L'Oréal Paris: Romantický look

Dnešní článek pro Vás nejspíš bude velkým překvapením. Obsahuje totiž něco, čemu jsem se dlouho vyhýbala, ale teď už jsem do toho jednoduše pustit musela. :D Jde o video! Nedávno jsem se totiž jen tak pro zábavu zúčastnila soutěže značky L'Oréal o titul Best Beauty Blogger 2012. Nakonec jsem postoupila do druhého kola a dostala jsem beauty úkol, stejně tak jako ostatní finalistky (vlastně teď mé soupeřky :), ale na jejich videa se velmi těším!). Obdržela jsem poštou produkty a instrukce k zadanému úkolu. Byl mi vybrán Romantic look, který je něžný, nijak extra výrazný, ale dívčí a myslím si, že se k mému typu i hodí. Úkol byl vytvořit článek na zadané líčení a video návod. A jak jsem se s tím poprala můžete vidět dále v článku. Dělala jsem na tom celý víkend, jelikož jsem video natáčela na webcameru (jiná technika selhala), takže se mi nezdálo dostačující, a proto jsem raději navíc nafotila i kompletní foto návod, kde je vidět více detailů. Ať už soutěž dopadne jakkoliv, já jsem si doma s produkty vyhrála a úkol mě bavil, tak snad bude i tento článek bavit i Vás. Prosím buďte shovívaví s kritikou videa. Samozřejmě budu ráda za rady, ale snažila jsem se opravdu na maximum, tak snad to nebude tak hrozné.  Jsem natáčení videí otevřená a vím, že je někteří máte velmi rádi, tak snad se zlepším a natočím brzy nové. Nějak se začít musí. Ale články mě zatím baví více, tak uvidíme, zda se to časem změní nebo ne. :) Obdivuji všechny youtube-rky, protože to je šílená piplačka! :D Užijte si článek!
DSC08021 DSC08028 
FOTO NÁVOD
KISSBOOK3 KISSBOOK4 KISSBOOK KISSBOOK5 KISSBOOK2 KISSBOOK6 KISSBOOK10 KISSBOOK7 KISSBOOK8 KISSBOOK9 DSC08154 DSC08155 
VIDEO NÁVOD
přímý odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=DYUEbNXgZ1A

A pro pobavení, střípky z natáčení, haha.
KISSBOOK1

Děkuji firmě L'Oréal za postup do druhého kola a poskytnutí všech skvělých produktů.

89 komentářů:

  1. Ahojky , ty jsi tam byla také ? :D já jsem tě asi přehlédla nebo jsi nebyla v Praze ? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to líčení sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. To video je pěkné, ale ta kvalita:(

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné líčení, sluší ti :) držím palce, tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, kde je to video? :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. A kde je prosim to video?:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si říkala, že by bylo divné, kdyby ses nezúčastnila, protože tě považuji za nej českou beauty bloggerku..škoda, že jsi nebyla na nedělním školení a nemohla jsem tě osobně poznat =(

    OdpovědětVymazat
  8. tak tento look som robila aj ja ... som rada, že som si ho vytiahla ... je jemný a nositelný asi kamkoľvek ... milujem tie líčka
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné líčení a návod jak s fotkami, tak s videem. jen jsem čekala, kdy konečně promluvíš, aaa!

    OdpovědětVymazat
  10. jsi moc krásná, akorát mi vadí, jak se pořád snažíš skrývat ty tvoje zoubky! přitom se nemáš za co stydět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní28.11.12 8:20

      A ještě se mi zdá, že na každé fotce kdy Mia ukáže zuby, je kus nějakýho nesmyslu, že chybí kus hlavy

      Vymazat
  11. Já sem myslela, ze budes mluvit Mio :) Jinak moc pěkné líčení ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, mam radost z videa, mam je radeji než clanky a jeste lepši by bylo kdyby si mluvila. Jen taková malá rada, ja uprimne se v seste minute uz nudila k smrti a zbytek jen pretocila. Bud bych to video zrychlila. Ličeci videa bez mluveni jsou dobra tak 3-4minutovy..jinak to vazne neutika i kdyz me ličeni moc zajima. Jako nazornej priklad uvedu Petru (lovelyhair) když ma videjka bez mluvení jsou zrychlene a kratoucke, kdyz delši s mluvenim tak skvele utečou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim ,ale chapu , ze je to tvoje prevni :)

      Vymazat
  13. Škoda, že si nám nic neřekla, těšila jsem se na to..:-) jinak moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  14. Miuš, článek krásným, strašně ti to sluší...video, první vlaštovka, jsem ráda, že jsi ho natočila, i když je kvalita docela špatná,ale co mě hlavně mrzí, já doufala, že tě uslyším mluvit, škoda, škoda, máš krásný hlas a jsi moc příjemná, určitě se nemáš čeho bát, jdi do toho! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Ti líčení sluší a držím Ti palce, ať se ti v soutěži zadaří a získáš co nejlepší umístění, hodně štěstí Mio :))

    OdpovědětVymazat
  16. Krasne video,jen jsem myslela ,ze te uslysim mluvit :D Jinak co naokap se mi nelibilo bylo vyber hudby a hlavne ta prvni :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super, krásne video :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za všechny komentáře. :) S kvalitou nic moc neudělám, ledatak se vynasnažím poprat s youtube, který mi ji nějak zhoršil, ale údajně ji vylepšuje.
    A mluvit neumím. :D Zkusím to příště alespoň namluvit, ale na to jsem už bohužel neměla čas, vzhledem k tomu, že dnes muselo být vše zveřejněné.
    Díky moc! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeee, na videu jsi ulne jina nez na fotkach :) A uplne me prakvapila ta fotka pro pobaveni, s usmevem se zubama jsi jeste jinaci.

    OdpovědětVymazat
  20. jee tak moc gratuluju a doufam ze vyhrajes :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezký článek a video! Budu držet palečky :))

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem se těšila, že uslyšíme tvůj hlas :) Ve videích určitě pokračuj, je to věc, která mi u tebe chyběla, doufám, že jich bud víc a víc

    OdpovědětVymazat
  23. si veľmi zlatá na videu!!
    a loreal milujem takže držím palce! :)
    páči sa mi tvoja tvárička na tých foto pri každom kroku, také očká tam máš :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ako uz bolo povedane: chceme ta pocut! hudba je prijemna ale nejake komentovanie (aj mimo temy) by velmi pomohlo. Ak sa hanbis, nemas dovod, fakt kazdy ma svoj vlastny styl a netreba sa porovnavat. Skus ako keby si to komentovala kamaratke, uvidis ze budes mat pozitivne ohlasy.

    Tesim sa na dalsie video!

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji moc za rady! Určitě se příště vynasnažím o nějaký komentář. :)

    OdpovědětVymazat
  26. to video je uplne na nic, kdyz u toho nemluvis a nepopisujes co delas, jak to delas a co pouzivas. jinak o te kvalite ani nemluvim... jsi moc hezka a je skoda, ze to neumis vic prodat, protoze kdybys v tom video misto te silene pisnicky mluvila a od nekoho si pujcila poradnou kameru, tak by to bylo urcite na vyhru. takhle je to strasne nudny video, ktery jsem ani nedokoukala.

    OdpovědětVymazat
  27. Mio, krásný článek! líbily se mi fotky pro pobavení, máš krásné zoubky, ukazuj je častěji :-) hezký večer, Blanča

    OdpovědětVymazat
  28. je to super! budu ti držet palce ať vyhraješ :) a točení videí je někdy vážně o nervy, třeba když jsem ho točila asi na pětkrát, protože jednou foťák nezačal nahrávat, pak jsem nebyla kvůli osvětlení vidět... :D
    přeju hodně štěstí a těším se na další videa!

    OdpovědětVymazat
  29. Budu držet palce! Strašně ti to ve videu sluší, vypadáš jako panenka :)

    OdpovědětVymazat
  30. boží článek, muselo to být dost pracné.. budu Ti držet palce, myslím si že se na titul hodíš! :)) video je fajnový, škoda tý kvality a němosti, ráda bych si Tě poslechla :))

    OdpovědětVymazat
  31. Velmi pekny look a velmi sa mi paci fotka, kde sa usmievas "na plne usta" velmi ti to pristane, vyzeras uplne inak, ako na vacsine tvojich fotiek :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  32. Lůůůca :)25.11.12 21:12

    Máš tak nádherný vlásky!! :) Moc ti to sluší :) Jinak to je tvoje přírodní barva nebo si vlasy něčím barvíš? :))

    OdpovědětVymazat
  33. To líčení je vážně velmi krásné a jinak než Romantic look, bych ho nazvat nemohla :).

    OdpovědětVymazat
  34. video i líčení je skvělý Miuš, škoda jen té kvality a že jsi třeba i nemluvila, ráda bych tě slyšela :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jsi šikulka! já bych na video neměla ani nervy, ani odvahu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  36. Parada! :)
    Ty jsi fakt neuvěřitelně krásná :)) Závidím ti :D

    OdpovědětVymazat
  37. Hezke a mam asi podobbny nazor jako ostatni predemnou :) Ty uz nemas rovnatka ? :D

    OdpovědětVymazat
  38. Krasne :) Přišla mi na tuhle soutěž také pozvanka, ale musím se přiznat, ze se mi do toho vůbec nechtělo a hlavně se nepovažuju za nějakou beauty bloggerku...... myslím, ze jsou daleko fundovanejsi holky (třeba ty) takže tleskam... Moc pekne líčení ;) takže držím palce ať to vyhrajes!!! :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. vypadá to moc hezky, jednoduché, nepřeplácané ale krásné :))

    OdpovědětVymazat
  40. super líčenie! a návod tiež aj s fotkami aj video :) držím palčeky :)

    OdpovědětVymazat
  41. podarilo sa ti to ;)
    je to veľmi pekné, také ako stvorené pre teba!;)

    OdpovědětVymazat
  42. Moc ti držím palce a ten make-up ti sluší. Jen mě zarazila rozdílná barva lesku/rtěnky na lahvičce a na rtech, ale pěkné.

    OdpovědětVymazat
  43. ta fotka kde se směješ mi vykouzlila na tváři úsměv :) nejdří se mi líbila ale neuvědomila jsem si co mi na ní přijde jinýho a pak mi to docvaklo :D bože, Mio, směj se :)

    OdpovědětVymazat
  44. krásne líčenie Mia :o) Len škoda myslela som že ťa budeme počuť, snad nabuduce :)

    OdpovědětVymazat
  45. Mio,úžasné video,úžasný článek!Opravdu povedené :).Můžu se zeptat jak se jmenuje písnička která začíná v 05:50 předem děkuji za odpověď :))

    OdpovědětVymazat
  46. pekné líčenie, pristane ti a super návod samozrejme :)
    PS.máš nádherné modré oči! :D :)

    OdpovědětVymazat
  47. super jen je mi líto, že nemluvíš, moc ráda bych slyšela jakej máš hlas:) Ale líčení super. Jo a na tý fotce jak se směješ s otevřenou pusou bych tě asi vůbec nepoznala:P

    OdpovědětVymazat
  48. Krásný look!:)) Akorát bys měla podle mě jednotlivé kroky popsat a ukázat a některé pasáže zrychlit, aby jsi udržela pozornost diváka :) Joo a mimochodem, ty už nenosíš ty pevný rovnátka?

    OdpovědětVymazat
  49. Ten jemný look k tobě jde ;) .. mohla by jsi později napsat článek jak se ti ty produkty osvědčily ? Docela by mě to zajímalo.

    OdpovědětVymazat
  50. veľmi ti takéto jemné líčenie pristane :)) teším sa na ďalšie videjko ;)

    OdpovědětVymazat
  51. Jee jakto, že už nemáš rovnátka?

    OdpovědětVymazat
  52. Tyjoo, škoda že tam nemluvíš!!!

    OdpovědětVymazat
  53. Hrozně moc ti ten look sedí! :)
    Btw jsem tvá "soupeřka" :D
    Taky jsem si chtěla vytáhnout romantic, ale myslím, že pro tebe je lepší :)) škoda, že jsme se nemohly setkat osobně :(
    Třeba někdy příště :))

    OdpovědětVymazat
  54. Tak to se ti povedlo, sekne ti to mooc... Jemné líčení mi k tobě sedí nejlíp :))

    OdpovědětVymazat
  55. viac ma bavia fotky. a super všetky tie veci vyzerajú strašne lákavo!

    OdpovědětVymazat
  56. Krásné video, moc ti to sluší a líčení se povedlo. Jen škoda, že jsi u toho trošičku nemluvila ;) ale jinak paráda

    OdpovědětVymazat
  57. tvarenku i pudr uz pouzivam dlouho a nemuzu si stezovat.

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  58. doufám že videa se ted budou už jen hrnout Mio!:) Jsi úžasná atento look se ti moc povedl! Doufám že vyhraješ!:)
    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  59. Podľa mňa je trošku mimo že ti poslali ten Kód mladosti :D

    OdpovědětVymazat
  60. Inak máš krásny úsmev na tej fotke kde ti vidieť zuby :)

    OdpovědětVymazat
  61. ten foto návod je super, jak máš nafocený krok po kroku :)

    OdpovědětVymazat
  62. Ty jo musím říct, že v tom videu ti to opravdu moc sluší. Snad se neurazíš,ale ještě víc jak na fotkách. :)

    OdpovědětVymazat
  63. Hezké:)) Máš krásný oči takže by ses ani malovat nemusela:)))

    OdpovědětVymazat
  64. Volume million lashes je snad jedna z nejlepších řasenek, protože zatím kdo jí měl tak si jí jenom chválil. Uvidíme jak se vydařila "Excess" :) Tvářenka na fotografii vypadá velice pigmentovaná, ale ve skutečnosti na tvé tváři ti přidala příjemnou "živou" barvu. Na videu jsi prostě k sežrání, měla by jsi dělat více videí, rozhodně by to občas článek mnohem více zpestřilo ;), jak je známo fotky jsou fotky (aneb vidíme tě placatou :D). Článek super Mio, těším se už na nový ;)

    OdpovědětVymazat
  65. strašne ti to pristane! <3 :) toč viac videí:)

    OdpovědětVymazat
  66. Super, myslím že přeně tenhle look ti sedí takže ho Loreal pro tebe vybral moc dobře
    http://everybody-love-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  67. http://sophiiworld.blog.cz/ navštivte můj blog prosím ! :)

    OdpovědětVymazat
  68. Je to užasný! strašně ti to sluší Mio ! <3
    http://likefashionbaby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  69. nechápu proč ses tomu vyhýbala, krom lepší kvality videa je to skvělé, alespon z mého pohledu (já raději natáčím)

    OdpovědětVymazat
  70. Mio, patříš mezi mé oblíbené bloggerky, jak jsem si ve vlaku přečetla, že jsi udělala video, těšila jsem se celou dobu, že si ho doma pustím.... A byla to jedním slovem nuda. Nuda s velmi špatnou kvalitou :(. Moc mě to mrzelo, myslím, že kdybys tomu dodala něco osobního, trošku to okomentovala... :/ Doufám, že na videa nezanevřeš, ale zkusíš se nám trošku přiblížit i hlasem :). Držím pěsti a snad se nebudeš zlobit za můj názor.

    OdpovědětVymazat
  71. Mio, prosím jaký blog má Natálka Kristová? :)

    OdpovědětVymazat
  72. ahoj,zapojila som teba a tvoj blog na TAG 11 na mojom blogu. Budem rada,keď sa pozrieš na blog a zapojíš sa :)
    http://brunette-rules.blogspot.sk/ :-)

    btw,si krásna!! ♥

    OdpovědětVymazat
  73. Mio, líčení se mi moc líbí i video není špatné jen škoda za tu kvalitu :( nejvíc sem koukala, proč nemáš k videu nějakou hudbu ale pak sem si všimla, že mám vypnutý repráky :D No jo no blondýna :D Tvoje články jsou fakt skvělý a věřím, že s videi to bude taky časem lepší a lepší protože nikdo učený atd ;) Moc ráda chodím na tvůj blog a koukám každý den jestli se tu neobjeví něco nového moc děkuju že mi zpříjemňuješ dny :)

    OdpovědětVymazat
  74. jééé ty jsi pihovatá, skoro mi připadá škoda to něčím zakrývat. Navíc máš pěknou pleť, tak ten makeup nepotřebuješ. S pihama bys byla ještě větší kočka, tedy podle mého názoru.

    Radka

    OdpovědětVymazat
  75. krásne svečí ti to :)

    OdpovědětVymazat
  76. Fotky jsou krásné a moc ti to sluší :o) chtěla jsem jen vědět, jaký je to prosím odstín make-upu? Děkuji (omlouvám se, pokud jsem to přehlédla)

    OdpovědětVymazat
  77. Nádherný look Miunko!! Velmi ti držím pěsti v soutěži,protože máš extra dobře našlápnuto :) S videi je skutečně nesmírná dřina, což je hlavním důvodem, proč je nedělám, přestože by mě to strašně bavilo a jsem závislá na těchto vieích na youtube:) Valná většina youtube beauty gurus ale mají právě youtube jako "hlavní pracovní poměr", takže se můžou celé dny soustředit jen a jen na natáčení a práci s videi. V běžném životě s prací/školou, je to šíleně náročné.

    OdpovědětVymazat
  78. Už jsem ti někde psala že jsi jako princezna :Dluší ti to.....

    OdpovědětVymazat
  79. Slečna Mia o5 nezveřejnil můj komentář na výrok jedné slečny zde,pouze jsem souhlasila s ní a Mia to zase nezveřejnila,ježiši co je na tom!Tohle také nezveřejníš,že?!Nechápu co je na mém vzkazu tak hrozného Mio!Mischa

    OdpovědětVymazat
  80. jee moc ti to sluší, ty výrobky fungují dokonale!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  81. Máš uplně perfektně výrazné oči které by líčení ani nepotřebovaly. a Moc fajn blog tak doufám že ti nebude vadit že i já budu tvým čtenářem. :-)

    OdpovědětVymazat
  82. Bohužel mi video taky přišlo krapet nudnější, ale nejspíš za to může právě ta absence hlasového doprovodu... Třeba příště ;o) Každopádně doufám, že se neurazíš, ale jak ke konci kroutíš hlavou, okamžitě se mi asociovala rybka z Příběhu žraloka, taky se tak podobně kroutila. :o)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡