MAC trend SS 16

Ahoj, dnes vítám hlavně všechny beauty nadšence. Chci Vám povědět, něco o tiskovce značky MAC, které jsem se nedávno mohla zúčastnit. Konkrétně šlo o prezentaci trendů pro rok 2016, která se nesla v duchu "VŠECHNO NEBO NIC", od odvážného kreativního makeupu, po sebevědomý strohý minimalismus. Trendy nám předváděl MAC senior artist, samotný Tom Sapin (z Francie), se kterým jsem si pak měla možnost čtvrt hodinky popovídat. Mimo jiné, akce se konala v malém sálu Galerie Mánes, což je naprosto skvělé místo s překrásným výhledem.


Tom mi při našem rozhovoru prozradil, že jeho top produktem pro tento rok jsou určitě nové tekuté matné rtěnky. Také mi dal tip, na líčení, když zrovna nemám svůj den. Jde o ty dny, kdy jsme po party nebo hodně unavení a nevyspalí. Zázrakem je prý, vedle pití dostatku vody, hutný hydratační krém nebo olej, tónovací krém nebo korektor a červená rtěnka. Zářivé rty odvrátí pohled od nehezké pleti a unavených očí. Hlavně si nelíčit oči, čímž bychom ještě podtrhli naší unavenost. Dalším tématem, které jsme probírali byl stres. Shodli jsme se, že nás stres žene a motivuje k lepším výsledkům. A nezapomněla jsem se ani zeptat, co si myslí o nové Viva Glam by Ariana Grande. Tom se mi přiznal, že Arianu vůbec před VG nezaregistroval, ale že ho překvapila a dostala svou bezprostředností. Je nadšený z odstínů produktů i z tématu této barevné limitky, a je toho názoru, že Ariana značce přinese nové osvěžení, jelikož kolekce osloví i velmi mladé ženy.


Já jsem průběh akce natáčela a fotila na snapchat (pokud mě ještě nesledujete, jsem tam jako princeznamia). Ale nafotila jsem i dost fotek a udělala si několik poznámek, a tak Vám ke každému hlavnímu trendu něco málo napíšu.

Barevným trendem jsou odstíny modré, zelené a červeno-růžové. Tom ale hovořil i o zářivé žluté. Ukázky na fotkách jsou samozřejmě jen inspirační. Jde o fotky z fashion weeku, na kterých Tom pravidelně líčí. Líbí se mi nápad krásné sjednocené nahé pleti s minimem kontur a tvářenky, s výrazně barevnou linkou, nebo naopak se rty v třešňovém odstínu.


Minimalistickým trendem je, podle MAC cosmetics, "NOTHING". Jak už si můžete přečíst v prezentaci, kterou jsem Vám sem přidala - méně je více, buď verzí sebe sama, je to o tom, co z nás vyzařuje. Takže jde o lehké sjednocení nebo pouze lokální rychlovku s korektorem, jemné zvýraznění obočí, trochu tvářenky a přirozený lesk pleti. Tzv. "vstala a šla".

A u čeho bych se ještě chtěla pozastavit, je trend LUSTRE, což je v doslovném překladu lesk. Vyplývá z trendu Nothing, ale váže se k němu ještě něco víc. Pokud se rádi líčíte a tak trochu sledujete trendy a sociální sítě, určitě jste si všimli, že absolutním trendem v líčení za minulý rok bylo jednoznačně konturování. Tomu ale už pomalu odzvonilo a mezi makeup artisty celebrit a přehlídek teď vede "Strobing", který je mnohem rychlejší a přirozenější. Představte si pleť po cvičení, jak se leskne. Strobing je vlastně dost podobný lesk, ale pleť by měla být krásná, sjednocená makeupem a vlastně uměle rozjasněná. Jde o to, že stále vlastně konturujete, ale nezaměřujete se na bronzer (vůbec jej nepoužijete), ale na místa, která rozjasníte rozjasňovačem, čímž vlastně opticky ztmavíte kontury, aniž byste obličej vůbec jakkoliv tmavě konturovali. Pleť vypadá zdravě, zářivé, étericky. Rozjasňují se lícní kosti, okolí obočí, střed čela, střed nosu, brada a část nad srdíčkem horního rtu. Určitě je ale dobré, použít k rozjasnění pouze jeden vhodný produkt, abychom to zas nepřehnali a neleskli se jako disko koule. Pokud chcete o strobingu vědět víc, koukněte sem na google nebo youtube.

Ideálním produktem pro tento styl líčení je přímo Strobe cream od MACu, který se dá použít jak přimícháním do krému či makeupu, tak i jako báze, nebo jako samotný lokální rozjasňovač. Myslím, že ho potřebuji! O:)

Já se musím přiznat, že jsem byla z akce vyloženě nadšená a mám velkou radost, že jsem se jí mohla účastnit. Doufám, že jsem Vám tímto článkem předala to nejdůležitější a nejzajímavější. A budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, který z trendů si letos osvojíte právě Vy.

26 komentářů:

  1. MAC miluju :)) Musela to být super akce Mii :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to být super akce, já bych si přímo žádný styl asi nevybrala, minimalismus v podobě NOTHING už je na mě moc... a to výrazné se mi netrefilo do barev. Ale HOT CHERRY na rtech podporuju v každým případě! :-) Krásná reportáž s krásnýma fotkama!

    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  3. Trend "Lustre" je pro mě - majitelku mastné pleti něco jako noční můra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám i já :-) Strobing ani Lustre za mě ne.

      Vymazat
    2. Chápu holky. Nebude to asi úplně pro každého.

      Vymazat
  4. Anonymní26.01.16 1:56

    Tak za mňa jednoznačne nothing :) vystačím si len s riasenkou a výrazným rúžom ( a samozrejme make up) :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak za mě je to určitě NOTHING, lehce použít řasenku a upravit obočí - každodenní makeup rutina. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, super článek, tipy pro nevyspalou pleť/obličej se mi posledních dnech vysloveně hodí!! Fakt :-D. Trend, který už jsem si osvojila jsou tekuté matné rtěnky. Vím, že Mac je má už všude možně, ale v ČR NIC a to každý den de facto chodím okolo MAC, doslova je vyhlížím, snad už brzy dorazí...




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Také jsem na ně zvědavá! Děkuji ti za komentář Ájo! :)

      Vymazat
  7. :) já si teda myslím, že pokud se člověk umí nalíčit, tak se může nalíčit i po tahu a bude naopak vypadat skvěle, vyzkoušeno:))
    Značka je super, má parádní nabídku, ale nějak jsem ji zatím nepřišla na chuť, vyzkoušela jsem zatím jen tvářenky, rtěnky, stíny a jednu bázi a nějak mě to neohromilo..

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek a krásné fotky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré tipy, hezky sepsáno. Nechám se inspirovat :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. MAC je jedna z mojich najobľúbenejších značiek. Nedám dopustiť najmä na rúže, mám ich už 6 (za rok a pol od kúpy prvého). Skvelé fotky! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda jejich rtěnky. Moc děkuji!

      Vymazat
  11. ten strobing vyzerá veľmi zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  12. V MAC mám nejraději rtěnky, hlavně tu širokou škálu odstínů.. A Ruby Woo je nenahraditelná :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  13. všetko to vyzerá proste dokonale, v poslednom čase si na MACu dosť fičím:)

    http://theemthusiast.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. užasní článek muselo to být skvělý ja od Macu měla rtěnku

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Mia, nevis prosim jestli se Strobe cream prodava i v ceskem MAC-u?

    OdpovědětVymazat
  16. Krása<3

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Super článok ! MAC milujem a hlavne tie tekuté matné rúže budú podľa mňa úplne super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡