TAG: ,,Mých 6"

Nikdy jsem neměla ráda takové ty trapné řetězáky, ale existují i takové, které se mi naopak i líbí. Kupříkladu tento, proto se ho ráda zúčastním. Jde o to, že napíšete článek, nebo natočíte video, kde zveřejníte 6 svých nejoblíbenějších blogerů v této chvíli a dodáte k nim, proč je máte tak rádi, čím jsou vlastně výjímeční. Měly by to být blogy na které zkrátka chodíte nejčastěji. A jaký to má účel? Prvotní poslání je ,,šířit mír a lásku mezi blogery". Možná se tomu zasmějete, ale v dnešní době je mezi blogery podle mě přehnaná rivalita, předhánění se, kopírování, nepřejícnost a dokonce i pomluvy. Proto se snažím psát si blog jen tak pro radost. Je mi jedno kolik mám pravidelných čtenářů (samozřejmě, že mě to ale těší), jestli mi někdo něco okopíruje nebo o mě někdo píše, že jsem povrchní šimpanz (no vážně, i tímto nepochopitelným slovním spojením jsem byla označena). Zkrátka už to neberu tak vážně. Někdo sbírá motýly, někdo skládá písničky a někdo zas píše blog. 
Dalšími pozitivními věcmi tématu tohoto článku jsou inspirace (někdo blog nezná a bude za jeho objevení rád), reklama (pokud o ní stojíte, možná to zviditelní i Váš blog) a hlavně ukážete, že nehrajete na konkurenci a dokážete ocenit snahu jiných. 

Zvolila jsem si tedy mých 6 a dalo mi to pěkně zabrat. Nemohla jsem se rozhodnout, koho zveřejnit a kdo se mi tam nevejde, proto jsem zapátrala v historii a vybrala 6 mnou nejnavštěvovanějších. 

Moje nejoblíbenější blogerka. Mám v počítači asi tisíc jejích fotek. Sice nechápu k čemu, protože tu krásu jí ukrást nemůžu, ale já zkrátka miluji její fotky! Normálně to slovo nepoužívám, ale Kristinu mohu označit jako dokonalou. Navíc zbožňuji její rtěnky, barevné kombinace, všechny "goodies" články a doufám, že tu Miss (kde je jednou z finalistek) vyhraje.


Důkaz, že v jednoduchosti je krása. Vic věci umí nosit. Vše má propracované tak, že to není vůbec poznat a to je podle mě umění.

Marianna je jako princezna z pohádky a já miluji pohádky, ale nejvíc mě žere, že nejsem její součástí. Má všechno, na co si vzpomene, ale zároveň má i úžasnou povahu. Tedy alespoň na blogu se prezentuje jako milá, usměvavá slečna, která Vám na otázku vždy ochotně odpoví. Navíc její vkus a cit pro kombinování je famózní. U ní se popravdě inspiruji snad nejvíce.

Myslím, že tady není co dodávat. Je profesionálka, má nádherné fotky a je neskutečně originální. Co mám opravdu ráda je její přirozenost a VLASY samozřejmě!  

Další profesionálka. Můj vzor, můj idol? Asi ano. Je krásná, úspěšná a opravdu dobrá v tom, co dělá. Určitě jí někdy později věnuji ještě nějaký článek. Zatím Vám můžu povědět jen to, že pokud hledáte poradce v kráse, Mich je ta pravá!

Jediná Češka, která mě baví od začátků do teď. Její videa nemají konkurenci. Hltám je a pouštím si je třeba i vícekrát dokola. Přestože Petie znám jen virtuálně, troufám si říct, že toho máme opravdu dost společného. Navíc, jak se říká, až vyrostu, chtěla bych být taak kráásná jako ona! (:DD :))

+ Nevešla se mi sem Kenza, ale tu už asi všichni známe skrz na skrz. :)

PS: Označovat nikoho nebudu, nerada bych obtěžovala. Takže pokud jsi blogger a líbí se Ti téma tohoto tagu, určitě ho napiš/natoč taky a pokud jsi čtenář, napiš mi svých top 6 do komentářů, Budu jedině ráda! 

39 komentářů:

  1. jen dva blogy neznám, zbytek taktáž patří k mým oblíbeným ♥ Adélka

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu dobrý výběr blogů ;)

    OdpovědětVymazat
  3. taky moje top :) jeste ty a nika chic ;) :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tu Kayture vůbec neznám ... děkuji za tip! Je vážně úžasná ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásy výber musím povedať. Kayture zbožňujem, keď som ju prvý krát videla tak som nemohla uveriť svojím očiam. Michelle Phan som objavila úplnou náhodou na youtube a dosť dlho som netušila že má blog (aj keď som ju veľmi zbožňovala). K Mariannan sa ani nemusím vyjadrovať, je úžasná ♥a s Petrou súhlasím :))

    Urobím si túto reťazovku aj ja ;) Ďakujem za nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak by to mělo být, psát blog pro radost, ne pro komerci...
    sleduju Kristinu, je krásná a na svůj věk má skvělý styl, v líčení jí mám co dohánět :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvely vyber :)) milujem blog fashion toast :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miuško, moc ti děkuju za zmínku mého blogu! Jsem za to moc ráda, že jsi mě ram zařadila! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já sice moc zahraničních blogů nesleduju, ale Kayture miluju. Ona je prostě tááák strašně krásná, taková vílovitá :)

    OdpovědětVymazat
  10. S Kayture máš naprostou pravdu, doufám,ž e vyhraje! Sice jsem neviděla ostatní finalistky, ale ona je rozhodně jednička :-)
    A ostatní moc neznám, přiznám se :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Česká Kim? Kéžby <3 Děkuju moc za zmínku, jsi moc zlatá :)) A skoro všechny blogerky sleduji též :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký výběr, Marianna mě taky fascinuje, tváří se jako Mirek Dušín v sukních :)

    OdpovědětVymazat
  13. děkuju za zminku, moc si toho vazim!! :)) jinak super vyber, zahranicni blogy moc nesleduju, ale zrovna tyhle jsou moje nejoblibenejsi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skoro všechny barvy znám :)) a jsou opravdu super :))

    OdpovědětVymazat
  15. Mio, předem ti musím moc poděkovat, to mě tak moc těší, že ani nevíš jak! :). Opravdu jsi mi udělala moc velkou radost a určitě i ty víš, že já hltám každý tvůj článek, protože mezi kosmetickými blogy v češtině jsi podle mě jednička! Zároveň mi tedy moc lichotí ta poslední věta,ale jsem přesvědčená, že až "vyrosteš" :D, tak budeš mnohem hezčí, což je evidentní, protože to jsi už ted mnohem hezčí než já,takže není co řešit :), vážně bych řekla, že zrovna s tvým vzhledem je to pomalu rouhání, vždyt jsi nádherná!
    Jinak moc děkuji za tipy na ostatní blogy, některé jsem neznala a určitě je důkladněji prozkoumám, protože se přiznám, že já se zaměřuji spíš naopak na ten český rybníček.... ovšem s tou charakteristikou právě toho českého rybníčku máš nejspíš pravdu, už jsem si toho také všimla :( a nezbývá mi, než s tebou plně souhlasit. I já píšu blog pro radost a nečekám od toho nic jiného, než že se na něm budou i ostatní bavit a když budou mít náladu,napíší mi pár slov. Přiznám se, že já už v mém věku tyhle věci celkově moc neřeším, dělám prostě to, co mi přináší radost a přijde mi zbytečné zabývat se prkotinami,co někteří řeší, myslím, že jsou mnohem důležitěší věci, však blog byla měla být hlavně zábava a myslím, že někteří to berou až moc vážně :). Co mi ale vadí a to jsi i ty zmínila, jsou ty nenávistné komentáře schované za rouškou anonymity, nemyslím,že by byl důvod si z nich něco dělat, jen nechápu,kde se v lidech bere tolik zloby, ale s tím nic nenaděláme, ty jsi krásná, mladá, milá a chytrá a to zřejmě někteří neradi vidí, hlavně ženské, co si budeme povídat,že....Já k tomu můžu říct jen to,aby ses nenechala otrávit a pokračovala s blogem se stejným zaujetím, protože to děláš skvěle!:) Jinak nápad se mi moc líbí a ráda bych se opičila :D tentokrát,ale bojím se, že i pro mě je 6 lidí málo, nicméně o článku na podobné téma už delší dobu uvažuju a proto děkuji za inspiraci. A ještě musím dodat, že ta první kristina je vážně úžasná, už jsem ji kdysi viděla,ale opět mi spadla čelist :D!

    OdpovědětVymazat
  16. Kayture miluju, je naaadherna :D Moc se mi libi jeji makeup. Je vyrazny ale zaroven vkusny a to umi malokdo!

    OdpovědětVymazat
  17. S Péťou souhlasim, taky miluju její videa :) u mě vede to, kde jí maloval manžel :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle blogy mám taky ráda, jen tu Victorii jsem neznala. Díky.

    OdpovědětVymazat
  19. skoro žádnou slečnu neznám, díky za tip :)
    a ta první je opravdu dokonalá, máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  20. Znám skoro všechny:) Ale u zahraničních jen koukám na fotky,anglicky ani nemeknu:)

    OdpovědětVymazat
  21. všechny blogerky znám, ale nejvíc sleduju (z těch tvých jmenovaných) rozhodně mariannan, tu sleduju už strašně dlouho a je úžasná!
    a france baby, na nic si nehraje, nosí dostupný hadříky, je moc milá.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za všechny komentáře, udělali jste mi všichni obrovskou radost, ať už souhlasíte nebo jsem Vám ukázala někoho po Vás nového. A Ty, co jsem dooznačila, si to zaslouží. :)
    Jste skvělé!

    Dashulka: :DDDD Originálnější přirovnání jsem snad ještě neslyšela!
    lovelyhair: Nemám slov na okomentování Tvého komentáře (:DD). Snad jen krátce, že moc DĚKUJI! Dost se shodneme a proto Tě mám asi tak ráda, zkrátka mi sedíš, něco jako virtuální sestra. :DD :) A klidně se opič, pokud zvládneš vybrat šestku! :DD Chápu Tvé obavy, i já měla s výběrem hrozný dilema.
    PlumFoolery: Přesně! Líčí se tak přirozeně a přitom docela dost. Má ten grift v ruce a ví co jí sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Péťa je prostě ikona..! :) Její a tvůj blog jsou moje nejoblíbenější blogy co se krásy a kosmetiky týče! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejradši mám Michell :)

    OdpovědětVymazat
  25. Z těhle nejvíce miluju Kayture, ale i ostatní holky jsou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Blogy znám všechny a naprosto souhlasím s tím, že Petra je úžasná, miluju její beauty videa.

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za tipy :-) Vzhledem k tomu, že jsem teď s časem na štíru, nemám moc možností prozkoumávat různé blogy, tak teď aspoň vím, které stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Miuš, není za co děkovat, protože za krásu se prý neděkuje (kdyžtak rodičům) :D..... a za to,jak jsi bezvadná můžeš děkovat jen sobě :-*, a jsem hrozně ráda, že se takhle shodneme i já to tak cítím ;), jsi mi svým vyjadřováním a tím jaká jsi a jak působíš, ohromně sympatická a na to,jak jsi krásná, jsi hrozně skromná a slušná a to se mi hrozně líbí a obdivuji to, komentovat není třeba, jen jsem měla potřebu to sdělit, hihi :D....

    OdpovědětVymazat
  29. Kayture MILUJU!!!! A také jí držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Můj nejvíc nejoblíbenější článek poslední doby!
    Děkuji za inspiraci a zdravím! :))

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se pořád nejvíc líbí Rosa Fiona.Ale vůbec severské blogy patří k těm nejlepším.

    OdpovědětVymazat
  32. Dokonalý článek-moc se ti povedl! a Mariannah je také mou oblíbenkyní! ♥

    OdpovědětVymazat
  33. Ja mám ešte rada aj
    http://www.theblondesalad.com/
    http://czech-chicks.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Super výběr :)
    Já taky ze všech mám uplně nejradši Kayture - jestli Kristina nevyhraje tu Miss, tak fakt už nevím, kdo by ji měl vyhrát...:)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  35. Vaaau super článek spousty blogu vubec neznám díky za tipy :))

    http://marie-anchele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡