Co si vždy koupím znovu? (pleť)

Toto je dvoustý jubilejní článek, a tak jsem si řekla, že by měl být rozhodně kosmetický a o něčem, co mám velmi ráda. Představuji Vám mé nejpoužívanější výrobky na pleť, které mě ničím nezklamaly, a které si budu 100% kupovat stále dokola.
DSC05874
  • Odličovací mléko pro citlivou pleť (Sensibio Lait, Bioderma) - Citlivou pleť nemám, ale většinou, když je nějaký výrobek pro normální a druhý pro citlivou, vždy raději volím ten pro citlivou. Mám většinou pocit, že mi bude vyhovovat více a rozhodně bude šetrnější k pokožce. Toto mléko pokožku důkladně vyčistí, odmastí, zklidní a není parfémovaný. Nic jemnějšího a účinnějšího jsem zatím nenašla a jsem s ním velmi spokojená. Vydrží mi opravdu dlouho, protože i na odlíčení tmavých očních stínů stačí dávka ve velikosti hrášku. 250ml/389 Kč
  • Micelární čistící voda pro citlivou pleť (Sensibio, Bioderma) - Tohle je láska! Jinak se to říct ani nedá. Mám ji i ve zmenšené cestovní verzi, abych s sebou, když někde přespávám nebo cestuji, netahala tu velkou. Je to můj nejoblíbenější výrobek, jaký jsem kdy vyzkoušela. Odvádí tu nejlepší práci a zastoupí všechny odličovače, osvěžovače, apod. Tato 500ml je největší a stojí 500Kč, ale často ji můžete sehnat v akci 1+1 zdarma atd. Tento výrobek mohu doporučit úplně každému z Vás. Je vhodná pro všechny typy pleti. Oblíbil si ji i můj přítel. Nejdřív nechtěl, poté viděl na tamponku po vyčistění, jak má špinavou pleť, zhrozil se, no a teď už má druhé balení a nedá ji z ruky. :D 500ml/489 Kč
  • Čistící maska na obličej a tělo Mask of Magnaminty (Lush) - Psala jsem o ni tady, a vše jsem tam vlastně uvedla. Maska mi pomáhá ničit černé tečky a používám ji velmi ráda. Pokud nemáte rádi mátu, nevadí, zvyknete si, až uvidíte, co ta smradlavá máta dokáže. + Informace z obalu: Hluboko čistící, tonizační a exfoliační mátová maska osvěží a rozzáří vše, čeho se dotkne. A veřte mi, že obal nelže! 85ml/180 Kč
  • Hydratační gelový krém Aqua Beauty (Dermacol) - Připadám si hloupě, jako kdyby mi došly slova a já v dnešním článku psala jen superlativy, ale tento krém je opět můj svatý grál. Je lehký, tak akorát hydratační, nepáchne a dělá pleť krásnější. Poslední dobou jsem nějak přestala používat silikonové báze a raději používám například tento krém pod tónovací krém a celé líčení. Mám už druhé balení, jelikož mi tak vyhovuje, že jej používám denně. Pro hodně suchou pleť bude možná málo hydratační, těžko říct, ale pro normální/smíšenou/mastnou pleť je super, to vím jistě! 50ml/249Kč
  • Hydratační maska s minerály (Ryor) - Můj srpnový OBJEV! Maska obsahuje mořské řasy a minerální látky, a tato kombinace mi vždy velmi vyhovovala. Je určena pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie, což zní podezřele univerzálně, ale já tomu věřím. Je totiž lehká, stejně jako krém od Dermacolu, velmi jemná s nepatrnou vůní. Má hydratovat a zpevňovat pokožku. Já si všimla viditelného zjemnění. Dle návodu se má nanést na pleť na 20 minut a poté rozetřít, což je u masky netypické (většinou se smývají). Já ji používám jako krém, protože se mažou a roztírají. Nedávám jí moc, takže proto se asi rychle vsákne. Doporučuji ji všem, co mají pleť na dotek hrubší, protože vytvoří efekt dětské prdelky. :) Určitě o ní ještě napíšu samostatný článek. 100ml/116 Kč
Máte nějaký z těchto výrobků vyzkoušený? Jak jste s ním spokojeni? 

32 komentářů:

  1. Mio ahoj:) Růžovou micelární vodu Bioderma jsem si také zamilovala, je to opravdu top výrobek. Masku od Lush musím vyzkoušet, je často chválena a nadchnul mě též tvůj popis hydratační masky od Ryoru - že by...:)? Díky za tip! Měj se krásně, Sofie

    OdpovědětVymazat
  2. Potvrzuji, že i když mi Mask of Magnaminty nejdřív smrděla, po pár použitích jsem si na tu mátu zvykla a už se mi ta vůně i líbí! A hlavně se mi líbí účinky té masky, ksichtík mi pak připadá jako nový :)

    OdpovědětVymazat
  3. s růžovou biodermou jsem tak max. spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  4. micelarna voda od Biodermy je jednoducho jednicka :) ja este oblubujem kozmetiku Avene. mojej problematickej pleti sedi dokonale.

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, má někdo zkušenosti ze zelenou řadou od Bidermy? Hodí se opravdu na velmi masntou ple t s akné? :/ Mám opravdu velmi mastnou plet a furt ji vysušuji mýdlem, aby se mně neuděali pupínky, ale tím se mně ještě víc mastí.. Kožní mi předepsala další vysušují masti a doporučila- ničím nemazat. Co vy na to?:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vysušování mastný pleti jen škodí, co vím já. to chce jen hydratovat a hydratovat, vidím to na své pleti - po tom, co jsem přestala používat produkty které vysušují (nebo ještě lépe - obsahují alkohol) atd., pleť mám mnohem lepší :) a zelená řada je super, aspoň co můžu říct ohledně micelárky ;) chci si pořídit ještě nějaké krémy.

      Vymazat
    2. Co já vím a co jsem se učila na různých školeních, tak mastná pleť se rovná pleť, která právě nemá dostatek hydratace, a tak si pomáhá tím, že se mastí, aby úplně nevyschla. Takže vůbec bych ji nevysušovala cíleně, spíš si koupila kvalitní bio kosmetiku, která nebude dráždit a bude o pleť hezky pečovat. Vím, že asi budeš spíš důvěřovat doktorce, ale já sama měla s pletí problémy, a když se teď vzdělávám v oblasti vnější výživy, tak jsem opravdu zděšená, co mi doporučovala a předepisovala. Sice mi problém rychle vyřešila, ale bohužel jen chvilkově, ne na stálo. A tolik chemie a kortikoidů, co mi předepisovala =( Teď (ťukám na dřevo) jsem dlouho problémy neměla. Změnila jsem stravování, kosmetiku, čistila se bylinkami a všechno je lepší. To bych asi doporučila každému, kdo chce zlepšit jak svůj vnitřní, tak vnější stav. ;)

      Vymazat
    3. ona je ta micelární voda i v zelené - Sebium (momentálně mají v partnerských lékarnách biodermy akci 1+1 zdarma :)) Ta zelená je právě určena pro mastnou pleť :)

      Vymazat
  6. úžasný článek... vím, že bych se neměla bát investovat do micelární vody od Biodermy, furt na ni koukám, ale bohužel je na mě moc drahá. a tu masku od Lush chci vyzkoušet už stráááášně dlouho, ale do Prahy se dostanu jednou za uherský rok, a poštovný se mi nevyplatí. čekám, až bude poštovný zadarmo, ale to ji mají zas většinou vyprodaný :-/ a když už jsem byla v Praze a šla do Lush, tak mi řekli, že ji zrovna nemají... hold mi není souzená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevlastním ani jedno z těchto věcí a všechno až na ten Lush si půjdu pořídit do konce září! musím! :D zní všechno tak perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  8. s maskou od LUSH a micelárkou musím souhlasit! :) já mám teda micelárky od Biodermy celkem ráda. mám ještě zelenou a až mi obě dojdou, chci zkusit modrou hydrabio.

    a ta maska od Ryoru mě láká, těším se až jí vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám MoM a souhlasím, zatím jsem neobjevila lepší masku :)
    U micerálky nějak nevidím to její kouzlo, raději se odličuju gelem.
    Jinak opět krásně napsaný článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. S ryorem nemám žádné zkušenosti, ale možná bych si od nich něco pořídila. Můžu se zeptat kde ji můžu sehnat? :)

    www.theprettydays.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Micelárka od Biodermy je prostě perfektní!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. s micelárkou a magnaminty souhlasím, také moji oblíbenci...a ten gel-krém od Dermacolu mě zaujal

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám micelárku od Biodermy a nemůžu si ji vynachválit. Vlastně jsem si ji koupila díky Kissbooku. Děkuji, Mio, za super tip ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Jojoo micelárka od Biodermy :) taky jsem si ji koupila díky pár blogerkám, mezi kterými jsi byla i Ty a vůbec nelituju :))

    OdpovědětVymazat
  15. Bioderma je láska na celý život! Mimochodem, velké balení (možná i menší, to nevím) dělají v novém balení, s pumpičkou :) (možná to není novinka, ale až ted jsem to zjistila! :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak s tím naprosto souhlasím. Bioderma je pro mě bezkonkurenční:)

    OdpovědětVymazat
  17. Miceralku miluji .. man teda tu zelenou na problematickou plet a prijde mi bezkonkurencni.. a premyslim i o tom odlicovacim mleku ... sakra ty tvoje recenze!! Ee zrujnuji me :-D

    OdpovědětVymazat
  18. přítel taky používá micelárku, potom co viděl špinavej odličovací tamponek :D horší ovšem je, že používá tu mojí :DD..

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám zelenou Biodermu a taky si ji nemůžu vynachválit!!

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Sensibio voda je klasika, taky je to moje stálice :) Hodně mě zaujala ta maska od Ryoru, asi ji taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  21. že bych už konečně podlehla mask of magnaminty ?

    OdpovědětVymazat
  22. na ryorku jsem koukala včera v drogerce :)

    OdpovědětVymazat
  23. Články tohohle typu miluju! :) Můžu se zeptat, jestli ti ta maska neucpává póry? Chtěla bych ji zkusit, ale docela se bojím toho nanášení jakože nanést, nechat a jen rozetřít...

    OdpovědětVymazat
  24. micelárku používám tu zelenou, ale mám ozkoušenou i růžovou :) s láká mě maska od Lushe :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj :) na odličování používáš napřed mléko a pak micelárku? nebo stačí ta micelárka na celkové odlíčení? díky za odpověď! :) Mia

    OdpovědětVymazat
  26. Musim souhlasit s Biodermou a Mask of magnaminty:D.Ryor je taky fajn ale Dermacol mi na pleti udělal trochu paseku..:/
    www.wildberrydiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Můžu se zeptat, kde seženu (kromě off.stránek Biodermy) produkty Biodermy?

    OdpovědětVymazat
  28. dobrý den,a já bych se ráda zeptala,kde seženu LUSH..?děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze v Palladiu mají obchod nebo na http://www.lushcz.cz/

      Vymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡