Sladké po kterém neztloustnete

Mám další tip na rozkošnou a užitečnou dekoraci. Tyto keramické dortíkové dózy určitě nadchnou hlavně všechny milovníky sladkostí. Já se v poslední době snažím vyhýbat sladkému v jídle, a tak alespoň mlsám očima. :DD Pamatuji si, že poprvé jsem se do těchto dóziček zamilovala v tomto článku, kde o nich psala Marianna. Takže když jsem je v listopadu objevila v Nanu Nana, stále jsem se na ně chodila dívat. Tenkrát stály asi 149 kč, a to jsem za ,,kýč" dávat nechtěla. Je to vlastně kýč, ale hrozně milý kýč. Co myslíte? 
Teď v lednu jsme je s kamarádkou úplně náhodou objevily v Kiku a dokonce s 50% slevou, kus za 29 kč. Jeden jsem si pořídila a dala si do něj prstýnky. Zatím mě nenapadlo nic lepšího. Taková dóza je možná dost zbytečná věc, ale mně se velmi líbí. Mimochodem v Nanu Nana je teď mají za 99 kč, takže pokud neuspějete v Kiku, zkuste zajít právě do Nanu. :)
Máte doma něco podobného? A co byste si do takové dózy schovali?

73 komentářů:

  1. To je super! Musím zajít do Kiku!!! Díky Mio :)

    http://makeup-and-beauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. je to hrozně roztomilé! já bych si tam asi schovala nějaké bonbóny :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. viděla jsem to v nanu nana taky, a hned bych si to pořídila, ale v té růžové:/:(

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi milé, niektoré gýče sú strašne roztomilé, a tento určite je! Ja osobne by som si to ale nikdy nekúpila, ale pozerá sa na to pekne :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mám doma skoro to samý, z Kiku za 60,-...třeba je tam ještě budou mít, kdyby nějakou slečnu zajímalo :) http://dashulkak.blogspot.com/2011/08/cupcakes.html
    Taky su na dortíky ujetá :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý můj článek je o tom, že jsou v Kiku podobné a levnější. :DD Dokonce už stojí jen 30,)

      Vymazat
    2. Mě se právě zdá, že ty, co máš za 30,- jsou menší, nebo je to jen můj dojem? :))
      Každopádně jsem ráda, že nejsu jediná s touto úchylkou...máš to moc pěkný!

      Vymazat
  6. tak do kiku si asi zájdem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mio, diky za tip :) Neco takoveho bych mohla klidne darovat sve "ujete" kamaradce, jen tak pro radost :))

    OdpovědětVymazat
  8. jeeej, to je zlatučké :-)
    ja by som si tam dala asi cukríky alebo malé čokoládky, nech mám k telke :-)

    OdpovědětVymazat
  9. taky jsem to videla, ale ne v Kiku za 30:) asi si pro jeden zajdu, děkuju za tip))

    OdpovědětVymazat
  10. Mas uplnou pravdu jsou krasne, velmi sladke, pro prstynky a broze jako delane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já myslím, že na tvůj stůl se hodí výborně :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. nevies prosim ta poradit kde zajt do kiku v prahe? su roztomileeeeee!

    OdpovědětVymazat
  13. wow,vypadají fakt krásně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mooc hezké! Takové sladce milé!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda sladké miluju, ale tohle je na můj vkus příšerně kýčovité :)

    OdpovědětVymazat
  16. mám také z kika a také si do ní dávám prstýnky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jeee tyhle cupcake miluju!!! Mám doma dva z Nanu :) a také jsem s je koupila poté co jsem je viděla u Mariann :)) (jinak já je mám prázdné) nejdřív jsem si do nich chtěla dávat prstýnky, ale vzhledem k tomu množství, které mám ... se mi tam fakt nevejdou :) takže jsem si na prstýnky koupila v Nanu zvlášť stříbrnou krabičku!! :))
    PS. po těch co mají v KIK, ale musím co nejdříve mrknout :D
    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Náhodou jsou moc roztomilé!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. V Kik jsem je viděla, ale vždycky jsem odešla bez nich. Tentokrát tam na ně vlítnu, aspoň ať vlastním 2! :) Je to úžasně roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  20. Je to hezké. :o) V Kiku teda mají větší kýče a příšernosti (aspoň tedy vždy, když tam jsem já), tohle je dokonce i využitelné a navíc za tu cenu :)
    Mě baví celý ten tvůj sladký růžový pokojíček :-D Vždycky se na ty fotky nemůžu vynadívat ;)
    Kdybych už doma neměla tunu serepetiček, asi bych si to pořídila, ale musím se krotit, už tak mám všude svíčky, kamínky, sošky..

    OdpovědětVymazat
  21. Na mě je to moc sladké, jsem asi minimalistka, ale pro milovnice ,,sladkých" věcí určitě fajn dekorace:)
    http://beautyyapona.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. podle mě to není kýč , teda i kdyby , ale fakt malinký a krásný :)
    mě se takovéhle drobnosti strašně líbí a dávala bych si tam všechny takové blbosti jako naušnice , prstýnky řetízky :)

    OdpovědětVymazat
  23. to je úžasnééé :)) moc se mi taková dóza líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, tak to je super tip, díky za něj! Doufám, že je v Kiku ještě seženu :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Roztomilé a na prstýnky jako dělané!:)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tyto dózy vlastním taky. ;) Jsou úplně nejlepší. Mám tam v nich prsteny, malé střípečky do vlasů, gumičy a takové drobnosti.

    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. roztomilé :)
    ja by som si do toho dala asi skôr sponky :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jaj, by mě honila furt mlsná :)))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Vždycky se mi hrozně líbily a pořád líbí! :) Taky bych nějaký chtěla i když nevím ještě, co bych do nich dávala :D

    OdpovědětVymazat
  30. roztomilý kýč! hezké by to bylo i jako květináč a ta "šlehačková čepička" by mohla ležet nějak naaranžovaně vedle :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ta z kiku je moc pěkná :) Takovej sladce roztomilej kýč, myslim, že by se mi určitě aspoň jedna dózička hodila, už jen proto, jak je hezká :))

    http://baru-ka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Už před rokem jsem zpozorovala trend těhle sladkostí v Norsku na všem, viz můj post
    http://lookisfree.tumblr.com/post/4185259512/sweet-muffins
    Sice to nemám kam dát, ale za takový peníze... :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Jůůů je to boží! :D Sakra, tak to musím do Kiku taky zajít :)

    OdpovědětVymazat
  34. zajdu tam ;)!je to super!

    OdpovědětVymazat
  35. Jsou roztomilé, ale na mě moc kýčovité :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jo jo, v Kiku jsem je taky viděla, jen jsem nepřišla na to, k čemu to je, příliš jsem to nezkoumala :D ... děkuji za vysvětlení záhady ;) :D

    OdpovědětVymazat
  37. Nic takového nemám a ani neplánuji, nesnáším věci, na které jen sedá prach :D Ale hezký to je, to zas jo :))

    OdpovědětVymazat
  38. Sú sladkeee :-) mne by sa ale do izby nehodili.. a čo by som si tam schovala? no ako sa poznam nejakú kokosovú sladkosť :D

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Taky jsem je u Marianny viděla, takže jsem si v kiki dvě koupila :D Ještě v nich nic nemám, ale mně se to prostě líbí ;) :D

    OdpovědětVymazat
  40. jéé tak to je nádherný, to je něco pro mě! :D

    OdpovědětVymazat
  41. Je to kýč, ale roztomilé, navíc do tvého pokoje se určitě skvěle hodí podle fotek! :) Taky jsem nad nimi přemýšlela. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Sice po nich neztloustnu, ale zároveň si na nich nepochutnám.. :D

    OdpovědětVymazat
  43. to je krasne!!
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  44. jsou rozkošný! akorát když se na ně dívám..hned bych si dala nějakej ten dortík! :D

    OdpovědětVymazat
  45. tak sladké:-) mám mladší sestru a ta má takovýchto dóziček plný pokoj! asi si jednu vypůjčím

    OdpovědětVymazat
  46. Vůbec mi to nepřijde jako kýč, ale jako super ozdoba pro mladou holku do pokoje;)
    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  47. Roztomilé!:)
    Možná si ji taky koupím, ale nemám do ní co dát:D
    Taky mě napadaji akorát prstýnky, naušnice nebo gumičky:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  48. Pěkný, taky jsem na ně koukala v nanu-nana :)

    OdpovědětVymazat
  49. Nevím, co bych si tam dala, ale je to roztomilý. :)

    OdpovědětVymazat
  50. tyjo to je krásné, určitě si to koupím, jen neívm, co bych si do toho dala :D:D

    OdpovědětVymazat
  51. já bych musela tu dózu někam schovat...at to nikdo nevidí :D ale k tobě se do pokojíku krásně hodí!a závidím,že máš plnou tu odličovací vodu BB, já už skoro nemám,uááááá :D:))

    OdpovědětVymazat
  52. je to neuvěřitelně kýčovité...proto jsem si v Kiku koupila všechny 4 které tam měli:D:D:D mam je vystavené na poličce a mam v nich bonbony:)

    OdpovědětVymazat
  53. Na prstýnky je to báječný nápad :)) asi musím zajít do kiku a taky si jednu pořídit ;)
    http://www.colorwardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  54. Na tyto dózičky se chystám už nějaký ten pátek! A oni měli v Kiku slevu, do prčic! :D No musím si proto zajít, je to fakt fajná dekorace + úschovna šperků a jiných drobných předmětů :)<3

    OdpovědětVymazat
  55. Už jsem si je také chtěla pořídit, stejně jako ty na prstýnky a podobné drobnůstky. Jsou krásné :D

    OdpovědětVymazat
  56. Jéé já takový blbůstky prostě zbožňuju xD zrovna minulý týden jsem doma pošila celou lampu RŮŽOVÝMA volánkama a vypadá úžasně. A mám po celém bytě tyhle "kýče" <3 Luci

    OdpovědětVymazat
  57. Strašně rozkošná a roztomiloučká věcička, zase mne lákáš <3 :D. Jinak bych do toho asi dávala to samé, co ty, je to dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  58. škoda,že tu nemáme kik ani nanu nana,sú dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  59. Děkuju mooc za upozornění :) ;). Dneska jsem byla na nákupech :)) a zavítala do Kiku...a byly tam :) A dokonce za 3 Kč!!!! :D Takže mám dvě nové sladké dózičky.
    Už se těším, na další tip na nakupování ;)
    Veru

    OdpovědětVymazat
  60. :-O Musím do Kiku...

    OdpovědětVymazat
  61. Koupila jsem tyhle dozicky moji sestre a byla z nich nadsena!:-))
    Jinak super blog, sleduji ho uz nejaky cas a je cim dal tim lepsi- jen tak dal!

    http://bohemianstylesandlife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  62. Fuuuuuuuuuuuuuu..Tak to je konec..
    On takové nevkusné dreky fakt někdo kupuje?
    To snad hodím na i Okounu do nevkusu.
    Mimochodem doporučuju topik "Český nevkus" na Okounu, určitě tam najdete inspirativní řádu krásných dekorací do vašich bytečků a zahrádeček.

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, můžu se zeptat, jak máš uložené řetízky a naušnice? Děkuju Verča

    OdpovědětVymazat
  64. Takovéto dozičky jsem viděla v OBI Štěrboholy(minulý týden), ve vánočním zboží v přízemí.Jsou rozkošné.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡