záleží na tmavosti vašich vlasů... já si třeba na svoje hnědé dám klidně červenou a výsledek je pak ten, že mám hnědou trochu do zrzava na slunci... prostě vám vlasy kompletně nezmění barvu.... jen získají třeba hezčí odstín... a neničí je to... jen ta aplikace je složitější a musíte jí na vlasy nanášet pruh po pruhu jelikož henna schne a tvoří hrudky... vymívání je ale v pohodě) a na vyživení

    OdpovědětVymazat
  25. Já se těším, až se tě u příštího článku zase někdo zeptá, co používáš na vlasy :DDD Jinak díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  26. super článek :) četla jsem si i diskuzi v komentářích a zaujalo mě to, že strkáš/te tangle do myčky. to fakt? :D jakože normálně s nádobím a přípravkem na mytí ? :D já bych to chtěla vyzkoušet, protože mě moc nebaví mýt ho v ruce, ale nějak si to nedovedu představit :D

    OdpovědětVymazat
  27. Máš úžasné vlasy! :))) Taky se češu jen TT :)) Je super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Mii skvělý tipy na vlasy :) Chystám si pořídit ten suchý šampon od Batiste a taky kokosový olej
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Už bych si ten kokosový olej taky měla pořídit :-) máš vše, co mám ráda, skvělý článek a inspirace ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Aussie je môj najväčší záchranca. Milujem ich výrobky. Za tvoje vlásky by som zabíjala :D

    OdpovědětVymazat
  31. Máš prekrásne vlasy <33 za tento článok som ti veľmi vďačná :) !

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Miuš, mám takovej blbej dotaz. Když si umýváš vlasy, šamponuješ je 1x nebo 2x? Díky moc za odpověď.
    V.

    OdpovědětVymazat
  33. argánový olej je super však? :) Tiež ho používam :) Len trošku iný od inej značky... Super článok!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. Máš vážně nádherné vlasy! Aussie jsem si já osobně zamilovala a kokosový olej na vlasy taktéž používám, akorát se furt nemůžu dokopat k tomu zábalu přes noc, nelíbí se mi představa že budou mé vlasy celé mastné nebo že si umastím ložní prádlo, takže ho dám vždy tak na cca 2 hodinky před koupáním :) .

    OdpovědětVymazat
  35. máš nádherné vlasy!!!! :) chtěla bych se tě zeptat jestli spíš s rozpuštěnými vlasy nebo si děláš nějaké "noční účes?" :)

    OdpovědětVymazat
  36. krásné vlasy! šampony určitě vyzkouším :) chtěla bych se jen zeptat zda také používáš nějakou kůru na vlasy ( ve spreji) ?

    OdpovědětVymazat
  37. Máš opravdu nádherné vlasy! :)
    Ten kokosový olej se teď hodně řeší, asi ho teda taky zkusím :)
    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Mio, obdivuji tě, že vydržíš používat stále stejné produkty.. já šampony z pravidla stále střídám, ale celkově mi vyhovují od Garnier z řady Ultra Doux. Nejlepší je podle mého ten s aloe vera, vlasy jsou po něm heboučké a nemusím používat kondicionér. Určitě ale vyzkouším tu masku od Alverde, mám strašně suché konečky. Vlasy mám dlouhé, husté a od přírody vlnité. Hodně se mi třepí, a to už ani nepoužívám žehličku. Momentálně do konečků používám olejíček od Pantene s keratinem, ale pokud je ten kokosový olej opravdu takový zázrak, tak ho s radostí vyměním za ten nynější.

    OdpovědětVymazat
  39. Na česání používám už rok a půl jedině TT a taky se ničím jiným neučešu :) Kondicionéry a masky jsem dřív používala výjimečně, ale po melíru se mi vlasy pekelně cuchají a jsou hrozně suché, takže bez kondicionéru nebo masky nemůžu existovat. Rada pro všechny: pokud chcete melír nebo barvu jen z nudy nebo zvědavosti, nedělejte to, zbytečně si zničíte vlasy a odrůstá to dlouho :D Mně stačilo jít na melír 2x a pak jednou na přeliv a pár pramínků, to všechno během 4 měsíců a vlasy jsou totálně v háji. Jinak se snažím taky na ně patlat co nejméně věcí. Kokosový olej jsem kdysi používala do konečků po skoro každém umytí, ale pak najednou mi přestal vyhovovat. Ještě mám doma arganový, který stále čeká na vyzkoušení. Momentálně používám nějakou směs olejů, kterou jsem si dovezla z Turecka. Obdivuji Tě, že vydržíš šampony nestřídat, já mám doma spoustu různých a dvě komplet řady čekají na vyzkoušení. A co se tepelné úpravy týče, fén používám výjimečně, max jednou za měsíc, jinak nic. Na účesy moc nejsem, takže na ven rozpuštěné, na doma většinou culík nebo nějaký bleskový drdol. A přidávám se k dotazu, který tu už byl. Máš nějaký spací účes? Nechci vlasy v noci trápit v gumičce, ale už se mi vzhledem k délce začínají zamotávat a přilehávám si je :(

    OdpovědětVymazat
  40. máš fakt krásné vlasy :)) i barva moc hezká

    OdpovědětVymazat
  41. Kokosový olej používam ajja, je to super vec! Pri najbližšej návšteve dm-ky som hneď siahla po maske na vlasy,ktorú si spomínala a po prvom použití som nad mieru spokojná! Snáď sa budem tešiť čím ďalej tým viac ^.^ Nikdy som nemala dlhšie vlasy ako po lopatky, no snažím sa vypestovať novú korunu krásy :D Už teraz ďakujem za skvelé tipy!

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Značka aussie je dobra, ale přijde mi o dost lepší ta americká :-)) je to něco úplně jiného..díky za tip s tím suchým šampionem, určitě vyzkouším :-))

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, máš skvělý blog a chtěla bych Tě poprosit o radu. Už několik let si barvím vlasy na blond, a za ty roky už je mám tím barvením dost zničené, takže přemýšlím o tom, že bych s tím na nějakou dobu přestala. Tak bych se chtěla zeptat, jak jsi to udělala ty. Nabarvila sis ty vlasy na hnědo, a konce blond, nebo jsi to normálně nechala postupně odrůstat? Dost se toho totiž bojím jak to bude vypadat..:D
    Děkuji za odpověď. Šárka

    OdpovědětVymazat
  45. Anonymní06.08.14 8:35

    Ono je to těžký udělat recenze na kosmetické produkty, když každému vyhovuje něco jiného, jak se ukázalo v komentářích. Ale já jsem s tebou za jedno. Nejlepší jsou produkty, u kterých nemusíš deset minut luštit sálodlouhé složení, protože čím jednodušší, tím většinou lepší. Alverde je moc fajn značka, nejen co se týče produktů na vlasy. Klidně strčí do kapsy Redken, Alterna, Matrix apod. Aussie mě moc nezaujalo, protože smrdí dost chemicky a ten pach jde z vlasů dlouho cejtit a to já chci, aby dominantní vůní na mně byl můj parfém. Z drogerky nejraději sáhnu po Dove na vlasy. Sice je to chemie, ale nikdy jsem po ničem neměla tak nádherné vlasy. Jinak, máš moc hezký blog. Jako jednu z mála blogerek tě sleduji pravidelně. Hodně štěstí do dalších blogerských let i do života jako takového. V.L.

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj :) Ja si musim myt vlasy kazdy den, protoze se mi rychle masti vlasy :( Nemas nejakou radu, jak nebo cim si myt vlasy, abych si je nemusela myt kazdy den? :) Bylo by to super si myt vlasy jen parkrat do tydne. Kazdodenni myti vlasu zabere spoustu casu :( Diky za odpoved :)
    P.S.: Moc se mi libi tvuj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co suchý šampon? Vyzkoušela jsi? Jinak mně pomohl oddálit o jeden den mytí šampon Klorane s chininem - to je jediný šampon, po kterém si vlasy nemusím mýt denně. Pak je dobrý promasírovat kořínky nějakou vlasovou vodou - já mám lopuchovou proti vypadávání a ta je perfektní. No a nejlepší je to nemýt si vlasy denně, aby si na to nezvykly.

      Vymazat
  47. máš nádhernou hřívu! také se snažím svým vlasům "škodit" co nejméně, takže žehlení a kulmování opravdu jen zřídka (druhá věc je, že na to není čas :D). kondicionéry nepoužívám ze stejného důvodu jako Ty, vlasy se mi už tak hodně rychle mastí a tak si je myji každý den, hodně málo se stane, že je myji obden - doma sice mám stejný suchý šampon, ale bohužel se s ním necítím :/ nedokáže mi nahradit ten pocit umytých vlasů, bez kterého jsem nesvá.

    OdpovědětVymazat
  48. Máš krásné vlasy! :)
    Já používám olejíčky od Balea a kokosový olej také čas od času.. když si ho tak dám intenzivněji, tak se mi to po umytí vůbec nelíbí :/ :D jinak se sem tam dávám ještě vosk a hlavu si myji taky 2x-3x týdně, mám vlasy hoodně suché, takže mastnosti se bát nemusím. :))

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡